Über FixMe.IT

FixMe.IT ist eine Remote-Support-App, die sofortige Verbindungen zwischen Remote-Computern an jedem Ort der Welt ermöglicht. Mit FixMe.IT wird die Bereitstellung von Remote-Support schneller und einfacher als je zuvor: Der gesamte Verbindungsprozess verläuft nahtlos schnell, sodass jeder Nutzer den Remote-Zugriff auf seinen Computer problemlos anfordern und genehmigen kann.

FixMe.IT ist zwar kostengünstig, geht jedoch keine Kompromisse in Bezug auf die Funktionalität ein und bietet zahlreiche leistungsstarke Funktionen, darunter unbeaufsichtigter Zugriff, Dateiübertragung, Multi-Session-Handling, automatischer Neustart sowie ein erneutes Verbinden, Navigation über mehrere Monitore, gemeinsame Nutzung der Zwischenablage, Sofort-Chat, Sitzungsberichte und Aufnahme, Branding und mehr.

FixMe.IT basiert auf den neuesten Industriestandards und gewährleistet ein Höchstmaß an Sicherheit für seine Nutzer. Außerdem können IT-Experten technische Probleme aus der Ferne einfach und sicher lösen, ohne Software vorinstallieren zu müssen. Darüber hinaus kannst du in jeder Umgebung auf die Computer deiner Kunden zugreifen: unabhängig davon, ob sie sich hinter Firewalls, Proxys oder NAT befinden.

Preisoptionen ab:

30,00 $/Monat

  • Kostenlose Version
  • Gratis Testen
  • Abonnement

Geräte

Unternehmensgröße

S M L

Märkte

Australien, Kanada, Vereinigtes Königreich, Vereinigte Staaten

Unterstützte Sprachen

Englisch

Preisoptionen ab:

30,00 $/Monat

  • Kostenlose Version
  • Gratis Testen
  • Abonnement

Bilder

FixMe.IT Software - 1
FixMe.IT Software - 2
FixMe.IT Software - 3
FixMe.IT Software - 4
5 weitere anzeigen
Videos zu FixMe.IT
Videos zu FixMe.IT
Videos zu FixMe.IT
Videos zu FixMe.IT
FixMe.IT Software - 1 FixMe.IT Software - 2 FixMe.IT Software - 3 FixMe.IT Software - 4

Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von FixMe.IT: 19

  • Anpassbare Berichte
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bildschirm teilen
  • Chat / Messaging
  • Dateitransfer
  • Drag-and-Drop
  • Echtzeit-Chat
  • Fehlerbehebung
  • Filesharing
  • Kundenspezifisches Branding
  • Live-Chat
  • Remote-Zugriff/-Kontrolle
  • Sitzungsaufzeichnung
  • Unbeaufsichtigter Zugang
  • Whiteboard
  • Zugriff auf mehrere Monitore
  • Zusammenfassende Berichte
  • Zwei-Faktor-Authentifizierung

Alternativen

Pulseway

4,7
Nr. 1 Alternative zu FixMe.IT
Pulseway wurde direkt für MSPs und interne IT-Teams entwickelt und bietet ein leistungsstarkes Überwachungs- und...

ConnectWise Control

4,7
Nr. 2 Alternative zu FixMe.IT
Über die Fernunterstützung von ConnectWise Control kannst du jederzeit und überall Geräte fernsteuern und deinen Kunden...

Supremo Remote Desktop

4,7
Nr. 3 Alternative zu FixMe.IT
SupRemo helps private and companies to connect with remote devices or servers to manage applications and provide...

Syxsense

4,7
Nr. 4 Alternative zu FixMe.IT
Cloud Management Suite ist eine cloudbasierte Software-Management-Lösung, die Managed-Services-Anbieter und Unternehmen...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,8 /5
(356)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7/5
Funktionen
4,4/5
Bedienkomfort
4,8/5
Kundenbetreuung
4,7/5

Hast du FixMe.IT bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Eine Bewertung schreiben
5 von 356 Bewertungen angezeigt
Alex R.
Gesamtbewertung
  • Branche: Regierungsbeziehungen
  • Untern. Größe: 201-500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Great bang for the buck!

Bewertet am 21.1.2020

I like the simple connecttion to it and the unattended access feature the most. It allows me to...

I like the simple connecttion to it and the unattended access feature the most. It allows me to connect to my end users easily and quickly.

Vorteile

Fixme offers remote admin access to end points that are in the field and not connected to the local domain via VPN or other connection options. This is helpful for setting up and troubleshooting issues on end points. And it is much cheaper price than competitors

Nachteile

Sometime the local admin access for restarting as a system service is a bit wonky, its best to setup the PC and unattended access while on the local network to the domain and then kick the device out the door than trying to gain unattended access after the fact. Alsomany competitors have additional functionality to run scripts or gather data about a device in the background without the end user seeing, and Fixme does not offer that from the best I can tell.

