Rezdy Übersicht

Was ist Rezdy?

Visueller Kalender
Sieh dir deinen Produktzeitplan und deine Verfügbarkeit auf einen Blick an.
Sieh dir Buchungen in einer täglichen, wöchentlichen und monatlichen Ansicht an.
Verwende Etiketten, um deine Produkte zu kategorisieren.

Intelligentes Dashboard
Verschaffe dir einen Überblick über wichtige Informationen und Updates.
Sieh dir eine Zusammenfassung der letzten und bevorstehenden Ereignisse an.
Steuere und greife auf all deine Produkte zu.

Websiteintegration und Branding
Wähle aus einer Vielzahl von Optionen, um deine Website mit Rezdy zu verbinden, damit deine Kund*innen das Gefühl haben, dass sie deine Website nie verlassen haben.
Anpassbare Plug-ins sind einfach zu generieren und in deine Website zu integrieren.
Du entscheidest, was wann live auf der Website ist, um vollständige Kontrolle über deine Produktliste zu haben.
Pflege das einzigartige Erscheinungsbild deiner Website, indem du deine Rezdy-URL, Farbschemata, Logos und Top-Banner auswählst.

Dynamische Verpackung
Kombiniere deine Produkte in Sammlungen, um sie als Paket anzuzeigen.
Somit können deine Kund*innen alle Produkte in einem Paket buchen und sofort bezahlen.

Coupon- und Tagesgeschäftmanagement
Füge Werberabatte hinzu oder integriere deine Produkte in die Tagesgeschäfte.
Verwalte und verfolge alle Werbeaktionen, damit du erkennen kannst, was wann am besten funktioniert.
Umfangreiche Bildergalerie
Lade mehrere Fotos deines Produkts hoch.
Präsentiere die besten Fotos der Erfahrung, um deine Besuche in Kund*innen umzuwandeln.

Social-Media-Integration
Verbinde deine Website mit Social-Media-Websites, sodass deine Kund*innen ihre Erfahrungen mit Freunden teilen können.
Virales Marketing ist eine schneller und kostenloser Weg, um das Markenbewusstsein zu steigern und neue Kund*innen zu gewinnen.

Regionale Einstellungen und verschiedene Währungen
Das Buchungssystem unterstützt verschiedene Währungen und mehrsprachige Einstellungen.
Erstelle deine Website und Produktliste synchron mit deinem Standort.
Zeige Zahlungen in lokaler Währung an und verarbeite sie.

Webbasierte Software
Greife jederzeit auf das Reservierungssystem zu.
Alles, was du brauchst ist ein Internetzugang.
Du musst dich nicht mehr um verschiedene Betriebssysteme kümmern, sondern kannst über einen Computer alles erledigen, auch das Sichern deiner Dateien.

Up-Selling optionaler Dienstleistungen und Waren
Definiere zusätzliche Optionen für deine Kund*innen.
Jedes deiner Produkte kann mit zusätzlichen Services oder Waren verknüpft werden, die Kund*innen sofort kaufen können.

Besucherverfolgung und Agentenempfehlung
Identifiziere ganz einfach Buchungen von Agent*innen und verbundenen Unternehmen und unterscheide sie von Buchungen, die direkt von deiner Website stammen.
Verfolge, analysiere und vergleiche deine Berichte.
Integriere deinen Google-Analytics-Tracking-Code.

Erweiterte Berichterstattung
Exportiere und konvertiere alle Informationen als detaillierte Tabellenkalkulationsberichte.
Verwende die Berichte, um den Erfolg zu messen und deine Geschäftsstrategie zu konfigurieren.
Wähle zwischen On-Demand oder Echtzeit-Buchungen.

On-Demand-Reservierungen
On-Demand-Reservierungen ermöglichen es deinen Kund*innen, Datumsanfragen an deine dedizierte E-Mail-Adresse zu senden, die du dann manuell prüfen und buchen kannst.
Die Kundschaft greift auf detaillierte Produktinformationen direkt von deiner Website aus zu und kommuniziert per E-Mail mit dir.

Echtzeit-Buchungen (empfohlen)
Ermögliche deinen Kund*innen, die Verfügbarkeit sofort zu überprüfen, Termine zu buchen und auf deiner Website zu bezahlen.
Sende deinen Kund*innen eine automatisierte E-Mail, um ihre Buchung zu bestätigen, sodass keine Buchungsbestätigungen manuell verwaltet werden müssen.
Eliminiert das Risiko einer Überbuchung, indem die Verfügbarkeit deines Produkts sofort aktualisiert wird.
Zeige das nächste verfügbare Datum an, wenn eine Aktivität nicht am angeforderten Datum verfügbar ist.

