Über Insightly

Insightly bietet kleinen und mittleren Unternehmen aus diversen Branchen wie Fertigung, Beratung, Gesundheit, Wellness, Medien und anderen eine Customer-Relationship-Management-Software. Mit über 1,5 Millionen Nutzern weltweit ist Insightly die beliebteste CRM-Software der Welt.

Ein einfaches und dennoch leistungsstarkes CRM-System. Insightly wurde von Grund auf für die Verwaltung von Kundenbeziehungen entwickelt und stellt sicher, dass das, was verkauft wird, tatsächlich geliefert wird und die Erwartungen der Kunden übertrifft.

Insightly erweitert die Vorteile eines traditionellen CRM, indem alle wichtigen Produktfunktionen in eine Customer-Relationship-Plattform eingebunden werden, mit der du in jeder Phase des Customer Lifecycle relevante und aussagekräftige Interaktionen durchführen kannst – von der ersten E-Mail an und darüber hinaus.

Preisoptionen ab:

29,00 $/Monat

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Geräte

Unternehmensgröße

K M G

Märkte

Australien, Kanada, China, Deutschland, Vereinigtes Königreich und 3 weitere , Indien, Japan, Vereinigte Staaten

Unterstützte Sprachen

Englisch, Französisch, Portugiesisch, Spanisch

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Bilder

Gain valuable insight into the most important aspects of the business with reports and dashboards
Powerful and flexible pipelines that automate your sales process
Manage business relationships - customers, vendors and employees in one place
Track lead activity and status so nothing falls through the crack
Reports provide insight into sales and productivity performance
Use pipelines or milestones to track project deliverables and progress
Manage your business on the go with Insightly's mobile app
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Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von Insightly: 179

