Salesforce Sales Cloud

Cloud-basierte CRM- und Vertriebsautomatisierung.

4,4 /5 (15006 Bewertungen) Eine Bewertung schreiben

Salesforce Sales Cloud Übersicht

Was ist Salesforce Sales Cloud?

Mit Salesforce CRM (Sales Cloud) hast du alles, was du brauchst, in greifbarer Nähe. Von Social Accounts und Kontakten bis hin zu Mobile, Chatter und Analytics ist die Zusammenarbeit innerhalb eines globalen Unternehmens und die schnellere Abwicklung von Deals nicht nur möglich, sondern auch spielend leicht.

Salesforce Sales Cloud Übersicht

Kosten

Beginnt ab
25,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Salesforce Sales Cloud Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Vereinigte Staaten von Amerika, Kanada, Vereinigtes Königreich, Australien, China und 3 weitere , Indien, Deutschland, Mexiko
Unterstützte Sprachen
Deutsch, Englisch, Französisch, Italienisch, Russisch, Schwedisch, Spanisch

Medien

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Salesforce Sales Cloud Bewertungen

Salesforce Sales Cloud Bewertungen

Gesamtbewertung
4,4
/
5
Ausgezeichnet
7935

Sehr gut
5405

Durchschnitt
1301

Gering
232

Schlecht
133

Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4,4
Bedienkomfort
3,9
Kundenbetreuung
4,1
89% haben diese Anwendung empfohlen
Sarah H.

Salesforce - Marketing & Lead Gen

We are using Salesforce to streamline new business leads and nurture leads into actual sales. We are able to analyze, vet, engage, and track the progress of the new leads we receive from our Facebook lead gen ads. Salesforce integrates directly into Facebook's Business Manager and automatically imports new leads in real-time. We are also able to see the cost per lead acquired and other rich insights from our Facebook and Instagram ad campaigns that get directly populated into our dash.


Mit Google übersetzen
Verifizierter Rezensent

Cost effective and very efficient CRM

I helped in implementing corporate engagement plan for donation management.
It has easily defined schema and took less time to customize the module.


Mit Google übersetzen
Sal T.

Salesforce: Helps Improve Internal Communications/External Customer X


Mit Google übersetzen
David F.

Love this software. Would recommend to most.


Mit Google übersetzen
Verifizierter Rezensent

Impressively functional (Has it and can do almost EVERYTHING)

Very stable and excellent. I am very happy to have SalesForce because what we used to do in 5 steps before, with salesforce is done in 2 clicks and this translates into more time and a lot of production.


Mit Google übersetzen
Sarah H.
Branche: Marketing & Werbung
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Salesforce - Marketing & Lead Gen

Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 24.7.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

We are using Salesforce to streamline new business leads and nurture leads into actual sales. We are able to analyze, vet, engage, and track the progress of the new leads we receive from our Facebook lead gen ads. Salesforce integrates directly into Facebook's Business Manager and automatically imports new leads in real-time. We are also able to see the cost per lead acquired and other rich insights from our Facebook and Instagram ad campaigns that get directly populated into our dash.

Vorteile

Salesforce is one of the most powerful and sophisticated CRMs available. The onboarding process and demos with the reps were exceptionally helpful. The reps really took time to understand our CRM needs, our workflow process, and how we can best utilize/adopt Salesforce into our new business department to grow revenue and track progress. The tool is completely customizable and has very advanced marketing integrations within the cloud. The ability to track leads and history (who followed up and when) and add notes and assign leads to specific people makes the entire workflow so much more efficient. It's worth the price tag if you take advantages of the features.

Nachteile

We wish the marketing cloud add on wasn't so expensive. There are many tools available that offer the same features such as Sprout Social and Hubspot. However, the price was a little steep for the $6,000. I also wish pricing was a bit more transparent. The discounts and contract lengths have been very inconsistent in our experience.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Verifizierter Rezensent
Branche: Non-Profit-Organisation Management
Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Cost effective and very efficient CRM

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 30.8.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

I helped in implementing corporate engagement plan for donation management.
It has easily defined schema and took less time to customize the module.

Vorteile

Easily defined, fully connected and talking features. It is widely popular in each industry sector, market leader and radical in changing the whole ecosystem of CRM industry. SaaS or PaaS it has changed whole ecosystem. Every company which is on on Salesforce has saved tonnes of money and time while focusing on their potential.

Nachteile

Too many customizations lead to duplicate efforts. It releases so many versions so fast that sometime unnecessary update clients do.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Sal T.
Branche: Medienproduktion
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Salesforce: Helps Improve Internal Communications/External Customer X

Bewertet am 21.9.2016
Quelle der Bewertung: SoftwareAdvice

Vorteile

I have been using, recommending and adopting salesforce.com for my sales teams for ten years in several different digital technology, media and advertising organizations. I can say unequivocally that the CRM software has evolved from being a supplement and "nice to have" to a must buy and necessary and vital tool for doing business. The key to any business solutions and software product is getting the team to adopt and use it. Training and practice is essential. Its like your golf game, the more you practice the better your score or working out, no pain, no gain.

