Web.com

3,7 (132)
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Website-Design- und E-Commerce-Lösung

Über Web.com

Mit Web(dot)com hast du die Kontrolle über ein nutzerfreundliches Design-Tool für DIY-Websites (Do It Yourself). Wähle aus einer Vielzahl von Webdesignvorlagen aus und passe dann deine Stilauswahl an, indem du Bilder importierst und dein Logo hinzufügst. Mit einem schnellen Klick veröffentlichst du deine Website und dein Website-Design im Web.

Und es ist einfach, sofort Änderungen an deiner Website vorzunehmen. Der DIY-Website-Builder von Web(dot)com verfügt über Tausende von Designvorlagen, eine Archivbildbibliothek sowie Point-and-Click-Bearbeitung. Dieses Paket wird mit einem kostenlosen Domainnamen, unbegrenztem Webspeicher, unbegrenzten E-Mails und unbegrenzter monatlicher Übertragung geliefert. Du erhältst auch Extras wie Mapping-Funktionen, Kontaktformulare und Website-Suchfunktionen – alles ohne zusätzliche Kosten.

Website-Design für kleine Unternehmen
Wenn du nicht sicher bist, wie du deine eigene Website erstellen kannst, hat Web(dot)com ein Team von Designern, die die perfekte nutzerdefinierte Website für dich entwerfen können. Jeden Tag entwirft Web(dot)com fortschrittliche Websites für kleine Unternehmen mit integrierten Funktionen wie E-Mail, Hosting, E-Commerce und Online-Marketing. Die Kundenservice-Profis von Web(dot)com erstellen deine Website nach deinen Spezifikationen und stellen sicher, dass deine Website gut aussieht, nahtlos funktioniert und mit deinem Unternehmen wächst. Und das Beste: Wir sind jeden Monat für dich da, wenn du etwas ändern möchtest.

Das Designer-Team von Web(dot)com erstellt maßgeschneiderte Websites, die die jeweiligen Unternehmen in einzigartiger Weise widerspiegeln. Durch das Hinzufügen von individuellen Grafiken, Bildern und Inhalten über dein Unternehmen, kannst du dir einen Wettbewerbsvorteil gegenüber größeren Unternehmen verschaffen. Ein professionelles Webdesign von Web(dot)com schafft eine 24/7-Webpräsenz, die potenziellen Kunden mitteilt, warum sie dein Produkt oder deine Dienstleistung kaufen sollten.

Website-Designs von Web(dot)com enthalten Funktionen, die zusätzliche Kosten verursachen, wenn sie über andere Dienste erworben werden. Die eWorks. Das XL-Paket enthält Funktionen wie Tracking-, Support- und Promotion-Tools, die dir genau zeigen, wie deine Website für dich arbeitet. Du erhältst individualisierte Scorecard- und Berichterstattungsfunktionen, die dir sagen, wie viele Personen auf deine Website kommen und wie sie dort interagieren. Wenn du herausfinden möchtest, wie viele Telefonanrufe von deiner Website generiert werden, bietet Web(dot)com eine kostenlose, nachverfolgbare gebührenfreie Nummer, die eingehende Anrufe verfolgt – einschließlich versäumter Anrufe. Verliere nie wieder einen potenziellen Kunden.

Kunden, die auf der Suche nach Flash-Webseiten-Designs, detailreicher Gestaltung und speziellen Schriftarten sind, kommen zu Web(dot)com für individuelle Webdesign-Pakete. Das Team von Spitzen-Designern erstellt eine Website für jeden Komplexitätsgrad, einschließlich CRM-Integration, Datenbankunterstützung und mehr.


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Web.com

3,7 (132)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

1,95 $
Monat
29,00 $
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

33
48

Integrationen

1
21

Bedienkomfort

3,5 (132)
4,5 (6.407)

Preis-Leistungs-Verhältnis

3,8 (132)
4,3 (6.407)

Kundenservice

3,7 (132)
4,4 (6.407)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

Shopify

4,5
Nr. 1 Alternative zu Web.com
Shopify ist eine Handelsplattform, die es jedermann ermöglicht, online, an einem Einzelhandelsstandort, und überall...

