iContact

E-Mail-Marketing und Social Media Marketing Tools

4,5 /5 (520 Bewertungen) Eine Bewertung verfassen!

iContact Übersicht

Was ist iContact?

iContact bedient Unternehmen jeder Größe und ermöglicht die Erstellung von E-Mail-Newslettern, RSS-Feeds, Umfragen, Autorespondern und Posts in sozialen Medien. Die Anwendung verfügt über verschiedene Funktionen, die ein Unternehmen benötigt, um seine Kundenliste zu erweitern und Posteingänge erfolgreich zu erreichen.

Bei der Erstellung einer Nachricht können Nutzer*innen eine der vordefinierten Vorlagen von iContact wählen oder eine einzigartige Nachricht mit Hilfe von HTML erstellen. iContact bietet Werkzeuge zur Verwaltung einer wachsenden E-Mail-Liste, die die Verwaltung von Abonnements, Massenuploads für Abonnent*innen und einen Drag-and-drop-Anmeldeformular-Ersteller umfassen.

Zu den weiteren Funktionen zählt auch SpamcheckTM, ein Prüfsystem, das sicherstellt, dass jede E-Mail den Posteingang erreicht. Die Berichterstattungsfunktion verfolgt die Nachrichten in Echtzeit und ermöglicht es den Nutzer*innen, die Marketingergebnisse schnell in Aktion zu sehen, von der Verfolgung des Gesamtverhaltens bis hin zum individuellen Klickverhalten.

Die Social-Media-Funktion ermöglicht es den Nutzer*innen, Nachrichten auf Facebook, Twitter und LinkedIn zu planen. Nutzer*innen können E-Mails mit Social-Share-Buttons versehen und die Reichweite erhöhen sowie ein Anmeldeformular auf Facebook-Seiten einbinden, um bestehende Fans in E-Mail-Kontakte zu verwandeln.

iContact Übersicht

Kosten

Beginnt ab
14,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

iContact Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Vereinigte Staaten von Amerika, Kanada, Vereinigtes Königreich, Australien, China und 5 weitere , Indien, Japan, Deutschland, Brasilien, Mexiko
Unterstützte Sprachen
Englisch

Medien

Merge fields
Build a custom layout or choose a design from the customizable template library
A/B split content testing allows users to conduct tests with a small percentage of subscribers to determine which content will resonate best with the audience
Automation gives users complete control over campaign send times
Learn what works best and what doesn’t with performance reporting
Easily design and embed custom sign-up forms on the site and manage subscribers
Videos zu iContact Videos zu iContact Videos zu iContact Videos zu iContact Videos zu iContact Videos zu iContact iContact Screenshot: Merge fields iContact Screenshot: Build a custom layout or choose a design from the customizable template library iContact Screenshot: A/B split content testing allows users to conduct tests with a small percentage of subscribers to determine which content will resonate best with the audience iContact Screenshot: Automation gives users complete control over campaign send times iContact Screenshot: Learn what works best and what doesn’t with performance reporting iContact Screenshot: Easily design and embed custom sign-up forms on the site and manage subscribers

iContact Bewertungen

iContact Bewertungen

Gesamtbewertung
4,5
/
5
Ausgezeichnet
312

Sehr gut
160

Durchschnitt
42

Gering
5

Schlecht
1

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4
Funktionen
4,2
Bedienkomfort
4,4
Kundenbetreuung
4,7
91% haben diese Anwendung empfohlen
Trevor K.

A Solid Email Platform

I get the ability to reach my customers and turn them into return customers week after week and year after year.


Mit Google übersetzen
Karen C.

Works great for us

We've had to contact support a couple of times and they have been helpful. The level we purchased isn't a comprehensive marketing solution. But we came back to it after having trouble with ClickDimensions, it actually works better.


Mit Google übersetzen
Verifizierter Rezensent

I've used iContact for the last five years.


Mit Google übersetzen
Verifizierter Rezensent

Great and easy to use email marketing compaign solution

Experience has been great with this solution and very effective by the way. Highly recommended and will continue to use it and explore new functionality.


Mit Google übersetzen
Melanie A.

Emails Made Easier

You can allow this program to deal with emails instead of answering each on yourself. It's really a wonderful program and a huge help with your email returns. Your customers will appreciate it.


Mit Google übersetzen
Trevor K.
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

A Solid Email Platform

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 20.12.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

I get the ability to reach my customers and turn them into return customers week after week and year after year.

Vorteile

iContact is easy to use in most cases. There are tons of different templates and creating your own email template is a breeze. If you get one of the Pro plans they'll even help you make templates for future use, so that's great, too.

There are plenty of ways to upload data and keep track of that data. In fact I tend to use iContact to export my data for use on other platforms because it keeps everything so nicely. My point of sale doesn't even allow the breadth of exports and options that iContact does, so it's more than just an email platform to me.

Automation is visually very simple and means that I know I'm reaching my audience at the correct times. I no longer have to manually send each email, and with the automation there are tons of options to segment in addition. This means I'm not sending frivolous emails, so that keeps our open rate high.

