
Über HappyFox Help Desk
HappyFox ist eine sehr einfache und doch leistungsfähige Software für das Kundenbetreuungs- und Ticketmanagement. HappyFox kann in E-Mail-Konten und Websites integriert werden, damit alle Supportanfragen erfasst werden. Damit bist du besser organisiert, weist die richtige E-Mail der richtigen Person zu, reagierst schneller und bist immer auf dem Laufenden. Die monatlichen Verträge ermöglichen eine günstige Verwendung von HappyFox.
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Startpreis
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Alternativen
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Nutzerbewertungen
Hast du HappyFox Help Desk bereits?
Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.
- Branche: Immobilien
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Exacta Review of HappyFox
Bewertet am 8.4.2021
I like a streamlined, easy to use clean interface. This is what happyfox is.
I like a streamlined, easy to use clean interface. This is what happyfox is.
Vorteile
It's a no nonsense, easy to use platform. Administration is easy.
Nachteile
Somewhat limited in features, but not much.
- Branche: Einzelhandel
- Unternehmensgröße: 5.001–10.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
HR Help Desk Administrator
Bewertet am 28.8.2020
Vorteile
We like that it is easy to use. It is rather simple and not overly complicated.
Nachteile
The reporting is very challenging. I wish they had better reporting capabilities.
I
In Betracht gezogene Alternativen
Zendesk SuiteGründe für den Wechsel zu HappyFox Help Desk
Happyfox could do about 75-80% of the features of the other 2, and was about 10% of the price of the others.- Branche: Computer-Software
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 3.0 /10
Amazing at first, until you realize that the develepement stoped
Bewertet am 26.4.2018
The service is good in a lot of things but lack of fundamental tools and performance. Too hard to...
The service is good in a lot of things but lack of fundamental tools and performance. Too hard to manage, lots of bugs and no updates. The staff is amazing but the service don't follow.
I'm jumping of this service and now and I'm in a nightmare because cannot export the data to anything. Neither in cvs. Only incomplete tickets and all my work history is unreacheable.
Leaving the service very very very disapointed.
Vorteile
- Plenty of integrations
- Very customizable
- The support is very good, they don't mind to spend time until your problem is solved
Nachteile
- Smartphone App is terrible, ticket response not intuitive, lots of steps to accomplish simple tasks
- Customization is very painful, not intuitive, complex, little bugs in several functions
- Expensive against other similar products
- No updates, development is stuck for years now (monolithic service)
- Reports don't work, it's is impossible to extract relevant data about overall performance
- Cannot export tickets in full, only the original fist message (this is very disappointing)
- Faced several downtime in which was impossible to access the platform and manage tickets
- Branche: Anwaltskanzlei
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Strong Ticketing System
Bewertet am 30.7.2019
I have found Happyfox an exception ticketing system, but, strong customer support. It has greatly...
I have found Happyfox an exception ticketing system, but, strong customer support. It has greatly increased the efficiency and productivity of our team.
Vorteile
Happyfox sets out what it is meant to do - a strong, automated ticketing system.
Happyfox can be quickly setup, has a strong support team, and is constantly working on improvements.
Some of the best features of the software include customization of categories (ticket fields, contacts), a sleek and clean UI for administrators, built-in Knowledge Base, automatic ticketing, recurring tickets, ticket threading, and multiple ticket intake (email, widiget, login).
Nachteile
A lot of the newer features are limited to the top tier pricing bracket which means, starting out with the lower level limits the features.
It is limited ticketing and providing a knowledge base. Some of the newer features including project management and asset management is a little light, but, definitely improvements on turning Happyfox into a fully fledged ITSM.
- Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
It is fantastic
Bewertet am 7.12.2021
We looked at 7 different options for our help desk system, Happy Fox was by far the best. I am so...
We looked at 7 different options for our help desk system, Happy Fox was by far the best. I am so glad we went with them. It is so easy for our end-users to submit tickets, make changes and updates to them, the set-up was easy and the support was great.
Vorteile
The customer service was great on set up, its extremely easy to make changes to, and most importantly it is easy for our end-users to navigate.
Nachteile
We ave no cons at this time, our experience has been great so far.
HappyFox Help Desk Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über HappyFox Help Desk.F. Welche Preispläne bietet HappyFox Help Desk an?
HappyFox Help Desk bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 39,00 $/Monat
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von HappyFox Help Desk?
HappyFox Help Desk hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von HappyFox Help Desk unterstützt?
HappyFox Help Desk unterstützt die folgenden Sprachen:
Arabisch, Chinesisch, Chinesisch (traditionell), Deutsch, Dänisch, Englisch, Französisch, Italienisch, Japanisch, Koreanisch, Niederländisch, Norwegisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Schwedisch, Spanisch, Thailändisch, Tschechisch, Türkisch, Ukrainisch, Ungarisch
F. Unterstützt HappyFox Help Desk mobile Geräte?
HappyFox Help Desk unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert HappyFox Help Desk?
HappyFox Help Desk kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Adobe Commerce, Asana, Batchbook, BigCommerce, Chargify, ChartMogul, ClassLink, Commerce Cloud, Dialpad, FreshBooks, FullContact, GitLab, Google Workspace, HappyFox Chat, Highrise, HubSpot Service Hub, Insightly, Jira, JustCall, Keap, Mailchimp, Meta for Business, Microsoft Teams, Mixpanel, Nicereply, Okta, Olark, OneLogin, PagerDuty, Pipedrive, Rescue, Salesforce Sales Cloud, Shopify, SmartSignin, SnapEngage, Stripe, SugarCRM, SurveyMonkey, Twilio, Twitter, WordPress, Wrike, Zapier, Zoho CRM
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet HappyFox Help Desk an?
HappyFox Help Desk bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat
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