  • API
  • Ad-hoc-Berichterstattung
  • Aktionsmanagement
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebote / Schätzungen
  • Angebotserstellung
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Kategorien
  • Anpassbare Vorlagen
  • Anrufmanagement
  • Anrufverfolgung
  • Aufgaben-Fortschrittsverfolgung
  • Aufgabenliste
  • Aufgabenmanagement
  • Aufgabenmanagement
  • Aufgabenplanung
  • Aufgabenplanung
  • Auftragsmanagement
  • Automatische Lead-Verteilung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bestandsverfolgung
  • Bestell-Management
  • CRM
  • Call-Center-Management
  • Chancenmanagement
  • Compliance Management
  • Computergesteuerte Telefonintegration
  • Dashboard
  • Dashboard-Erstellung
  • Data Mapping
  • Datei-Verwaltung
  • Daten-Import / -Export
  • Datenerfassung und Übertragung
  • Datenmigration
  • Datensynchronisation
  • Datenvisualisierung
  • Desktop-Benachrichtigungen
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • Drag-and-Drop
  • Drittanbieter-Integration
  • Duplizierte Erkennung
  • Dynamische Modellierung
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Antworten-Kontrolle
  • E-Mail-Benachrichtigungen
  • E-Mail-Management
  • E-Mail-Tracking
  • E-Mail-Vorlagen
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Echtzeit-Analytik
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Daten
  • Echtzeitüberwachung
  • Einkauf & Empfang
  • Einmalige Anmeldung
  • Ereignisgesteuerte Aktionen
  • Erinnerungen
  • Etikettierung
  • Etikettierung
  • Eventplanung
  • Fortschrittsverfolgung
  • Gantt-/Zeitstrahlansicht
  • Gebietsmanagement
  • Gemeinsame Kontakte
  • Geografische Karten
  • Geplante / automatisierte Berichte
  • Grafische Präsentation von Daten
  • Historische Berichte
  • Individuelle Anpassung
  • Integration in die Buchhaltung
  • Interne Chat-Integration
  • Inventarverwaltung
  • Kalender-/Erinnerungssystem
  • Kalender-Synchronisierung
  • Kalenderverwaltung
  • Kampagnenmanagement
  • Katalogisierung / Kategorisierung
  • Kategorisierung / Gruppierung
  • Klick-Tracking
  • Kommentare / Notizen
  • Konfigurierbarer Workflow
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kundenaktivitäts-Tracking
  • Kundenbetreuung
  • Kundendatenbank
  • Kundendienst-Analyse
  • Kundenhistorie
  • Kundenkonten
  • Kundenmanagement
  • Kundenportal
  • Kundensegmentierung
  • Kundenspezifisches Branding
  • Lead Segmentierung
  • Lead-Distribution
  • Lead-Erfassung
  • Lead-Generierung
  • Lead-Pflege
  • Lead-Qualifizierung
  • Leadmanagement
  • Leistungskennzahlen
  • Lieferanten-Management
  • Marketing-Automatisierung
  • Mehrere Projekte
  • Mehrere Währungen
  • Meilensteinverfolgung
  • Microsoft-Outlook-Integration
  • Mobile Benachrichtigungen
  • Mobiler Zugriff
  • Modellierung & Simulation
  • Pipeline-Berichte
  • Pipeline-Management
  • Planungs-Tools
  • Planungs-Tools
  • Portfoliomanagement
  • Priorisierung
  • Problem-Nachverfolgung
  • Problemmanagement
  • Produktivitätsanalyse
  • Prognose
  • Prognosen
  • Projekt-Nachverfolgung
  • Projekt-Workflow
  • Projektmanagement
  • Projektplanung
  • Projektschätzungen
  • Projektvorlagen
  • Provisionsmanagement
  • Quellen-Nachverfolgung
  • Regelbasierter Workflow
  • Ressourcenmanagement
  • Rollen-basierte Genehmigung
  • SSL-Sicherheit
  • Sales-Pipeline-Management
  • Segmentierung
  • Self-Service Portal
  • Sendungsverfolgung
  • Sichere Datenspeicherung
  • Sicheres Login
  • Social-Media-Integration
  • Stapelverarbeitung
  • Statistische Analyse
  • Statusverfolgung
  • Strategische Planung
  • Suche in natürlicher Sprache
  • Suchen / filtern
  • Supply-Chain-Management
  • Terminplanung
  • Terminplanung
  • Umsatzentwicklung-Analyse
  • Verfolgung des Prozentsatzes bis zur Fertigstellung
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Verkaufsberichte
  • Verkaufsprognose
  • Versand-Management
  • Vertrags-/Lizenz-Management
  • Vertriebsaußendienst-Management
  • Visuelle Analytik
  • Voice-Mail
  • Volltextsuche
  • Vorlagen-Management
  • Warnungen / Eskalation
  • Web-Formulare
  • Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Wiederkehrende Aufgaben
  • Workflow-Management
  • Zeit & Kosten Verfolgung
  • Zielsetzung / Nachverfolgung
  • Zugriffskontrollen/Berechtigungen
  • Zugriffsquellen-Verfolgung
  • Zusammenfassende Berichte

Alternativen

Zoho CRM

4,2
Alternative Nr. 1 zu Insightly
Zoho CRM ist eine web-basierte CRM-Anwendung, die Benutzern eine 360-Grad-Übersicht über Vertrieb, Marketing, Inventar,...

HarmonyPSA

4,5
Alternative Nr. 2 zu Insightly
HarmonyPSA unterstützt den gesamten Business-Lebenszyklus, von der Lead-Generierung zur Vertragsverlängerung. Speziell...

monday.com

4,6
Alternative Nr. 3 zu Insightly
Monday.com ist ein vielseitiges Projektmanagement- und Zusammenarbeits-Tool, das Dir dabei hilft, alles Mögliche zu...

Scoro

4,6
Alternative Nr. 4 zu Insightly
Scoro ist eine cloudbasierte Business-Managementsoftware, die Projekt- und Arbeitsmanagement, CRM, Angebotserstellung,...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

3,9 /5
(490)
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,9/5
Funktionen
3,8/5
Bedienkomfort
3,9/5
Kundenbetreuung
3,7/5

Hast du Insightly bereits?

