Über SuperSaaS

SuperSaaS bietet eine der besten Online-Terminbuchungslösungen. Die Software ist erschwinglich, extrem flexibel und dennoch super einfach zu bedienen. Dank einer Vielzahl anpassbarer Funktionen kannst du den perfekten Terminplan erstellen, der deinen Anforderungen entspricht.

Die Online-Schritt-für-Schritt-Richtlinien stellen sicher, dass dein Zeitplan in wenigen Minuten einsatzbereit ist. Wenn du Fragen zu Systemeinstellungen hast, stehen dir detaillierte Tutorials und ein exzellenter Kundenservice zur Verfügung.

Dein Zeitplan kann in deine Website oder Facebook-Seite integriert werden. Wenn du möchtest, kann es auch eigenständig mit einer eigenen Webadresse dargestellt werden.

Jeder Aspekt des Buchungsprozesses kann individuell angepasst werden, von Ressourcen über Kapazitäten, Farbschemata und Logos bis hin zu Wartelisten, wiederholten Buchungen und Zahlungsoptionen. Du kannst verlangen, dass sich Benutzer registrieren oder diesen Schritt vollständig überspringen.

Eine der besten Funktionen von SuperSaaS ist, dass du mehrere Zeitpläne verbinden kannst, sodass ein Termin mit der Verfügbarkeit aller für die Buchung benötigten Ressourcen und Personen auf einmal abgeglichen werden kann.

Wenn du weitere Details von deinen Kunden erfassen musst, kannst du Formulare anpassen. Diese können auch in deine Website integriert, im Rahmen des Registrierungs- oder Buchungsprozesses oder als eigenständige Formulare dargestellt werden.

SuperSaaS hat mehr als 29 verschiedene Sprachen und Währungen und unterstützt viele verschiedene SMS-Gateways. Kunden aus der ganzen Welt nutzen SuperSaaS wegen ihrer immensen Flexibilität: von Unternehmen bis zu Gemeinden, Schulen, Gesundheitspraxen und Fitnessstudios.

Sie alle nutzen das System für verschiedene Arten von Terminplanung, wie zum Beispiel Buchungstermine, Interviews, Seminare, Kurse, Besprechungsräume, Fitness-Sessions, Verleih von Ausrüstung und Buchung von Unterkünften.


Hauptvorteile von SuperSaaS

1. Setze personalisierte automatische Email/SMS Erinnerungen und Bestätigungen ein
2. Bette Deinen Kalender in Deine eigene Webseite ein oder erstelle eine benutzerdefinierte Domain
3. Synchronisiere Google, iCloud, Outlook, Office 365 Kalender automatisch
4. Erstelle Folge-Emails
5. Reduziere Absagen und ermutige zu wiederholten Buchungen
6. 24-Stunden Verfügbarkeit
7. Lege Deine eigenen Öffnungs- und Bürozeiten fest
8. Zugang für unbegrenzte Anzahl von Nutzern & unbegrenzte Anzahl von Kalendern in jedem Konto
9. Erfasse und analysiere Deine Nutzer-Informationen


Bilder

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Du bist nicht sicher, ob SuperSaaS das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

SuperSaaS

4,6 (263)
VS.

Startpreis

9,00 $
Monat
99,00 $
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

102
72

Integrationen

49
6

Bedienkomfort

4,4 (263)
4,1 (246)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,7 (263)
4,3 (246)

Kundenservice

4,7 (263)
4,5 (246)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

Zen Planner

4,3
Nr. 1 Alternative zu SuperSaaS
Zen Planner ist eine Mitgliedermanagementsoftware einschließlich Personal- und Mitgliederapps, Abrechnung, Terminen,...

Mindbody

4,0
Nr. 2 Alternative zu SuperSaaS
Mindbody bietet eine Business-Management-Software für Spas, Salons, Fitnessstudios, Wellnesszentren und andere auf...

CalendarWiz

4,8
Nr. 3 Alternative zu SuperSaaS
CalendarWiz ist eine Online-Kalendersoftware, mit der Nutzer Aktivitäten, Zimmerbuchungen, Ereignisse, Einladungen und...

