Acumatica Cloud ERP

4,3 (125)
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Vernetztes Unternehmen. Geliefert.

Über Acumatica Cloud ERP

Acumatica bietet Geschäftsanwendungen für kleine und mittlere Unternehmen. Von der Online-Buchhaltung mehrerer Unternehmen bis hin zu kompletten ERP-Suites umfassen die flexiblen und integrierten Lösungen: Finanzen, Vertrieb, Fertigung, Projektbuchhaltung, Außendienst, Business-Intelligence und CRM. Alle Anwendungen sind vollständig mobil, damit deine Nutzer von überall mit einem Browser auf sie zugreifen können. Die Flexibilität von Acumatica umfasst auch die Auswahl des Bereitstellungsortes (vor Ort oder in der Cloud), Lizenzierungsoptionen und die unbegrenzte Anzahl von Nutzern. Die Preisgestaltung erfolgt basierend auf den verwendeten Ressourcen und nicht basierend auf der Anzahl von Nutzern.


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Acumatica Cloud ERP

4,3 (125)
VS.

Startpreis

Keine Preise gefunden
199,00 €
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
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Funktionen

247
51

Integrationen

55
7

Bedienkomfort

4,1 (125)
4,2 (23)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,2 (125)
4,1 (23)

Kundenservice

4,0 (125)
3,6 (23)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

Xentral Software

4,3
Nr. 1 Alternative zu Acumatica Cloud ERP
Xentral Software ist ein cloudbasiertes ERP-System, das mit deutsch- und englischsprachiger Oberfläche verfügbar ist....

Sage X3

4,2
Nr. 2 Alternative zu Acumatica Cloud ERP
Sage X3 ist eine Full-Service-Lösung für das Business Management mittelgroßer und großer Unternehmen. Die Software...

SAP S/4HANA Cloud

4,4
Nr. 3 Alternative zu Acumatica Cloud ERP
SAP S/4HANA ist der digitale Kern für eine Organisation. Die Software ist vollständig für die fortschrittlichste...

Katana Cloud Inventory

4,6
Nr. 4 Alternative zu Acumatica Cloud ERP
Moderne Produktions- und Inventarsoftware für kleine und wachsende Unternehmen. Visuelle Oberfläche und eine Echtzeit-Ma...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,3 /5
(125)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2/5
Funktionen
4,2/5
Bedienkomfort
4,1/5
Kundenbetreuung
4,0/5

Hast du Acumatica Cloud ERP bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 125 Bewertungen
Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Lagerung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

A Modern ERP Software to Facilitate Running Business YOUR Way

Bewertet am 30.3.2022

As a developer, the learning curve was a little tough. As an end user, the free training material...

As a developer, the learning curve was a little tough. As an end user, the free training material made it pretty easy to get up to speed on each functional area. Once we found a configuration that worked for us and got some experience and connections in the community, we have been able to create new screens and features that we could only dream of on our legacy system.

Vorteile

What can't be configured can be customized to add new functionality or just adjust core functionality. This allows us to mold the ERP software around our business in contrast to so many other software solutions.

Nachteile

I really want a slice of inventory by valuation type. We use a suffix on our locations to get to where we need to be, but I'd like to be able to specify a single location for new, repair, broken, and any other classification we may want to make for a part and identify that the specific inventory is new, repair, broken, etc. From that, I should be able to pull a simple dashboard of how much inventory I have on hand that is new, repair, broken, etc. without having to use separate warehouses or locations.

Antwort von Acumatica

Thanks for the thoughtful review of Acumatica. It sounds like you are a perfect candidate for Acumatica Amplifiers - or as we like to say, "Acumatica Amps"our Customer Heroes program. Learn more at:
https://acumati.ca/2Teo1I2

Natasha
Gesamtbewertung
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Good software for the price

Bewertet am 21.11.2022

Good software. Like most ERPs, it's very basic out of the box and you will definitely go through a...

Good software. Like most ERPs, it's very basic out of the box and you will definitely go through a painful implementation process, needing to rely on a team of good developers (it's critical to have one for this software as it's not easily customizable as Salesforce, for example). Accounting is not basic, so you will have most functions that Quick Books have(it's just more rigid and it's harder to correct things because it's an ERP and all transactions are intertwined with Operations and Sales portions of the software).

Vorteile

Accounting is pretty developed, it's a full ERP, and as long as you "feed" the right information from your CRM/ Field units, everything works great together. You can sort and filter most list views which is very helpful if you are trying to find discrepancies.Basic reporting is available. The system is pretty reliable and rarely goes down.

Nachteile

Data storage is very old school, you have to upload files one by one and click to open them one by one to see what's there. No preview is available. Each file opens in a different window/tab, so it's pretty hard to look through a bunch of photos from field techs, for example. This software can be glitchy when it comes to upgrades and updates. The more you customize, the harder it gets. Hard to customize reports and forms on your own (if you aren't a developer).Lots of extra fields everywhere and removing/hiding them is very tedious

Omer
Gesamtbewertung
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 0.0 /10

Most expensive cheap ERP

Bewertet am 3.9.2020

Pay a little more get way better results..we spent a fortune on customizations for basic features...

