Stax Bill
Stax Bill
Über Stax Bill
Fusebill automatisiert deine wiederkehrende Abrechnung und eliminiert die manuelle Abrechnung. Mit Fusebill können Unternehmen ihre Abonnementerfahrung verbessern und die Abwanderung reduzieren. Dank fortschrittlicher Echtzeitberichte können Unternehmen Umsatzeinbußen erkennen und Maßnahmen ergreifen, um den Ertragsverlust zu reduzieren.
Beseitige deine Abrechnungsengpässe. Führe neue Produkte schneller ein. Steigere das Wachstum deines Abonnementgeschäfts.
Fusebill bewältigt deine komplexen Abrechnungsanforderungen ohne Probleme – wie einfache einmalige Transaktionen, nutzungsbasierte Preise und Pro-Ration. Fusebill lässt sich nahtlos und schnell in bestehende Systeme und Geschäftsmodelle integrieren und erlaubt vollständige Kontrolle über die Preisgestaltung der Produkte. Dadurch entsteht die Agilität, neue Produkte schneller auf den Markt zu bringen oder proaktiv auf Veränderungen in der Wettbewerbslandschaft zu reagieren.
Kunden möchten täglich/monatlich/vierteljährlich oder in einem nutzerdefinierten Zeitraum Rechnungen erhalten? Die Flexibilität von Fusebill kann jede Preisstrategie berücksichtigen. Biete einem einzelnen Kunden oder einer Gruppe von Kunden individuelle Rabatte. Fusebill umfasst Funktionen wie die nahtlose Integration von Rechnungs- und Kreditkartenkunden sowie Online-Checkout-Seiten, ohne Codierung oder Verantwortlichkeiten der PCI Level 1-Konformität.
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Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Bedienkomfort
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Alternativen
Sage Intacct
Odoo
Zuora
Heartland Retail
Nutzerbewertungen
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Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.
- Branche: Architektur & Planung
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Small Business Best Friend
Bewertet am 3.4.2024
Great experience, and customer service is QUICK and stellar. I'd absolutely recommend Stax to any...
Great experience, and customer service is QUICK and stellar. I'd absolutely recommend Stax to any Small Business.
Vorteile
I loved the ease of adding clients, customization, the ability to send straight to their emails, I loved tracking AP/AR - all of it was so, so user friendly. Stax Bill also has a function where they give you a huge "run down" of all trends, marketing sectors, & accomplishments over a week/month/year. Very helpful to visually see what's going on!
Nachteile
Sometimes invoice payment history before a certain date would just.. Vanish.
- Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
- Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
- Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Fusebill Subscription Software
Bewertet am 18.2.2020
We reviewed their features and compared them to other subscription software systems. They will do...
We reviewed their features and compared them to other subscription software systems. They will do our invoicing and interface with our other systems.
Vorteile
Our company chooses Fusebill as our Subscription Software and Billing System. We are in the process of implementing it now with our internal systems. Great standard accounting reporting.
Nachteile
One of the limitations is the number of API transactions per day. They use more batch systems instead of real-time transactions. They are used to be the complete billing system.
Warum Stax Bill gewählt wurde
To buy an off the shelf solution.Gründe für den Wechsel zu Stax Bill
A more friendly user interface and we like the people and the CEO.Antwort von Fattmerchant
We are really excited to be working with CCM and being a partner in your continued success, Tony. Thank you very much for the review.
- Branche: Automotive
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 1.0 /10
Need to change a product's price for all customers? Look elsewhere.
Bewertet am 21.11.2017
Vorteile
There are a lot of options for custom pricing for an individual subscription. Decent API, though limited in some odd ways (only certain major changes trigger events, others don't. SSO breaks standard login). They'll create some custom reports if a report is missing. They import data, just make sure that you're not live yet when they do it (they messed ours up when importing into live system).
I think Fusebill is probably well suited to companies that need to bill a small number of clients with varying prices, discounts and terms. Too many customers, though, and manual updates become infeasible. A single, simple pricing structure won't be easy to update if you have a lot of customers.
