Intellect

Intellect

Mehr als Compliance, bessere Performance.

4.5/5 (53 Bewertungen)

Intellect Übersicht

Was ist Intellect?

Intellect ist eine führende BPM- und Enterprise-QMS-Software. Das Unternehmen bietet die intuitivste Lösung für die Zusammenführung von Apps, Personen und Prozessen, die es jedem ermöglicht, ohne Programmierwissen zu programmieren. Die Lösung kann im Internet und auf einer mobilen App auf jedem iOS- und Android-Gerät bereitgestellt werden.

Intellect arbeitet mit Kunden aus verschiedenen Branchen zusammen, darunter Pharma, Neutrazeutika, Medizingeräte, Bau, Finanzdienstleistungen, Gesundheitswesen, Fertigung, Einzelhandel, Technologie, Bildung, Behörden und weitere.

Die Flaggschiff-Compliance-Lösung von Intellect ist die einzige Enterprise Quality Management Suite (EQMS) auf dem Markt, die auf einer 100-prozentigen No-Code-Plattform für Geschäftsanalysten basiert. Durch die Zusammenarbeit mit der Intellect-Plattform werden Unternehmen optimiert, papierlos, mobil, Cloud-basiert und den FDA- und ISO-Standards gerecht.

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Intellect Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Vereinigte Staaten von Amerika
Unterstützte Sprachen
Chinesisch (vereinfacht), Chinesisch (traditionell), Tschechisch, Dänisch, Niederländisch und 19 weitere , Englisch, Finnisch, Französisch, Deutsch, Hebräisch, Ungarisch, Indonesisch, Irisch, Italienisch, Japanisch, Koreanisch, Norwegisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Spanisch, Schwedisch, Türkisch, Ukrainisch

Screenshots

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Intellect Bewertungen

Intellect Bewertungen

Gesamtbewertung
4.5
/
5
Ausgezeichnet
29

Sehr gut
20

Durchschnitt
4

Gering
0

Schlecht
0

Preis-Leistungs-Verhältnis
4.6
Funktionen
4.5
Bedienkomfort
4.5
Kundenbetreuung
4.7
92% haben diese Anwendung empfohlen
Antoine A.

It Helps Us Develop Summary Reports, Workflow Structure And Approval Process

Increased number of patients' participation by 300% in one year, and increased the number of providers 10 to 50. Increased revenue by two-fold and eliminated billing errors by 30%.

No issues with deployment. The platform is very robust and provides alternatives with ease of use for data conversion or importing data from other systems. I started with one module; four years later, I had more than eight modules.

The largest return on our investment was due to increased revenue which resulted in increase in patients' participation and reducing billing errors. Never had any data integrity problems; helped us achieve compliance.


Mit Google übersetzen
Lori G.

Intellect Software

Overall experience with Intellect is great. Everyone at Intellect is very helpful and great to work with.


Mit Google übersetzen
Jon V.

Easy to Learn and Adapt

Overall, I have found intellect to be a solid product that can replace many manual tasks in quick development time. The aesthetics in terms of UI could be improved with some simple snap to grid that will allow for a cleaner look.


Mit Google übersetzen
Suelen F.

Great customer support and easy to build applications for non programmers

So far we've been usign for quality purpose, mostly document control and training managment. However, we have just implemented, therefore the benefit is yet to be determined. Nevertheless,I believe the applications will help to us ensure compliance, reduce paper and at the same time increase efficiency.


Mit Google übersetzen
Steven B.

KnowBio, LLC

It remains a good value when compared to other QMS solutions, because of the flexibility. Understanding "flexibility " is a selling point but i believe that effort is not well balanced with meeting industry expectations.


Mit Google übersetzen
Antoine A.
Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen nach: Deutsch

It Helps Us Develop Summary Reports, Workflow Structure And Approval Process

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 22.8.2016
Quelle der Bewertung: Capterra

Increased number of patients' participation by 300% in one year, and increased the number of providers 10 to 50. Increased revenue by two-fold and eliminated billing errors by 30%.

No issues with deployment. The platform is very robust and provides alternatives with ease of use for data conversion or importing data from other systems. I started with one module; four years later, I had more than eight modules.

The largest return on our investment was due to increased revenue which resulted in increase in patients' participation and reducing billing errors. Never had any data integrity problems; helped us achieve compliance.

Vorteile

Ability to rapidly develop an entire suite of applications, including work order management. Requires very little or no IT investment. Eliminates the need to develop logical and physical design. Requires no Web or Java technical skills. Excellent drill-down capability with no programming required.

Valuable Features:
The ability to quickly develop a master-details relationship.
Drill-down capability from anywhere, whether you are on the chart, table or screen.
Develop a consolidated tables with summary reports, and the workflow structure and approval process.

Nachteile

Room for Improvement:
Charting capability.
Provide additional chart types and dimensions, and to allow more flexibility when using charts.
In addition to importing flat files, allow dynamic use of imports

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Lori G.
Branche: Telekommunikation
Untern. Größe: 1.001-5.000 Mitarbeiter
Übersetzen nach: Deutsch

Intellect Software

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 30.7.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Overall experience with Intellect is great. Everyone at Intellect is very helpful and great to work with.

