Rezdy

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Reservierungen von Touren und Aktivitäten

Über Rezdy

Visueller Kalender
Sieh dir deinen Produktzeitplan und deine Verfügbarkeit auf einen Blick an.
Sieh dir Buchungen in einer täglichen, wöchentlichen und monatlichen Ansicht an.
Verwende Etiketten, um deine Produkte zu kategorisieren.

Intelligentes Dashboard
Verschaffe dir einen Überblick über wichtige Informationen und Updates.
Sieh dir eine Zusammenfassung der letzten und bevorstehenden Ereignisse an.
Steuere und greife auf all deine Produkte zu.

Websiteintegration und Branding
Wähle aus einer Vielzahl von Optionen, um deine Website mit Rezdy zu verbinden, damit deine Kund*innen das Gefühl haben, dass sie deine Website nie verlassen haben.
Anpassbare Plug-ins sind einfach zu generieren und in deine Website zu integrieren.
Du entscheidest, was wann live auf der Website ist, um vollständige Kontrolle über deine Produktliste zu haben.
Pflege das einzigartige Erscheinungsbild deiner Website, indem du deine Rezdy-URL, Farbschemata, Logos und Top-Banner auswählst.

Dynamische Verpackung
Kombiniere deine Produkte in Sammlungen, um sie als Paket anzuzeigen.
Somit können deine Kund*innen alle Produkte in einem Paket buchen und sofort bezahlen.

Coupon- und Tagesgeschäftmanagement
Füge Werberabatte hinzu oder integriere deine Produkte in die Tagesgeschäfte.
Verwalte und verfolge alle Werbeaktionen, damit du erkennen kannst, was wann am besten funktioniert.
Umfangreiche Bildergalerie
Lade mehrere Fotos deines Produkts hoch.
Präsentiere die besten Fotos der Erfahrung, um deine Besuche in Kund*innen umzuwandeln.

Social-Media-Integration
Verbinde deine Website mit Social-Media-Websites, sodass deine Kund*innen ihre Erfahrungen mit Freunden teilen können.
Virales Marketing ist eine schneller und kostenloser Weg, um das Markenbewusstsein zu steigern und neue Kund*innen zu gewinnen.

Regionale Einstellungen und verschiedene Währungen
Das Buchungssystem unterstützt verschiedene Währungen und mehrsprachige Einstellungen.
Erstelle deine Website und Produktliste synchron mit deinem Standort.
Zeige Zahlungen in lokaler Währung an und verarbeite sie.

Webbasierte Software
Greife jederzeit auf das Reservierungssystem zu.
Alles, was du brauchst ist ein Internetzugang.
Du musst dich nicht mehr um verschiedene Betriebssysteme kümmern, sondern kannst über einen Computer alles erledigen, auch das Sichern deiner Dateien.

Up-Selling optionaler Dienstleistungen und Waren
Definiere zusätzliche Optionen für deine Kund*innen.
Jedes deiner Produkte kann mit zusätzlichen Services oder Waren verknüpft werden, die Kund*innen sofort kaufen können.

Besucherverfolgung und Agentenempfehlung
Identifiziere ganz einfach Buchungen von Agent*innen und verbundenen Unternehmen und unterscheide sie von Buchungen, die direkt von deiner Website stammen.
Verfolge, analysiere und vergleiche deine Berichte.
Integriere deinen Google-Analytics-Tracking-Code.

Erweiterte Berichterstattung
Exportiere und konvertiere alle Informationen als detaillierte Tabellenkalkulationsberichte.
Verwende die Berichte, um den Erfolg zu messen und deine Geschäftsstrategie zu konfigurieren.
Wähle zwischen On-Demand oder Echtzeit-Buchungen.

On-Demand-Reservierungen
On-Demand-Reservierungen ermöglichen es deinen Kund*innen, Datumsanfragen an deine dedizierte E-Mail-Adresse zu senden, die du dann manuell prüfen und buchen kannst.
Die Kundschaft greift auf detaillierte Produktinformationen direkt von deiner Website aus zu und kommuniziert per E-Mail mit dir.

Echtzeit-Buchungen (empfohlen)
Ermögliche deinen Kund*innen, die Verfügbarkeit sofort zu überprüfen, Termine zu buchen und auf deiner Website zu bezahlen.
Sende deinen Kund*innen eine automatisierte E-Mail, um ihre Buchung zu bestätigen, sodass keine Buchungsbestätigungen manuell verwaltet werden müssen.
Eliminiert das Risiko einer Überbuchung, indem die Verfügbarkeit deines Produkts sofort aktualisiert wird.
Zeige das nächste verfügbare Datum an, wenn eine Aktivität nicht am angeforderten Datum verfügbar ist.

Sichere Zahlungen
Das sichere Zahlungs-Gateway verbindet dein Buchungsformular direkt mit deinem Bankkonto.
Kundenzahlungsdetails werden sicher verarbeitet und gespeichert.


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Rezdy

4,6 (228)
VS.

