Über Kayako
Kayako ist die vereinheitlichte Kundenservice Plattform, die Unternehmen hilft, Kundenwünsche und Gespräche über jeden möglichen Kanal zu handhaben, Kunden besser zu unterstützen, und persönlich zu bleiben, während sie wachsen. Kayako verbindet die Punkte zwischen Support-Kanälen, Kunden-Informationen und dem Team, es vereinheitlicht E-Mails, soziale und Live-Chat-Gespräche zusammen an einem sauberen Ort.
Hilf den Kunden, sich selbst durch die Hilfe des Kayako-Features zu helfen, sodass Kunden schnell und einfach ihre eigenen Fragen beantworten können. Mithilfe der Analytics-Hilfe können Benutzer die Phrasen verfolgen, nach denen Kunden suchen, um den Inhalt zu optimieren. Marken können auch mehrere Hilfe-Center erstellen und anpassen, jeweils mit einzigartigem Inhalt und Branding.
Kayako hilft Benutzern, die Reise des Kunden zu visualisieren und alle Kundeninteraktionen zu vereinheitlichen. Die Messenger-Funktion ermöglicht es Benutzern, Kunden mit einer Live-Chat-Erfahrung, die so intuitiv ist wie die Sendung einer Nachricht an ihre Freunde. Marken können Kunden auch unterwegs, mit Live-Chat auf ihrer mobilen Website oder in benutzerdefinierte Anwendungen eingebettet, helfen. Benutzer können Kundentätigkeiten von über 650 Apps für sofortigen Kontext einbringen.
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- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
We've used Kayako for years and it's been great!
Bewertet am 7.11.2017
Great product. Great Support.
Great product. Great Support.
Vorteile
Simple, Easy to Use, Customisable and Good Support. We've used this software for over 6 years now and it's never let us down.
Nachteile
Some areas could use updating but they're not broken, just need some improvement :) Also the recent pricing increase was expected but of course paying more for something is always a dislike :)
- Branche: Computer-Software
- Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
it works but required a lot of enhancements to make it work proper for us
Bewertet am 26.6.2018
Getting us closer to our customers and helping them solving their problems. Kayako delivered that...
Getting us closer to our customers and helping them solving their problems. Kayako delivered that base functionality and more at the time we switched from one of the Atlassian products (2012). Since than we have enhanced to improve out internal workflows. However, there is a lot we would like to see in the near future to shorten ticket work time and able to switch to customer self managment / help for the simple stuff. The more we can get out of the core / base functionality the better it is for us which requires real commitment.
Btw. Industry selection is missing Enterprise software or similar.
Vorteile
As we use Kayako for a long time (since 2012?) you get used to it which makes it difficult answer. Thinking about it stability comes into mind. Beside usual software bugs our system is very stable and reliable and doesn't need much maintenance. We like the new UI that came with classic 4.90 as it gives a modern look. From the feature perspective ticket management works very well for us in general but there isn't a particular feature to high light.
Nachteile
In first place we are missing the commitment for Kayako classic. Nothing has happened since two years (going to cloud announcement). However, this might change now. There are a lot of things that can be improved like Knowledge Base, File management, workflow, troubleshooting, etc. Back porting some of the new cloud features would be also much appreciated team collaboration, one workflow, etc. Lastly a much better and faster context aware search would help us a lot.
All of this has recently discussed with our new Kayako contacts.
- Branche: Eventservice
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
600% Price Increase Out of Nowhere
Bewertet am 18.2.2021
Vorteile
I have used kayako as a knowledge base for my software. I have integrated pages into my software and spent development dollars in doing so, and written hundreds of articles for the knowledge base. A few days ago I received an email from kayako requesting that I contact them about my renewal. When I did, they informed me they would be increasing their pricing by 600% for this year, and an additional 25% each year thereafter. I was shocked, and asked for clarification, explaining that I am a small company that is in the events industry - I have been shut down due to events being shut down because of the pandemic. Even in normal circumstances, I wouldn't be able to afford that ridiculous price increase. They informed me they would be cancelling my service. I have spent hundreds of hours creating these knowledge base articles, thinking I would be using these for years to come - now I have to spend development dollars to integrate a new knowledge base into my software, and re-do all of the articles on a new platform. Very dishonest business practices - untrustworthy services - and costing the client time and money.
Nachteile
Raising prices by 600% out of nowhere, causing my small business to have to move to another platform, after spending time and money.
- Branche: Computer-Software
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Good choice although there are some problems.
Bewertet am 22.8.2018
There are so many helpdesk systems, Kayako has been our selected one, but we are still looking for...
There are so many helpdesk systems, Kayako has been our selected one, but we are still looking for better choice.
Vorteile
1- Beautiful user interface.
2- It Supports all activities in a helpdesk process.
3-14 days free trial
4-Good localization, so you can add your own translations to (just) on-premise version
Nachteile
1- When you are Kayako admin and at the same time one of the staffs (Agent), you have to switch so many times between Admin / Staff panel to do your tasks. sometimes it makes me confused because knowing which setting is in admin panel and which one is in staff(Agent) panel sometimes is difficult.
2-I can say that Kayako is designed for too many clients for a limited number of services. If you have too many services each of them assigned to a client, Using Kayako would be difficult (But Possible). for example, you have to set permissions for widgets separately.
3-Kayako is not suitable for small teams. it requires a lot of time and effort for setting up.
4-Kayako integration and API's are limited. We couldn't integrate Kayako with our Self-Built project management and timesheet system.
5- Localization in cloud version doesn't work very well. We couldn't use Arabic in cloud version
- Branche: Konsumgüter
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
Kayako - Feedback
Bewertet am 11.2.2023
Vorteile
Easy to identify what we need to use to support customer
Nachteile
Kayako most of the time is laggy and affects overall performance of our agents
Kayako Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Kayako.F. Welche Preispläne bietet Kayako an?
Kayako bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 30,00 $/Monat
- Preismodell: Kostenlose Version, Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Kayako?
Kayako hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von Kayako unterstützt?
Kayako unterstützt die folgenden Sprachen:
Deutsch, Englisch, Französisch, Italienisch, Niederländisch, Portugiesisch, Spanisch
F. Unterstützt Kayako mobile Geräte?
Kayako unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Kayako?
Kayako kann in folgende Anwendungen integriert werden:
123FormBuilder, ActiveCampaign, Adobe Commerce, Alchemer, Basecamp, BigCommerce, Campaign Monitor by Marigold, Chargebee, Constant Contact, Dropbox Business, Drupal, Eventbrite, FreshBooks, Geckoboard, GetResponse, GitHub, Gmail, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Docs, Google Drive, Google Workspace, Hootsuite, HubSpot CRM, Hubstaff, InsightSquared, Intercom, Jira, Joomla, Keap, LinkedIn for Business, Mailchimp, Marketo Engage, Meta for Business, Microsoft Outlook, Microsoft Viva Engage, Nicereply, Nimble, PagerDuty, PayPal, Pipedrive, Pivotal Tracker, Podio, QuickBooks Online, QuickBooks Online Advanced, Recurly, Salesforce Marketing Cloud Account Engagement, Salesforce Sales Cloud, Shopify, Slack, Stripe, SugarCRM, SurveyMonkey, Teamwork.com, Trello, Twitter/X, Typeform, ValueOps, WooCommerce, WordPress, Wufoo, Xero, Zapier, Zoho CRM, Zuora
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Kayako an?
Kayako bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat
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