iContact

4,5 (603)
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E-Mail-Marketing und Social Media Marketing Tools

Über iContact

iContact bedient Unternehmen jeder Größe und ermöglicht die Erstellung von E-Mail-Newslettern, RSS-Feeds, Umfragen, Autorespondern und Posts in sozialen Medien. Die Anwendung verfügt über verschiedene Funktionen, die ein Unternehmen benötigt, um seine Kundenliste zu erweitern und Posteingänge erfolgreich zu erreichen.

Bei der Erstellung einer Nachricht können Nutzer*innen eine der vordefinierten Vorlagen von iContact wählen oder eine einzigartige Nachricht mit Hilfe von HTML erstellen. iContact bietet Werkzeuge zur Verwaltung einer wachsenden E-Mail-Liste, die die Verwaltung von Abonnements, Massenuploads für Abonnent*innen und einen Drag-and-drop-Anmeldeformular-Ersteller umfassen.

Zu den weiteren Funktionen zählt auch SpamcheckTM, ein Prüfsystem, das sicherstellt, dass jede E-Mail den Posteingang erreicht. Die Berichterstattungsfunktion verfolgt die Nachrichten in Echtzeit und ermöglicht es den Nutzer*innen, die Marketingergebnisse schnell in Aktion zu sehen, von der Verfolgung des Gesamtverhaltens bis hin zum individuellen Klickverhalten.

Die Social-Media-Funktion ermöglicht es den Nutzer*innen, Nachrichten auf Facebook, Twitter und LinkedIn zu planen. Nutzer*innen können E-Mails mit Social-Share-Buttons versehen und die Reichweite erhöhen sowie ein Anmeldeformular auf Facebook-Seiten einbinden, um bestehende Fans in E-Mail-Kontakte zu verwandeln.


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iContact

4,5 (603)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

14,00 $
Monat
4,00 €
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

71
48

Integrationen

54
228

Bedienkomfort

4,4 (603)
4,2 (14.923)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,4 (603)
4,6 (14.923)

Kundenservice

4,6 (603)
4,1 (14.923)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

WordPress

4,6
Nr. 1 Alternative zu iContact
WordPress ist eine Plattform zur Erstellung und Veröffentlichung von Websites und Blogs mit Tools für ästhetisches...

ConvertKit

4,7
Nr. 2 Alternative zu iContact
ConvertKit ist eine Marketing- & Lead-Generierung-Automatisierungslösung für professionelle Blogger, mit Opt-in-Formular...

Emma by Marigold

4,2
Nr. 3 Alternative zu iContact
Emma ist eine E-Mail-Marketingplattform, die sich auf Segmentierung, Automatisierung und einen einfach zu bedienenden...

Higher Logic Thrive

4,4
Nr. 4 Alternative zu iContact
Mit über 25 Millionen Nutzern in mehr als 200.000 Communities hilft Higher Logic Unternehmen dabei, den Umsatz mit...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,5 /5
(603)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4/5
Funktionen
4,2/5
Bedienkomfort
4,4/5
Kundenbetreuung
4,6/5

Hast du iContact bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 603 Bewertungen
Charlie
Charlie
Gesamtbewertung
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

We use iContact to send out daily event alert emails for a nonprofit - time efficiency is a...

Bewertet am 20.12.2017

iContact provides us with an intuitive platform that saves us time. We can create and manage emails...

iContact provides us with an intuitive platform that saves us time. We can create and manage emails efficiently, spending time savings on other needs. The recent upgrade matches intuitive work flow very well.

Vorteile

The recent upgrade to the platform matches natural workflow (and spots for quality checks to prevent mistakes). We've saved time creating and managing our emails. We have a dedicated advisor that responds quickly when we have needs or questions. It's much nicer than an anonymous "call center" where you get who you get. I especially like the new upgrades to the platform, which reflect the way I/we work in an increasingly intuitive way.

Nachteile

I would like to see more seamless integrations with other software and extensions, such as a text-to-join feature.

Antwort von iContact

Thanks for the review, Charlie! When we were designing the new interface one of our goals was to make it intuitive, so your feedback is wonderful to hear. With a lot on your plate, we know that saving time is critical to your day-to-day tasks. We¿ll pass your kind feedback to your Strategic Advisor. Our services and support teams love hearing that the work they do makes such a positive impact on your work. We are always looking to enhance our integration offerings, so if you have specific software or extensions in mind please let your advisor know! Thank you again!

Karen
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Works great for us

Bewertet am 12.2.2020

We've had to contact support a couple of times and they have been helpful. The level we purchased...

We've had to contact support a couple of times and they have been helpful. The level we purchased isn't a comprehensive marketing solution. But we came back to it after having trouble with ClickDimensions, it actually works better.

Vorteile

When I want to send out an email, I go into my list of prior emails, make changes, and send. It's very easy. It has all of the functionality we need for sending out bulk emails.

Nachteile

The editor is a bit clunky. It does take a bit of time to create a new email format. Sometimes it doesn't behave like it is supposed to. But once you save that new format you can use it over and over.

Antwort von iContact

Hello Karen,

Thank you for taking the time to leave this detailed feedback for us, we greatly appreciate it!

