Bitrix24 Übersicht

Was ist Bitrix24?

Bitrix24 ist eine online Business-Kollaborationsplattform. Bitrix24 stellt Anwendern Tools wie CRM, Dokumentenmanagement, Aufgabenmanagement, Zeitmanagement und Projektmanagement zur Verfügung. Bitrix24 bietet eine praktische Lösung für die Online-Leitung eines Unternehmens. Vom Einbuchen am Tagesanfang über Aufgaben, die Verkaufsabwicklung bis hin zur Berichterstattung gibt es flexible und präzise Werkzeuge, um jeden Vorgang abzuwickeln. Bereits über 10.000 erstellte Intranets! Kostenlos bis zu 12 Nutzern! Bitrix24 vereinfacht die Kommunikation mit sozialen Funktionen wie Liking und Kommentaren sowie mit automatisierten Prozessen wie Benachrichtigungen, Abonnements für Diskussionen oder Gruppen und unterstützter Berichterstattung. Diese fortschrittliche Plattform vereint robuste Module, die das gesamte Spektrum an Intranetservices anbieten: - Arbeitsgruppen (Projekte) mit Aufgaben, Kalendern, Dateien, Wiki, Fotogalerie und Unterhaltungen; - Unternehmensdienstleistungen wie visuelle Struktur, Abwesenheitsdiagramm, Aufgaben- und Arbeitszeitberichte, Mitarbeiterverzeichnis; - Zeitmanagementtools mit Ein- und Ausbuchungsmechanismus, Tagesplaner und regelmäßigen Arbeitsberichten; - Zeitplanungsfunktion mit Kalendern, Veranstaltungsplaner und Meetingmanager (mit Outlook und CalDAV-Synchronisierung); - Dokumentbibliotheken mit flexiblen Berechtigungssystemen, Versionierung und WebDAV-Unterstützung; - Soziale Suche, die alle Systemobjekte abdeckt, einschließlich hochgeladener Dokumente, Aufgaben und Ereignissen. Ergebnisse entsprechen den Zugriffsberechtigungen; - CRM mit E-Mail-Integration und visuellen Werkzeugen zum Aufbau von Geschäftsprozessen. Durch die Verbindung dieser leistungsstarken Tools auf einer äußerst intuitiven sozialen Ebene bietet Bitrix24 eine Lösung, die sich ideal für kleine Unternehmen und für Organisationen jeder Größe eignet.

Bitrix24 Übersicht

Preis

Beginnt ab
69,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Kostenlos
Einmalige Lizenz
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Bitrix24 Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Asien, Australien, Brasilien, Kanada, China und 5 weitere , Europa, Deutschland, Indien, Japan, Lateinamerika
Unterstützte Sprachen
Chinesisch (vereinfacht), Chinesisch (traditionell), Englisch, Französisch, Deutsch und 11 weitere , Indonesisch, Italienisch, Japanisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Spanisch, Taiwanisch, Thai, Türkisch, Ukrainisch

Screenshots

Bitrix24 Screenshot: Gantt Chart
Bitrix24 Screenshot: Gantt Chart Bitrix24 Screenshot: Video Conferencing Bitrix24 Screenshot: CRM Dashboard Bitrix24 Screenshot: Business Processes Bitrix24 Screenshot: Call recording Bitrix24 Screenshot: Built-in Telephony Bitrix24 Screenshot: Bitrix24 Screenshot:

Bitrix24 Bewertungen

Bitrix24 Bewertungen

Gesamtbewertung
4
/
5 392 Nutzerbewertungen
Ausgezeichnet
146

Sehr gut
158

Durchschnitt
61

Gering
11

Schlecht
16

Preis-Leistungs-Verhältnis
4.2
Funktionen
4.1
Bedienkomfort
3.7
Kundenbetreuung
3.9
78% haben diese Anwendung empfohlen
Jorge rene A.

