Über Paymo

Paymo ist eine Lösung für Marketing-, Design-, Kreativ- und Werbeagenturen, Architekturbüros, Universitäten, Anwaltskanzleien und Beratungsunternehmen.
Mit dem Tool kannst du Aufgaben erstellen und zuweisen, die Arbeit planen, die Arbeitszeit im Büro und unterwegs genau verfolgen, zusammenarbeiten und deinen Kunden Rechnungen auf Basis der geleisteten Arbeitszeit ausstellen.

Preisoptionen ab:

4,95 $/Monat

  • Kostenlose Version
  • Gratis Testen
  • Abonnement

Geräte

Unternehmensgröße

S M L

Märkte

Österreich, Australien, Belgien, Brasilien, Kanada, Schweiz, Chile, Zypern, Tschechien, Deutschland, Dänemark, Spanien, Frankreich, Vereinigtes Königreich, Ungarn, Irland, Israel, Island, Italien, Japan, Liechtenstein, Malta, Mexiko, Niederlande, Norwegen, Neuseeland, Polen, Portugal, Rumänien, Russland, Schweden, Singapur, Slowenien, Slowakei, Vereinigte Staaten, Südafrika

Unterstützte Sprachen

Chinesisch, Chinesisch (traditionell), Deutsch, Dänisch, Englisch, Finnisch, Französisch, Irisch, Italienisch, Japanisch, Niederländisch, Norwegisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Schwedisch, Spanisch, Tschechisch, Türkisch

Preisoptionen ab:

4,95 $/Monat

  • Kostenlose Version
  • Gratis Testen
  • Abonnement

Bilder

Paymo Software - 1
Paymo Software - 2
Paymo Software - 3
Paymo Software - 4
Paymo Software - 5
Paymo Software - 6
Paymo Software - 7
Paymo Software - 8
Paymo Software - 9
Paymo Software - 10
Paymo Software - 11
Paymo Software - 12
Paymo Software - 13
Paymo Software - 14
18 weitere anzeigen
Videos zu Paymo
Videos zu Paymo
Videos zu Paymo
Videos zu Paymo
Paymo Software - 1
Paymo Software - 2
Paymo Software - 3
Paymo Software - 4
Paymo Software - 5
Paymo Software - 6
Paymo Software - 7
Paymo Software - 8
Paymo Software - 9
Paymo Software - 10
Paymo Software - 11
Paymo Software - 12
Paymo Software - 13
Paymo Software - 14

Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von Paymo: 89

  • @mentions
  • API
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Abrechnungsfähige Positionen nachverfolgen
  • Agile Methodiken
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Vorlagen
  • Aufgaben-Fortschrittsverfolgung
  • Aufgaben-Tagging
  • Aufgabenbearbeitung / -aktualisierung
  • Aufgabenmanagement
  • Aufgabenmanagement
  • Aufgabenplanung
  • Aufgabenplanung
  • Balkendiagramm
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung / Projektverfolgung
  • Berichterstattung und Statistik
  • Budgetmanagement
  • Datei-Verwaltung
  • Dateitransfer
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • Drag-and-Drop
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Daten
  • Echtzeitüberwachung
  • Einmalige Anmeldung
  • Elektronische Zahlungen
  • Erinnerungen
  • Farbkodierung/Symbole
  • Filesharing
  • Fortschrittsverfolgung
  • Fortschrittsverfolgung in Prozent
  • Gantt-/Zeitstrahlansicht
  • Kalenderverwaltung
  • Kanban-Tafel
  • Kapazitätsmanagement
  • Kommentare / Notizen
  • Kommunikationsmanagement
  • Kontakt-Datenbank
  • Kostenverfolgung
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Kundenportal
  • Mehrere Projekte
  • Mehrere Währungen
  • Meilensteinverfolgung
  • Mobile App
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Abrechnung
  • Portfoliomanagement
  • Priorisierung
  • Projekt-Abrechnung
  • Projekt-Nachverfolgung
  • Projekt-Workflow
  • Projektmanagement
  • Projektplanung
  • Projektplanung
  • Projektplanung/Terminierung
  • Projektvorlagen
  • Projektzeiterfassung
  • Rechnungserstellung
  • Rechnungshistorie
  • Rechnungsmanagement
  • Remote-Support
  • Remote-Zugriff/-Kontrolle
  • Ressourcen-Planung
  • Ressourcenmanagement
  • Schätzung
  • Statusverfolgung
  • Stündliche Fakturierung
  • Timer
  • Timesheet Management
  • Traditionelle Methodiken
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Workflow-Management
  • Zeit & Kosten Verfolgung
  • Zeiterfassung pro Kunde
  • Zeiterfassung pro Projekt
  • Zeitverfolgung
  • Zeitzonenverfolgung
  • Zentrale Buchhaltung
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen
  • Überwachung
  • Überwachung von Mitarbeiteraktivitäten