Pay a little more get way better results..we spent a fortune on customizations for basic features of other programs.

Vorteile

After we spent almost same money as we paid for this program, we realize we could have purchased something better.
Money we spent for customizations for things we assumed should be standard is crazy high and still not functioning..we have 50+ users and inventory is a mess, purchasing is a mess,..

Nachteile

What you purchase out of box is not a functioning basic program..dont fall into price on the box..at the end you will spend same money as other expensive programs and result will be better and you will be less irritated.

In Betracht gezogene Alternativen

SAP Concur

Gründe für den Wechsel zu Acumatica Cloud ERP

not paying per user was the only reason..

Antwort von Acumatica

updated 4/26/22-Thanks for continuing to work with Acumatica and your Partner team to make the most of your Acumatica solution investment. We continue to make improvements that customers ask for to enhance the user experience and provide best-in-class functionality. We appreciate your feedback and are thankful to have you as a valued Acumatica customer. - Kim @Acumatica.
***
Thank you so much for sharing your honest feedback on Acumatica with the review on Capterra. We really appreciate you taking the time to let us know about areas that we can improve on. Would it be alright to have someone from our product/customer success team get in touch with you to go over the concerns? We really strive to provide the best support that we can so your input would really help to that effect. Thanks for considering, Kim Plank - kim.plank@acumatica.com

Peter
Gesamtbewertung
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Extremely Capable and Customizable Cloud ERP

Bewertet am 29.2.2024

Vorteile

I appreciate Acumatica's intuitive UI, accessibility (all you need is a device with internet), and customizability. As a developer, I've also found the forums and docs to be extremely helpful.

Nachteile

Minor quality-of-life things can be a pain when using Acumatica daily. Things like getting logged out after a few minutes of inactivity, inability to change menu layout/sizing on some screens, etc. It's the little stuff that could be improved on.

Chris
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Flexible and Growth Oriented

Bewertet am 30.3.2022

We've been extremely pleased with the system after our first full year. Having a government...

We've been extremely pleased with the system after our first full year. Having a government auditor (DCAA) review the system and gain approval was nerve wracking, but they were very impressed with the system. The flexibility for a growing organization that struggles with blockages has really allowed us to focus on our growth initiatives instead of worrying about our system.

Vorteile

The flexibility the system provides allows our team to work in different aspects of the business while addressing our individual needs and having data connected. Being able to search is a very big pro for us. While we have some customizations for our DCAA compliance, the majority of the system is native and comes down to configuration, which was a requirement for our ERP selection.

Nachteile

Some of the controls can be improved as once something has been submitted/approved, it can be hard to fix upon reviews (ex. Journal Transactions can't be adjusted once released, so you have to reverse the entire entry and start again). There are a lot of tables that are named similarly, so building inquiries or trying to find the correct table and field can be challenging.

In Betracht gezogene Alternativen

Global Shop Solutions , Sage Intacct und NetSuite

Warum Acumatica Cloud ERP gewählt wurde

It was time for a true ERP that could be used as a backbone for growth in the organization.

Gründe für den Wechsel zu Acumatica Cloud ERP

The pricing structure, flexibility, ease of user interface, integration capabilities, and overall robustness of core functionality.
5 von 125 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Acumatica Cloud ERP Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Acumatica Cloud ERP.

Acumatica Cloud ERP bietet folgende Kostenpläne an:

  • Gratis Testen: Nicht verfügbar

Acumatica Cloud ERP hat die folgenden typischen Kunden:

2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000

Acumatica Cloud ERP unterstützt die folgenden Sprachen:

Chinesisch, Dänisch, Englisch, Französisch, Japanisch, Russisch, Spanisch

Acumatica Cloud ERP unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Acumatica Cloud ERP kann in folgende Anwendungen integriert werden:

3G Pacejet Shipping, ARENA, Adobe Acrobat Sign, Adobe Commerce, Artsyl ClaimAction, Avalara, BigCommerce, Braintree, CADTALK, Celigo Integrator.io, Cleo Integration Cloud, Criterion HCM, DiCentral, Docusign, Dropbox Business, EasyPost, EazyStock, FusionRetail, GoFormz, GoToMeeting, Lightspeed, Lynq, Microsoft 365, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, NOMAD, Netstock, Opmetrix, PaperLess, PayFabric, Phocas Budgeting & Forecasting, Phocas Software, Planful, Prophix, QDMS, REPAY, RedTeam Flex, SPS Commerce, Salesforce Sales Cloud, Savant Software, ShipHawk, ShipLinx, ShipStation, Shopify, Skynamo, Solver, Synoptix, Tableau, TrueCommerce EDI Solutions, Vertex, VyaPay, WorkMax, WorkMax TIME, WorkWave Route Manager, eBizCharge

Acumatica Cloud ERP bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat

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