FixMe.IT

FixMe.IT

Remote-Support-Software, die immer funktioniert

4.8/5 (305 Bewertungen)

FixMe.IT Übersicht

FixMe.IT ist eine Remote-Support-App, die sofortige Verbindungen zwischen Remote-Computern an jedem Ort der Welt ermöglicht. Mit FixMe.IT wird die Bereitstellung von Remote-Support schneller und einfacher als je zuvor: Der gesamte Verbindungsprozess verläuft nahtlos schnell, sodass jeder Nutzer den Remote-Zugriff auf seinen Computer problemlos anfordern und genehmigen kann.

FixMe.IT ist zwar kostengünstig, geht jedoch keine Kompromisse in Bezug auf die Funktionalität ein und bietet zahlreiche leistungsstarke Funktionen, darunter unbeaufsichtigter Zugriff, Dateiübertragung, Multi-Session-Handling, automatischer Neustart sowie ein erneutes Verbinden, Navigation über mehrere Monitore, gemeinsame Nutzung der Zwischenablage, Sofort-Chat, Sitzungsberichte und Aufnahme, Branding und mehr.

FixMe.IT basiert auf den neuesten Industriestandards und gewährleistet ein Höchstmaß an Sicherheit für seine Nutzer. Außerdem können IT-Experten technische Probleme aus der Ferne einfach und sicher lösen, ohne Software vorinstallieren zu müssen. Darüber hinaus kannst du in jeder Umgebung auf die Computer deiner Kunden zugreifen: unabhängig davon, ob sie sich hinter Firewalls, Proxys oder NAT befinden.

Preis

Beginnt ab
25,00 $
Preisoptionen
Kostenlose Testversion
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Geräte

Unternehmensgröße

K
M
G

Märkte

Asien, Australien, Kanada, Europa, Lateinamerika und 3 weitere , Mittlerer Osten und Afrika, Vereinigtes Königreich, Vereinigte Staaten von Amerika

Unterstützte Sprachen

Englisch

FixMe.IT Bewertungen

Gesamtbewertung
4.8/5
98% Positive Bewertungen
236
Ausgezeichnet
63
Sehr gut
6
Durchschnitt
0
Gering
0
Schlecht
Randy R.
Mit Google übersetzen

FixMe.IT is great!

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 10.9.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Overall this software is the best available option for Windows machines.

Vorteile

very easy for end user to get logged in.

very easy for IT representative to download and open.

Nachteile

No Mac access
No file transfer capabilities.

Mit Google übersetzen

Antwort von Techinline

Hi Randy,

Thank you for taking the time to review FixMe.IT and for being our valued customer! Our application offers three file transfer options including drag-and-drop, copy-paste, and transferring files via the Send File button. Please visit our support center to learn more about the file transfer capabilities https://docs.fixme.it/features/transferring-files-folders-and-text or contact our support team directly if you have any questions.

Best,
Dan | Techinline

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

8.0/10
Verifizierter Rezensent
Mit Google übersetzen

Strong Remote Management App - good balance of features for price

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 17.5.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Overall, it's fast, simple, lightweight and good for get at this cost point.

Vorteile

Fixme is a simple and basic remote access tool that we use daily for unattended support to our end users. I like that you can have separate accounts should you want to have personal devices not available to the rest of my staff. It's easy and fast for one-off remote sessions and you can white-label a custom page for your end-users to keep your brand flowing through the remote experience. Deployment is simple and effective. The chat feature is also nice. With this basic feature set, it would easily be replaced by most bulit-in RMM tools.

Nachteile

Although it has multi-monitor support, it's frustrating to always guess which monitor and sometimes does not reset correctly.
I do like the chat feature, but it only stays on the end-user screen while you are connected with fixme. Which means you lose the dialog if you have to close out but your end-user has stepped away.
It has a file transfer feature so you can send a file to the remote computer, but it would be very helpful to reverse the process and be able to send a file from the session back to the tech.

Mit Google übersetzen

Antwort von Techinline

Thank you for taking the time to share your experience and for being our valued customer!
Regarding the file transfer feature, the remote user has the option to use the Send File button which can easily be found on the Client App interface. Besides that, you can transfer files back to your desktop during the remote session via drag-and-drop or copy-paste.
Best,
Dan | Techinline

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote

8.0/10
Jeff E.
Mit Google übersetzen

Our money-maker for tech support

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 14.12.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Overall, we've been VERY happy with FixMe. It's out top tool in solving our clients' tech problems.

Vorteile

For my tech support business serving clients in eight states and Mexico, we've been using FixMe for about four years. It has proven to be reliable and more than adequate for our needs. Over those four years, I can recall only twice that the service was unavailable, but in both instances, the service resumed within seconds. I especially like how quickly it opens and connects us to our clients' workstations and servers. Our customers are able to easily get us connected. Even our senior citizen clients have found it easy to get us connected using FixMe.

