ProWorkflow
Über ProWorkflow
Ein Gleichgewicht zwischen Einfachheit und Robustheit in einer leistungsstarken Projektmanagementlösung, unterstützt von einem Team von echten Mitarbeitern, die den wahren Wert von SaaS verstehen. Software und Service!
Perfekt für verschiedene Branchen von internen Marketing-Teams bis hin zu Kreativagenturen und IT-Beratern.
ProWorkflow definiert die zentrale Projektkooperation durch Transparenz für Führungskräfte, Projektmanager, Teammitglieder, Auftragnehmer und Kunden nicht nur in einer Plattform sondern auch in einer Sicht neu. File-Sharing, Zeit- und Kostenverfolgung, Ressourcenmanagement und Gantt-Diagramme – ProWorkflow bietet alles!
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Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.
- Branche: Grafikdesign
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Client, Project, Hours and Invoice Management ALL IN ONE!
Bewertet am 23.7.2018
For small business, managing the tasks at hand, the hours they took to do and then tracking...
For small business, managing the tasks at hand, the hours they took to do and then tracking invoicing and payments is a huge task that prevents one from doing what they love. ProWorkFlow makes the hardest part of running a business a breeze from ONE DASHBOARD!
Vorteile
I spent years searching for an integrated system to manage our small business projects, tasks, hours reports AND invoicing for years. All you find are solutions that do one maybe two of those things well. ProWorkFlow does ALL four simply and easily. I don't know how we'd do the work we do without it!
Nachteile
There are some features we don't use (like quotes) I wish could just be turned off and removed from the interface. I also wish there was more specific customizing of some of the forms and invoices (again for simplicity).
- Branche: Marktforschung
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
PWF Review
Bewertet am 2.3.2021
We love it. I did a lot of research and believe it is the best project management tool out there....
We love it. I did a lot of research and believe it is the best project management tool out there. You just need to accept that you need to adjust your processes and workflow to use the tool optimally
Vorteile
Task management, organization and the collaboration piece are what I like most. Also we were able to successfully integrate the tool with Salesforce
Nachteile
The UI good be improved to have a bit more professional feel.
In Betracht gezogene Alternativen
WrikeGründe für den Wechsel zu ProWorkflow
the ability to integrate with salesforce was more feasible with PWF- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 6.0 /10
Hasn't had any major (and promised) updates in years.
Bewertet am 5.10.2017
Vorteile
Ease of use
Nachteile
This software hasn't evolved in the 3 years I have used it (across three different companies). The reports are not-intuitive and very static - easy things I want to track as the admin are difficult to build or don't produce exactly what I need without offline manipulation. Basic functionality like filtering all tasks by project manager (not just assignee) have never been introduced.
Antwort von ProActive Software
Thanks for the feedback Kate will pass this on to the team :)
- Branche: Bau
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Couldn't do business without it
Bewertet am 18.7.2018
We have found that with PWF we are.more efficient, more accountable, and have more time to care for...
We have found that with PWF we are.more efficient, more accountable, and have more time to care for our clients.
Vorteile
We've transitioned into using PWF as just information tracking to full customer profiles, work flow, time tracking, and complete information hub. Every time we've called and asked for slight changes to the software they've responded in remarkable timelines.
Recommend this for medium to large businesses with lots of information to keep tracked, accessible and organized.
Great way to communicate too.
Nachteile
There could be an app instead of just a mobile site, and with such allow messaging to operate outside of email as an app for staff and clients alike. Also, I think some of the API integration could be a little more robust for a smoother user experience for those users trying to use PWF to it's full capacity.
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
ProWorkflow is a MUST HAVE for any businesses managing multiple, people, tasks and projects.
Bewertet am 20.4.2018
Saves time, reduces unnecessary calls, keeps everything organised and reduces stress and helps...
Saves time, reduces unnecessary calls, keeps everything organised and reduces stress and helps manage project budgets and time on projects.
Vorteile
I have returned yet again to use PWF as I have started designing. The features have improved tremendously, certainly more user-friendly, great project templates to apply to make it easier to set up which I love! You can even make your own Project templates, which is a bonus.
I came straight back to ProWorkflow because it helped me so much I am now a returning customer and a happy one at that!
Nachteile
The only thing I can think of is that one important social media link field is missing in the contacts section, which I have put a request in for with IT.
Antwort von ProActive Software
Thank you for the awesome feedback Heather! We're glad you love ProWorkflow!
ProWorkflow Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über ProWorkflow.F. Welche Preispläne bietet ProWorkflow an?
ProWorkflow bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 20,00 $/Monat
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von ProWorkflow?
ProWorkflow hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von ProWorkflow unterstützt?
ProWorkflow unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt ProWorkflow mobile Geräte?
ProWorkflow unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert ProWorkflow?
ProWorkflow kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Box, Dropbox Business, FreshBooks, Google Calendar, Google Drive, Google Workspace, KashFlow, MYOB Business, Microsoft Excel, Microsoft SharePoint, OneDrive, QuickBooks Online, QuickBooks Online Advanced, Xero, Zapier
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet ProWorkflow an?
ProWorkflow bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat
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