Bitrix24 Übersicht

Was ist Bitrix24?

Bitrix24 ist eine online Business-Kollaborationsplattform. Bitrix24 stellt Anwendern Tools wie CRM, Dokumentenmanagement, Aufgabenmanagement, Zeitmanagement und Projektmanagement zur Verfügung.

Bitrix24 bietet eine praktische Lösung für die Online-Leitung eines Unternehmens. Vom Einbuchen am Tagesanfang über Aufgaben, die Verkaufsabwicklung bis hin zur Berichterstattung gibt es flexible und präzise Werkzeuge, um jeden Vorgang abzuwickeln.

Bereits über 10.000 erstellte Intranets! Kostenlos bis zu 12 Nutzern!

Bitrix24 vereinfacht die Kommunikation mit sozialen Funktionen wie Liking und Kommentaren sowie mit automatisierten Prozessen wie Benachrichtigungen, Abonnements für Diskussionen oder Gruppen und unterstützter Berichterstattung.

Diese fortschrittliche Plattform vereint robuste Module, die das gesamte Spektrum an Intranetservices anbieten:
- Arbeitsgruppen (Projekte) mit Aufgaben, Kalendern, Dateien, Wiki, Fotogalerie und Unterhaltungen;
- Unternehmensdienstleistungen wie visuelle Struktur, Abwesenheitsdiagramm, Aufgaben- und Arbeitszeitberichte, Mitarbeiterverzeichnis;
- Zeitmanagementtools mit Ein- und Ausbuchungsmechanismus, Tagesplaner und regelmäßigen Arbeitsberichten;
- Zeitplanungsfunktion mit Kalendern, Veranstaltungsplaner und Meetingmanager (mit Outlook und CalDAV-Synchronisierung);
- Dokumentbibliotheken mit flexiblen Berechtigungssystemen, Versionierung und WebDAV-Unterstützung;
- Soziale Suche, die alle Systemobjekte abdeckt, einschließlich hochgeladener Dokumente, Aufgaben und Ereignissen. Ergebnisse entsprechen den Zugriffsberechtigungen;
- CRM mit E-Mail-Integration und visuellen Werkzeugen zum Aufbau von Geschäftsprozessen.

Durch die Verbindung dieser leistungsstarken Tools auf einer äußerst intuitiven sozialen Ebene bietet Bitrix24 eine Lösung, die sich ideal für kleine Unternehmen und für Organisationen jeder Größe eignet.

Bitrix24 Übersicht

Preis

Beginnt ab
69,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Kostenlos
Einmalige Lizenz
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Bitrix24 Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Asien, Australien, Brasilien, Kanada, China und 5 weitere , Europa, Deutschland, Indien, Japan, Lateinamerika
Unterstützte Sprachen
Chinesisch (vereinfacht), Chinesisch (traditionell), Englisch, Französisch, Deutsch und 11 weitere , Indonesisch, Italienisch, Japanisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Spanisch, Taiwanisch, Thai, Türkisch, Ukrainisch

Screenshots

Bitrix24 Screenshot: Gantt Chart
Bitrix24 Screenshot: Gantt Chart Bitrix24 Screenshot: Video Conferencing Bitrix24 Screenshot: CRM Dashboard Bitrix24 Screenshot: Business Processes Bitrix24 Screenshot: Call recording Bitrix24 Screenshot: Built-in Telephony Bitrix24 Screenshot: Bitrix24 Screenshot:

Bitrix24 Bewertungen

Bitrix24 Bewertungen

Gesamtbewertung
4
/
5
Ausgezeichnet
151

Sehr gut
163

Durchschnitt
65

Gering
12

Schlecht
17

Preis-Leistungs-Verhältnis
4.2
Funktionen
4.1
Bedienkomfort
3.7
Kundenbetreuung
3.9
77% haben diese Anwendung empfohlen
Jorge rene A.