Nachteile

FixMe used to require the remote client to click an 'I accept' button to complete the remote connection. But about a year ago the program changed to omit that security checkpoint. Now, once the remote user communicates the client ID and we punch in their ID in our FixMe program, we get connected. My concern is that if blackhats (such as those who exploited similar connection methods of AMMYY) are using FixMe for nefarious purposes, they could randomly enter client ID's hoping to connect to a remote computer. This concern may be unwarranted, though, as the odds of randomly entering a client ID shortly after someone uses the fixme.it website, have got to be extremely low, and I imagine FixMe's servers would log such activity, flag it, and identify the abuser.

Mit Google übersetzen

Antwort von Techinline

Hi Jeff,

Thank you for taking the time to review FixMe.IT and for being our valued customer! Regarding the removal of the 'Accept' prompt - there's a security mechanism in place against those who might randomly enter client IDs in order to connect to a remote machine for fraudulent purposes. Such connections are flagged after a number of failed attempts, and the user's account gets blocked due to potential misuse of our service.

Best,
Dan | Techinline

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote

10.0/10
Keith F.
Mit Google übersetzen

Software works great and it is easy to use.

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 20.9.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

Remote login from my home or anywhere I bring my laptop. It is a fantastic value for the money.

Vorteile

I like the ease of the client being able to go to fixme.it and initiating the remote session. The value for the features is incredible compared to other remote clients. Over the years it has really exceeded my expectations in terms of features and how it works. The latest updates in the last few years supporting multiple monitors has been nice as well as cropping the video to fit the guest screen. I do wish it was a bit easier to make customer notes on a client without having to be connected to them. I really think this program is very powerful for my business and I have over 50 unattended clients. I love the fact that I can troubleshoot system in the comfort of my office. Heck I can even wear my pajamas during the process!! haha

Nachteile

I think it needs more features, like being able to lock the remote keyboard and mouse. I would also like to see making the remote system screen go black option so while I am completing tasks the client does not see the tools I am using to do so. I would also love to see remote file transfer option to and from the remote system. The most important is being able to install the unattended client without the remote user's intervention.

Mit Google übersetzen

Antwort von Techinline

Hi Keith,

Thank you for reviewing FixMe.IT and for being our valued customer! Actually, we have three file transfer options, including drag-n-drop, copy-paste and clipboard transfer. Here's a short YouTube video we've made to showcase these features: https://youtu.be/1qLCOUBsf5c

Best regards,
Dan | Techinline

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

10.0/10
Verifizierter Rezensent
Mit Google übersetzen

FixMe.IT is very easy to use and is extremely reliable.

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 24.1.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

I find that end users have a very easy time navigating the interface when walking them through connecting to their workstation using the FixMe.IT website. Setting up unattended access is a breeze. The layout of the drop down menu when connected to workstations is very simple and intuitive. It has many useful features including Scaling, which is definitely needed when working off high resolution screens like my Microsoft Surface Pro 4. Being able to pan across multiple screens on a workstation or just locking into one specific screen is a very nice feature as well. I definitely use the screen recording function when doing demos along with the laser pointer and marking pen. Saving the recording and sending it to users is always appreciated. Being able to transfer files between my workstation and end users workstation is a must and works great. My favorite feature that was recently added to FixMe.IT is being able to work on multiple computers at once. I have a 3 monitor setup in my office and I can be doing multiple tasks remotely for one or many clients at once. The fee for this service is very reasonable.

Nachteile

I wish FixMe.IT supported MACs. Since I do not support many MACs it is not a huge problem, but would love to see this feature added.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

FixMe.IT Preis

Beginnt ab
25,00 $
Preisoptionen
Kostenlose Testversion
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

FixMe.IT Funktionen


  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Automatische Benachrichtigungen
  • Berichterstattung und Statistik
  • CRM-Integration
  • Chat
  • E-Mail-Integration
  • Echtzeitüberwachung
  • Integration von Dritten
  • Kontakt-Historie
  • Kundenspezifisches Branding
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Priorisierung
  • Social-Media-Integration
  • Sofortnachrichten
  • Support Ticket Management
  • Umfragen & Feedback
  • Wissensbasis-Management
  • Workflow-Management
  • Überwachung

FixMe.IT Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über FixMe.IT.

F. Welche Preispläne bietet FixMe.IT an?

FixMe.IT bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 25,00 $

Preismodell: Abonnement

Kostenlose Testversion: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von FixMe.IT?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von FixMe.IT

F. Wer sind die typischen Nutzer von FixMe.IT?

FixMe.IT hat die folgenden typischen Kunden:

Freie Mitarbeiter, Großunternehmen, Mittlere Unternehmen, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von FixMe.IT unterstützt?

FixMe.IT unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet FixMe.IT an?

FixMe.IT hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt FixMe.IT mobile Geräte?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Geräte FixMe.IT unterstützt

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert FixMe.IT?

FixMe.IT kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Herfert Software

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet FixMe.IT an?

FixMe.IT bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Wissensdatenbank, Online-Support, Telefon-Support, Video-Anleitungen