Salesforce Marketing Cloud Account Engagement

Salesforce B2B-Marketing-Automation für Marketing und Vertrieb

Über Salesforce Marketing Cloud Account Engagement

Pardot: B2B Marketing Automation auf dem laut Hersteller führenden CRM. Mit Pardot können Marketing- und Vertriebsteams zusammenarbeiten, um Leads zu finden und zu fördern, mehr Geschäfte abzuschließen und die Kapitalrendite zu maximieren.

Das Lead-Management von Pardot bietet CRM-Integration, E-Mail-Marketing, Lead-Pflege, Lead-Scoring und ROI-Berichterstattung, damit Marketing- und Vertriebsteams zusammenarbeiten können, um Vertriebsleads zu generieren und zu qualifizieren, Verkaufszyklen zu verkürzen und den Marketing-ROI zu verfolgen.

Verfolge alle Interaktionen von Interessenten auf deiner Website, von Downloads bis hin zu Seitenaufrufen, und bewerte die potenziellen Kund*innen anhand von dir festgelegten Parametern. Mit automatisierter Lead-Pflege und Echtzeit-Verkaufswarnungen haben deine Vertriebsmitarbeiter*innen mehr Zeit für andere Dinge. So können sie ihre Zeit priorisieren. Messe dann den wahren ROI deiner Marketingaktivitäten mit Closed-Loop-Berichterstattung.

Beschleunige die Pipeline, steigere deinen Umsatz und passe Marketing und Vertrieb mit der Marketingautomatisierung von Pardot an.

Für weitere Informationen rufe die Website des Herstellers auf.


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Salesforce Marketing Cloud Account Engagement Software - 1
Salesforce Marketing Cloud Account Engagement Software - 2
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Salesforce Marketing Cloud Account Engagement

4,1 (627)
Nicht in deinem Land unterstützt
VS.

Startpreis

1.250,00 $
Monat
15,00 $
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

114
73

Integrationen

23
11

Bedienkomfort

3,8 (627)
4,9 (540)

Preis-Leistungs-Verhältnis

3,8 (627)
4,9 (540)

Kundenservice

3,9 (627)
4,9 (540)

Alternativen

Less Annoying CRM

4,8
Nr. 1 Alternative zu Salesforce Marketing Cloud Account Engagement
Einfacher Customer-Relationship-Manager für kleine Unternehmen. Verfolge Leads, verwalte Kontaktinformationen und...

Constant Contact

4,3
Nr. 2 Alternative zu Salesforce Marketing Cloud Account Engagement
Die E-Mail verbindet Dich mit Menschen, Email-Marketing-Software hilft Dir, die Antworten Deines Publikums zu verstehen,...

Intercom

4,5
Nr. 3 Alternative zu Salesforce Marketing Cloud Account Engagement
Intercom ist die erste Conversational-Relationship-Plattform, die es Unternehmen ermöglicht, über eine einheitliche...

Stream Send E-Mail Marketing

4,2
Nr. 4 Alternative zu Salesforce Marketing Cloud Account Engagement
StreamSend ist eine einfache und kostengünstige E-Mail-Marketinglösung. Das Tool bietet eine umfassende und kostengünsti...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,1 /5
(627)
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,8/5
Funktionen
4,0/5
Bedienkomfort
3,8/5
Kundenbetreuung
3,9/5

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Zeigt 5 von 627 Bewertungen
Garrett
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Fast, Easy, and Powerful Marketing Automation

Bewertet am 7.8.2018

I have used Pardot at three different companies now and I love it. It's been one of my most...

I have used Pardot at three different companies now and I love it. It's been one of my most reliable and useful tools in my Marketing Stack over the years and it's continued to get better thanks to the aggressive roadmap put in place by Salesforce. Great for business ranging from small business up to Enterprise.

Vorteile

The number one thing that I love about Pardot is how easy it is to use. If you're on a small marketing team, one person can easily handle the system. If you have a larger team, the functionality scales extremely well - and you can bring in as many users as you need into the system without needing to pay for any additional seats.

The software is extremely consistent and reliable. Pages load quickly and properly. The WYSIWYG editor for emails is awesome! The amount of automation you can do in Pardot is fantastic - especially with their more recent addition of repeating automations and drip programs.

Awesome update releases thanks to being a Salesforce product.

Nachteile

The positioning of all of the various functionality can be a little confusing at times. There are a LOT of menu items that lead to the various different features. Some cleanup/re-organization of these might help new users.

The out-of-the-box Marketing templates, while serviceable, could use a reboot. For a startup they're likely sufficient, but if you're running a lot of email campaigns you might want to invest in having a developer custom-build a modular email template for your ongoing use.

The built-in mail testing using Litmus is terrible. Often half of the renderings fail to load, and a number of the renderings included are not super relevant any more. I actually never use this feature any more as I prefer to send test emails to an actual mail client rather than trust the renderings.

Saurabh
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

The best Marketing Automation tool out there!

Bewertet am 25.7.2020

The experience so far has been nothing short of exceptional. We have been using Pardot since the...