A Secret Jewel

Ok, I have been using Bitrix24 for several years now... sometimes for little things, some other times just for testing and understand how the product has been changing over the time, but right now is a true hidden jewel for me. This CRM delivers everything in one package, I can run almost my entire company on it. CRM, Prospects, Projects, Intranet, Workflows, Phones, Unified Communications, etc. If this piece of software adds accounting and financials to the packages, it would be a one-stop solution for every entrepreneur.

I think that the most valuable feature I ever see on this tool is the fact that the CRM processes are truly customizable... I mean, most of the CRM systems let you customize small things like the field name, some behaviors and some other little stuff (almost meaningless), however, Bitrix24 lets you change everything to fit from a single person orden processing to a multilanguage sales operation, super easy, and if you need to try different angles, you can create multiple pipelines with different configurations...

As i said before, I have tried Bitrix24 in the past, also worked with most of the popular ones (from Microsoft to Zoho and NoCRM) and since i rediscover the new features and funcitionalitis from Bitrix 24 im not looking aymore

You can try it for free and send me a comment about it.


Mit Google übersetzen
Delvin A.

The best Web Builder in the world!

Just heavenly. The cons may seem much but they a low weighted. I honestly didn't mind thr challenge and I was learning after all how to use the system better. Bitrix24 changed my life in such a positive light, I truely would not be where I am without it


Mit Google übersetzen
John B.

Very helpful software


Mit Google übersetzen
Ven I.

Good Product but Poor Service - Definitely not located in USA

I'm a partner, their sales team is in UTC+2 9:00 AM to 6:00 PM. Support is UTC 8 - 5:30, tech support is UTC+3 8:30 to 5. You have to be awake between Midnight and 4 to get support from them or even a simple response. If a thing doesnt work for their customers they have to goto their partners. and subscribe a paid plan for them to fix it. OTP was working and suddenly stopped working. and Only my account was setup with OTP and not my clients. Client wants to do monthly plan and bitrix wants me to sign them for quarterly plan. Poor ethics. Partners cant sell you one month, they have to sell only 3 months minimum. I lost a client because of my client wanted one month and bitrix wants me to sign them up for three months. there are way better CRMs which will support you in US time zone. Bitrix sales and tech support uses google translator for responding. so if they dont understand what you are saying them, its googles fault. Its lot of hassles, and if you have great customer service you can manage any software. try few other crms and read a lot of reviews before going for bitrix else you will be stuck like my customer after an year half way down deep.


Mit Google übersetzen
Alex B.

Most functions do not work


Mit Google übersetzen
Jorge rene A.
Branche: Computer- & Netzwerksicherheit
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen nach: Deutsch

A Secret Jewel

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 20.8.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Ok, I have been using Bitrix24 for several years now... sometimes for little things, some other times just for testing and understand how the product has been changing over the time, but right now is a true hidden jewel for me. This CRM delivers everything in one package, I can run almost my entire company on it. CRM, Prospects, Projects, Intranet, Workflows, Phones, Unified Communications, etc. If this piece of software adds accounting and financials to the packages, it would be a one-stop solution for every entrepreneur.

I think that the most valuable feature I ever see on this tool is the fact that the CRM processes are truly customizable... I mean, most of the CRM systems let you customize small things like the field name, some behaviors and some other little stuff (almost meaningless), however, Bitrix24 lets you change everything to fit from a single person orden processing to a multilanguage sales operation, super easy, and if you need to try different angles, you can create multiple pipelines with different configurations...

As i said before, I have tried Bitrix24 in the past, also worked with most of the popular ones (from Microsoft to Zoho and NoCRM) and since i rediscover the new features and funcitionalitis from Bitrix 24 im not looking aymore

You can try it for free and send me a comment about it.

Vorteile

1.-) Super customizable, multi pipelines, streamlined CRM
2.-) Great team management and employee time sheets system
3.-) Unified communications
4.-) the ability to attach phone numbers to it (and make and receive calls)
5.-) Multichannel contact widget for your website, directly connected to the CRM
6.-) Automation and visual workflow designer
7.-) website builder included (awesome for landing and squeeze pages)
8.-) Taks, Schedule and project management
9.-) Great community support

Nachteile

- The free version attaches a Bitrix24 reference at the bottom of every email.
- A couple of functions are not polished or clear enough (at least for me).
- Don't have an accounting feature.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Delvin A.
Branche: Internet
Untern. Größe: Selbstständig
Übersetzen nach: Deutsch

The best Web Builder in the world!

