TrueContext

4,6 (264)
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ProntoForms ist ein Anbieter von mobilen Formularen für Unternehmen.

Über TrueContext

ProntoForms bietet eine außendienstorientierte Low-Code-Anwendungsplattform für Unternehmen. Mit der Lösung des Unternehmens können Anwendungen und Formulare erstellt werden, um Felddaten mit Smartphones und Tablets zu sammeln und zu analysieren – entweder als eigenständige Lösung oder als mobiles Front-End für Unternehmenssysteme.
 
Die über 100.000 Abonnenten des Unternehmens nutzen die intuitive, sichere und skalierbare Lösung zur Verbesserung der Produktivität, Optimierung der Servicequalität und Minimierung von Risiken. Das Unternehmen hat seinen Sitz in Ottawa, Kanada, und wird auf dem TSXV unter dem Symbol PFM gehandelt. ProntoForms ist die eingetragene Marke von ProntoForms Inc., einer hundertprozentigen Tochtergesellschaft der ProntoForms Corporation.


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TrueContext

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VS.

Startpreis

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25,00 $
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
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Funktionen

141
138

Integrationen

15
50

Bedienkomfort

4,5 (264)
4,5 (124)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,4 (264)
4,7 (124)

Kundenservice

4,5 (264)
4,8 (124)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

Forms On Fire

4,7
Nr. 1 Alternative zu TrueContext
Digitalisiere deine Formulare und Workflows mit einer No-Code-Cloud-Plattform für Desktops und mobile Geräte. Unterstütz...

Formstack Forms

4,1
Nr. 2 Alternative zu TrueContext
Formstack Forms vereinfacht den Datenerfassungsprozess und ermöglicht es dir, in Sekundenschnelle ansprechende...

FORM OpX

4,5
Nr. 3 Alternative zu TrueContext
Verbessere deinen Außendienst mit Formularen für mobile Geräte.

Microsoft Power Apps

4,5
Nr. 4 Alternative zu TrueContext
Microsoft Power Apps ist eine Low-Code Entwicklungsplattform, die Unternehmen dabei hilft, Anwendungen mit integrierten...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,6 /5
(264)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4/5
Funktionen
4,4/5
Bedienkomfort
4,5/5
Kundenbetreuung
4,5/5

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Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 264 Bewertungen
Jim
Jim
Gesamtbewertung
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

One Of The Best Things We Have Done

Bewertet am 10.9.2018

Vorteile

Ease of use & flexibility. We have a pronto form for many of our daily construction activities and often will create custom forms for specific projects.

Nachteile

File attachment limitation & not able to attach & send videos.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Unternehmensberatung
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Revolutionary and reliable

Bewertet am 14.12.2022

Personnel at my company who use this tool have provided positive feedback regarding ease of use,...

Personnel at my company who use this tool have provided positive feedback regarding ease of use, attractive design and its automation capabilities. I personally am impressed with its Recordkeeping capabilities as it helps ensure our legal requirements are met, and our records help substantiate this.ProntoForms is easy to use and customize. It works well on desktop and mobile devices. There is an opportunity to experience the product first hand via Free Trial. The cost, in my view, is relatively inexpensive, when compared to other similar products. My overall experience has been 100% positive.

Vorteile

The most impactful features in ProntoForms are its document management and OSHA Recordkeeping. Documents can be created in various file formats i.e. Microsoft Word, PDF, HTML, JSON, CSV, XML. Documents can also be copied or moved with its data sets. It can also be linked to other versions for ease of reference.  There are beautifully designed templates that are modern, realistic to business needs and effective risk management. These templates can easily be customized and branded to meet the company's needs. The interface is also easy to navigate and requires little time to learn how to use the product. OSHA Recordkeeping is a valuable feature that is often overlooked. It protects my company from being susceptible to fines and legal/regulatory breaches. My records are securely stored and easily retrievable.

Nachteile

There are no features that I have encountered to date that did not meet my expectations. I think that this is a cost effective and reliable tool to gather data, analyze data and manage/store records.

Antwort von TrueContext

Hey,

Revolutionary and reliable! I love that title.

Thanks for leaving a review and letting us know about the ease-of-use, design, and automation capabilities of our platform. I'm glad our recordkeeping features are meeting your compliance needs.

We're constantly working to improve our product, and we really appreciate your feedback, as it helps us better understand how we can make our platform even more user-friendly and effective for businesses like yours.

If you have any suggestions or questions, please don't hesitate to reach out to your Customer Success Manager.

Best regards,
Esmond Ng @ ProntoForms

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 0.0 /10

Be careful with this company!

Bewertet am 28.9.2023

Be careful with this companyI was told the only way to evaluate the software was to sign a...

Be careful with this companyI was told the only way to evaluate the software was to sign a contract. Billing would start 30 days after I signed. I would then have that 30 days to evaluate and could cancel if the software was not suitable for our project. On a MS Teams call I specifically asked the sales rep if I could cancel before billing started and they said Yes. We explored integrating the product into our workflow for 2 weeks. It did not meet our needs.I tried to cancel and they said it was not possible. I would have to pay for a full year. Regrettably I did not record the sales call. and of course neither did they. They said they don't have that capability. Which of course is not true. It's a simple checkbox in MS Teams to record to the cloud.

Vorteile

I can't find any pros as they misrepresented the evaluation period.

Nachteile

The company misrepresented the contract. Very shady sales practices.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Prontoforms helps keep our company green!

Bewertet am 10.11.2017

This software allows us to do all of our safety documentation on a digital platform which saves...

This software allows us to do all of our safety documentation on a digital platform which saves thousands of pieces of paper each month. It has allowed us to streamline our safety program and save lots of time and energy.

Vorteile

Customer service is always on the ball. We have implemented forms which have improved our QC and company morale.

Nachteile

The software is expensive. The app is very glitchy and sometimes crashes when you use it on a microsoft surface.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Maschinenbau oder Wirtschaftsingenieurwesen
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

The perfect replacement of paper forms

Bewertet am 6.12.2022

Vorteile

Huge time saver in comparison to paper forms. Easy and fast data entry for all employees of the company and ability to automate certain tasks and forms builds. Possibility to easy copy and paste data from forms to use them in other company's tasks without the need of retyping.

Nachteile

Some time and computer literacy is required to get familiar with the advanced features but when you manage it you have a really powerful tool in your hands.

Antwort von TrueContext

Hi!

Thanks for leaving a review and letting us know about the time you've saved through data entry and automation. I'm glad you think we're the perfect replacement for paper forms - we couldn't agree more.

Also, thanks for sharing your experience with the advanced features. In order to make the implementation process easier, we've created ProntoForms University and the ProntoForms Community. Don't forget to check them out if you ever want to learn more!

Lastly, if you have any other questions or concerns, please feel free to contact our Customer Success Manager. They're always here to offer their help and guidance.

All the best,
Esmond Ng

5 von 264 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

TrueContext Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über TrueContext.

TrueContext bietet folgende Kostenpläne an:

  • Gratis Testen: Nicht verfügbar

TrueContext hat die folgenden typischen Kunden:

51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

TrueContext unterstützt die folgenden Sprachen:

Deutsch, Englisch, Französisch, Spanisch

TrueContext unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

TrueContext kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Box, Dropbox Business, Google Drive, Google Workspace, Microsoft 365, Microsoft SharePoint, OneDrive, QuickBooks Online, QuickBooks eCommerce, Salesforce Sales Cloud, Salesforce Service Cloud, ServiceMax, ShareFile, Twitter/X, Zendesk Suite

TrueContext bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat

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