Salesforce Sales Cloud

Cloud-basierte CRM- und Vertriebsautomatisierung.

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Salesforce Sales Cloud Übersicht

Was ist Salesforce Sales Cloud?

Mit Salesforce CRM (Sales Cloud) hast du alles, was du brauchst, in greifbarer Nähe. Von Social Accounts und Kontakten bis hin zu Mobile, Chatter und Analytics ist die Zusammenarbeit innerhalb eines globalen Unternehmens und die schnellere Abwicklung von Deals nicht nur möglich, sondern auch spielend leicht.

Salesforce Sales Cloud Übersicht

Kosten

Beginnt ab
25,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Salesforce Sales Cloud Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Asien, Australien, Kanada, China, Europa und 5 weitere , Deutschland, Indien, Lateinamerika, Mexiko, Mittlerer Osten und Afrika
Unterstützte Sprachen
Englisch, Französisch, Deutsch, Italienisch, Russisch, Spanisch, Schwedisch

Screenshots

Salesforce Sales Cloud Screenshot:
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Salesforce Sales Cloud Bewertungen

Salesforce Sales Cloud Bewertungen

Gesamtbewertung
4,4
/
5
Ausgezeichnet
7656

Sehr gut
5241

Durchschnitt
1262

Gering
223

Schlecht
125

Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4,4
Bedienkomfort
3,9
Kundenbetreuung
4,1
89% haben diese Anwendung empfohlen
Jared D.

This CRM Can Do Anything

I wish I had known about it's capabilities a long time ago because we would've switched to it for onboarding much sooner. I didn't realize you could create custom objects that could tie to an account record and setup virtually as many fields as you needed.


Mit Google übersetzen
Jeremy S.

Jeremy's Review

Good. I like using it and it is easy to keep track of all of my contacts and the conversations/information I have on them.


Mit Google übersetzen
Sal T.

Salesforce: Helps Improve Internal Communications/External Customer X


Mit Google übersetzen
Verifizierter Rezensent

Easy to Use

We can track all of our leads and opportunities from how they are coming from all the way to the final disposition of the leads and everything in between. We are very happy with Salesforce and can't imagine ever using another CRM.


Mit Google übersetzen
Verifizierter Rezensent

Is the price and learning curve something you can afford?

We are using salesforce as our CRM. It is the only one that actually works with our other systems. We really like having one environment to operate in as opposed to several systems.


Mit Google übersetzen
Jared D.
Branche: Computer-Software
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

This CRM Can Do Anything

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 11.12.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

I wish I had known about it's capabilities a long time ago because we would've switched to it for onboarding much sooner. I didn't realize you could create custom objects that could tie to an account record and setup virtually as many fields as you needed.

Vorteile

Our onboarding team uses Salesforce for onboarding new customers. It allows us to track communications, activities, mark task that have been completed and create reports and dashboards to show how accounts are progressing through the onboarding process. Salesforce is the best in class tool when it comes to customization and trackability. We can setup whatever fields we need and collect whatever data we need based on various workflows. You can also create automated tasks.

Nachteile

Salesforce is a bit clunky and slow at times. We had to have training by a Salesforce expert to implement the systems we needed, so I wouldn't say it's very user-friendly (but that's expected when you have such a robust system).

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Jeremy S.
Branche: Immobilien
Untern. Größe: 5.001-10.000 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Jeremy's Review

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 19.6.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Good. I like using it and it is easy to keep track of all of my contacts and the conversations/information I have on them.

Vorteile

It is very easy to navigate through and simplifies the process. Most who use excel or something else find themselves losing contact with many contacts. This makes that easier to track.

Nachteile

I cannot make my home screen the way I want. It is set up how my company (Colliers) wants it set up - not the way I would like it to be set up.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Sal T.
Branche: Medienproduktion
Übersetzen auf: Deutsch

Salesforce: Helps Improve Internal Communications/External Customer X

Bewertet am 21.9.2016
Quelle der Bewertung: SoftwareAdvice

Vorteile

I have been using, recommending and adopting salesforce.com for my sales teams for ten years in several different digital technology, media and advertising organizations. I can say unequivocally that the CRM software has evolved from being a supplement and "nice to have" to a must buy and necessary and vital tool for doing business. The key to any business solutions and software product is getting the team to adopt and use it. Training and practice is essential. Its like your golf game, the more you practice the better your score or working out, no pain, no gain.