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 8.3.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Just heavenly. The cons may seem much but they a low weighted. I honestly didn't mind thr challenge and I was learning after all how to use the system better. Bitrix24 changed my life in such a positive light, I truely would not be where I am without it

Vorteile

Honestly I don't what my life would be without bitrix24. I use it literally every single day to make websites. And they offer such low rates on their premium plans. It'a geek heaven in all it's glory. It also has wide functionality and customizations to play around with to your creativity.

Nachteile

It's can be buggy sometimes.
Not suitable for viewing on mobile
Can be frustrating to get support from staff at times since it is not built intially by them or so I was told in a top rated blog of theirs... I had to repeat several processes over and over sometimes and it gave me a mental rush. But I had patience with my sweet lil bitrix24 and it rewarded me with a beautiful website I am so proud of.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

John B.
Branche: Schreiben & Editieren
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen nach: Deutsch

Very helpful software

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 16.12.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

-Everything you need to work with tasks: templates, collaborators, time tracking, reminders (including e-mail), auto-renewal of paused tasks, Gantt chart with different links "in the tail and in the mane."

-Custom Kanban board.

-A calendar of tasks and events both throughout the company and by departments and selected employees.

-Robots and triggers in tasks. In a few clicks, you can implement most simple, but extremely routine-free scripts.

-Very convenient chat - you can work both on the site and through the desktop client.

-Good mobile version (Android, iPhone).

-Built-in IP-telephony.

-Built-in work with mail through IMAP.

-Automatic group / project chat for members.

-Wide differentiation of access rights (if not too lazy to configure).

-Calendar-schedule of absences of employees (attendance tracking, "who/where /why").

-Meetings - it is convenient to hold meetings on a list of issues, draw up minutes of meetings.

- Many other extensions, including free ones.

Nachteile

-In some places there is a confusion between the new and the old interface (not all parts of the portal have moved to a new track).

-Somewhere they dropped useful commands in the context menus and the necessary buttons, and do not want to return. For example, "copy a task with or without nested subtasks" - earlier this was solved with one daw, but now only one option is hard-coded. In general, the usual story when updating to new versions (remember the transition from Windows 7 to 8, and then from 8 to 10).

In the new interface, tasks on the company page (CRM) are inconveniently done - before it was a table with search / filter and sorting, and now it's just a list without details. This is due to the transition to a new concept. You can understand, but it’s difficult to get used to. We have to go to the section "Tasks and Projects" and there already look for the tasks of the company by its name, although we have already been to the tasks page of the company ("Cases").

-We use CRM (leads, deals), chats with visitors (the chat works directly from Yandex search results through Yandex.Dialogs, as well as from the site), tasks, projects, meetings and meetings.

It works properly in a virtual machine.

If there is an active license, it is successfully updated. Technical support usually responds within 24 hours.

Most of the issues are solved (we give access to the portal with an IP restriction, then turn it off

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Ven I.
Branche: Marketing & Werbung
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen nach: Deutsch

Good Product but Poor Service - Definitely not located in USA

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 31.1.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

I'm a partner, their sales team is in UTC+2 9:00 AM to 6:00 PM. Support is UTC 8 - 5:30, tech support is UTC+3 8:30 to 5. You have to be awake between Midnight and 4 to get support from them or even a simple response. If a thing doesnt work for their customers they have to goto their partners. and subscribe a paid plan for them to fix it. OTP was working and suddenly stopped working. and Only my account was setup with OTP and not my clients. Client wants to do monthly plan and bitrix wants me to sign them for quarterly plan. Poor ethics. Partners cant sell you one month, they have to sell only 3 months minimum. I lost a client because of my client wanted one month and bitrix wants me to sign them up for three months. there are way better CRMs which will support you in US time zone. Bitrix sales and tech support uses google translator for responding. so if they dont understand what you are saying them, its googles fault. Its lot of hassles, and if you have great customer service you can manage any software. try few other crms and read a lot of reviews before going for bitrix else you will be stuck like my customer after an year half way down deep.