Andere Softwarekäufer*innen brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

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5 von 490 Bewertungen angezeigt
Susan A.
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Untern. Größe: 10.000+ Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

A reliable and completely user-friendly tool with immense productivity.

Bewertet am 24.7.2019

Insightly CRM offers a wide range of services for our business to improve our customer services and...

Insightly CRM offers a wide range of services for our business to improve our customer services and have provided us with benefits to enhance our marketplace. It has allowed us to successfully engage our working relationships with the clients in a more reliable way. I have also been performing project management tasks with this tool.

Vorteile

Insightly CRM is itself a very reliable tool which allows the user to gain the most of the advantage with its easy to use features and efficient tools. We can also easily integrate it with other tools to improve the overall productivity. It's super responsive when dealing with the customers. We can easily maintain our sales cycles and ongoing customer service to provide extra care for the clients. The user-interface is also quite easy and manageable than other such tools.

Nachteile

Chrome extensions are bit of a clunky addition which further complicated the working procedure so mostly avoid it. The other tools integration is right on point but the social media integration misses few of the parts and continues to be a wastage of time for us. In the end, it proves to be much effected on our overall work and improves the efficiency of our work routine.

Antwort von Insightly

Hi Susan,

Thank you for the feedback. The Chrome Extension you're talking about is actually sunset. Try the new Add-On. :)

Joshua K.
Gesamtbewertung
  • Branche: Versorgungsunternehmen
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Brings all record-keeping together

Bewertet am 25.12.2019

We have only been using Insightly for a couple of weeks, but overall I've liked it a lot. Prior to...

We have only been using Insightly for a couple of weeks, but overall I've liked it a lot. Prior to using Insightly, we were manually note-taking in Word documents for each client. Each time that a lead was converted, we then had to go and update everything. Now that we are able to integrate all of our notes, contacts, emails, etc. into one system, the workload has drastically lightened.

Vorteile

The thing that I like most about Insightly is that it allows me to document everything from start to finish with each customer. For example, if I send an email to a lead/customer, all I have to do is add that as an attachment in Insightly and I can go back at any time and see anything that was linked with that particular person. This helps track progress when passing off to other team members, too. In a sense, Insightly brings all of the "record-keeping" together and puts in one simple platform.

Nachteile

The project management function is pretty basic. Unlike a couple other CRM software that I've tested, Insightly does not offer many of the graphical views that the others do. Being someone who has an easier time seeing data in the visual realm, this was a feature that I wished Insightly would add.

Antwort von Insightly

Hi Joshua! Thanks so much for your kind words. We work hard to make Insightly a preferred CRM for businesses like yours, and are thrilled you're making the most out of our platform. Thank you for being our valued customer. We look forward to helping you and your team reach new heights!

Sherae D.
Gesamtbewertung
  • Branche: Verbraucherdienste
  • Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Very reliable, makes record keeping easy

Bewertet am 25.3.2021

Overall not a bad software. Provides opportunities to improve customer service.

Overall not a bad software. Provides opportunities to improve customer service.

Vorteile

Very reliable tool that allows you to document everything from start to finish easily. I like the fact that it offers many features that other apps are charging us for. It also operates well with other marketing initiatives.

Nachteile

Task portion of the app is a bit complicated and takes too many steps. Hate that notes aren't automatically refreshed.

Iain M.
Gesamtbewertung
  • Branche: Unternehmensberatung
  • Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 5.0 /10

Long time user verging toward long-suffering user

Bewertet am 5.10.2016

This is a product I wanted to like so much. We have been using Insightly for many years. We were...

This is a product I wanted to like so much. We have been using Insightly for many years. We were attracted to it because it combined CRM and Project Management. Over the years they have improved the CRM aspect, but have left PM virtually untouched. Their support is haphazard and they often introduce new *features* which cause problems - like the day Google Contact Sync stopped working, or the day Google Contact Sync started duplicating contacts in Google etc. Because we signed up so long ago, we have an excellent pricing model. If we were paying more I would be really dissatisfied.

Oh and they are just appalling at sharing their product roadmap. It's like driving a manual shift car as the mechanic is fitting new gears as you speed up.

