HappyFox Help Desk

4,6 (92)
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Helpdesk-, Kundenbetreuungs-Software.

Über HappyFox Help Desk

HappyFox ist eine sehr einfache und doch leistungsfähige Software für das Kundenbetreuungs- und Ticketmanagement. HappyFox kann in E-Mail-Konten und Websites integriert werden, damit alle Supportanfragen erfasst werden. Damit bist du besser organisiert, weist die richtige E-Mail der richtigen Person zu, reagierst schneller und bist immer auf dem Laufenden. Die monatlichen Verträge ermöglichen eine günstige Verwendung von HappyFox.


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HappyFox Help Desk

4,6 (92)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

9,00 $
Monat
15,00 $
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

75
113

Integrationen

44
85

Bedienkomfort

4,5 (92)
4,5 (3.319)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,5 (92)
4,4 (3.319)

Kundenservice

4,6 (92)
4,5 (3.319)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

Freshdesk

4,5
Nr. 1 Alternative zu HappyFox Help Desk
Freshdesk ist eine cloudbasierte Kundendienstsoftware, die leistungsstarke Lösungen bereitstellt, die Unternehmen jeder...

Sprout Social

4,4
Nr. 2 Alternative zu HappyFox Help Desk
Sprout Social ist ein Tool für das Social Media Marketing, mit dem Unternehmen neue Kunden finden und ihre Präsenz in...

Quickbase

4,4
Nr. 3 Alternative zu HappyFox Help Desk
Quick Base ist eine Plattform zur Erstellung von Anwendungen, die es den Nutzern ermöglicht, individuelle Business Apps...

Pipefy

4,6
Nr. 4 Alternative zu HappyFox Help Desk
Zentralisiere und verbinde die gesamte Customer Journey an einem Ort und verbessere die Zufriedenheit mit einem...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,6 /5
(92)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5/5
Funktionen
4,4/5
Bedienkomfort
4,5/5
Kundenbetreuung
4,6/5

Hast du HappyFox Help Desk bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 92 Bewertungen
Kevin
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Power User - HAPPY FOX, has allowed us to scale fast!

Bewertet am 14.10.2021

I am Head of Operations for an IpaaS company. We used Confluence and Jira but needed a ticketing...

I am Head of Operations for an IpaaS company. We used Confluence and Jira but needed a ticketing system. ZenDesk being the one most people pointed to. However, after a lot of analysis, we decided upon Happy Fox - an excellent decision.

Ease of use, low cost, scalable packages, solid integrations, and some of the best support we've worked clearly describe Happy Fox. Earlier this year we took on a larger client, requiring us to build out our SLA process - something HF does outstanding with their SLA features and Smart Rules. We then signed up for the HF BI reporting tool which drove it home - allowing us to clearly see in the report how we are doing before problems arise. Lastly, we've recently created branded support pages for key clients with tailored FAQ's and support articles.

All throughout, the care of the HF employees is what truly stood out. [SENSITIVE CONTENT] with the BI team was relentlessly helpful and kind - never stopping until we had a resolution. [SENSITIVE CONTENT] in Sales was incredibly accommodating and never pushed more products.

I cannot say enough about HF other than - sign up!

Vorteile

Ease of use, scalability, price, support, integrations, and tools which make sense.

Nachteile

There is nothing I do not like about Happy Fox.

Amanda
Gesamtbewertung
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 5.001–10.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

HR Help Desk Administrator

Bewertet am 28.8.2020

Vorteile

We like that it is easy to use. It is rather simple and not overly complicated.

Nachteile

The reporting is very challenging. I wish they had better reporting capabilities.
I

In Betracht gezogene Alternativen

Zendesk Suite

Gründe für den Wechsel zu HappyFox Help Desk

Happyfox could do about 75-80% of the features of the other 2, and was about 10% of the price of the others.
Bernardo
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 3.0 /10

Amazing at first, until you realize that the develepement stoped

Bewertet am 26.4.2018

The service is good in a lot of things but lack of fundamental tools and performance. Too hard to...

The service is good in a lot of things but lack of fundamental tools and performance. Too hard to manage, lots of bugs and no updates. The staff is amazing but the service don't follow.
I'm jumping of this service and now and I'm in a nightmare because cannot export the data to anything. Neither in cvs. Only incomplete tickets and all my work history is unreacheable.
Leaving the service very very very disapointed.

Vorteile

- Plenty of integrations
- Very customizable
- The support is very good, they don't mind to spend time until your problem is solved

Nachteile

- Smartphone App is terrible, ticket response not intuitive, lots of steps to accomplish simple tasks
- Customization is very painful, not intuitive, complex, little bugs in several functions
- Expensive against other similar products
- No updates, development is stuck for years now (monolithic service)
- Reports don't work, it's is impossible to extract relevant data about overall performance
- Cannot export tickets in full, only the original fist message (this is very disappointing)
- Faced several downtime in which was impossible to access the platform and manage tickets

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Anwaltskanzlei
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Strong Ticketing System

Bewertet am 30.7.2019

I have found Happyfox an exception ticketing system, but, strong customer support. It has greatly...

I have found Happyfox an exception ticketing system, but, strong customer support. It has greatly increased the efficiency and productivity of our team.

Vorteile

Happyfox sets out what it is meant to do - a strong, automated ticketing system.

Happyfox can be quickly setup, has a strong support team, and is constantly working on improvements.

Some of the best features of the software include customization of categories (ticket fields, contacts), a sleek and clean UI for administrators, built-in Knowledge Base, automatic ticketing, recurring tickets, ticket threading, and multiple ticket intake (email, widiget, login).

Nachteile

A lot of the newer features are limited to the top tier pricing bracket which means, starting out with the lower level limits the features.

It is limited ticketing and providing a knowledge base. Some of the newer features including project management and asset management is a little light, but, definitely improvements on turning Happyfox into a fully fledged ITSM.

Chris
Gesamtbewertung
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Exacta Review of HappyFox

Bewertet am 8.4.2021

I like a streamlined, easy to use clean interface. This is what happyfox is.

I like a streamlined, easy to use clean interface. This is what happyfox is.

Vorteile

It's a no nonsense, easy to use platform. Administration is easy.

Nachteile

Somewhat limited in features, but not much.

5 von 92 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

HappyFox Help Desk Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über HappyFox Help Desk.

HappyFox Help Desk bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 9,00 $/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

HappyFox Help Desk hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

HappyFox Help Desk unterstützt die folgenden Sprachen:

Arabisch, Chinesisch, Chinesisch (traditionell), Deutsch, Dänisch, Englisch, Französisch, Italienisch, Japanisch, Koreanisch, Niederländisch, Norwegisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Schwedisch, Spanisch, Thailändisch, Tschechisch, Türkisch, Ukrainisch, Ungarisch

HappyFox Help Desk unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

HappyFox Help Desk kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Adobe Commerce, Asana, Batchbook, BigCommerce, Chargify, ChartMogul, ClassLink, Commerce Cloud, Dialpad, FreshBooks, FullContact, GitLab, Google Workspace, HappyFox Chat, Highrise, HubSpot Service Hub, Insightly, Jira, JustCall, Keap, LogMeIn Rescue, Mailchimp, Meta for Business, Microsoft Teams, Mixpanel, Nicereply, Okta, Olark, OneLogin, PagerDuty, Pipedrive, Salesforce Sales Cloud, Shopify, SmartSignin, SnapEngage, Stripe, SugarCRM, SurveyMonkey, Twilio, Twitter/X, WordPress, Wrike, Zapier, Zoho CRM

HappyFox Help Desk bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat

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