Vorteile

User Interface.
Easy navigation
Less Learning Curve

Nachteile

They use google translator for responding. so if they dont understand what you are saying them, its googles fault.
You have to be awake between Midnight to 4 to get support from them or even a simple response.
Most of them are Untrained and Inexperienced support techs.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 0.0/10

Alex B.
Branche: Bildungsmanagement
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen nach: Deutsch

Most functions do not work

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 23.12.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

At Bitrix24, I liked the large number of features for working with colleagues. I especially liked IP telephony. Most CRMs either do not have it at all or are hard to configure. I also liked the custom kanban boards. They can be completely redone for the tasks of the business.

Nachteile

In Bitrix24, only IP telephony works well. Other functions do not work well. For example, our passwords in the SIP PBX are stored in the clear. This is a clear mistake, but support did not want to deal with this problem.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 7.0/10

Nutzerempfehlung
7.4/10
Basierend auf 408 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Bitrix24 Preis

Bitrix24 Preis

Beginnt ab
69,00 $/Monat
Gratis Testen
Kostenlos
Einmalige Lizenz
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.2/5
Basierend auf 408 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Bitrix24 Funktionen

Bitrix24 Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Automatische Benachrichtigungen
Chat
Datei-Verwaltung
Dokumentenmanagement
Dokumentenspeicher
Drag-and-Drop-Oberfläche
Gemeinsamer Arbeitsbereich
Genehmigungs-Management
Integration von Dritten
Kommentieren
Kundenspezifisches Branding
Prognosen
SSL-Sicherheit
Suchfunktion
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Workflow-Management
Zugriffskontrolle
Funktionen
4.1/5
Basierend auf 408 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Kategorien

Lead Nurturing Software Mitarbeiterkommunikation Tools Kanban Tools Web Design Software Webdesign Software CMS Software (Content-Management-Systeme) Cloud- Kommunikationsplattformen Scrum Tools Dokumenten-Management-Systeme Instant Messenger & Chat Software Collaboration Tools für Projekte Aufgabenmanagement Tools Unternehmensführung Software Dienstplan Software & Schichtplaner Kommunikationssoftware Collaboration Tools Projektmanagement Software und Projektplanung Betriebsführungssoftware HR Software & Personalverwaltung Kommunikationstools Lead Capture Tools Vertriebssoftware Intranet Software CRM-Systeme Kundenmanagement Software Wissensmanagement Software Projektmanagement Software Online Collaboration Tools Portal-Software IT-Management-Software Workflow Management Systeme Visuelles Projektmanagement Software Unified Communications Software Immobiliensoftware Telemarketing Software Marketing Software Virtuelle Telefonanlagen Interne Kommunikation Tools Call Center Software Kundendienst Software & Kundenbetreuung Kontaktcenter Software CRM-Systeme für Nonprofit-Organisationen NPO Software (Non-Profit-Organisationen) BPM-Tools Marketing Automation Software Online Marketing Software Kontaktmanagement Software Lead Management Software Predictive Lead Scoring Software Leadgenerierung Software Team-Kommunikation Software Event Software Personaleinsatzplanung Software E-Mail Marketing Software PSA-Software (Professional Services Automation) Sales Force Automation Software Angebotserstellung Software Beratungssoftware Dienstleister-Software Weitere Branchensoftware Filesharing Programme Live Chat Software Zeiterfassungssoftware Website & E-Commerce Software Dokumentenerstellung Software Landing Page Software Inside-Sales-Software IT-Projektmanagement Software VoIP-Software Online CRM Systeme HR Software Help Desk Software & Ticketsysteme Vertriebsmanagement Software Ideenmanagement Software Vertriebsunterstützung Software Telefonanlage Software SMS Marketing Software Kundendienst Software Planungssoftware Rechnungsprogramme & Faktura-Software Finanz- und Buchhaltungssoftware IVR Software (Interactive Voice Response) Telefonsoftware Issue Tracking Software Kalender Software Zeiterfassung & Kosten Stempeluhr Software Kampagnenmanagement Software Software zur Anrufaufzeichnung Account Based Marketing Tools Produktivitätssoftware Mitarbeiter Engagement Software Betriebsmittelverwaltung Software Facebook Apps Social Media Tools Social Network Software Application Software Suites ERP Systeme Enterprise Social Software Predictive Dialer Software CPQ Software (Configure Price Quote) Meeting Software Konferenz Software Terminplaner Software BI-Tools Business Intelligence & Analyse Tools Beschwerdemanagement Software Marketing Planungstool Vereinssoftware Kirchensoftware Cloud-Speicher CEM Software (Customer Experience Management) CRM Software für Bauunternehmen Bausoftware Tanzschulsoftware Freizeit & Wellness Software Customer Success Tools Versicherungssoftware CRM Software für das Gesundheitswesen Gesundheitswesen & Pharma Software WEG-Verwaltung Software CRM Software für Banken & Finanzdienstleister E-Mail-Tracking-Software Salon-Software Einzelhandelssoftware & Verbraucherdienstleistungen NPO Software (Non-Profit-Organisationen) Yoga Studio Software Service Desk Software Verkaufstraining Tools Softphone Software CCM-Software Gantt Software Anwesenheit Software Digital Workplace Software Kundensupport Software