Sichere Zahlungen
Das sichere Zahlungs-Gateway verbindet dein Buchungsformular direkt mit deinem Bankkonto.
Kundenzahlungsdetails werden sicher verarbeitet und gespeichert.

Rezdy Übersicht

Kosten

Beginnt ab
49,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Rezdy Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Vereinigte Staaten von Amerika, Kanada, Vereinigtes Königreich, Australien, China und 3 weitere , Indien, Japan, Deutschland
Unterstützte Sprachen
Arabisch, Chinesisch (traditionell), Chinesisch (vereinfacht), Deutsch, Dänisch und 22 weitere , Englisch, Finnisch, Französisch, Hebräisch, Indonesisch, Irisch, Italienisch, Japanisch, Koreanisch, Niederländisch, Norwegisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Schwedisch, Spanisch, Taiwanisch, Thai, Tschechisch, Türkisch, Ukrainisch, Ungarisch

Medien

agent-solutions1
ipad-001
mac-001
agent-img-001
agent-img-002
Rezdy Screenshot: agent-solutions1 Rezdy Screenshot: ipad-001 Rezdy Screenshot: mac-001 Rezdy Screenshot: agent-img-001 Rezdy Screenshot: agent-img-002

Rezdy Bewertungen

Rezdy Bewertungen

Gesamtbewertung
4,6
/
5
Ausgezeichnet
124

Sehr gut
29

Durchschnitt
8

Gering
3

Schlecht
3

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3
Funktionen
4,4
Bedienkomfort
4,4
Kundenbetreuung
4,4
92% haben diese Anwendung empfohlen
Leo B.

Very Good Software bad support

Overall: we have a serious situation going on, and it seems they couldn't care less. It is jeopardizing the entire company. We had to build a task force on a Sunday to try to organize things manually to minimize all the problems caused by the system.


Mit Google übersetzen
John A.

Rezdy Revs up your Revenue

We looked at Rezdy in 2013 but chose another very decent company. Unfortunately, they were not improving the product. We reviewed our 2013 selection notes in 2015 and trialed Rezdy and two other providers. Rezdy stood out in so many ways, but the flat and fair pricing hocked us. The other companies and their "BS" zero cost plans are so pricey and create/pass along a very high pricing service charge to your customers. Add up the numbers. Rezdy runs, we push its limits. We are so happy with this product.


Mit Google übersetzen
Verifizierter Rezensent

Not Ready For Big Companies.

Rezdy and I have a love hate relationship and unfortunate, more hate. Rezdy has a very complex, clunky, cumbersome product setup process and the worst checkout process in history of the internet. See Con section.


Mit Google übersetzen
Mario B.

Best Sofware for Activity Operator

Great experience!


Mit Google übersetzen
Claire R.

It’s very Robust! & we have tailored it!

We rely on it like electricity!
5 star


Mit Google übersetzen
Leo B.
Branche: Unterhaltung
Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Very Good Software bad support

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 22.10.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Overall: we have a serious situation going on, and it seems they couldn't care less. It is jeopardizing the entire company. We had to build a task force on a Sunday to try to organize things manually to minimize all the problems caused by the system.

Vorteile

It is a very complete solution for tours and activities. Once you understand how it works, it is a very good way to prepare your company for growth.

Nachteile

We warned Rezdy many times about a problem when Brazil should get into Daylight Saving Time. The Brazilian government stated that in 2019 the DST would be postponed in 2 weeks. Sessions had wrong times and iit would not be available in Expedia for the same reason. The support team used to be very attentive to our demands, but there has been a sudden change in behavior lately. We are a big company with more than 1,000 bookings/month, and Rezdy's lack of support is compromising the entire company. Activities and transfer are booked at a certain time, but the document sent to the passengers states a different time and sometimes a different day! Clients are feeling suspicious about this change in times and dates, even if we explain that it is a system's problem. Pick up times in tours have been changed automatically and clients are getting impatient about that. We have been trying to receive and urgent answer from the support team, even calling them, but no answer. This is completely awkward, considering their previous behavior (answering promptly).
Some of our suggestions are to create sessions 1 year long (not 6 months), create a way to make multiple language versions of the same product (not having to clone many times) and create subdivisions for the product description (ITINERARY, INCLUSIONS, EXCLUSIONS, KNOW BEFORE YOU BOOK ETC.)

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Rezdy

Hello there Leo,
Thank you so much for your feedback. I am sorry you had such a difficult with your daylight savings time changes. I'm sure that has been a challenge. Unfortunately, most of this was something that was out of our hands and was due to your government making those changes to their process. We had bubbled your urgent request up to our dev team but much of the issue was due to the fluctuation from the Brazilian government and we weren't able to make the adjustments to your sessions as quickly as you had requested. I do apologize for any frustration this may have caused.
As far as your other suggestions/requests, rest assured we are continuing to make changes to our system and do roll out updates often. Many of these updates are based on the suggestions of our suppliers/customers so please know your requests have been heard. Please stay tuned for continued roll out's of new and exciting features coming soon!