Google Calendar

4,8
Nr. 4 Alternative zu SuperSaaS
Überprüfe einfach Google Kalender und füge neue Ereignisse von besuchten Websites hinzu. Du erhältst eine Schaltfläche...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,6 /5
(263)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7/5
Funktionen
4,4/5
Bedienkomfort
4,4/5
Kundenbetreuung
4,7/5

Hast du SuperSaaS bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 263 Bewertungen
Pearl
Gesamtbewertung
  • Branche: Fotografie
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Thanks Supersaas!

Bewertet am 10.5.2019

Supersaas has helped us save a lot of time on getting customers booked.

Supersaas has helped us save a lot of time on getting customers booked.

Vorteile

Supersaas has made scheduling a breeze for us! We schedule 5 different spaces and this software makes it easy for our customers to book themselves!

Nachteile

It's missing an option to pay via bank debit, which would be nice and the phone software is a bit complicated to use.... But overall has most of the features we need.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Hochschulbildung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Excellent all-in-one scheduling/appointment/reservation system, lots of features and settings

Bewertet am 12.11.2018

It has made it possible to share limited equipment fairly with hundreds of students. I also like...

It has made it possible to share limited equipment fairly with hundreds of students. I also like that for each reservation page we can have different settings. So on laser cutters we set limits on the number of reservations per week and how long each reservation can be. While on the water jet cutter each reservation is much longer and they can book twice as many days in advance. It also has a waiting list feature which is useful for booking field trips. I like that it sends email reminders, we use this to ask students to cancel if they can no longer go so other can go on the field trip.

Vorteile

Very configurable, yet human readable. We evaluated other software and found they lacked easy to read settings. With SuperSaaS, you can just read a sentence in the settings page and understand what it will do. With other software you have to look up in a help/knowledge base what a toggle will do. It is clear that the designers of this software wanted to create a flexible tool that was good at a certain feature set. Also the technical support is very responsive. Within the same day I will usually get a reply from their team, often it feels from one of their programmers. This is different than other calendar systems which may reply even faster, but it is not a useful reply if coming from a level 1 tech support. With SuperSaas it does not feel like there are levels of tech support, just the fastest possible clear answer/resolution!

Nachteile

The interface looks like an old version of Google Calendar. I often have to tell people that while it looks like Google Calendar, it is not, and that it has many powerful features. The interface could be updated to be more modern. I know that they have updated the interface once before because in the settings there is a "classic or modern" toggle. I am already using the modern interface option but it looks very old.

Antwort von SuperSaaS

Thanks for the great review! I agree that even the "Modern" look was starting to get a bit long in the teeth, so we just added a new theme last week that refreshes all buttons and dialog boxes. A larger update for the calendar is planned for next year.

Anh-Thi
Gesamtbewertung
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

We've been using this for 5+ years for our school PTO, and plan to continue to use.

Bewertet am 11.5.2018

low cost, relatively user friendly for our community to use.

low cost, relatively user friendly for our community to use.

Vorteile

The best customer service - they are so quick (responses within the hour, sometimes within minutes!), and always provides the answers I'm looking for.

Nachteile

Some functionality is clunky. We offer lots of series-classes that students must sign up for all sessions the functions available to handle this doesn't fully fit our needs, so over the years we've added in some manual workarounds. There also isn't a "shopping cart" option for students to add several items and check out and pay at once, they have to pay individually which is clunky for our users.

Antwort von SuperSaaS

Hi Anh-Thi,

Thank you very much for taking the time for sharing your kind feedback with us. We're glad to hear that you're satisfied with our customer service. We have added your feature request to our list of suggestions, and we will surely get in touch with you when we implement the same.

Have a great SuperSaaS experience.

Kind Regards

Sneha Mittal

SuperSaaS Customer Service Manager

Mark
Gesamtbewertung
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

This software has changed my professional life.

Bewertet am 9.7.2018

Vorteile

High personalisation, easy to use for clients to make, reschedule and cancel appointements. There have been many positive remarks about the good overview of available slots. I was considering to work with a call center / telephone service for my agenda but with Supersaas there are no mix ups and no time lost in finding a slot that suits. Occasionally people have difficulty registering - these are generally elderly or less computer literate persons .