Vorteile

Great CRM and Pipeline Management out the box!
Contact Syncing for Google is great - despite minor issues.
Good simple project lists.
Links nicely to Mailchimp and Xero.

Nachteile

Very very poor project management. You will need to use other packages for almost anything. No resource management. No Gantt charts. No visibility.

Email integration is rudimentary. Task integration is non-existent.

No Office 365 contact synchronisation.

Antwort von Insightly

Thanks for the feedback. I'll pass this on to our product team because all feedback helps us improve. With regards to exposing our product road map -- it's common that privately held companies do not make their product road map public. If you have specific questions on features please send an email to laura@insightly.com and we can let you know if they are on the roadmap. Thanks.

Nezar K.
Gesamtbewertung
  • Branche: Personalbeschaffung & -besetzung
  • Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Effective and Affordable

Bewertet am 25.7.2019

Overall for small or medium size sales organizations, this is a great vehicle to ensure all...

Overall for small or medium size sales organizations, this is a great vehicle to ensure all opportunities are documented and tracked. Scheduling follow up ensures that communication errors are mitigated and the email templates support marketing initiatives.

Vorteile

The software offers many free features that others charge. It is excellent for a small business on an operational budget but can easily enhance when necessary. Automated marketing email templates are effective and easy to use. The system also integrates well with other marketing products. The dashboard gives a snapshot of your sales opportunities and the user can customize.

Nachteile

Documenting phone call attempts and connects take too many steps. The Task portion is a bit complicated and again requires too many steps.

Antwort von Insightly

Hi Nezar,
Thank you for the feedback!!!

5 von 490 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Insightly Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Insightly.

Insightly bietet folgende Kostenpläne an:

  • Beginnt ab: 29,00 $/Monat
  • Preismodell: Kostenlos, Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Insightly

Insightly hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

Insightly unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch, Französisch, Portugiesisch, Spanisch

Insightly unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Insightly kann in folgende Anwendungen integriert werden:

10to8, 123FormBuilder, ActiveCampaign, ActiveDEMAND, Acuity Scheduling, Aircall, AnyMeeting, Asana, Automate.io, Benchmark Email, Bidsketch, BookingSync, Box, CallRail, Campaign Monitor, Chargebee, Clio, ConnectWise Manage, Constant Contact, Contactually, Cyclr, Dasheroo, Debitoor, Delivra, Direct Mail, DirectIQ, Drip, Dropbox Business, EZ Texting, Emma, Everhour, Evernote Business, Facebook, Formstack Forms, FreeAgent, FreshBooks, Front, FullContact, GetResponse, Gmail, Google Calendar, Google Contacts, Google Drive, Google Forms, Google Workspace, Gravity Forms, Groove, Help Scout, HubSpot CRM, Hubstaff, INinbox, Intercom, JotForm, Kanban Tool, Keap, Kissflow Digital Workplace, Kixie PowerCall, Kustomer, Lead Liaison, LiquidPlanner, Mad Mimi, MailUp, Mailchimp, MailerLite, Marketo Engage, Mavenlink, Membrain, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Microsoft Power BI, Mojo Help Desk, Myphoner, OmniFocus, OneDrive, Outreach, PandaDoc, Pardot, PersistIQ, PieSync, Podio, Practice Ignition, Process Street, Proposable, Proposify, Pure Chat, Quickbooks Online, Quote Roller, Quotient, Recurly, Reply, Robly, Sage Business Cloud, SalesforceIQ, ScheduleOnce, SendGrid, Sendinblue, ServiceM8, SetMore, SharpSpring, Shopify, Slack, Slemma, Stripe, SugarCRM, SupportBee, Teamwork, Teamwork Desk, TimeCamp, Todoist, Toky, Toodledo, TractionNext, Trello, Typeform, Wave Accounting, WebMerge, Wishpond, Wufoo, Xero, YouCanBook.me, Zapier, Zendesk, Zendesk Sell, Zoho Books, Zoho CRM, Zoho Invoice, dotdigital Engagement Cloud, dotloop, noCRM.io

Insightly bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Chat

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