Alternativen

Asana

4,5
Nr. 1 Alternative zu Paymo
Asana ist eine Arbeits- und Projektmanagement-Lösung für Teams. Du kannst alles an einem Ort organisieren, von...

Trello

4,5
Nr. 2 Alternative zu Paymo
Vom Vertrieb über Marketing und HR bis hin zum operativen Geschäft: Teams können Trello so gestalten und anpassen, dass...

monday.com

4,6
Nr. 3 Alternative zu Paymo
monday.com ist ein cloudbasiertes Work OS, mit dem Teams Workflow-Anwendungen in wenigen Minuten erstellen können, um...

Basecamp

4,3
Nr. 4 Alternative zu Paymo
Basecamp ist eine Anwendung zur Projektverwaltung und täglichen Aufgabenverfolgung, die sich für Teams jeder Größe...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,7 /5
(421)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6/5
Funktionen
4,4/5
Bedienkomfort
4,6/5
Kundenbetreuung
4,7/5

Hast du Paymo bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Eine Bewertung schreiben
Zeigt 5 von 421 Bewertungen
Leticia M.
Gesamtbewertung
  • Branche: Design
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Our main tool to run the business

Bewertet am 16.6.2020

We have been working with Paymo for more than 5 years now and over the years we've seen constant...

We have been working with Paymo for more than 5 years now and over the years we've seen constant improvement with new features. It's a rich feature tool for a low price and it suits our company as no other does, not only in what they offer but in an intuitive and easy-to-use tool. The timer, invoices using the timesheet, team scheduling, sending estimates, all those make the difference in our business and has help us to save and make money.

Vorteile

The timer is the best feature of Paymo. We search a lot but none of the other tools allows us to easy time our work and bill our clients as Paymo, with an always-visible timer. And the ability to bill our clients with the timesheet completes our process perfectly.

Nachteile

It's lacking a client portal, where they have all information about their project and invoices

In Betracht gezogene Alternativen

Invoicera, Harvest, Invoice Ninja und Toggl Track

Gründe für den Wechsel zu Paymo

The always-visible timer and invoicing with timesheet abilities.

Antwort von Paymo

Time tracking FTW, Leticia - thank you :)

I think there's a misunderstanding. The current client portal allows clients to view their invoices. Just be sure to add them as contacts too: https://help.paymoapp.com/en/articles/900000-how-do-i-add-a-contact-to-a-client

They can't see the project progress, something that is going to be fixed with the next release of the client portal. That will grant guest users in-app access.

This is our #1 priority right now, so stay tuned!

Kind regards,
Marcel

Jelena J.
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

My time and sanity saver!

Bewertet am 1.7.2020

I've increased my productivity with Paymo's Kanban board view, combined with Table view, and saved...

I've increased my productivity with Paymo's Kanban board view, combined with Table view, and saved TONS of hours on admin, invoicing, timesheets, client and project management.

Just this time saving alone pays off the monthly subscription.

Sanity and nerves saving is the bonus! :)

Why? Because Paymo helped me maintain good client relationships, timesheet transparency and great records&data representation for a client. So when a client comes up with a random question about a specific task, Paymo's records make finding (and presenting) a specific information or record so much easier, transparent and more reliable.

Vorteile

Paymo has been a lifesaver in many business management areas: project management, client management, time tracking, accounting.