Nachteile

The biggest inconvenience for me is the lack of personalistation of the reminder message. The start time and end time of the appointment seems to be confusing in the text as people regularly show up when their slot is ending. If only the start time would be mentioned the client would not read over it and notice only the last bit of the sentence.
The schedule on mobile devices has a different interface and the button to see desk top version has to be tapped. It is not clear how to change this setting. Sadly this button is on the bottom of the screen and you need to scroll down al the way - lots of people do not find this button.

Antwort von SuperSaaS

Hi Mark,

Thanks for your kind review and feedback! We work hard to make sure SuperSaaS customers never experience any interruptions in their calendars. You can completely personalize your emails, and you can read this quick blog post to find out how: https://blog.supersaas.com/personalizing_your_emails_with_3_useful_hacks . You can adjust the frame length for your mobile version within your website or you can force the desktop version by replacing www.supersaas.com with d.supersaas.com in the iframe link. Please feel free to reach out to us at support@supersaas.com if the issue is not resolved and we will be happy to help you.

Thank you again for your review, and we're glad you're enjoying your SuperSaaS experience!

Kind regards,

Sneha Mittal

Customer Support Team

Michael
Gesamtbewertung
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

This scheduling system has made managing delivery receipts a breeze.

Bewertet am 8.6.2018

The software allows for better organization and planning of daily activities.

The software allows for better organization and planning of daily activities.

Vorteile

What I like most is that we no longer have drivers showing up and hovering over our receiving attendants distracting them from their primary focus of accurately receiving our food products.

Nachteile

What i like least is that in the "use" screen you have to open each "tile" to see the supplier to be received. Also, to my knowledge there is not a way to easily document the time the supplier arrives/departs to dial in the amount of time it actually takes to receive orders, which would allow us to more accurately book appointments.

Antwort von SuperSaaS

Hi Michael,

Thank you for your review! We are so pleased that you are enjoying your SuperSaaS schedule.

As to your question about the information getting cut off in the tile, there are a couple ways that you can solve this. In the "Use" section of your calendar, you can click on the column heading (i.e. "VP Tenant Bay 06") and see a more detailed overview of the bookings. Additionally, you can change the vertical length of your calendar in the "Layout" tab. You can select the length you'd like in the dropdown menu titled, "Vertical scale for month view." If you have any challenges in figuring this out, please feel free to reach out to us at support@supersaas.com and we'll be happy to help you.

I hope this helps, and thanks again for your kind review!

Kind Regards
SuperSaaS Team

5 von 263 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

SuperSaaS Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über SuperSaaS.

SuperSaaS bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 9,00 $/Monat
  • Preismodell: Kostenlose Version, Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Lebenslange kostenlose Version für nicht-kommerzielle Nutzung. Du bezahlst nur für das, was Du nutzt, und der Zugang zu allen Funktionen beginnt bei 8€/Monat

SuperSaaS hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

SuperSaaS unterstützt die folgenden Sprachen:

Arabisch, Chinesisch, Chinesisch (traditionell), Deutsch, Dänisch, Englisch, Finnisch, Französisch, Hebräisch, Italienisch, Japanisch, Koreanisch, Niederländisch, Norwegisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Schwedisch, Spanisch, Thailändisch, Tschechisch, Türkisch, Ungarisch

SuperSaaS unterstützt die folgenden Geräte:

SuperSaaS kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Asana, Drupal, EPAY HCM, Gmail, GoDaddy Website Builder, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Contacts, Google Docs, Google Workspace, Heap, HubSpot CRM, Intercom, Invoice Ninja, Join.Me, Joomla, Kissmetrics, Mailchimp, Make, Meta for Business, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Microsoft To Do, Mixpanel, PageCloud, PayPal, Piwik PRO, Pure Chat, QuickBooks Online Advanced, Salesforce Starter, Salesforce for Quickbooks, SendGrid, Slack, Smartsheet, Squarespace, Stripe, Todoist, Twilio, Twitter/X, Weebly, Wix, WordPress, Workplace from Meta, Zapier, ZenDesk Chat, Zendesk Suite, Zoho CRM, Zoho Desk, Zoom

SuperSaaS bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Chat

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