Stax Bill

4,5 (35)
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Software zum Abonnementabrechnungsmanagement und für wiederkehrende Abrechnungen.

Über Stax Bill

Fusebill automatisiert deine wiederkehrende Abrechnung und eliminiert die manuelle Abrechnung. Mit Fusebill können Unternehmen ihre Abonnementerfahrung verbessern und die Abwanderung reduzieren. Dank fortschrittlicher Echtzeitberichte können Unternehmen Umsatzeinbußen erkennen und Maßnahmen ergreifen, um den Ertragsverlust zu reduzieren.

Beseitige deine Abrechnungsengpässe. Führe neue Produkte schneller ein. Steigere das Wachstum deines Abonnementgeschäfts.

Fusebill bewältigt deine komplexen Abrechnungsanforderungen ohne Probleme – wie einfache einmalige Transaktionen, nutzungsbasierte Preise und Pro-Ration. Fusebill lässt sich nahtlos und schnell in bestehende Systeme und Geschäftsmodelle integrieren und erlaubt vollständige Kontrolle über die Preisgestaltung der Produkte. Dadurch entsteht die Agilität, neue Produkte schneller auf den Markt zu bringen oder proaktiv auf Veränderungen in der Wettbewerbslandschaft zu reagieren.

Kunden möchten täglich/monatlich/vierteljährlich oder in einem nutzerdefinierten Zeitraum Rechnungen erhalten? Die Flexibilität von Fusebill kann jede Preisstrategie berücksichtigen. Biete einem einzelnen Kunden oder einer Gruppe von Kunden individuelle Rabatte. Fusebill umfasst Funktionen wie die nahtlose Integration von Rechnungs- und Kreditkartenkunden sowie Online-Checkout-Seiten, ohne Codierung oder Verantwortlichkeiten der PCI Level 1-Konformität.


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Stax Bill

4,5 (35)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

199,00 $
Monat
Keine Preise gefunden

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

120
252

Integrationen

14
156

Bedienkomfort

4,3 (35)
4,2 (486)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,1 (35)
4,1 (486)

Kundenservice

4,5 (35)
4,0 (486)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

Sage Intacct

4,3
Nr. 1 Alternative zu Stax Bill
Sage Intacct ist die führende Cloud-ERP-Lösung für Finanzmanagement in serviceorientierten Unternehmen. Diese skalierbar...

Odoo

4,2
Nr. 2 Alternative zu Stax Bill
Odoo ist eine vollständig integrierte und anpassbare Open-Source-Suite von Geschäftsanwendungen. Ein Großteil der...

Zuora

3,9
Nr. 3 Alternative zu Stax Bill
Verwende Zuora, um jede Art von Zahlung von deinen Abonnementkunden zu erfassen, mit 14 vorintegrierten Zahlungsgateways...

Heartland Retail

4,4
Nr. 4 Alternative zu Stax Bill
Heartland Retail (ehemals Springboard Retail) ist ein für den Einzelhandel entwickeltes Cloud-POS- und Retail-Management...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,5 /5
(35)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,1/5
Funktionen
4,3/5
Bedienkomfort
4,3/5
Kundenbetreuung
4,5/5

Hast du Stax Bill bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 35 Bewertungen
Victoria
Victoria
Gesamtbewertung
  • Branche: Architektur & Planung
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Small Business Best Friend

Bewertet am 3.4.2024

Great experience, and customer service is QUICK and stellar. I'd absolutely recommend Stax to any...

Great experience, and customer service is QUICK and stellar. I'd absolutely recommend Stax to any Small Business.

Vorteile

I loved the ease of adding clients, customization, the ability to send straight to their emails, I loved tracking AP/AR - all of it was so, so user friendly. Stax Bill also has a function where they give you a huge "run down" of all trends, marketing sectors, & accomplishments over a week/month/year. Very helpful to visually see what's going on!

Nachteile

Sometimes invoice payment history before a certain date would just.. Vanish.

Tony
Gesamtbewertung
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Fusebill Subscription Software

Bewertet am 18.2.2020

We reviewed their features and compared them to other subscription software systems. They will do...

We reviewed their features and compared them to other subscription software systems. They will do our invoicing and interface with our other systems.

Vorteile

Our company chooses Fusebill as our Subscription Software and Billing System. We are in the process of implementing it now with our internal systems. Great standard accounting reporting.

Nachteile

One of the limitations is the number of API transactions per day. They use more batch systems instead of real-time transactions. They are used to be the complete billing system.

In Betracht gezogene Alternativen

Recurly und Zuora

Warum Stax Bill gewählt wurde

To buy an off the shelf solution.

Gründe für den Wechsel zu Stax Bill

A more friendly user interface and we like the people and the CEO.

