Totango

3,7 (29)
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Beschleunige die Einnahmen mit Kundenengagementmanagement.

Über Totango

Totango unterstützt die folgenden Informationsklassen:

In Echtzeit:

Aktivitätsstreams – das Streamen von Nutzeraktivitäten in der Anwendung (Nutzer des Kontos hat eine Aktion im Modul durchgeführt)
Konversionenstreams – Anmeldungen, Einkäufe, Upgrades, Stornierungen

Auf einer Nutzer-/Kontobasis können bestimmte Nutzeraktivitäten nachverfolgt werden, einschließlich:

Nutzeraktionen in der Anwendung
Anwendungsmodule, die verwendet werden
Einzigartige Nutzer
Aktivitätssitzungen
Zeit zwischen Sitzungen
Engagement-Score

Im Executive Dashboard:

Konto nach Statusaufschlüsselung (aktuell, Woche, Monat, Quartal usw.)
Kohortenanalyse von Statusänderungen (wöchentlich und monatlich)


Bilder

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Totango

3,7 (29)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

Keine Preise gefunden
20,00 $
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

30
80

Integrationen

12
99

Bedienkomfort

3,6 (29)
4,4 (165)

Preis-Leistungs-Verhältnis

3,6 (29)
4,3 (165)

Kundenservice

3,6 (29)
4,6 (165)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

HubSpot Service Hub

4,4
Nr. 1 Alternative zu Totango
HubSpot Service Hub ist eine cloudbasierte Kundenserviceplattform, die die Prozesse für die Verwaltung von Kundenanfrage...

SmartKarrot

4,4
Nr. 2 Alternative zu Totango
SmartKarrot ist eine integrierte Plattform für Produkt- und Kundenerfolg, die Unternehmen bei der Verwaltung der...

Gainsight CS

4,4
Nr. 3 Alternative zu Totango
Mit der cloudbasierten Kundenerfolgsplattform Gainsight CS können Unternehmen das Kunden-Onboarding, die Kundenbindung,...

ChurnZero

4,7
Nr. 4 Alternative zu Totango
ChurnZero ist eine Plattform für Kundenengagement und -bindung für Kundenerfolgsteams von abonnementbasierten Unternehme...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

3,7 /5
(29)
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,6/5
Funktionen
3,5/5
Bedienkomfort
3,6/5
Kundenbetreuung
3,6/5

Hast du Totango bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 29 Bewertungen
Justin
Justin
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Grade the health of your customers

Bewertet am 19.6.2018

This tool really helps give visibility into customer health, in ways that may be otherwise...

This tool really helps give visibility into customer health, in ways that may be otherwise untrackable. Its open API integrates directly into our software product, so getting data is relatively close to real time.

Vorteile

Totango help grade the health of your software product users. We use Totango to determine which users are return users, how often they use our product, and for how long. We can then campaign to users based on usability. It also has a marketing component built in.

Nachteile

Sometimes it takes a little digging to find the information you're looking for. It integrates to marketing automation platforms, but you need to use a third party software like Zapier to integrate.

Monika
Gesamtbewertung
  • Branche: Medizinische Geräte
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Cheap and good CS platform

Bewertet am 25.7.2022

We were implementing Totango for quite some time. We have a lot of customized metrics and we...

We were implementing Totango for quite some time. We have a lot of customized metrics and we required integration with BigQuery. We just started using it recently. I see a lot of good sides and useful features but I also see some missing unfortunately. However, it's a good value for money so far.

Vorteile

The biggest pro is definitely a price. For little money we get a lot of functionalities and useful features i.e. inapp NPS, successplays, possibility to integrate with a lot of tools etc. I'm sure it's a great platform to start with to make your daily CS work easier.
Also, their support is super responsive and helpful. So far I had no issues. They were also very helpful with the onboarding and implementation.

Nachteile

I've already noticed that there are some funcionalities missing. I'm not sure if other platform have it but for example it's not possible to export some reports/dashboards with widgets, or to send reports monthly.

In Betracht gezogene Alternativen

ChurnZero

Gründe für den Wechsel zu Totango

Price, available integrations (especially with BigQuery), contact with the seller
Jasper
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 0.0 /10

Would not recommend

Bewertet am 30.10.2024

Since the acquisition of Catalyst, we've become a number.
Support is terrible (waiting time of +- 5...

Since the acquisition of Catalyst, we've become a number.
Support is terrible (waiting time of +- 5 days) and product doesn't get mayor updates anymore. If there are updates, it's not available for EU regions. I would never use Totango again.

Vorteile

Email campaigns is quite handy. It comes with some templates but they are really basic.

Nachteile

No updates, no support, UI is terrible and reporting is basic and sometimes limited to 365 days of history.

Robert
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Totango - Good window into customer's lifecycle

Bewertet am 16.9.2024

Totango was introduced as a tool to be used for post sales management of customers. The intent was...

Totango was introduced as a tool to be used for post sales management of customers. The intent was that it would help manage & process tasks at various points in the customer's lifecycle, such as when they were coming up for renewal, or if there were a decrease in their heathscore.
What makes or breaks it is how invested your line of business is in the solution, my peers from other lines of business saw great value in using Totango, but as my LoB didn't invest fully as we had our own self built tool, we never realised the full value.

Vorteile

Ability to create different views based upon the teams that you're working in, and report/dashboard creation is relatively easy.

Nachteile

SuccessPlays, these weren't properly aligned with the line of business that I was working in, so became a nuisance.
Customer Heathscore was badly calculated and of questionable value.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Medizinische Geräte
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 6.0 /10

A bit clunky to use

Bewertet am 21.10.2022

The integration with the tool took a long time (almost a year) and required a lot of workarounds. I...

The integration with the tool took a long time (almost a year) and required a lot of workarounds. I think it still hasn't won me over fully, and I struggle to come back to it every day to log each touchpoint.

Vorteile

Totango is flexible in the context of integration with already existing solutions, ie. Hubspot - we transfer customer data two-ways between HS and Totango.It allows to set up of custom Health score, custom alerts and has a broad range of functionalities that can help with customer engagement and activities overall.

Nachteile

It is still a bit clunky in context of UI - some functionalities are hidden, buttons are not intuitively placed, timeline of interactions is not so easy to navigate and you can't pin information or notes like in Hubspot. The "touchpoint" is a bit tricky because one miss-click can make it so that the internal note will be sent to the people tagged in it! You also can't save a touchpoint card if you opened up a task in it, and didn't save the task first...Also the hierarchy between Company and Product is not intuitive and causes some problems during the integration.

5 von 29 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Totango Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Totango.

Totango bietet folgende Kostenpläne an:

  • Preismodell: Kostenlose Version, Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Totango hat die folgenden typischen Kunden:

2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

Totango unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Totango unterstützt die folgenden Geräte:

iPhone (mobil), iPad (mobil)

Totango kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Dropbox Business, GoodData, Google Docs, Jira, Microsoft Teams, NetSuite, Salesforce Sales Cloud, Salesforce Service Cloud, ServiceNow, Skilljar Customer Education, Slack, Zendesk Suite

Totango bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Chat

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