Startpreis

49,00 $
Monat
Keine Preise gefunden

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

65
22

Integrationen

18
10

Bedienkomfort

4,4 (228)
4,8 (69)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,2 (228)
4,9 (69)

Kundenservice

4,4 (228)
4,9 (69)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

Hero

4,8
Nr. 1 Alternative zu Rezdy
Hero ist eine SaaS-Lösung, die Reisebüros dabei hilft, Prozesse im Zusammenhang mit Buchungen, Ticketaustellung und...

TrekkSoft

4,4
Nr. 2 Alternative zu Rezdy
TrekkSoft bietet Tour- und Aktivitätsunternehmen eine komplette Reservierungs- und Online-Buchungslösung an, die ein...

TourCMS

3,5
Nr. 3 Alternative zu Rezdy
TourCMS ist eine einfache webbasierte, cloudgehostete und erschwingliche Lösung für lokale und globale Touren- und...

Zaui

4,3
Nr. 4 Alternative zu Rezdy
Zaui ist eine mit herausragender Technologie ausgestattete Reservierungs- und Verwaltungssoftware, die sich auf das...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,6 /5
(228)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2/5
Funktionen
4,3/5
Bedienkomfort
4,4/5
Kundenbetreuung
4,4/5

Hast du Rezdy bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 228 Bewertungen
Ricardo
Ricardo
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Greta software with a lot of functionalities

Bewertet am 22.5.2021

The experience has been grert. It has allowed us to keep our inventory organizes, our staff well...

The experience has been grert. It has allowed us to keep our inventory organizes, our staff well planned in advance, and keeping track of our bookings while offering our clients an easy way to book (and pay) for their tours.

Vorteile

This software allows you to sell tours and activities to your clients, with a great design and even a simple website. It also allows you to reach a marketplace, synch to different OTAs and organize your agents. The software can seem a bit complex and intimidating at first, but once it is working you can do so much with it. The best feature is that it allows you to organize your team and resources in the back end.

Nachteile

It can be a bit intimidating to use it, but you have customer support and training before getting it running.
There is one feature that still needs work and that's the net and rack rates for agents , but there's always room for improvement

Antwort von Rezdy

Dear Ricardo,
Many thanks for taking the time to provide us with your feedback, we really appreciate this.
Kind Regards
Hemant Malhotra
Global Customer Operations Manager

Jordan
Gesamtbewertung
  • Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Great Software Overall

Bewertet am 29.1.2020

Overall Rezdy is a great solution with a wide distribution infrastructure. The software contains...

Overall Rezdy is a great solution with a wide distribution infrastructure. The software contains various features that assist in operations like waitlisting both manual and automatic. The customer service/support has improved over the years but still has room for growth. Overall, I would recommend Rezdy.

Vorteile

System is built for enterprise use. It is packed full of advanced features that assist in daily operations and distribution of product.

Nachteile

User experience can be complicated in payment and automation. It requires a little more attention to detail than with competitors.

In Betracht gezogene Alternativen

Peek Pro und Xola

Warum Rezdy gewählt wurde

We needed more functionality than FareHarbor could provide. We have complexities to our business and Rezdy was better suited to handle those.

Zuvor genutzte Software

FareHarbor
Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Onlinemedien
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

Not Ready For Big Companies.

Bewertet am 8.1.2016

Rezdy and I have a love hate relationship and unfortunate, more hate. Rezdy has a very complex,...

Rezdy and I have a love hate relationship and unfortunate, more hate. Rezdy has a very complex, clunky, cumbersome product setup process and the worst checkout process in history of the internet. See Con section.

Vorteile

All the features I needed with some exceptions.

Support is good. When tickets are submitted, good responses are given. Team is attentive to help you understand the system and fix bugs.

Clean layout.

A bright future with a few important changes.

Nachteile

Checkout flow must have been designed by a plumber. No offense to plumbers. During the busy summer rental season, my client would receive several calls, daily, with people that did not know how to checkout! Just search Rezdy support ticket number #205248418. Basically, it's a two step checkout. First you select the date, then click Confirm Availability. Then you click the date again, at which point you are given a strange, agenda style calendar to select the duration. After that, the booking process is as usual, name info payment etc. Way to complicated for people to understand.

New Feature Request Process is a voting system. However, a feature with 15 votes (ie "Customize fields in Manifest") or 13 votes or 10 votes gets completed, but a feature with 15 votes ("Customers are confused by the 2 step booking process") does not get completed. Additionally, things that are not even in the feature request system mysteriously appear as a new feature. A very strange and frustrating system. If you need a specific feature, plan on NOT getting it because only one or two people might vote on it. To give you an idea how many clients Rezdy might have, the most popular feature (Wordpress Plugin) received 50 votes. More attention should be given to 15 votes since that is 30% of their clients.