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

John A.
Branche: Gastgewerbe
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Rezdy Revs up your Revenue

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 31.1.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

We looked at Rezdy in 2013 but chose another very decent company. Unfortunately, they were not improving the product. We reviewed our 2013 selection notes in 2015 and trialed Rezdy and two other providers. Rezdy stood out in so many ways, but the flat and fair pricing hocked us. The other companies and their "BS" zero cost plans are so pricey and create/pass along a very high pricing service charge to your customers. Add up the numbers. Rezdy runs, we push its limits. We are so happy with this product.

Vorteile

Stability and uptime are great. The software is easy to use and it creates tours online in minutes. The flexibility to share the reservation pages are simple and handle a variety of ways to deploy. We use iframes within our site and under the "Sell online" menu has various options available to deploy in a variety of ways using auto-generated code. Reports are useful including the manifests, and ability export. Promo codes, gift certs, categories and so much more are easy to manage. Sorting features are easy and quick.

Nachteile

The manifest page does not support copying a column with multiple rows. It does not work with Control keys i.e. CTRL+C or menus selections. But exporting is a decent workaround.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Rezdy

Dear John,
Thank you for your comments.
We have made some significant changes both in our plans and features in the past year. You can check out our regular upgrades, improvements, and new features using the link below.
https://support.rezdy.com/hc/en-us/categories/200238184-Product-News-and-Updates
Kind regards
Customer Care team

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Verifizierter Rezensent
Branche: Onlinemedien
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Not Ready For Big Companies.

Bewertet am 8.1.2016
Quelle der Bewertung: GetApp

Rezdy and I have a love hate relationship and unfortunate, more hate. Rezdy has a very complex, clunky, cumbersome product setup process and the worst checkout process in history of the internet. See Con section.

Vorteile

All the features I needed with some exceptions.

Support is good. When tickets are submitted, good responses are given. Team is attentive to help you understand the system and fix bugs.

Clean layout.

A bright future with a few important changes.

Nachteile

Checkout flow must have been designed by a plumber. No offense to plumbers. During the busy summer rental season, my client would receive several calls, daily, with people that did not know how to checkout! Just search Rezdy support ticket number #205248418. Basically, it's a two step checkout. First you select the date, then click Confirm Availability. Then you click the date again, at which point you are given a strange, agenda style calendar to select the duration. After that, the booking process is as usual, name info payment etc. Way to complicated for people to understand.

New Feature Request Process is a voting system. However, a feature with 15 votes (ie "Customize fields in Manifest") or 13 votes or 10 votes gets completed, but a feature with 15 votes ("Customers are confused by the 2 step booking process") does not get completed. Additionally, things that are not even in the feature request system mysteriously appear as a new feature. A very strange and frustrating system. If you need a specific feature, plan on NOT getting it because only one or two people might vote on it. To give you an idea how many clients Rezdy might have, the most popular feature (Wordpress Plugin) received 50 votes. More attention should be given to 15 votes since that is 30% of their clients.

Product/Rental 'session' setup process is a nightmare! My client has 18 locations, 30+ rental products, and different prices in different areas as well as holiday rate changes for holidays, like 4th of July. At first sight all is well, then you have to deal with 'sessions', yeah 'sessions'. The greatest thorn in my side of the entire 2 year experience. Once you set up a one product at a location, you have to create a 'session' in the calendar, yes, separate from the product info area. In the calendar, you create a session for that product and if you have variable prices, or a specific hour of the day you don't want a rental to be available, at each break you'll need to create several different sessions. If you have a lot of products, plan on spending several hours in sessions. The system isn't intuitive enough to build the session for you (in the background) based on the info you placed in the product info area. My "Create Sessions from Product Details" feature request only received 5 votes. Needless to say, sessions are the worst, most time consuming part of Rezdy. Someone that is not tech savvy will have a hard time learning it. And oh! sessions can only be created at 6 month intervals. So for a 9 month rental season, you need to do everything twice and then again the next year and the next and so on.

Products are another area for improvement.

To give you an idea about our products the setup is like this:
12 Products - Location A
10 Products - Location B
11 Products - Location C
8 Products - Location D
15 Products - Location E
7 Products - Location F
15 Products - Location G

If rental product 1 is at A, B, C, D, F, and G locations, you need to clone product 1 seven times and assign each one to its separate location. Then set the prices, and such for each. After that you need to create sessions for product 1 at all seven location. Locations are really called categories in Rezdy because they don't have a feature to manage locations. My client has about 30 rental products and 18 locations, however my Rezdy account has 100 products. Most are duplicates of each other. For example, Product 1, has 16 duplicates. Yes, you can clone products, but you can't clone sessions.