Antwort von Fattmerchant

We are really excited to be working with CCM and being a partner in your continued success, Tony. Thank you very much for the review.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Automotive
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 1.0 /10

Need to change a product's price for all customers? Look elsewhere.

Bewertet am 21.11.2017

Vorteile

There are a lot of options for custom pricing for an individual subscription. Decent API, though limited in some odd ways (only certain major changes trigger events, others don't. SSO breaks standard login). They'll create some custom reports if a report is missing. They import data, just make sure that you're not live yet when they do it (they messed ours up when importing into live system).

I think Fusebill is probably well suited to companies that need to bill a small number of clients with varying prices, discounts and terms. Too many customers, though, and manual updates become infeasible. A single, simple pricing structure won't be easy to update if you have a lot of customers.

Nachteile

Price is on the high side. Slow UI response at the end of the month, though improved somewhat in recent months. Complex UI required a lot of training for our employees to complete simple tasks. Frequent trivial UI updates require additional training. Reporting is not configurable and marginally useful. Cost based accounting isn't supported well.

Previously there was a frequent issue with their Authorize.net gateway integration that would show payments in an "unknown" state without notifying us, leaving the customer account in a weird limbo state. We've wasted hours manually looking through customers to fix, and hours working to satisfy justifiably upset customers. Has since been fixed for the most part, but "unknown" payments still crop up sometimes.

Currently our biggest problem with Fusebill is updating the price for a product in our subscriptions. We have a price change, and WE HAVE TO WRITE OUR OWN CUSTOM CODE TO CHANGE PRICES on all of our active subscriptions. The inactive ones? They'll have the wrong prices when we re-activate them. Instructions on the custom code to update our subscriptions were given to us 13 days after asking for instructions on changing prices.

We never thought that price changes would be a missing feature for a recurring billing system. Hopefully this information is helpful to someone else.

WE REGRET CHOOSING FUSEBILL after wasting hundreds of hours, and I hope I can find the time to find and integrate another solution soon

Antwort von Fattmerchant

Hi,

Thank you for taking the time to post a review of Fusebill. At Fusebill we value all feedback from our customers, and we use it to constantly improve. Our Customer Experience team would like to connect with you to discuss your concerns as we strive to ensure the satisfaction of all of our customers. Please reach out to us by email or a phone call to Fusebill Support.

Ann
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Excellent Support, Excellent Team, and Ever Improving

Bewertet am 30.5.2019

Fusebill really listens to their customers and they care! They are very helpful in finding...

Fusebill really listens to their customers and they care! They are very helpful in finding solutions to any issues and always come up with some work around.

Vorteile

Their support team is amazing! Very quick and helpful responses by phone, chat or email. Also, they are always improving. I'm loving their new dashboard customization.

Nachteile

Invoices are written in stone and once posted cannot be edited in anyway unless deleted (this causes movements on the GL). Reports aren't great but ALL the data points are there so if you are an Excel wiz you can make some serious magic. I wish they would become best friends with ChartMogul.

Antwort von Fattmerchant

Thanks for the great feedback, Ann. I'll pass your kudos on to the team and I'm sure they'll be pleased.
We are continuously improving our efforts based on valuable feedback from users like you. Our customer experience team will be in touch shortly to gain any additional insights you may have on the reporting capabilities of Fusebill.
We look forward to play a continued role in your success.
-Jacob Varghese
VP, Marketing
Fusebill

Meeka
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Fusebill for mHelpDesk

Bewertet am 13.6.2019

Vorteile

The Self Service Portal for our customers
The ability to auto update experiencing cards
Ease of changing/upgrading subscription plans
More Secure

Nachteile

Minor glitches
-Address fields sometimes malfunctions when updating billing info
- If another account is open in the same browser, sometime accounts will mimic the changes or another

Antwort von Fattmerchant

Hello Meeka,
Thank you for your feedback. We are glad that you are enjoying the auto updates for expiring credit card, ease of modifying your subscription plans, and the security.
Do not hesitate to report any issues you may find and our CS team will be glad to help out. We continue to take all feedback into our development road map.
Jacob Varghese
V.P. Marlketing, Fusebill.

5 von 35 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Stax Bill Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Stax Bill.

Stax Bill bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 199,00 $/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Stax Bill hat die folgenden typischen Kunden:

2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

Stax Bill unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Stax Bill unterstützt die folgenden Geräte:

Stax Bill kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Avalara, Braintree, Digital River, HubSpot Marketing Hub, HubSpot Sales Hub, NetSuite, NetSuite OneWorld, PayPal, QuickBooks, QuickBooks Online Advanced, Salesforce Sales Cloud, Stripe, Zapier, authorize.net

Stax Bill bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat

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