FixMe.IT Übersicht

Was ist FixMe.IT?

FixMe.IT ist eine Remote-Support-App, die sofortige Verbindungen zwischen Remote-Computern an jedem Ort der Welt ermöglicht. Mit FixMe.IT wird die Bereitstellung von Remote-Support schneller und einfacher als je zuvor: Der gesamte Verbindungsprozess verläuft nahtlos schnell, sodass jeder Nutzer den Remote-Zugriff auf seinen Computer problemlos anfordern und genehmigen kann.

FixMe.IT ist zwar kostengünstig, geht jedoch keine Kompromisse in Bezug auf die Funktionalität ein und bietet zahlreiche leistungsstarke Funktionen, darunter unbeaufsichtigter Zugriff, Dateiübertragung, Multi-Session-Handling, automatischer Neustart sowie ein erneutes Verbinden, Navigation über mehrere Monitore, gemeinsame Nutzung der Zwischenablage, Sofort-Chat, Sitzungsberichte und Aufnahme, Branding und mehr.

FixMe.IT basiert auf den neuesten Industriestandards und gewährleistet ein Höchstmaß an Sicherheit für seine Nutzer. Außerdem können IT-Experten technische Probleme aus der Ferne einfach und sicher lösen, ohne Software vorinstallieren zu müssen. Darüber hinaus kannst du in jeder Umgebung auf die Computer deiner Kunden zugreifen: unabhängig davon, ob sie sich hinter Firewalls, Proxys oder NAT befinden.

FixMe.IT Übersicht

Preis

Beginnt ab
25,00 $

Preisoptionen

Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

FixMe.IT Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Asien, Australien, Kanada, Europa, Lateinamerika und 3 weitere , Mittlerer Osten und Afrika, Vereinigtes Königreich, Vereinigte Staaten von Amerika
Unterstützte Sprachen
Englisch

FixMe.IT Bewertungen

FixMe.IT Bewertungen

Gesamtbewertung
4.7
/
5 323 Nutzerbewertungen
Ausgezeichnet
248

Sehr gut
69

Durchschnitt
6

Gering
0

Schlecht
0

Preis-Leistungs-Verhältnis
4.7
Funktionen
4.4
Bedienkomfort
4.8
Kundenbetreuung
4.6
98% haben diese Anwendung empfohlen
R. curtis M.

Best Remote Access Software Available

I use this application daily to provide help desk and server support to many customers. The price is great and the features are fantastic.


Mit Google übersetzen
Alex R.

Great bang for the buck!

I like the simple connecttion to it and the unattended access feature the most. It allows me to connect to my end users easily and quickly.


Mit Google übersetzen
Michael D.

Long time user

I have used Logmein, Teamviewer and Fixme extensively along with sharing some small use with other products. FixMe is by far the easiest for my company and its customers. Install is easy and it is safe. I support a lot of the medical community and it being HIPAA compliant is a big plus.


Mit Google übersetzen
Thomas B.

It's hard to knock the product as it is but it's just ok

I am generally able to connect to my customers computers to assist with issues and install software


Mit Google übersetzen
Rex S.

Simple and Fast Connection

It has been good, its a good product. The only draw back is the pricing structure, as others offer a scaled back speed at a free price. For some of the features its a great product to consider. Love the ability to create a custom installer, which makes the image of our company better.


Mit Google übersetzen
R. curtis M.
Branche: Tiefbau
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Mit Google übersetzen

Best Remote Access Software Available

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 21.11.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

I use this application daily to provide help desk and server support to many customers. The price is great and the features are fantastic.

Vorteile

The is by far the easiest remote access software I have ever used. As an IT manager, this software has saves me $1000s every month. With just a few clicks I can access customer's computers and correct problems while never leaving my office. My customers love this process. I can store computers for anytime access so I can manage many servers and computers 24/7 without requiring brick and mortar access.

Nachteile

If I could fix a few things I would make this software available for MAC and get a different URL. I have to constantly spell the word "IT". It seems such a simple word but it does not correlate to web browsing to the common internet user. Few people have ever visited a .it domain.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Alex R.
Branche: Regierungsbeziehungen
Untern. Größe: 201-500 Mitarbeiter
Mit Google übersetzen

Great bang for the buck!

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 21.1.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

I like the simple connecttion to it and the unattended access feature the most. It allows me to connect to my end users easily and quickly.

Vorteile

Fixme offers remote admin access to end points that are in the field and not connected to the local domain via VPN or other connection options. This is helpful for setting up and troubleshooting issues on end points. And it is much cheaper price than competitors

Nachteile

Sometime the local admin access for restarting as a system service is a bit wonky, its best to setup the PC and unattended access while on the local network to the domain and then kick the device out the door than trying to gain unattended access after the fact. Alsomany competitors have additional functionality to run scripts or gather data about a device in the background without the end user seeing, and Fixme does not offer that from the best I can tell.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Michael D.
Branche: Computer- & Netzwerksicherheit
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Mit Google übersetzen

Long time user

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 17.1.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

I have used Logmein, Teamviewer and Fixme extensively along with sharing some small use with other products. FixMe is by far the easiest for my company and its customers. Install is easy and it is safe. I support a lot of the medical community and it being HIPAA compliant is a big plus.