Product/Rental 'session' setup process is a nightmare! My client has 18 locations, 30+ rental products, and different prices in different areas as well as holiday rate changes for holidays, like 4th of July. At first sight all is well, then you have to deal with 'sessions', yeah 'sessions'. The greatest thorn in my side of the entire 2 year experience. Once you set up a one product at a location, you have to create a 'session' in the calendar, yes, separate from the product info area. In the calendar, you create a session for that product and if you have variable prices, or a specific hour of the day you don't want a rental to be available, at each break you'll need to create several different sessions. If you have a lot of products, plan on spending several hours in sessions. The system isn't intuitive enough to build the session for you (in the background) based on the info you placed in the product info area. My "Create Sessions from Product Details" feature request only received 5 votes. Needless to say, sessions are the worst, most time consuming part of Rezdy. Someone that is not tech savvy will have a hard time learning it. And oh! sessions can only be created at 6 month intervals. So for a 9 month rental season, you need to do everything twice and then again the next year and the next and so on.

Products are another area for improvement.

To give you an idea about our products the setup is like this:
12 Products - Location A
10 Products - Location B
11 Products - Location C
8 Products - Location D
15 Products - Location E
7 Products - Location F
15 Products - Location G

If rental product 1 is at A, B, C, D, F, and G locations, you need to clone product 1 seven times and assign each one to its separate location. Then set the prices, and such for each. After that you need to create sessions for product 1 at all seven location. Locations are really called categories in Rezdy because they don't have a feature to manage locations. My client has about 30 rental products and 18 locations, however my Rezdy account has 100 products. Most are duplicates of each other. For example, Product 1, has 16 duplicates. Yes, you can clone products, but you can't clone sessions.

Documentation needs improvement.

You can not bulk edit, sync products or CSV upload anything. Everything is one at a time.

Last and biggest con, because of its confusing checkout process and the number resulting calls from confused renters, my client has discontinued using my website service. I had a beautiful site, with easy navigation to the products and spent two years using Rezdy. Every call was about the booking process, which is handled by Rezdy via a script embedded in page. Unfortunately, that I cannot convince the client it's Rezdy's fault. I took the bullet for them. If they only had an easy checkout system, confused renters wouldn't have called, I'd still have my client and only half of this review would be accurate.

My recommendation is to wait for Rezdy to streamline a bit. And from experience, that might be a while.

Antwort von Rezdy

Dear Reviewer,
Thank you for your comments.
We have made some significant changes both in our plans and features in the past few years. You can check out our regular upgrades, improvements, and new features using the link below.
https://support.rezdy.com/hc/en-us/categories/200238184-Product-News-and-Updates
Kind regards
Customer Care team

ahmed
Gesamtbewertung
  • Branche: Einzel- & Familiendienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 5.0 /10

italypass

Bewertet am 29.1.2020

Vorteile

very good but expensive ,it was better to make good offers and better prices and commission

Nachteile

You should organize events in the maine cities the world and make good market place for your suppliers and agents so they can meet each other and make good deals this for me will be amazing way and somthing new no one think about it

In Betracht gezogene Alternativen

Bókun

Gründe für den Wechsel zu Rezdy

very easy to use and we use it now for 3 month we never paied over 100 euros a month very good commission
Alvin Jason
Gesamtbewertung
  • Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Rezdy: Streamlined and Effective

Bewertet am 24.11.2023

Overall, Rezdy continues to stand out as an exceptional reservation system for our needs. It...

Overall, Rezdy continues to stand out as an exceptional reservation system for our needs. It seamlessly accommodates our company's requirements and consistently delivers the essential functions with remarkable efficiency.

Vorteile

Rezdy is incredibly user-friendly, offering reliable software that ensures accurate bookings. Tracking daily reservations is a breeze, and the management of reports is both excellent and efficient. Generating reports is also remarkably easy.

Nachteile

The mobile application lacks functionalities comparable to the web-based software. Additionally, the calendar management accurately records bookings and their details but doesn't make availabilities clear when viewing the calendar.

Antwort von Rezdy

Hi Alvin,

Thank you so much for taking the time to share your positive experience with Rezdy! We're delighted to hear that you find our platform streamlined and effective. It's fantastic to know that tracking daily reservations and managing reports have become a breeze for you.

Your feedback is invaluable to us, and we acknowledge the room for improvement, particularly in the mobile application's functionalities. Rest assured, our team is dedicated to enhancing the mobile experience to provide a seamless and feature-rich platform for on-the-go users like yourself.

Thank you once again for choosing Rezdy and for being a part of our community. If you ever have more feedback or suggestions, please feel free to reach out. We're here to ensure your experience continues to be positive and efficient.

Best regards,
Team Rezdy

5 von 228 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Rezdy Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Rezdy.

Rezdy bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 49,00 $/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Rezdy hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

Rezdy unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Rezdy unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Rezdy kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Apple Pay, Bookeasy, Fotaflo, Google Calendar, Google Pay, Google Sheets, Mailchimp, PayPal, Smartwaiver, Stripe, WebMerge, Wherewolf, WordPress, XERO Gold, Xero, Zapier, authorize.net, eway Suite

Rezdy bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat

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