Wix

4,4
Nr. 2 Alternative zu Web.com
Wix ist eine Plattform zum Erstellen und Publizieren von Websites, mit der Nutzer professionelle Websites mit einem...

Rithum

3,7
Nr. 3 Alternative zu Web.com
Channel bietet eine Reihe von Cloud-basierten E-Commerce-Lösungen für Einzelhändler und Herstellern, um ihr Inventar...

SellerActive

4,3
Nr. 4 Alternative zu Web.com
Verkaufe mit SellerActive auf wichtigen Marktplätzen effizient mehr – eine Plattform zur Verwaltung von Produktlisten...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

3,7 /5
(132)
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,8/5
Funktionen
3,7/5
Bedienkomfort
3,5/5
Kundenbetreuung
3,7/5

Hast du Web.com bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 132 Bewertungen
Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

Very exhaustive order process software

Bewertet am 30.3.2018

Vorteile

Thanks to Ecomdash, you access many features that make the order management better: the ftp synchronization will allow you to know the inventory of brands/distributors, same thing with EDI. This way, your system will be up to date at each time. Also, you can send orders to the supplier automatically with the cvs file feature: that's a super smart way to automatize and order process.

Nachteile

It can seem a bit too complex as there are so many features and you may not use them all - the UI is not so good (many windows) but you have to get used to it. Also it takes some time to set up with the IT Team, as you have to establish ftp feeds with brands and suppliers. Sure it's more powerful than softwares like Ordore but it requires more efforts to set it up.

Stuart
Gesamtbewertung
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Great Program with Definite Limitations

Bewertet am 21.3.2017

First of all, Ecomdash is the absolute best value out there if you sell on the marketplaces they...

First of all, Ecomdash is the absolute best value out there if you sell on the marketplaces they cover. And I have evaluated 6-7 platforms in depth. That being said, it has some real shortcomings.
The Pros: Great Customer support, easy to use, efficient and logical back-end, clean user interface and it works without glitches.
Documentation is thorough and well-written.
If you are good with spreadsheets, ECD offers excellent capabilities to upload and download information. Really superior to all others in its range.
If you sell on Amazon, ebay and a website, ECD will work great and the price can't be beat. Go for it!

Cons: Useless reporting: you will have to get your facts and figures somewhere else, or link many many spreadsheets together. It's like a black box for sales information. They have about 40 different very narrowly-focused reports which are not flexible enough to answer more than one small question at a time, so you will have to download a million of them. They do offer to create custom reports, and that could help. Does not track Amazon FBA returns, last I checked, so if you're return rate is above 2-3%, you're just not going to be able to accurately track your sales through ECD.

Listing doesn't really work. Can't create ASINS in Amazon, so if you have brand-registry, forget it. Does not list variants to BigCommerce, last time I checked, and did not list variants in general, so if you deal in different sizes and colors, the listing facility may as well not exist. NOTE: Limited/Phony Listing capabilities is the norm for ALL programs that cost less than about $/yr upwards. But you need to ask the questions and not go in believing the bullet points on the landing page, then you can fit Ecomdash realistically into your workflow. The devil is in the details.
I tuned out after a few broken promises about integrations and updates, so they may have fixed some of these issues, but you MUST ask specific questions.

We switched to Linnworks, which has some of the same issues, because we needed a more European focus and because of the utter inadequacy of the ECD reporting module. All in all, though, Ecomdash is an excellent program and company in a very muddled field. Recommended.

Vorteile

See above

Nachteile

See above

Ryan
Gesamtbewertung
  • Branche: Automotive
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 0.0 /10

It started off so good

Bewertet am 9.6.2020

I love ecomdash, and have invested hundreds of hours getting it setup, but once our subscription is...

I love ecomdash, and have invested hundreds of hours getting it setup, but once our subscription is up if the speed issues have not been fixed I will be forced to go somewhere else as it just completely kills productivity.

Vorteile

On boarding was really easy and customer support was great. The software does what it is supposed to and initially was a huge time saving investment for us. The price point they are offering their service at is great. As a small business the price point of some others out there are crazy, but there do seem to be some corners cut and a get what you pay for type thing going on here.