With built-in budgeting, time tracking, expense tracking, estimate calculations, professional invoicing and getting paid online (and on time!), different project 'views' (list, table, board for kanban, gantt), extensive filters, dashboard and insights, resource scheduling, live time reports, client portal - and all that in one app - it's a sanity saver!

One of the things I also personally quite appreciate is the professional and clean look of the invoices (and how easy it is for clients to pay them online). With a click of a button, you can add the unbilled time/fees for a specific time period and/or projects to an invoice. Paymo does all that heavy admin stuff for you and it has saved me a lot of time!

Cherry on the top: all invoice items are presented so neatly and professionally, so that my clients can see exactly everything I've worked on for them and what I'm billing them for, as well as how much time is tracked for each project and task.

And Payoneer, in addition to PayPal/Stripe/Authorize.Net payment gateways is a big plus!

It's brilliant.

The moment I first tried it, I could immediately feel that Paymo is the tool designed for actual freelancers in mind, whether you work on a project basis, or a pay-as-you-go basis.

It's not complex, and all the features it has are just *right*. Exactly what I need.

And it's getting even better!

Nachteile

I wish the app was just a little bit faster, but I read somewhere that they already have this improvement on their roadmap.

Still, if you ask me, it's totally worth the wait for every new feature and improvement their team is cooking for us :)

Antwort von Paymo

Thank you, Jelena <3

Speed improvements are already something that we're addressing. Stay tuned for more goodies such as a task calendar view, improved mobile app with team collaboration features and guest access.

Cheers,
Marcel

Katherine A.
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Great for time tracking and task assignment

Bewertet am 5.5.2022

It's overall been quite a useful product. I really like that we can upload images and files to each...

It's overall been quite a useful product. I really like that we can upload images and files to each specific task, making for a simplified workflow.

Vorteile

Assigning tasks with due dates is extremely easy - the comment flow on each task makes it easy to provide feedback or ask for edits. Easy to find tasks assigned to me, and to track how much time I spend on each client.

Nachteile

When they implemented the new filter system it was a little irritating to see all of the closed tasks pop up on my feed again. With the help of their helpful customer service I was able to set my filters to remove the issue (but I still think the removal of finished tasks should be an automatic filter)

Luciano Z.
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 4.0 /10

Project and task management without surprises

Bewertet am 24.6.2022

overall sufficient experience. It does not create particular problems for you, nor does it give you...

overall sufficient experience. It does not create particular problems for you, nor does it give you particular satisfaction. to work in a group it's fine, as long as you don't have high customization requirements

Vorteile

Paymo's ease of use is disarming: it allows you to configure your project and your tasks in an instinctive, fast and reliable way

Nachteile

Working in Paymo I often feel the need to represent my projects in alternative ways, such as a mind map, or generally a graphic board .. but this is not possible in Paymo

Mahmoud S.
Gesamtbewertung
  • Branche: Design
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

best projects management app

Bewertet am 5.4.2022

overall my experience is awesome with this app I started to use it every hour of my day with it and...

overall my experience is awesome with this app I started to use it every hour of my day with it and track my projects and hours,

Vorteile

I like the design of your dashboard, good design makes me take a good journey with this app
every thing is easy to reach and customize it , adding tasks and projects are very easy to do

Nachteile

I have a problem with the free trial when I try to add someone to the project I have an error cause this person uses that same app if you people can fix it it will be awesome
and if you make a free version from it with only tasks, projects and time tracking it will be enough for most of the people like me cause I don't need the rest of all features right now

5 von 421 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Paymo Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Paymo.

Paymo bietet folgende Kostenpläne an:

Paymo hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500

Paymo unterstützt die folgenden Sprachen:

Chinesisch, Chinesisch (traditionell), Deutsch, Dänisch, Englisch, Finnisch, Französisch, Irisch, Italienisch, Japanisch, Niederländisch, Norwegisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Schwedisch, Spanisch, Tschechisch, Türkisch

Paymo unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Paymo kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Adobe Illustrator, Google Calendar, Google Docs, Google Drive, Jotform, LambdaTest, Make, Pabbly Connect, PomoDone App, Quickbooks Online, Rethink, Slack, Typeform, Xero, Zapier

Paymo bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Chat

Ähnliche Kategorien

Sieh alle für Paymo gefundenen Softwarekategorien an.