iContact

E-Mail-Marketing und Social Media Marketing Tools

4,5 /5 (523 Bewertungen) Eine Bewertung schreiben

iContact Übersicht

Was ist iContact?

iContact bedient Unternehmen jeder Größe und ermöglicht die Erstellung von E-Mail-Newslettern, RSS-Feeds, Umfragen, Autorespondern und Posts in sozialen Medien. Die Anwendung verfügt über verschiedene Funktionen, die ein Unternehmen benötigt, um seine Kundenliste zu erweitern und Posteingänge erfolgreich zu erreichen.

Bei der Erstellung einer Nachricht können Nutzer*innen eine der vordefinierten Vorlagen von iContact wählen oder eine einzigartige Nachricht mit Hilfe von HTML erstellen. iContact bietet Werkzeuge zur Verwaltung einer wachsenden E-Mail-Liste, die die Verwaltung von Abonnements, Massenuploads für Abonnent*innen und einen Drag-and-drop-Anmeldeformular-Ersteller umfassen.

Zu den weiteren Funktionen zählt auch SpamcheckTM, ein Prüfsystem, das sicherstellt, dass jede E-Mail den Posteingang erreicht. Die Berichterstattungsfunktion verfolgt die Nachrichten in Echtzeit und ermöglicht es den Nutzer*innen, die Marketingergebnisse schnell in Aktion zu sehen, von der Verfolgung des Gesamtverhaltens bis hin zum individuellen Klickverhalten.

Die Social-Media-Funktion ermöglicht es den Nutzer*innen, Nachrichten auf Facebook, Twitter und LinkedIn zu planen. Nutzer*innen können E-Mails mit Social-Share-Buttons versehen und die Reichweite erhöhen sowie ein Anmeldeformular auf Facebook-Seiten einbinden, um bestehende Fans in E-Mail-Kontakte zu verwandeln.

iContact Übersicht

Kosten

Beginnt ab
14,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

iContact Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Vereinigte Staaten von Amerika, Kanada, Vereinigtes Königreich, Australien, China und 5 weitere , Indien, Japan, Deutschland, Brasilien, Mexiko
Unterstützte Sprachen
Englisch

Medien

Build a custom layout or choose a design from the customizable template library
A/B split content testing allows users to conduct tests with a small percentage of subscribers to determine which content will resonate best with the audience
Automation gives users complete control over campaign send times
Learn what works best and what doesn’t with performance reporting
Merge fields
Easily design and embed custom sign-up forms on the site and manage subscribers
Videos zu iContact Videos zu iContact Videos zu iContact Videos zu iContact Videos zu iContact Videos zu iContact iContact Screenshot: Build a custom layout or choose a design from the customizable template library iContact Screenshot: A/B split content testing allows users to conduct tests with a small percentage of subscribers to determine which content will resonate best with the audience iContact Screenshot: Automation gives users complete control over campaign send times iContact Screenshot: Learn what works best and what doesn’t with performance reporting iContact Screenshot: Merge fields iContact Screenshot: Easily design and embed custom sign-up forms on the site and manage subscribers

iContact Bewertungen

iContact Bewertungen

Gesamtbewertung
4,5
/
5
Ausgezeichnet
313

Sehr gut
161

Durchschnitt
43

Gering
5

Schlecht
1

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4
Funktionen
4,2
Bedienkomfort
4,4
Kundenbetreuung
4,7
91% haben diese Anwendung empfohlen
Trevor K.

A Solid Email Platform

I get the ability to reach my customers and turn them into return customers week after week and year after year.


Mit Google übersetzen
Karen C.

Works great for us

We've had to contact support a couple of times and they have been helpful. The level we purchased isn't a comprehensive marketing solution. But we came back to it after having trouble with ClickDimensions, it actually works better.


Mit Google übersetzen
Diane R.

Excellent for third party management of accounts

Customer service is great. I've had four different account managers and all of them have been excellent.


Mit Google übersetzen
Verifizierter Rezensent

I've used iContact for the last five years.


Mit Google übersetzen
Brynn S.

Great for Email Marketing

Overall, iContact is great for sending our mass emails to our guests and we will continue to use for years to come.


Mit Google übersetzen
Trevor K.
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

A Solid Email Platform

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 20.12.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

I get the ability to reach my customers and turn them into return customers week after week and year after year.

Vorteile

iContact is easy to use in most cases. There are tons of different templates and creating your own email template is a breeze. If you get one of the Pro plans they'll even help you make templates for future use, so that's great, too.

There are plenty of ways to upload data and keep track of that data. In fact I tend to use iContact to export my data for use on other platforms because it keeps everything so nicely. My point of sale doesn't even allow the breadth of exports and options that iContact does, so it's more than just an email platform to me.

Automation is visually very simple and means that I know I'm reaching my audience at the correct times. I no longer have to manually send each email, and with the automation there are tons of options to segment in addition. This means I'm not sending frivolous emails, so that keeps our open rate high.

Nachteile

I have three businesses that have to be kept separate and my only big complaint is that I can't copy automation plans or other things back and forth between them. So a lot of time is wasted redoing certain campaigns between the locations.