Nachteile

SLOW! Since we have started using it, it has gotten consistently slower month after month. There are some days where it take 30 seconds to a minute for a single page load. We contact support and they tell us everything is working fine on their end it must be a problem with our internet or to clear our cache.... Yeah no.
When you need to manually edit 100 products and you have to spend over an hour just in page load times it kills your productivity.
The only other thing I don't like is the software to manage listings is lacking and not the greatest so we do not really use it.

In Betracht gezogene Alternativen

Stitch Labs und Rithum

Gründe für den Wechsel zu Web.com

We chose ecomdash based upon our trial with it. It was easy to use and the customer service was top notch. Pricing was also very good compared to competitors.

Antwort von Web.com

Hi Ryan -

Thank you so much for your feedback. It's good to hear that the features and functionality fits your business's needs. We hate that you're experiencing slowness and it's hindering your productivity.

We've recently implemented quite a few changes that should speed everything up. Someone from our team will be in touch to see if that helped and get any other feedback you may have.

Thanks,
Ecomdash

Patti
Gesamtbewertung
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Great for the price point

Bewertet am 28.8.2017

For the money, this is good value. We recommend you have a strong vision for how you want your...

For the money, this is good value. We recommend you have a strong vision for how you want your system set up and have prior experience using such a system. We don't get much value out of the listings upload capability to our multi channels. However, we don't want to spend our time manually reconciling inventory each day. This takes the worry out of it once it's set up. Be patient and eventually you'll be on auto-pilot. Do difficult or new work during business hours so you can chat or call for help.

Vorteile

It has inventory management for multiple channels and a PO system to track COGS ordered and received. Multiple warehousing is available and we use it. Very nice to sign up and then get 3 months free - it takes that much time to set up if you do volume and have multiple channels. We have tried other vendors and a 90 day setup period is perfect for the user - but not offered as standard in the market. We may have left during the period but knowing that we weren't being charged it was easier to just work through things and get set up without the pressure of paying for double systems during the transition.

Nachteile

Support is only available during business hours, and often they are not online for chat. When you do get them, depending on whom you speak/text/email with, our experiences have ranged from outstanding to terrible. Some reps struggle to understand the question and don't confirm (like they have not used an inventory system in addition to not being able to understand their own system to answer questions. The lack of business experience can be frustrating for simple issues.) However, many of the support people are amazing and will go above and beyond. Some just are great - know the shoes we walk in, know the system, listen/confirm and solve in 1 call resolution. Waiting while they are offline is really frustrating when you are setting up! Definitely set a few calls - they are much better on the phone understanding what you are trying to accomplish. We didn't get much of a tutorial and their support docs are difficult to follow. However, once you get the hang of it, you're golden. And for the price you pay, some of these challenges can be expected. One other thing - the processing time can be pretty slow (updating inventory to channels, downloading listings, etc).

Stephen
Gesamtbewertung
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Ecomdash for Inventory Managment

Bewertet am 5.8.2020

We used to spend hours looking for things because we just had too many items to try to keep track...

We used to spend hours looking for things because we just had too many items to try to keep track of without some sort of structure. We tried to do something on our own, but we had a huge problem with consistency. Ecomdash took all of the mystification out of inventory management. It's very straight forward and easy to understand.

Vorteile

I was really looking for inventory management software as I was having trouble keeping track of eBay inventory in three different warehouses. This software really fixed that problem for us. I'm also considering branching out to other channels soon and I'm convinced this is program will work well for that too.

Nachteile

The integration was difficult, but that was my fault. We had been using eBay's Custom Label field for item location. I realize now that I should have downloaded that data and cleared the field before I started. If I would have contacted Customer Service early on, I'm sure it would have been seamless transition. I don't expect to get good "Help Desk" service, but Ecomdash's customer service has been the best. Friendly, easy to understand, and technically adept.

Antwort von Web.com

Hi Stephen,

Thanks so much for your positive feedback. Our team works hard to prioritize customer experience and satisfaction, so they'll be happy to hear your kind words.

Thanks again and we look forward to helping you continue to grow your online business.

5 von 132 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Web.com Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Web.com.

Web.com bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 1,95 $/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Nicht verfügbar

Web.com hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200

Web.com unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Web.com unterstützt die folgenden Geräte:

Web.com kann in folgende Anwendungen integriert werden:

WordPress

Web.com bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat

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