Videos und Anleitungen

Videos und Anleitungen

Zusätzliche Informationen für Bitrix24

Zusätzliche Informationen für Bitrix24

Schlüssel-Features von Bitrix24

  • (und Berichterstattung)
  • (und darüber hinaus mit iCal und MS Outlook)
  • File-Sharing und Versionierung
  • Instant Messaging, Gruppen-Chats, Video-Chats, Aktivitätsanzeige
  • Integriertes CRM mit Berichten, Trichtern, Abrechnungen und Rechnungsstellungen, E-Mail
  • Workflows für CRM, Dokumente, Personalwesen & Buchhaltung; Automatisierung, Vorlagen

Bitrix24 Häufig gestellte Fragen

Bitrix24 Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Bitrix24.

F. Welche Preispläne bietet Bitrix24 an?

Bitrix24 bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 69,00 $/Monat

Preismodell: Kostenlos, Einmalige Lizenz, Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Bitrix24?

Bitrix24 bietet die folgenden Funktionen:

  • (und darüber hinaus mit iCal und MS Outlook)
  • (und Berichterstattung)
  • Integriertes CRM mit Berichten, Trichtern, Abrechnungen und Rechnungsstellungen, E-Mail
  • Workflows für CRM, Dokumente, Personalwesen & Buchhaltung; Automatisierung, Vorlagen
  • File-Sharing und Versionierung
  • Instant Messaging, Gruppen-Chats, Video-Chats, Aktivitätsanzeige

F. Wer sind die typischen Nutzer von Bitrix24?

Bitrix24 hat die folgenden typischen Kunden:

Großunternehmen, Mittlere Unternehmen, Non-Profit, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Bitrix24 unterstützt?

Bitrix24 unterstützt die folgenden Sprachen:

Chinesisch (vereinfacht), Chinesisch (traditionell), Englisch, Französisch, Deutsch, Indonesisch, Italienisch, Japanisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Spanisch, Taiwanisch, Thai, Türkisch, Ukrainisch

F. Welche Preispläne bietet Bitrix24 an?

Bitrix24 hat folgende Preismodelle:

Kostenlos, Einmalige Lizenz, Abonnement

F. Unterstützt Bitrix24 mobile Geräte?

Bitrix24 unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone, iPad

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Bitrix24?

Bitrix24 kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Bitium, JivoChat, Landingi, Mailchimp, Mailigen, PieSync, Predictive Dialer, SALESmanago, SendPulse, SharpSpring

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Bitrix24 an?

Bitrix24 bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Forum, Wissensdatenbank, Online-Support, Video-Anleitungen