Nachteile
Price is on the high side. Slow UI response at the end of the month, though improved somewhat in recent months. Complex UI required a lot of training for our employees to complete simple tasks. Frequent trivial UI updates require additional training. Reporting is not configurable and marginally useful. Cost based accounting isn't supported well.
Previously there was a frequent issue with their Authorize.net gateway integration that would show payments in an "unknown" state without notifying us, leaving the customer account in a weird limbo state. We've wasted hours manually looking through customers to fix, and hours working to satisfy justifiably upset customers. Has since been fixed for the most part, but "unknown" payments still crop up sometimes.
Currently our biggest problem with Fusebill is updating the price for a product in our subscriptions. We have a price change, and WE HAVE TO WRITE OUR OWN CUSTOM CODE TO CHANGE PRICES on all of our active subscriptions. The inactive ones? They'll have the wrong prices when we re-activate them. Instructions on the custom code to update our subscriptions were given to us 13 days after asking for instructions on changing prices.
We never thought that price changes would be a missing feature for a recurring billing system. Hopefully this information is helpful to someone else.
WE REGRET CHOOSING FUSEBILL after wasting hundreds of hours, and I hope I can find the time to find and integrate another solution soon
Antwort von Fattmerchant
Hi,
Thank you for taking the time to post a review of Fusebill. At Fusebill we value all feedback from our customers, and we use it to constantly improve. Our Customer Experience team would like to connect with you to discuss your concerns as we strive to ensure the satisfaction of all of our customers. Please reach out to us by email or a phone call to Fusebill Support.
- Branche: Computer-Software
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Excellent Support, Excellent Team, and Ever Improving
Bewertet am 30.5.2019
Fusebill really listens to their customers and they care! They are very helpful in finding...
Fusebill really listens to their customers and they care! They are very helpful in finding solutions to any issues and always come up with some work around.
Vorteile
Their support team is amazing! Very quick and helpful responses by phone, chat or email. Also, they are always improving. I'm loving their new dashboard customization.
Nachteile
Invoices are written in stone and once posted cannot be edited in anyway unless deleted (this causes movements on the GL). Reports aren't great but ALL the data points are there so if you are an Excel wiz you can make some serious magic. I wish they would become best friends with ChartMogul.
Antwort von Fattmerchant
Thanks for the great feedback, Ann. I'll pass your kudos on to the team and I'm sure they'll be pleased.
We are continuously improving our efforts based on valuable feedback from users like you. Our customer experience team will be in touch shortly to gain any additional insights you may have on the reporting capabilities of Fusebill.
We look forward to play a continued role in your success.
-Jacob Varghese
VP, Marketing
Fusebill
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Fusebill for mHelpDesk
Bewertet am 13.6.2019
Vorteile
The Self Service Portal for our customers
The ability to auto update experiencing cards
Ease of changing/upgrading subscription plans
More Secure
Nachteile
Minor glitches
-Address fields sometimes malfunctions when updating billing info
- If another account is open in the same browser, sometime accounts will mimic the changes or another
Antwort von Fattmerchant
Hello Meeka,
Thank you for your feedback. We are glad that you are enjoying the auto updates for expiring credit card, ease of modifying your subscription plans, and the security.
Do not hesitate to report any issues you may find and our CS team will be glad to help out. We continue to take all feedback into our development road map.
Jacob Varghese
V.P. Marlketing, Fusebill.
Stax Bill Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Stax Bill.F. Welche Preispläne bietet Stax Bill an?
Stax Bill bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 199,00 $/Monat
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Stax Bill?
Stax Bill hat die folgenden typischen Kunden:
2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von Stax Bill unterstützt?
Stax Bill unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt Stax Bill mobile Geräte?
Stax Bill unterstützt die folgenden Geräte:
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Stax Bill?
Stax Bill kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Avalara, Braintree, Digital River, HubSpot Marketing Hub, HubSpot Sales Hub, NetSuite, NetSuite OneWorld, PayPal, QuickBooks, QuickBooks Online Advanced, Salesforce Sales Cloud, Stripe, Zapier, authorize.net
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Stax Bill an?
Stax Bill bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat
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