A Secret Jewel

Ok, I have been using Bitrix24 for several years now... sometimes for little things, some other times just for testing and understand how the product has been changing over the time, but right now is a true hidden jewel for me. This CRM delivers everything in one package, I can run almost my entire company on it. CRM, Prospects, Projects, Intranet, Workflows, Phones, Unified Communications, etc. If this piece of software adds accounting and financials to the packages, it would be a one-stop solution for every entrepreneur.

I think that the most valuable feature I ever see on this tool is the fact that the CRM processes are truly customizable... I mean, most of the CRM systems let you customize small things like the field name, some behaviors and some other little stuff (almost meaningless), however, Bitrix24 lets you change everything to fit from a single person orden processing to a multilanguage sales operation, super easy, and if you need to try different angles, you can create multiple pipelines with different configurations...

As i said before, I have tried Bitrix24 in the past, also worked with most of the popular ones (from Microsoft to Zoho and NoCRM) and since i rediscover the new features and funcitionalitis from Bitrix 24 im not looking aymore

You can try it for free and send me a comment about it.


Mit Google übersetzen
Rick P.

Everything your team needs to get things done on one page, which can be a bit of a problem


Mit Google übersetzen
Matthew K.

Bitrix24 is a very complete tool

Bitrix24 is amazing to manage the tracking and delegation of tasks, this allows us to easily talk with all the members of our teams, we also use it a lot to use calendars and reminders effectively to accomplish the work, thanks to this collaboration software and the teamwork has improved, our internal communication has also experienced a remarkable improvement, we plan to continue using this tool for a long time.


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Irfan A.

Brilliant!...All in one solution for Internal communication and project management

We are using Bitrix24 for internal communication and basic task management. Its been a great experience especially with a lot of features. I would surely keep on using.


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Yaroslav K.

All in one CRM solution / Best for middle-sized companies and teams to handle leads and work...


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Jorge rene A.
Branche: Computer- & Netzwerksicherheit
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
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A Secret Jewel

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 20.8.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Ok, I have been using Bitrix24 for several years now... sometimes for little things, some other times just for testing and understand how the product has been changing over the time, but right now is a true hidden jewel for me. This CRM delivers everything in one package, I can run almost my entire company on it. CRM, Prospects, Projects, Intranet, Workflows, Phones, Unified Communications, etc. If this piece of software adds accounting and financials to the packages, it would be a one-stop solution for every entrepreneur.

I think that the most valuable feature I ever see on this tool is the fact that the CRM processes are truly customizable... I mean, most of the CRM systems let you customize small things like the field name, some behaviors and some other little stuff (almost meaningless), however, Bitrix24 lets you change everything to fit from a single person orden processing to a multilanguage sales operation, super easy, and if you need to try different angles, you can create multiple pipelines with different configurations...

As i said before, I have tried Bitrix24 in the past, also worked with most of the popular ones (from Microsoft to Zoho and NoCRM) and since i rediscover the new features and funcitionalitis from Bitrix 24 im not looking aymore

You can try it for free and send me a comment about it.

Vorteile

1.-) Super customizable, multi pipelines, streamlined CRM
2.-) Great team management and employee time sheets system
3.-) Unified communications
4.-) the ability to attach phone numbers to it (and make and receive calls)
5.-) Multichannel contact widget for your website, directly connected to the CRM
6.-) Automation and visual workflow designer
7.-) website builder included (awesome for landing and squeeze pages)
8.-) Taks, Schedule and project management
9.-) Great community support

Nachteile

- The free version attaches a Bitrix24 reference at the bottom of every email.
- A couple of functions are not polished or clear enough (at least for me).
- Don't have an accounting feature.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Rick P.
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Everything your team needs to get things done on one page, which can be a bit of a problem

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 27.6.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

Bitrix24 has an astonishing number of advanced services available in its free tier -- basically everything except Advanced CRM and Tasks or a lot of online storage, restricted to 12 users. That has to be some kind of record for a service of this type and power. 12 users! For a small business that needs a comprehensive space to communicate, collaborate, get things done, follow up leads, even answer emails and make telephone calls! I really can't think of a more powerful solution at this price. The Activity Stream is among the best of its kind.

