JobScore
Über JobScore
JobScore wurde von einem ehemaligen Personalvermittler mit einem Jahrzehnt an Erfahrung entwickelt. JobScore ermöglicht es Arbeitgebern, talentierte Personen zu finden und einzustellen. Mit über 10 Jahren Innovation hat JobScore zu mehr als 5 Milliarden Einstellungen beigetragen.
JobScore verfügt über eine Recruiting-Datenbank, die qualitativ hochwertige, private Verbindungen zwischen Kandidaten und Stellen ermöglicht. Die Matching-Technologie wird verwendet, um qualifizierte, interessierte Kandidaten für deine offenen Stellen zu empfehlen.
JobScore ist eine Freemium-Anwendung, die internen Personalvermittlern die wichtigsten Funktionen bietet, um die Aufgabe zu meistern – eine schöne Karriereseite, automatische Veröffentlichungen für Stellenbörsen, Mitarbeiterempfehlungsprogramme, Lebenslauf-Analysen und vieles mehr.
Beginne mit JobScore zu rekrutieren und finde die Möglichkeit, wie man besser einstellen kann.
Bilder
Du bist nicht sicher, ob JobScore das Richtige ist?
Mit einer beliebten Alternative vergleichen
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Bedienkomfort
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Alternativen
Greenhouse
Manatal
Teamtailor
Factorial
Nutzerbewertungen
Hast du JobScore bereits?
Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.
- Branche: Pharmazeutika
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Life saver for HR!
Bewertet am 27.1.2022
Vorteile
Easy candidate tracking, HR notes are visible to managers right away so no one has to email anyone else for an update. Everything in one place makes it soooo much easier to track.
Nachteile
The resume parsing for candidates could be improved, sometimes the resumes and their overviews get all out of whack.
- Branche: Halbleiter
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Great for Small to midsize company's
Bewertet am 22.10.2018
Vorteile
I have been using JobScore for many years and many different small companies that I've consulted with. JobScore seamlessly integrates your workforce planning and puts the power in the hiring managers' hands. It simplifies the recruiting process, and allows you to communicate with applicants and hiring managers quickly. You can easily create a career page for your company if you don't have one yet. You can also post to unique job specific job boards that might not be listed on JobScore and using a tracking link to have them go directly to your ATS. The user interface is easy to use and the customer service is quick to response whenever I have a question that I can't look up in the help FAQs.
Nachteile
If you want to add more features such as preparing offer letters, you will need to pay for a monthly subscription, the basic free program is very useful on it's own, but to get the special features, you will need to pay. I recommend signing up for a free trial and see which features you like, because you'll want to be able to use all of the features when the free trial is over and you go back to the free plan.
- Branche: Einzelhandel
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 3.0 /10
Development Issues are Customer Issues
Bewertet am 6.3.2018
A recent deployment/product update brought an internal job posting option. However, it would not...
A recent deployment/product update brought an internal job posting option. However, it would not work right. It asked for a resume as part of the job application, and had it is a required (which is what we want) but it would not display this way for the internal candidates that were applying.
When I talked to customer support they had to escalate this to the "developers" to see what was going on. After a few days they got back to me and said that "you shouldn't be requiring internal employees to submit a resume anyways." Then preceded to tell me how our company should be recruiting internally. Wait a minute, who is the customer here? I was very surprised by this response. Especially as an Enterprise (highest level available) customer. I was told that the developers would fix it soon but it would probably be within the next few months. =0) Needless to say, they were not happy when I asked for a credit to or account for paying for a product that wasn't working correctly. I am not going to hold my breath for this to happen. =/
Vorteile
We started with the free platform (not sure if they offer this anymore).
It was a great fit as we previously had no ATS and candidates applied via a generic email address " this was then distributed to all managers. Not a sustainable process at all.
Nachteile
- There are many lingering bugs with each deployment of upgrades.
- Customer support is minimal to borderline nonexistent. Either leave a voicemail or send an email. Someone might get back to you within 48 hours. This is for the "Enterprise level" which is per month.
- Branche: Internet
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Intuitive, Easy-to-use and Simple
Bewertet am 17.4.2017
Vorteile
I've personally used JobScore for two different companies, and I've yet to hear a single bad review. More importantly, our hiring managers and interviewers love the simplicity and intuitive platform. My immediate team uses JobScore daily, and the customer service is consistently quick and responsive to solve any immediate issues that my colleagues or I may have.
Nachteile
JobScore gets the job done, and it allows me to do my job on a daily basis. Overall, as long as it continues to progress and improve its integrations, I'll continue to highly recommend JobScore.
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
The most effective ATS
Bewertet am 9.8.2021
The JS product is great and the team is exceptional. I have relied on both for many years without...
The JS product is great and the team is exceptional. I have relied on both for many years without regret.
Vorteile
Easy to use, customizable, scalable, social
Nachteile
Lot's of work to implement, no easy multiple geo job posting, not fully plugged into all social media channels, no mobile app
JobScore Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über JobScore.F. Welche Preispläne bietet JobScore an?
JobScore bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 69,00 $/Monat
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von JobScore?
JobScore hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von JobScore unterstützt?
JobScore unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt JobScore mobile Geräte?
JobScore unterstützt die folgenden Geräte:
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert JobScore?
JobScore kann in folgende Anwendungen integriert werden:
ADP Workforce Now, Adobe Acrobat Sign, BambooHR, Chartio, Circa, Docusign, FormKeep, GitHub, Gmail, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Meet, Google Workspace, Gusto, HR Cloud, HackerRank, Indeed, LinkedIn Jobs, LinkedIn Recruiter, LinkedIn for Business, Looker, Microsoft 365, Microsoft Azure, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Teams, Microsoft Word, Namely, Okta, OneLogin, Paychex Flex, Paycom, Paylocity, Periscope, RUN Powered by ADP, Rippling, Sapling, Slack, Spotfire, Tableau, Trello, Twitter/X, Typeform, WordPress, Zapier, ZipRecruiter, Zoom Workplace
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet JobScore an?
JobScore bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat
Ähnliche Kategorien
Sieh alle für JobScore gefundenen Softwarekategorien an.