Vorteile

Easy to have remote users install. Simple console. Great value for money.

Nachteile

No Apple support, no multi user support.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Thomas B.
Branche: Computer-Vernetzung
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Mit Google übersetzen

It's hard to knock the product as it is but it's just ok

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 2.11.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

I am generally able to connect to my customers computers to assist with issues and install software

Vorteile

On demand sessions work great
East to install and setup remote clients
Easy to organize accounts by company

Nachteile

No Ability to go cross platform ie mac
No mobile ability
The remote control agent doesn't work, well, sometimes gets eaten by anti virus clients/or disappears for what ever reason and you can't cut copy paste really!!!

Their response is that's odd, just drag files...sorry to say that's a tedious endeavor with the spotty mouse movements.

Mit Google übersetzen

Antwort von Techinline

Hi Thomas,

Thank you for the feedback and for being our valued customer. We regret that you've experienced this copy-paste issue - this is, indeed, non-standard behavior of our application, which in most cases can be attributed to custom or advanced antivirus settings, or other 3rd party local factors that we have absolutely no control over. As suggested in most reviews here, FixMe.IT's file transfer feature is quite reliable and easy to use. Furthermore, FixMe.IT offers several file transfer options including a file transfer button and drag-n-drop, so our intent at the time was to provide you with a feasible workaround in case copy-paste didn't work with a specific client machine.

Regards,
Dan | Techinline

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 6.0/10

Rex S.
Branche: Computer-Hardware
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Mit Google übersetzen

Simple and Fast Connection

Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 6.12.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

It has been good, its a good product. The only draw back is the pricing structure, as others offer a scaled back speed at a free price. For some of the features its a great product to consider. Love the ability to create a custom installer, which makes the image of our company better.

Vorteile

Having used and still using many remote connection and management software providers, FixMe has been one that seems to work when others won't. Its fast, and simple. The remote reconnect after startup is great. Some others will not do this and requires someone at the other end to restart the software. The price and the speed of connection is worth it. The custom logo you can add to the install page is a nice feature.

Nachteile

If you are not using it often, and can seem expensive. Its billed monthly regardless if you are using it. Its based on technician, so if you have 3 people, you will need to have 3 licenses to all be working at the same time.

Mit Google übersetzen

Antwort von Techinline

Hi Rex,

Thank you for sharing your experience and for being our valued customer! Subscription-based pricing is the software industry standard. Some vendors do offer so-called "lifetime" licenses, but that often means paying for upgrades on a yearly basis (which in the end is a more expensive and a less flexible option). FixMe.IT delivers unlimited on-demand connections, unattended remote access, multi-window remote control, and a lot more for only $30 per month or $300 per year, and I can say with full confidence that no other vendor offers a package like that at a lower price. Sure, there are some remote support apps that offer personal licenses for under $10 or even $5 per month which allows you to access one or two remote computers, but no more than that. While we understand that FixMe.IT's pricing model might not be ideal in some cases, it is still one of the most cost-effective remote support solutions on the market.

Best,
Dan | Techinline

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 7.0/10

Nutzerempfehlung
9.2/10
Basierend auf 323 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

FixMe.IT Preis

FixMe.IT Preis

Beginnt ab
25,00 $
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.7/5
Basierend auf 323 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

FixMe.IT Funktionen

FixMe.IT Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
CRM-Integration
Chat
E-Mail-Integration
Echtzeitüberwachung
Integration von Dritten
Kontakt-Historie
Kundenspezifisches Branding
Multi-Channel-Kommunikation
Self-Service Portal
Social-Media-Integration
Sofortnachrichten
Support Ticket Management
Umfragen & Feedback
Wissensbasis-Management
Workflow-Management
Überwachung
Funktionen
4.4/5
Basierend auf 323 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Videos und Anleitungen

Videos und Anleitungen

FixMe.IT Häufig gestellte Fragen

FixMe.IT Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über FixMe.IT.

F. Welche Preispläne bietet FixMe.IT an?

FixMe.IT bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 25,00 $

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von FixMe.IT?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von FixMe.IT

F. Wer sind die typischen Nutzer von FixMe.IT?

FixMe.IT hat die folgenden typischen Kunden:

Freie Mitarbeiter, Großunternehmen, Mittlere Unternehmen, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von FixMe.IT unterstützt?

FixMe.IT unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet FixMe.IT an?

FixMe.IT hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt FixMe.IT mobile Geräte?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Geräte FixMe.IT unterstützt

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert FixMe.IT?

FixMe.IT kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Herfert Software

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet FixMe.IT an?

FixMe.IT bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Wissensdatenbank, Online-Support, Telefon-Support, Video-Anleitungen