I like the social media and conversational abilities you can have with sales team; the app is excellent for quick reviews and checking on status of pending, pitches and prospects; the flexibility and customization options based o salesperson, account, deal size, industry vertical. In one organization we adopted it for internal sales data use and tracking and also incorporated product data about our partners, customers, audience metrics and analytics and distribution platform.

Nachteile

Depending on the level of subscription, will also vary with the amount of personalized training you receive. I would also say there needs to be more attention and customization devoted to industry verticals that contain many nuances regarding customer segments and rev streams. This includes the advertising and digital sales industries where there are multiple customer touchpoints and rev streams including agencies, direct to client, programmatic, 3rd party vendors, ad tech partners etc. I also think saleforce.com needs to develop more compatible software and training that integrates salesforce,com into other software linked to finance, accounting etc.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Verifizierter Rezensent
Branche: Medizinische Geräte
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Easy to Use

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 10.3.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

We can track all of our leads and opportunities from how they are coming from all the way to the final disposition of the leads and everything in between. We are very happy with Salesforce and can't imagine ever using another CRM.

Vorteile

This product was very easy to install and includes a cloud version. For most small, medium and some larger size businesses, this software will meet all of your Sales and Marketing needs. This software is a great overall value for the price point. Customer service is great!

Nachteile

There is a slight learning curve as this software has so must functionality and is very robust. Other than that the possibilities for your sales team with this software are limitless.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Verifizierter Rezensent
Branche: Finanzdienstleistungen
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Is the price and learning curve something you can afford?

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 26.5.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

We are using salesforce as our CRM. It is the only one that actually works with our other systems. We really like having one environment to operate in as opposed to several systems.

Vorteile

The marketing automation is hands down the best in the market. The ability to nurture prospects through the sales cycle is amazing. Lead generation tools are top-notch, sales tools, and the sales system is set up for growth, and customer retention is a breeze as well.

Nachteile

It is expensive to implement. We needed a consultant to help us with setup, which was not cheap. Also the learning curve for over 200 employees took time.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Nutzerempfehlung
8,1/10
Basierend auf 14.507 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Salesforce Sales Cloud Preis

Salesforce Sales Cloud Preis

Beginnt ab
25,00 $/Monat
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4/5
Basierend auf 14.507 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Salesforce Sales Cloud Funktionen

Salesforce Sales Cloud Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Anpassbare Berichterstellung
Anpassbare Vorlagen
Automatische Benachrichtigungen
Benutzerdefinierte Felder
Berichterstattung und Statistik
Daten-Import / -Export
E-Mail-Integration
Elektronische Zahlungen
Erinnerungen
Integration von Dritten
Kalenderverwaltung
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Kundendatenbank
Kundenspezifisches Branding
Social-Media-Integration
Umfragen & Feedback
Funktionen
4,4/5
Basierend auf 14.507 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Videos und Anleitungen

Videos und Anleitungen

Salesforce Sales Cloud Häufig gestellte Fragen

Salesforce Sales Cloud Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Salesforce Sales Cloud.

F. Welche Preispläne bietet Salesforce Sales Cloud an?

Salesforce Sales Cloud bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 25,00 $/Monat

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Salesforce Sales Cloud?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Salesforce Sales Cloud

F. Wer sind die typischen Nutzer von Salesforce Sales Cloud?

Salesforce Sales Cloud hat die folgenden typischen Kunden:

Großunternehmen, Mittlere Unternehmen, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Salesforce Sales Cloud unterstützt?

Salesforce Sales Cloud unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch, Französisch, Deutsch, Italienisch, Russisch, Spanisch, Schwedisch

F. Welche Preispläne bietet Salesforce Sales Cloud an?

Salesforce Sales Cloud hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt Salesforce Sales Cloud mobile Geräte?

Salesforce Sales Cloud unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone, iPad

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Salesforce Sales Cloud?

Salesforce Sales Cloud kann in folgende Anwendungen integriert werden:

CogniDox, Gold Lasso, Intellect, InterWeave Smart Payment Gateway, O2B, OneLogin, Reviso, Sofon Guided Solutions, SurveyGizmo, TeamSupport

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Salesforce Sales Cloud an?

Salesforce Sales Cloud bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Forum, Wissensdatenbank, Online-Support, Telefon-Support, Video-Anleitungen