Documentation needs improvement.

You can not bulk edit, sync products or CSV upload anything. Everything is one at a time.

Last and biggest con, because of its confusing checkout process and the number resulting calls from confused renters, my client has discontinued using my website service. I had a beautiful site, with easy navigation to the products and spent two years using Rezdy. Every call was about the booking process, which is handled by Rezdy via a script embedded in page. Unfortunately, that I cannot convince the client it's Rezdy's fault. I took the bullet for them. If they only had an easy checkout system, confused renters wouldn't have called, I'd still have my client and only half of this review would be accurate.

My recommendation is to wait for Rezdy to streamline a bit. And from experience, that might be a while.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Mario B.
Branche: Gastgewerbe
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Best Sofware for Activity Operator

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 16.1.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Great experience!

Vorteile

What I liked from the beginning is that has already all the features I required to sell and distribute my tours and manage my resources.
You can choose your card merchant and you can have a large inventory and manage it with ease.
Great widgets and great support, I am using it especially to cross-sell products with other operators that use the same software. Look no further is you look for an all-inclusive easy and complete system.

Nachteile

If you have a large inventory you can't manage all on the same calendar without using filters.
I would add more features to manage resources, especially third party companies and free lance staff.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Rezdy

Hi Mario,
Thank you for your feedback. We really value your comments and will make sure this is shared with the right teams.
Kind Regards
Customer Care team

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Claire R.
Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

It’s very Robust! & we have tailored it!

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 16.1.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

We rely on it like electricity!
5 star

Vorteile

We completely rely on it to run our public walking tour business.

It has been incredibly robust. No glitches, no hacks, and runs just very very smoothly.

The monthly updating is essential to improve it & keep the quality at a top industry best standard.

Nachteile

We look a long time to set ours up so it works in our particular business & (in Uk) no one (we think) is using how we are.
Some of our staff still struggle with remembering how to use it as it’s very complicated - because it does so much. But my goodness it’s been a game changer!

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Rezdy

Hi Claire,
Thank you for your feedback. We really value your comments and will make sure this is shared with the right teams.
Kind Regards
Customer Care team

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Nutzerempfehlung
8,8/10
Basierend auf 167 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Rezdy Preis

Rezdy Preis

Beginnt ab
49,00 $/Monat
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3/5
Basierend auf 167 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Rezdy Funktionen

Rezdy Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Anpassbare Berichterstellung
Anpassbare Vorlagen
Automatische Benachrichtigungen
Benutzerdefinierte Felder
Berichterstattung und Statistik
Daten-Import / -Export
E-Mail-Integration
Echtzeit-Daten
Elektronische Zahlungen
Erinnerungen
Integration von Dritten
Kalenderverwaltung
Kontaktmanagement
Kundendatenbank
Kundenspezifisches Branding
Social-Media-Integration
Umfragen & Feedback
Funktionen
4,4/5
Basierend auf 167 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Rezdy Häufig gestellte Fragen

Rezdy Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Rezdy.

F. Welche Preispläne bietet Rezdy an?

Rezdy bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 49,00 $/Monat

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Rezdy?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Rezdy

F. Wer sind die typischen Nutzer von Rezdy?

Rezdy hat die folgenden typischen Kunden:

Kleine Unternehmen, Großunternehmen, Öffentliche Verwaltung, Non-Profit, Freie Mitarbeiter, Mittlere Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Rezdy unterstützt?

Rezdy unterstützt die folgenden Sprachen:

Arabisch, Chinesisch (traditionell), Chinesisch (vereinfacht), Deutsch, Dänisch, Englisch, Finnisch, Französisch, Hebräisch, Indonesisch, Irisch, Italienisch, Japanisch, Koreanisch, Niederländisch, Norwegisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Schwedisch, Spanisch, Taiwanisch, Thai, Tschechisch, Türkisch, Ukrainisch, Ungarisch

F. Welche Preispläne bietet Rezdy an?

Rezdy hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt Rezdy mobile Geräte?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Geräte Rezdy unterstützt

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Rezdy?

Rezdy kann in folgende Anwendungen integriert werden:

APIANT, ActiveCampaign, BenchmarkONE, Capsule, Cyfe, LeadMaster, Maintenance Care, Smartwaiver, VisitorTrack, Wherewolf

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Rezdy an?

Rezdy bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Forum, Wissensdatenbank, Online-Support, Telefon-Support, Video-Anleitungen