Vorteile

The software is easy to setup and create new modules if needed. Also very user friendly in finding documents.

Nachteile

There really is nothing that I don't like about the software.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Jon V.
Branche: Unternehmensberatung
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen nach: Deutsch

Easy to Learn and Adapt

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 2.3.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Overall, I have found intellect to be a solid product that can replace many manual tasks in quick development time. The aesthetics in terms of UI could be improved with some simple snap to grid that will allow for a cleaner look.

Vorteile

Fast, Flexible and easy to develop rapid prototyping on the fly. I have used the product in a variety of industries for a variety of clients. Anyone who still relies on excel and email can find this tool to be helpful.

Nachteile

When configuring, there has been times where as a Designer I can save and have everything function correctly only to find out during a publish that an error occurs. This causes a delay in publish and impacts client perceptions on build time.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Suelen F.
Branche: Medizinische Geräte
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen nach: Deutsch

Great customer support and easy to build applications for non programmers

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 26.2.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

So far we've been usign for quality purpose, mostly document control and training managment. However, we have just implemented, therefore the benefit is yet to be determined. Nevertheless,I believe the applications will help to us ensure compliance, reduce paper and at the same time increase efficiency.

Vorteile

Intellect (QMS) comes with out of the box workflows that can be modified according to your business needs. As it is very user friendly it allows people without programming skills to modify and create applications, workflow processes and reports.
Besides that, the customer service is very good, they are vey responsive, patient and understand our needs.

Nachteile

For someone who does not have programming skills, it can be quite annoying configuring some items every single time, in different templates and different parts of the workflow, such as email notifications. A tool such as 'copy and paste' would be wonderfull.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Steven B.
Branche: Pharmazeutika
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen nach: Deutsch

KnowBio, LLC

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 5.3.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

It remains a good value when compared to other QMS solutions, because of the flexibility. Understanding "flexibility " is a selling point but i believe that effort is not well balanced with meeting industry expectations.

Vorteile

Ability to configure without professional services, however. Ability to build additional apps, thereby increasing value outside of Quality department

Nachteile

Much of the OOB workflows and configurations are not reflective to typical QMS workflows for the pharma/med device industry, therefore heavy user configuration is required. The documentation package is not compliant, execution and the documentation effort was poor. URS, FRS, Guides are not even accurate, much less complete. Understanding how the OOB configurations work is key to efficient user configurations. The documentation package should be a reliable source for that understanding, but it is not.

While my technical support person has been excellent, the number of hours required to configure the OOB, FAR exceeds the actual number of hours granted as part of the purchase. Not just "wish list" configuration or company specific configuration, but configuration to mirror industry expectations for work flow and compliance.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 5.0/10

Nutzerempfehlung
8.6/10
Basierend auf 53 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
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Intellect Preis

Intellect Preis

Beginnt ab
N/A
Gratis Testen
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Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.6/5
Basierend auf 53 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
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Intellect Funktionen

Intellect Funktionen

API
Abrechnung & Rechnungsstellung
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Anpassbare Berichterstellung
Audit Trail
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
Bestandsverfolgung
Compliance Management
Daten-Import / -Export
Dokumentenmanagement
Dokumentenspeicher
Echtzeit-Berichterstattung
Echtzeit-Daten
Integration von Dritten
Inventarverwaltung
Wirtschaftsprüfung
Workflow-Management
Überwachung
Funktionen
4.5/5
Basierend auf 53 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Intellect Häufig gestellte Fragen

Intellect Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Intellect.

F. Welche Preispläne bietet Intellect an?

Intellect bietet folgende Kostenpläne an:

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Intellect?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Intellect

F. Wer sind die typischen Nutzer von Intellect?

Intellect hat die folgenden typischen Kunden:

Großunternehmen, Mittlere Unternehmen, Non-Profit, Öffentliche Verwaltung

F: Welche Sprachen werden von Intellect unterstützt?

Intellect unterstützt die folgenden Sprachen:

Chinesisch (vereinfacht), Chinesisch (traditionell), Tschechisch, Dänisch, Niederländisch, Englisch, Finnisch, Französisch, Deutsch, Hebräisch, Ungarisch, Indonesisch, Irisch, Italienisch, Japanisch, Koreanisch, Norwegisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Spanisch, Schwedisch, Türkisch, Ukrainisch

F. Welche Preispläne bietet Intellect an?

Intellect hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt Intellect mobile Geräte?

Intellect unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone, iPad

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Intellect?

Intellect kann in folgende Anwendungen integriert werden:

DocuSign, Dynamics 365, Microsoft Azure, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Project, Office 365, Oracle CRM On Demand, Salesforce Sales Cloud, SharePoint

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Intellect an?

Intellect bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Forum, Wissensdatenbank, Online-Support, Telefon-Support, Video-Anleitungen