All the best,

Carlos, Customer Marketing Manager

Sara
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Weitere für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 1.0 /10

Left ASAP, Didn't Look Back

Bewertet am 10.4.2018

It was my first email marketing software, so I learned about it. Now that I have my own marketing...

It was my first email marketing software, so I learned about it. Now that I have my own marketing company, I know not to use it.

Vorteile

Our emails were professional-looking. I liked being able to do the email marketing for more than one company, and everything was kept separately.

Nachteile

Their customer service was nonexistent. It was faster for me to either ignore the issue or find my own solution before they would respond, sometimes days later. The number of templates are few. You can only schedule to a couple of social media platforms, you have to schedule them separately, and they still adhere to the old Twitter character limit. We paid more to get more, and our "dedicated account rep" would only speak to us once a month for exactly 30 minutes. Not worth the money. We switched companies and paid less, and their customer service department contacts me once a week, just to check in. Our deliverability is higher, too. Customers that had a "bad mailbox" according to iContact are calling us, delighted to get our emails again.

Antwort von iContact

Hi Sara. Thank you so much for your honest review! We are glad that you were able to create professional looking emails using our service. We also appreciate your feedback regarding the aspects of iContact that you were not happy with. We pride ourselves on fast and comprehensive support, and it is truly regrettable that you had a different experience. We will definitely take this feedback into account as we work towards ensuring no customers have the kind of experience that you described.

Meghann
Gesamtbewertung
  • Branche: Rechtsberatung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

For Small Businesses ONLY

Bewertet am 14.7.2022

Overall, I love iContact for small businesses. I would look elsewhere for bigger businesses with...

Overall, I love iContact for small businesses. I would look elsewhere for bigger businesses with more than 10+ on staff. It could be more user friendly, but it gets the job done and works for our law firm.

Vorteile

It's extremely easy to deploy automated marketing campaigns, newsletters, quick information to your target audience using this platform. I enjoyed the ease of use in terms of sending out an email. It's nice for small business owners who don't have the time, energy, or resources to allocate to figuring out an email marketing platform.

Nachteile

I love this platform, but it's extremely out-of-date compared to other email platforms. For example, it's impossible to edit a template. For it being 2022, I would assume this would be easier from a user-friendly perspective.

In Betracht gezogene Alternativen

Higher Logic Thrive

Gründe für den Wechsel zu iContact

Ultimately the price point is what led our small business to choose iContact

Antwort von iContact

Meghann, thank you for your review! It is possible to edit a template. If you need assistance, our support team can help.

Patrick
Patrick
Gesamtbewertung
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

iContact is the superior mass mailing service when it comes to functionality and customer...

Bewertet am 4.5.2018

iContact has been extremely helpful in getting our curated content out to the masses. The user...

iContact has been extremely helpful in getting our curated content out to the masses. The user interface makes it easy to create your own personal content to send out and the system provides a fairly comprehensive report of your mailer, which is crucial for anyone working in sales. It gives you an extra edge to know who opens what, how quickly and who is not interested so you can update your CRM accordingly. Great stuff from iContact.

Vorteile

Off the bat, we previously used a different mass mailing service whose customer support was non-existent so it was essential for us to find a provider that we could get in touch with whenever issues arose. The team at iContact has done a great working with us and helping us through the process of switching over from out other provider. The service works as intended and the user interface is easy enough to use and create content to mail out. Customer service is second to none.

Nachteile

I don't like that the service is not integrated into salesforce off the bat. We still haven't figured out how to get it done and truthfully, haven't had the motivation or necessity to reach out to customer service about it. When I consider that SalesForce has already endorsed its own proprietary mass mailer, I'm not surprised that there is difficulty with integration.

Antwort von iContact

Hi Patrick! Thank you so much for your great feedback about our customer service team. They truly are a knowledgeable, dedicated, and friendly group of people. It sounds like you are on our iContact Pro platform which offers Salesforce sync. Thank you for the feedback regarding difficulties with this. We are happy to take it into account as we continue to make iContact even better! In the meantime, please don't hesitate to reach out to our support team for further assistance in getting this set up.

5 von 603 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

iContact Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über iContact.

iContact bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 14,00 $/Monat
  • Preismodell: Kostenlose Version, Abonnement
  • Gratis Testen: Nicht verfügbar

iContact hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000

iContact unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

iContact unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil)

iContact kann in folgende Anwendungen integriert werden:

123FormBuilder, Acuity Scheduling, Adobe Commerce, Big Cartel, BigCommerce, Bloom Intelligence, Calendly, ClickFunnels, Copper, Copper, Cyfe, DaySmart Appointments, Digioh, Drupal, Eventbrite, Follow Up Boss, Formstack Forms, Google Contacts, Google Forms, Google Sheets, Gravity Forms, HubSpot CRM, Jotform, Justuno, Kajabi, Keap, Kickbox Email Verification, Leadpages, LeadsBridge, LiveChat, LiveChat, Meta for Business, Microsoft Outlook, Nimble, PayPal, Pipedrive, Privy, Salesforce Sales Cloud, Shopify, Squarespace, Stripe, SurveyMonkey, Teachable, Twitter/X, Typeform, Unbounce, Webflow, Wix, WooCommerce, Wufoo, X-Cart, Zapier, Zoho CRM, Zoom Workplace

iContact bietet folgende Optionen für Kundensupport:

FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat

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