The experience so far has been nothing short of exceptional. We have been using Pardot since the last 5 years and have been able to facilitate amazing co-ordination with the Sales and Marketing teams. The automation Pardot provides also helps generate reports to measure Campaign ROI and overall lead generation.

Vorteile

Pardot is unmatched in its ability to automate your marketing activities. The Engagement Program features it offers is probably the best in the market and allows you to design Customer journeys with customization based on the customer attributes as well as engagement. The WYSIWYG builder allows you to build beautiful email templates and Landing pages for Lead generation and Lead nurturing. It also integrates seamlessly with Salesforce CRM and a wide variety of 3rd party applications.

Nachteile

Pardot allows you to create multiple leads with the same email address. This is a compulsory feature and causes issues with duplicate and bad data. You need to make sure the data is cleansed regularly.

In Betracht gezogene Alternativen

HubSpot Marketing Hub und Mailchimp

Gründe für den Wechsel zu Salesforce Marketing Cloud Account Engagement

We were already using Salesforce CRM so it made sense to use Pardot as it would be easier to integrate with our CRM. Also, Pardot had many features that Mailchimp and Hubspot lacked (Engagement Studio, Grading etc.)
Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 3.0 /10

Bite the bullet and invest in a better tool

Bewertet am 12.12.2019

Horrific. Would never migrate to this tool again and wouldn't recommend to anyone.

Horrific. Would never migrate to this tool again and wouldn't recommend to anyone.

Vorteile

Perhaps "simplicity" is one way to put a positive spin on this review. For any Marketing Ops professional who wants to build anything above and beyond Pardot's pre-built functionality -- Good luck. Maybe the simplicity is good for a very small organization, but in that same vein the price point would be nowhere near worth it.

Nachteile

Filter logic is absolutely miserable. There is no Boolean logic in the tool (going back to my point on "simplicity"), which is horrific for building out any type of complex filters for segments. There are even character limits on how much you can enter in one argument field. So, think about if you have to build out a segment to compile all leads from Europe and write out each country.... you would need to split the arguments into 15 or more "or" statements to account for each value. Also, everything is a drop down -- no free text entries for search -- so good luck sifting through 400 different values for a single Salesforce field. This is one seemingly minor example but is a great representation of how overly limited the tool is as a whole. Also their proclaimed "one-to-one" sync with Salesforce is a joke. There is always mismatched or missing data that doesn't align when boiled down into a report.

Sukesha
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Great Marketing Tool

Bewertet am 6.2.2023

It has been a decent overall experience

It has been a decent overall experience

Vorteile

The feature I like most is the ease with which we can communicate with our clients, it is easy to send regular updates through the integrated system of Salesforce. Has made marketing efforts that much easier in terms of increasing outreach

Nachteile

It is not easy to customise reports on the software. That is one feature that i dislike.

Tiju
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Strong Marketing Automation Tool! Highly recommended for SME and Mid Range Businesses

Bewertet am 2.11.2021

Overall I loved it. It's easier to use and the LIGHTNING EXPERIENCE IS AMAZING!!! It has the modern...

Overall I loved it. It's easier to use and the LIGHTNING EXPERIENCE IS AMAZING!!! It has the modern look and feel. I am going to stay with Pardot for a long time. Truly recommend it!

Vorteile

In-house integration with SFDC. Easier to manage. Not complicated. It has similar functionality as the other major peers like Hubspot and Marketo and it was easier to learn and start working on it.

Nachteile

Lead routing is not available. I am looking for in-built round-robin routing functionality.

In Betracht gezogene Alternativen

Marketo Engage

Warum Salesforce Marketing Cloud Account Engagement gewählt wurde

Price and getting in-house integration with our current CRM SFDC.

Zuvor genutzte Software

HubSpot Marketing Hub

Gründe für den Wechsel zu Salesforce Marketing Cloud Account Engagement

Pardot is already owned by SFDC and our CRM is SFDC. We wanted a seamless and in-house integration which makes process management easier. Customers using SFDC as CRM can really benefit with Pardot as a Marketing automation tool.
5 von 627 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Salesforce Marketing Cloud Account Engagement Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Salesforce Marketing Cloud Account Engagement.

Salesforce Marketing Cloud Account Engagement bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 1.250,00 $/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Salesforce Marketing Cloud Account Engagement hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

Salesforce Marketing Cloud Account Engagement unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Salesforce Marketing Cloud Account Engagement unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil)

Salesforce Marketing Cloud Account Engagement kann in folgende Anwendungen integriert werden:

BriteVerify, Data.com Contacts, Eventbrite, FullContact, Gmail, GoTo Webinar, GoodData, Google Ads, Google Analytics 360, LinkedIn for Business, Meta for Business, Microsoft Outlook, NetSuite CRM, Olark, Salesforce Marketing Cloud, Salesforce Platform, Salesforce Sales Cloud, SugarCRM, Twilio, Twitter, UserVoice, Webex, Wistia

Salesforce Marketing Cloud Account Engagement bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat

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