Über BQE CORE Suite

BQE Core macht es einfacher und rentabler, dein Unternehmen zu führen. Das Tool organisiert Informationen, automatisiert sich wiederholende Aufgaben und ermöglicht es deinem Unternehmen, mehr Zeit für deine Kunden aufzuwenden, anstatt sie in interne Prozesse zu stecken. Melde dich für eine kostenlose Testversion an.

BQE Core ist eine integrierte Lösung für Zeit- und Ausgabenerfassung, Abrechnung, Projektmanagement und Buchhaltung, die für Unternehmen jeder Größe skalierbar ist. Das Tool wurde von Architekten, Ingenieuren und CPAs entwickelt, um die spezifischen Bedürfnisse von professionellen Dienstleistungsunternehmen zu erfüllen. Das Tool verfügt über einfache, leistungsstarke Funktionen, die Unternehmen dabei unterstützen, ihren Cashflow zu steigern, indem sie ihren Abrechnungsprozess beschleunigen und gleichzeitig ihr Projektmanagement und ihre Fähigkeit zur Leistungsanalyse drastisch verbessern.

Zertifizierte Partnerschaften mit Intuit, MYOB und anderen Marktführern stellen sicher, dass Core intuitiv extrahiert, angepasst und von jeder Buchhaltungssoftware von Drittanbietern angepasst werden kann.


Bilder

BQE CORE Suite Software - 1
BQE CORE Suite Software - 2
BQE CORE Suite Software - 3
BQE CORE Suite Software - 4
BQE CORE Suite Software - 5
6 weitere anzeigen
Videos zu BQE CORE Suite
BQE CORE Suite Software - 1
BQE CORE Suite Software - 2
BQE CORE Suite Software - 3
BQE CORE Suite Software - 4
BQE CORE Suite Software - 5

Du bist nicht sicher, ob BQE CORE Suite das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

BQE CORE Suite

4,5 (743)
VS.

Startpreis

29,00 $
Monat
45,00 $
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

167
138

Integrationen

16
21

Bedienkomfort

4,3 (743)
4,0 (611)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,5 (743)
4,0 (611)

Kundenservice

4,6 (743)
4,2 (611)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

Kantata

4,2
Nr. 1 Alternative zu BQE CORE Suite
Mavenlink ist eine moderne Software-Plattform für professionelle und Marketing-Services-Organisationen, die hilft,...

Paymo

4,7
Nr. 2 Alternative zu BQE CORE Suite
Arbeitsmanagement-Lösung für kleine und mittlere Unternehmen und Teams, die native Zeiterfassung, Aufgabenmanagement,...

WorkflowMax

4,3
Nr. 3 Alternative zu BQE CORE Suite
Mit WorkflowMax kannst du deine gesamten Auftragsmanagement- und Projektmanagementanforderungen in einem zentralen,...

Spider Impact

4,6
Nr. 4 Alternative zu BQE CORE Suite
Scoreboard ist eine integrierte Lösung, die Unternehmen bei der Verfolgung von KPIs (Key Performance Indicators)...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,5 /5
(743)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5/5
Funktionen
4,4/5
Bedienkomfort
4,3/5
Kundenbetreuung
4,6/5

Hast du BQE CORE Suite bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 743 Bewertungen
Gillian
Gillian
Gesamtbewertung
  • Branche: Architektur & Planung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Great Product

Bewertet am 2.12.2021

I have consistently had a wonderful experience with BQE Core. They are always there to help out...

I have consistently had a wonderful experience with BQE Core. They are always there to help out when needed, and the monthly webinars are always helpful.

Vorteile

Nice and easy to set up and very easy to implement to new employees. Customer support is wonderful and prompt. Lots of one on one training options that will walk you through everything you need. Many different ways to track projects, budgets, staff etc. Always growing and adding features based on feed back from customers.

Nachteile

Project management set up can get tricky since there is so much involved, but there is good training to make it not so intimidating.
Some features in project management would be nice to be available in Time/Expense subscription for ease of communication within the organization.

Laura
Gesamtbewertung
  • Branche: Architektur & Planung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Core has been an integral in helping us to understand and grow our business

Bewertet am 11.5.2020

Overall experience has been great as we use Core for our integrated accounting, time/expenses, and...

Overall experience has been great as we use Core for our integrated accounting, time/expenses, and invoices, and it has been integral in helping us to understand and grow our business in the first year.

Vorteile

A little over one year back as we started up our new business I was researching for the best accounting, time and expense tracking and billing software. I selected BQE Core because it had an intuitive interface, easy reporting and it was on cloud. For any startup business the cost is always a big factor, the fact that BQE Core was a fraction of other similar software packages was an added bonus! We use BQE for our integrated accounting, time/expenses, and invoices, and it has been integral in helping us to understand and grow our business in the first year. At every moment, I have the info available to understand my cash flow, liabilities and A/R all in one interface, which never would have been possible if I used other accounting software.