Dexter E.
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Best alternative to LogMeIn and Teamviewer if you dont need to connect to Macs

Bewertet am 20.5.2021

This service is outstanding and I couldn't operate without it. By far the best alternative to...

This service is outstanding and I couldn't operate without it. By far the best alternative to LogMeIn and Teamviewer I've used.

Vorteile

Price. Very cost effective.
Efficiency. Connects just about every time.
Speed of experience. Once connected, the experience is excellent.
Ease of use. Using it on alternative PCs is easy. Training people to use is also easy.
East of deployment. Getting new PCs connected is a snap.

Nachteile

No Mac remote access. Would be nice, but not essential to my business.
No mobile app. Again, would be nice, but not essential.
The occasional hanging connection to a PC. Sometimes its takes a while to establish the connection. And sometimes It wont connect at all (even through installed). Very rare however.

Thomas B.
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Vernetzung
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 6.0 /10

It's hard to knock the product as it is but it's just ok

Bewertet am 2.11.2017

I am generally able to connect to my customers computers to assist with issues and install software

I am generally able to connect to my customers computers to assist with issues and install software

Vorteile

On demand sessions work great
East to install and setup remote clients
Easy to organize accounts by company

Nachteile

No Ability to go cross platform ie mac
No mobile ability
The remote control agent doesn't work, well, sometimes gets eaten by anti virus clients/or disappears for what ever reason and you can't cut copy paste really!!!

Their response is that's odd, just drag files...sorry to say that's a tedious endeavor with the spotty mouse movements.

Antwort von Techinline

Hi Thomas,

Thank you for the feedback and for being our valued customer. We regret that you've experienced this copy-paste issue - this is, indeed, non-standard behavior of our application, which in most cases can be attributed to custom or advanced antivirus settings, or other 3rd party local factors that we have absolutely no control over. As suggested in most reviews here, FixMe.IT's file transfer feature is quite reliable and easy to use. Furthermore, FixMe.IT offers several file transfer options including a file transfer button and drag-n-drop, so our intent at the time was to provide you with a feasible workaround in case copy-paste didn't work with a specific client machine.

Regards,
Dan | Techinline

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Strong Remote Management App - good balance of features for price

Bewertet am 17.5.2019

Overall, it's fast, simple, lightweight and good for get at this cost point.

Overall, it's fast, simple, lightweight and good for get at this cost point.

Vorteile

Fixme is a simple and basic remote access tool that we use daily for unattended support to our end users. I like that you can have separate accounts should you want to have personal devices not available to the rest of my staff. It's easy and fast for one-off remote sessions and you can white-label a custom page for your end-users to keep your brand flowing through the remote experience. Deployment is simple and effective. The chat feature is also nice. With this basic feature set, it would easily be replaced by most bulit-in RMM tools.

Nachteile

Although it has multi-monitor support, it's frustrating to always guess which monitor and sometimes does not reset correctly.
I do like the chat feature, but it only stays on the end-user screen while you are connected with fixme. Which means you lose the dialog if you have to close out but your end-user has stepped away.
It has a file transfer feature so you can send a file to the remote computer, but it would be very helpful to reverse the process and be able to send a file from the session back to the tech.

Antwort von Techinline

Thank you for taking the time to share your experience and for being our valued customer!
Regarding the file transfer feature, the remote user has the option to use the Send File button which can easily be found on the Client App interface. Besides that, you can transfer files back to your desktop during the remote session via drag-and-drop or copy-paste.
Best,
Dan | Techinline

R. curtis M.
Gesamtbewertung
  • Branche: Tiefbau
  • Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Best Remote Access Software Available

Bewertet am 21.11.2018

I use this application daily to provide help desk and server support to many customers. The price...

I use this application daily to provide help desk and server support to many customers. The price is great and the features are fantastic.

Vorteile

The is by far the easiest remote access software I have ever used. As an IT manager, this software has saves me $1000s every month. With just a few clicks I can access customer's computers and correct problems while never leaving my office. My customers love this process. I can store computers for anytime access so I can manage many servers and computers 24/7 without requiring brick and mortar access.

Nachteile

If I could fix a few things I would make this software available for MAC and get a different URL. I have to constantly spell the word "IT". It seems such a simple word but it does not correlate to web browsing to the common internet user. Few people have ever visited a .it domain.

5 von 356 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

FixMe.IT Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über FixMe.IT.

FixMe.IT bietet folgende Kostenpläne an:

FixMe.IT hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

FixMe.IT unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

FixMe.IT unterstützt die folgenden Geräte:

Wir haben keine Informationen darüber, welche Integrationen FixMe.IT hat

FixMe.IT bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat

Ähnliche Kategorien

Sieh alle für FixMe.IT gefundenen Softwarekategorien an.