I like the social media and conversational abilities you can have with sales team; the app is excellent for quick reviews and checking on status of pending, pitches and prospects; the flexibility and customization options based o salesperson, account, deal size, industry vertical. In one organization we adopted it for internal sales data use and tracking and also incorporated product data about our partners, customers, audience metrics and analytics and distribution platform.

Nachteile

Depending on the level of subscription, will also vary with the amount of personalized training you receive. I would also say there needs to be more attention and customization devoted to industry verticals that contain many nuances regarding customer segments and rev streams. This includes the advertising and digital sales industries where there are multiple customer touchpoints and rev streams including agencies, direct to client, programmatic, 3rd party vendors, ad tech partners etc. I also think saleforce.com needs to develop more compatible software and training that integrates salesforce,com into other software linked to finance, accounting etc.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

David F.
Branche: Maschinenbau oder Wirtschaftsingenieurwesen
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Love this software. Would recommend to most.

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 18.9.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

Where do I start? SalesForce is hands down my favorite CRM I've used throughout my career. From lead management to order processing, this software is your home. Im a big fan of SF classic, but have used lightning these past couple of months and I'm excited for the future of Salseforce. The customer service team at SF is top notch! Every time I have an issue I report it and I receive a phone call (usually same day) and my issue is resolved. I would recommend SF to anybody that is having any type of issues with their current CRM

Nachteile

Its difficult ot customize the CRM you want after your org is up and running. When you get a new CRM you start to find things you need or dont need. Coding in SF. for me, isnt easy so we use a 3rd party when we need to make internal adjustments. Other than that, I love SF

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Verifizierter Rezensent
Branche: Informationstechnologie & -dienste
Untern. Größe: 10.000+ Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Impressively functional (Has it and can do almost EVERYTHING)

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 11.10.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Very stable and excellent. I am very happy to have SalesForce because what we used to do in 5 steps before, with salesforce is done in 2 clicks and this translates into more time and a lot of production.

Vorteile

For what you pay. You can use it for ALL types of channels, functions and businesses. Is awesome.

We started using it as an internal social network, then it was the reporting platform, then communication (chat and mail) then phone and social networks. Little by little everything is being unified in salesforce which translates into savings in licenses for other applications.

Nachteile

It has so many functions and capabilities that it is extremely complex to implement. We have 2 years and still does not have a complete release because update patches are constantly being released although I think this has nothing to do with the application itself. but from the staff of our organization that is doing the implementation.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Nutzerempfehlung
8,1/10
Basierend auf 15.006 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Salesforce Sales Cloud Preis

Salesforce Sales Cloud Preis

Beginnt ab
25,00 $/Monat
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4/5
Basierend auf 15.006 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Salesforce Sales Cloud Funktionen

Salesforce Sales Cloud Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Anpassbare Berichterstellung
Anpassbare Vorlagen
Automatische Benachrichtigungen
Benutzerdefinierte Felder
Berichterstattung und Statistik
Daten-Import / -Export
E-Mail-Integration
Echtzeit-Daten
Elektronische Zahlungen
Erinnerungen
Integration von Dritten
Kalenderverwaltung
Kontaktmanagement
Kundendatenbank
Kundenspezifisches Branding
Social-Media-Integration
Umfragen & Feedback
Funktionen
4,4/5
Basierend auf 15.006 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Salesforce Sales Cloud Häufig gestellte Fragen

Salesforce Sales Cloud Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Salesforce Sales Cloud.

F. Welche Preispläne bietet Salesforce Sales Cloud an?

Salesforce Sales Cloud bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 25,00 $/Monat

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Salesforce Sales Cloud?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Salesforce Sales Cloud

F. Wer sind die typischen Nutzer von Salesforce Sales Cloud?

Salesforce Sales Cloud hat die folgenden typischen Kunden:

Kleine Unternehmen, Großunternehmen, Mittlere Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Salesforce Sales Cloud unterstützt?

Salesforce Sales Cloud unterstützt die folgenden Sprachen:

Deutsch, Englisch, Französisch, Italienisch, Russisch, Schwedisch, Spanisch

F. Welche Preispläne bietet Salesforce Sales Cloud an?

Salesforce Sales Cloud hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt Salesforce Sales Cloud mobile Geräte?

Salesforce Sales Cloud unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone, iPad

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Salesforce Sales Cloud?

Salesforce Sales Cloud kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Alchemer, CogniDox, Gold Lasso, Intellect, InterWeave Smart Payment Gateway, O2B, OneLogin, Reviso, Sofon Guided Solutions, TeamSupport

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Salesforce Sales Cloud an?

Salesforce Sales Cloud bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Forum, Wissensdatenbank, Online-Support, Telefon-Support, Video-Anleitungen