Expensify

4,4 (1.084)
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Automatisiertes Ausgabenmanagement.

Über Expensify

Expensify kann jeden Beleg kategorisieren und codieren und sogar Geschäftskosten automatisch zur Genehmigung und Erstattung einreichen. Mit robusten Funktionen wie dem Abstimmen von Unternehmenskarten, mehrstufigen Genehmigungsworkflows und direkten Synchronisierungen mit allen wichtigen Buchhaltungssoftwareprogrammen spart Expensify Unternehmen aller Größen und Formen Zeit.


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Expensify

4,4 (1.084)
VS.

Startpreis

20,00 $
Monat
12,00 €
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

73
97

Integrationen

23
31

Bedienkomfort

4,4 (1.084)
4,3 (628)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,2 (1.084)
4,4 (628)

Kundenservice

4,0 (1.084)
4,2 (628)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

Zoho Books

4,4
Nr. 1 Alternative zu Expensify
Zoho Books ist eine Online-Buchhaltungssoftware, die entwickelt wurde, um den Backoffice-Betrieb zu rationalisieren,...

Fyle

4,5
Nr. 2 Alternative zu Expensify
Fyle bietet die einfachste Nutzererfahrung für Angestellte, um Ausgaben zu verfolgen und einzureichen, und bietet...

Inmoweb

0
Nr. 3 Alternative zu Expensify
Inmoweb ist eine Immobilienmanagementlösung, die kommerzielle Agenten dabei unterstützt, die Verwaltung von Immobilien-W...

Emburse Certify Expense

4,7
Nr. 4 Alternative zu Expensify
Certify ist ein Reise- und Spesenberichtssystem für Mitarbeiter, das leistungsstarke Tools für Buchhaltung, Ausgabenverf...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,4 /5
(1.084)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2/5
Funktionen
4,3/5
Bedienkomfort
4,4/5
Kundenbetreuung
4,0/5

Hast du Expensify bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 1.084 Bewertungen
Kavindu Githsara
Kavindu Githsara
Gesamtbewertung
  • Branche: E-Learning
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Say Goodbye to Paper Receipts with Expensify

Bewertet am 22.2.2023

Overall, Expensify is a great option for businesses of all sizes looking to simplify their expense...

Overall, Expensify is a great option for businesses of all sizes looking to simplify their expense management process. Its user-friendly interface, SmartScan feature, and integrations with other accounting tools make it a top choice for many users. However, the occasional downtime and complex setup process of some features may be a drawback for some users.

Vorteile

One of the biggest pros of Expensify is its user-friendly interface. It is easy to navigate and use, and the features are well-organized, making it simple to access the functions we need. The mobile app is also well-designed, allowing us to easily scan receipts and upload expenses on-the-go. The software also offers integrations with other accounting tools, such as QuickBooks and Xero, which make it a great option for those looking to streamline their workflow. Another pro of Expensify is its SmartScan feature. This feature allows us to scan a receipt with our smartphone and automatically input the data into the software. It saves time and eliminates the need for manual entry, reducing the potential for human error. In addition, the software can automatically categorize expenses, saving us time and effort.

Nachteile

Some of the features, such as the credit card reconciliation function, can be a bit complex to set up and understand.

Shoaib
Gesamtbewertung
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Weitere für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Snap...... and its done.

Bewertet am 18.6.2019

From all the other products i tried, this is by far the best and easiest to use.

From all the other products i tried, this is by far the best and easiest to use.

Vorteile

The best feature is the smartscan feature. Once you set up the currency, it segregates everything accordingly and saves you the trouble of manually entering it. Even if you have no internet connection, it saves the request and once u go online it will analyze the scan and store it for you.The reports generated are also very well detailed.

Nachteile

I had a technical error, maybe it was my mistake, because it didnt happen to any of my other collegues where the expense trip report closed automatically. But that is easily solved by logging on the web version and activiating it again.

In Betracht gezogene Alternativen

Zoho Expense

Gründe für den Wechsel zu Expensify

Mobile app and the reports generated for the expenses , both were far superior to the alternative products.
David
Gesamtbewertung
  • Branche: Restaurants
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 5.0 /10

Affordable and Convenient , yet I plan to leave expensify

Bewertet am 20.8.2020

it is worth trying. but unlike even a year ago the competition is finally offering similar features...

it is worth trying. but unlike even a year ago the competition is finally offering similar features for similar pricing.

Vorteile

due to popularity it is easily assesable and offered many ways to upload an expense. I like how unlike most app/software companies gets it as they make if affordable and capture the biggest marketshare.any companies think their software is be get tham it is and is cost prohibitive or have user minimums which usually are not applicable for small business. I love how they are one of the few to offer personal credit card integration feeds. Believe it or not most do not and actually expect us to upload statements

Nachteile

buggy at times, doesn't transition from mobile to desktop or we based version. mobile app.has far less ability. mostly if fails at the main purpose, saving me time. every months nearly every expense is duplicated, failing to match itself to the credit transactionnand this takes forever to fix. It only sycs properly to the credit transaction if the receipt photo is taken from then app. if you try to upload screenshots? email you invoiced and use the ios "Sent too function" it duplicates the transaction..tech support actually told me to wait for the bank before uploading the receipt. This eliminated the entire point of the product.

In Betracht gezogene Alternativen

Inmoweb, Zoho Expense und Fyle

Zuvor genutzte Software

Fyle

Gründe für den Wechsel zu Expensify

price. integration with cards
Antonella
Gesamtbewertung
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

A Great Expense Management Software

Bewertet am 19.3.2024

Vorteile

With Expensify, we have best features for managing and reporting travel and time related expenses

Nachteile

It is all smooth with Expensify. Has all features we need.

Travis
Gesamtbewertung
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Expensify solved our receipt problems

Bewertet am 31.5.2019

We no longer have to keep paper receipts, and Expensify even tracks international service charges...

We no longer have to keep paper receipts, and Expensify even tracks international service charges to match out of country purchases to our credit card bills.

Vorteile

We used to have to keep paper receipts and scan them into emails, Expensify has solved that while also making it easy to reimburse someone when they use a personal account to make a purchase.

Nachteile

Sometimes Expensify will disconnect with our bank software and we will not be able to submit reports until they reconnect.

In Betracht gezogene Alternativen

Emburse Tallie

Gründe für den Wechsel zu Expensify

The ability to have automated reimbursements.
5 von 1.084 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Expensify Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Expensify.

Expensify bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 20,00 $/Monat
  • Preismodell: Kostenlose Version, Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Expensify hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

Expensify unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Expensify unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Expensify kann in folgende Anwendungen integriert werden:

BILL Accounts Payable & Receivable, ERP Cloud, Greenhouse, Gusto, Lola, Microsoft Dynamics GP, Microsoft Excel, Navan, NetSuite, Okta, OneLogin, Oracle Cloud Financials, Professional Services Cloud, QuickBooks Online, QuickBooks Online Advanced, QuickBooks Time, Revel Systems, Sage Accounting, Sage Intacct, TravelPerk, TriNet Zenefits, Workday HCM, Xero

Expensify bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat

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