Nachteile

In a separate excel doc I track our projected income and expenses for each two-week period so I can plan cash expenditure. If BQE had a feature to track overhead and projections in relation to billable work, that would really integrate all functionality in one software. Other than that, I don't have any suggestions for improvement.

In Betracht gezogene Alternativen

QuickBooks Online

Gründe für den Wechsel zu BQE CORE Suite

Core is more intuitive and a complete package for professional services.
Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Kunst & Handwerk
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Weitere für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 0.0 /10

JUST DONT!!!!!! Refused to give refund after acknowledging it doesn't work

Bewertet am 28.3.2020

It was the most expensive waste of time I've experienced in a long while. It's right up there with...

It was the most expensive waste of time I've experienced in a long while. It's right up there with Yelp advertising.

Once you get pay it's over. I determined that this didn't work for me at a bout 2 weeks in. But, I was patient and tried to work through it with them. Roughly a month later, we came to the understanding that it doesn't do what I need, and they can't make it do what I need. (Quickbooks and Method Crm was doing this stuff before)

I asked for a refund or even for the remainder of the year I paid for. I was told they "Don't Do Refunds"

So, They're cool with over-promising, Taking $650, understanding that you're not using the program any longer, and are dissatisfied.

Pretty Lame If You Ask Me

Vorteile

The Sales guy was really friendly and try to rush me into a holiday sale. I should have known.

Nachteile

It was promised to be totally customizable to any business. It absolutely was not. I spoke with customer service well over 10 times, probably 20 calls. They could show me how things were set up, but never really able to make it work with my business flow as I had with Quickbooks.

The program was often slow and sluggish between screen changes (I have very fast ethernet connection 250mbps DL speed). Many features were on different screens and made for a lot of loading time between simple tasks. Again....not customizable when I bring it up.

Antwort von BQE Software

Hi there! We are sorry that you weren't able to use the program as intended. We do offer 15-days free trial and live demos of our product and keep everything transparent to give our customers a chance to review the product before they actually purchase. We have hundreds and thousands of users worldwide who rely on our products each day to successfully run their business.

We are truly sorry to see you go and hopefully you will give us another chance in the future. Please feel free to reach out to us at customercare@bqe.com.

DAVID
Gesamtbewertung
  • Branche: Tiefbau
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

BQE REVIEW

Bewertet am 30.1.2024

Vorteile

EFFICENT WORK FLOW AND FEATURES ARE PRESENT

Nachteile

NOTHING, EVERYTHING HAS BEEN SUPER GREAT

Kimberly
Gesamtbewertung
  • Branche: Architektur & Planung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

We are particularly impressed with CORE’s user-friendly, “all in one” design

Bewertet am 20.4.2020

Our small but rapidly-growing architectural firm was looking for a project management and billing...

Our small but rapidly-growing architectural firm was looking for a project management and billing solution. We were particularly impressed with CORE’s user-friendly, “all in one” design.

Vorteile

It provides us with a single source to record employee time, manage project tasks, budget, invoice and track project performance. We took advantage of the various training packages and technical assistance BQE offers to help us get up-to-speed with CORE in a matter of months. BQE also worked with us to develop a custom invoice that provides our clients with current and past billing information in a clean and easy-to-read format. With the mobile app, our partners access CORE data anytime, anywhere, and can record travel expenses directly from their smartphones. BQE has demonstrated to us that they listen and responds to suggestions on how to make CORE an even better program for its users by providing regular updates and enhancements that incorporate our suggestions. We are very pleased with CORE and BQE.”

Nachteile

Everything is working for us and if it does not then that is what support is for. Like any other new software implementation there is a learning curve. We took advantage of the various training packages.

In Betracht gezogene Alternativen

WorkflowMax

Warum BQE CORE Suite gewählt wurde

We were using 4 applications to run our business We are Sharefile, Timefox, Quickbooks and MSExcel to track our projects and handle time/billing/productivity and forecasting. It was getting cumbersome

Zuvor genutzte Software

ShareFile

Gründe für den Wechsel zu BQE CORE Suite

For its simple to use interface and definitely Mobil apps are far superior
5 von 743 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

BQE CORE Suite Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über BQE CORE Suite.

BQE CORE Suite bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 29,00 $/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

BQE CORE Suite hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

BQE CORE Suite unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

BQE CORE Suite unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

BQE CORE Suite kann in folgende Anwendungen integriert werden:

AffiniPay, ArchiSnapper, Box, Dropbox Business, Financials for Office 365, Google Drive, LawPay, MYOB Business, Microsoft 365, Microsoft Power BI, Office 365 Document Management, OneDrive, QuickBooks Online, Stripe, Tax1099.com, Xero

BQE CORE Suite bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat

Ähnliche Kategorien

Sieh alle für BQE CORE Suite gefundenen Softwarekategorien an.