Nachteile

I have three businesses that have to be kept separate and my only big complaint is that I can't copy automation plans or other things back and forth between them. So a lot of time is wasted redoing certain campaigns between the locations.

I also think the social connectivity needs to be updated. Twitter for one is outdated and the actual website allows much more text to be posted than in-app. They're several updates behind on Twitter.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von iContact

Hi Trevor! We are thrilled to hear that iContact¿s design services and automation tools make your job easier and your emails more impactful with your customers. At iContact we value being your one stop shop for your email marketing needs. We also appreciate your feedback about copying your automation plans from one platform to another. We¿ve noted this feature and completely understand how it would be helpful. Thank you and have a wonderful day!

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Karen C.
Branche: Informationstechnologie & -dienste
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Works great for us

Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 12.2.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

We've had to contact support a couple of times and they have been helpful. The level we purchased isn't a comprehensive marketing solution. But we came back to it after having trouble with ClickDimensions, it actually works better.

Vorteile

When I want to send out an email, I go into my list of prior emails, make changes, and send. It's very easy. It has all of the functionality we need for sending out bulk emails.

Nachteile

The editor is a bit clunky. It does take a bit of time to create a new email format. Sometimes it doesn't behave like it is supposed to. But once you save that new format you can use it over and over.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Verifizierter Rezensent
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

I've used iContact for the last five years.

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 5.4.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

iContact is a low cost solution for basic email marketing. You have access to a strategic advisor. My strategic advisor always provides thorough answers and/or solutions when requested. iContact offers automation with workflows that are easy and quick to build. The user interface is easy to understand.

Nachteile

The response time to fix API issues can be slow. iContact does not offer a post unsubscribe survey. I'm not able to download user profile information when exporting email send statistics - this is important for me when I want to do a quick analysis on my data.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von iContact

Thank you very much for being a long time iContact customer! We are happy to hear that you have been able to quickly and easily design automations with workflows using your iContact Pro account. We like this feature so much we plan to make it available to all iContact accounts. Thank you as well for your feedback, particularly about adding a post unsubscribe survey. This is being shared with our Product Management team so that it can be reviewed for possible updates in a future release.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Verifizierter Rezensent
Branche: E-Learning
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Great and easy to use email marketing compaign solution

Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 27.5.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Experience has been great with this solution and very effective by the way. Highly recommended and will continue to use it and explore new functionality.

Vorteile

Even if you are not familiar with email marketing campaigns iContact makes the process a breeze with intuitive user interface and automated processes and even greater templates.

Nachteile

iContact offers a large number of integration but we (not the norm) had a number of issues with these that fortunately with help of a great support team got resolved in no time.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Melanie A.
Branche: Verlagswesen
Untern. Größe: Selbstständig
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Emails Made Easier

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 30.1.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

You can allow this program to deal with emails instead of answering each on yourself. It's really a wonderful program and a huge help with your email returns. Your customers will appreciate it.

Vorteile

After your subscribers fill out their initial application, icontact goes to work. I like that it can be busy contacting people while you are busy elsewhere. It's easy to use, but the customer support is there if you need it. The prices are competitive with other likewise sites.

Nachteile

It's better for the medium or high volume businesses. Smaller businesses might not see the full abilities for this program.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 7.0/10

Nutzerempfehlung
8,5/10
Basierend auf 520 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

iContact Preis

iContact Preis

Beginnt ab
14,00 $/Monat
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4/5
Basierend auf 520 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

iContact Funktionen

iContact Funktionen

A/B-Tests
API
Aktivitäts-Dashboard
Anpassbare Vorlagen
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
Content-Management
Daten-Import / -Export
Drag-and-Drop-Oberfläche
E-Mail-Marketing
Echtzeit-Analytik
Engagement-Analytik
Integration von Dritten
Kampagnen-Segmentation
Kampagnenanalyse
Kampagnenmanagement
Kundenspezifisches Branding
Multichannel-Marketing
Social-Media-Integration
Überwachung
Funktionen
4,2/5
Basierend auf 520 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

iContact Häufig gestellte Fragen

iContact Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über iContact.

F. Welche Preispläne bietet iContact an?

iContact bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 14,00 $/Monat

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von iContact?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von iContact

F. Wer sind die typischen Nutzer von iContact?

iContact hat die folgenden typischen Kunden:

Kleine Unternehmen, Non-Profit, Freie Mitarbeiter, Mittlere Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von iContact unterstützt?

iContact unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet iContact an?

iContact hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt iContact mobile Geräte?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Geräte iContact unterstützt

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert iContact?

iContact kann in folgende Anwendungen integriert werden:

123FormBuilder, Bedrock Data, Bitium, Call Loop, Cyfe, Flipcause, Formstack Forms, Freshdesk, LiveChat, Velocify

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet iContact an?

iContact bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Wissensdatenbank, Telefon-Support, Video-Anleitungen, Forum, Häufig gestellte Fragen