I also think the social connectivity needs to be updated. Twitter for one is outdated and the actual website allows much more text to be posted than in-app. They're several updates behind on Twitter.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von iContact

Hi Trevor! We are thrilled to hear that iContact¿s design services and automation tools make your job easier and your emails more impactful with your customers. At iContact we value being your one stop shop for your email marketing needs. We also appreciate your feedback about copying your automation plans from one platform to another. We¿ve noted this feature and completely understand how it would be helpful. Thank you and have a wonderful day!

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Karen C.
Branche: Informationstechnologie & -dienste
Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
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Übersetzen auf: Deutsch

Works great for us

Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 12.2.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

We've had to contact support a couple of times and they have been helpful. The level we purchased isn't a comprehensive marketing solution. But we came back to it after having trouble with ClickDimensions, it actually works better.

Vorteile

When I want to send out an email, I go into my list of prior emails, make changes, and send. It's very easy. It has all of the functionality we need for sending out bulk emails.

Nachteile

The editor is a bit clunky. It does take a bit of time to create a new email format. Sometimes it doesn't behave like it is supposed to. But once you save that new format you can use it over and over.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von iContact

Hello Karen,

Thank you for taking the time to leave this detailed feedback for us, we greatly appreciate it!

All the best,

Carlos, Customer Marketing Manager

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Diane R.
Branche: Gastgewerbe
Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Excellent for third party management of accounts

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 17.11.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Customer service is great. I've had four different account managers and all of them have been excellent.

Vorteile

. I have multiple clients that I do emailing for. I'm able to set up accounts for each one of my clients and keep their information separate. They get their own usernames and passwords and can access statistics while I can manage each accounts list, email design/layout and track and compare results.

Nachteile

The costs associated with every little add on feature. You often have to buy entire packages to take advantage of a single feature. I would prefer to be able to buy those feature "ala carte".

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von iContact

Hello Diane,

Thank you for taking the time to leave this detailed feedback for us, we greatly appreciate that you took the time.

All the best,

Carlos, Customer Marketing Manager

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Verifizierter Rezensent
Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

I've used iContact for the last five years.

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 5.4.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

iContact is a low cost solution for basic email marketing. You have access to a strategic advisor. My strategic advisor always provides thorough answers and/or solutions when requested. iContact offers automation with workflows that are easy and quick to build. The user interface is easy to understand.

Nachteile

The response time to fix API issues can be slow. iContact does not offer a post unsubscribe survey. I'm not able to download user profile information when exporting email send statistics - this is important for me when I want to do a quick analysis on my data.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von iContact

Thank you very much for being a long time iContact customer! We are happy to hear that you have been able to quickly and easily design automations with workflows using your iContact Pro account. We like this feature so much we plan to make it available to all iContact accounts. Thank you as well for your feedback, particularly about adding a post unsubscribe survey. This is being shared with our Product Management team so that it can be reviewed for possible updates in a future release.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Brynn S.
Branche: Marketing & Werbung
Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Great for Email Marketing

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 23.9.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Overall, iContact is great for sending our mass emails to our guests and we will continue to use for years to come.

Vorteile

iContact is great for companies who need to send out mass emails to their guests and customers. It's fairly easy to learn and has a variety of different features to use.

Nachteile

The one main con for this software is that it loads very slow. If you are looking to draft and email, it takes about 3 minutes for the landing page to load. 3 minutes might not seem that long, but when you have to draft numerous emails, it adds up.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von iContact

Hello Brynn,

Thank you for taking the time to leave some feedback for us, we greatly appreciate it.

We will most definitely go over the items that you raised here.

All the best,

Carlos, Customer Marketing Manager

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote: 6.0/10

Nutzerempfehlung
8,5/10
Basierend auf 523 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

iContact Preis

iContact Preis

Beginnt ab
14,00 $/Monat
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4/5
Basierend auf 523 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

iContact Funktionen

iContact Funktionen

A/B-Tests
API
Aktivitäts-Dashboard
Anpassbare Vorlagen
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
Content-Management
Daten-Import / -Export
Drag-and-Drop-Oberfläche
Echtzeit-Analytik
Engagement-Analytik
Integration von Dritten
Kampagnen-Segmentation
Kampagnenanalyse
Kampagnenmanagement
Kundenspezifisches Branding
Multichannel-Marketing
Social-Media-Integration
Vorlagen-Management
Überwachung
Funktionen
4,2/5
Basierend auf 523 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

iContact Häufig gestellte Fragen

iContact Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über iContact.

F. Welche Preispläne bietet iContact an?

iContact bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 14,00 $/Monat

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von iContact?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von iContact

F. Wer sind die typischen Nutzer von iContact?

iContact hat die folgenden typischen Kunden:

Kleine Unternehmen, Non-Profit, Freie Mitarbeiter, Mittlere Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von iContact unterstützt?

iContact unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet iContact an?

iContact hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt iContact mobile Geräte?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Geräte iContact unterstützt

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert iContact?

iContact kann in folgende Anwendungen integriert werden:

123FormBuilder, Bedrock Data, Bitium, Call Loop, Cyfe, Flipcause, Formstack Forms, Freshdesk, LiveChat, Velocify

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet iContact an?

iContact bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Wissensdatenbank, Telefon-Support, Video-Anleitungen, Forum, Häufig gestellte Fragen