The paid plans are also very reasonable considering what you get. There's even a special plan at $69/month for businesses that don't need a lot of users or storage space but have a lot of sales to make and/or leads to follow up on. That strikes me as very very smart. The price is this aggressive, I would imagine, because of the traction of well-known solutions like Salesforce, which all the better for consumers, of course.

Nachteile

Even though I appreciate everything there one page ready for me to use, the sheer amount of choices can be a bit daunting. Luckily, the lefthand nav can be configured so you can hide stuff you don't need. The design looks to my eyes about 5 years out of style so the UI could use an upgrade, for sure. I'm not sure design is this company's strong point. For instance, the default desktop image makes the menu items hard to read. These seems like quibbles though, don't they. My team ultimately decided on another collaborative space because our needs were half-editorial and Bitrix24 can't really help you there.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Matthew K.
Branche: Verlagswesen
Untern. Größe: 1.001-5.000 Mitarbeiter
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Bitrix24 is a very complete tool

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 18.9.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Bitrix24 is amazing to manage the tracking and delegation of tasks, this allows us to easily talk with all the members of our teams, we also use it a lot to use calendars and reminders effectively to accomplish the work, thanks to this collaboration software and the teamwork has improved, our internal communication has also experienced a remarkable improvement, we plan to continue using this tool for a long time.

Vorteile

This software has excellent customization features, such as graphics, that help provide accounting information to all customers, I also like the user interface and custom background options and especially the video theme, with this tool I keep the community more linked through sequences of activities, group conversations between departments and other commercial networks, calendars and work groups, in addition to all this, Bitrix24 is an excellent tool for managing projects and sales, as they provide communication between all active members in the Company projects, therefore, allow each member to be aware of what is happening.

Nachteile

I think that the only negative aspect I have found for this software is its technical support, it takes a long time to respond, and when they do they are not clear in their answers, the times they need your help they have not been able to solve my problem.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Irfan A.
Branche: Informationstechnologie & -dienste
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
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Brilliant!...All in one solution for Internal communication and project management

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 14.2.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

We are using Bitrix24 for internal communication and basic task management. Its been a great experience especially with a lot of features. I would surely keep on using.

Vorteile

- Bitrix24 consist of lots of features and modules that can be switched on or off as needed which is huge plus because it makes it really easy to manage your projects while keeping software simple

- Implementation and learning of the software is very easy and that's what our staff loved about it

- It has great value for money and pricing is unbeatable as compared to other software solutions in the market for same purpose

- Brilliant within the company social feature.

- Accessible on multiple platform which is huge plus. Can be accessed through Web site, Mobile apps and Desktop application for WIndows, Mac and even Linux platform. That's a brilliant thing I would say

Nachteile

- There is a lot of room in improvement of user experience. If developers can work on User Experience that would be great

- Navigation is not that easy and is really confusing for project management features again this might be related to user experience. I would say they can really improve that.

- Configurations are not very flexible i.e you can not configure the software according to your needs you have to work with what is provided by the developers itself.

- It would have been great if they had a training scheduler or calendar management feature.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Yaroslav K.
Branche: Hochschulbildung
Untern. Größe: 1.001-5.000 Mitarbeiter
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All in one CRM solution / Best for middle-sized companies and teams to handle leads and work with deals

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 21.5.2018
Quelle der Bewertung: GetApp

Vorteile

*Functionality

Bitrix24 has a lot of great features, but its biggest advantage that I have used is an all-in-one solution. We have a chat there, can work with deals, create schedules, assign tasks with ease and track progress on specific work with history and recent actions taken by the responsible person

*Ad-dons

Bitrix24 has its own marketplace where you can set integration with many services, like mail chimp or a certain work process optimizer.

*UI

Since I started working in Bitrix24, their UI has changed a lot and has become more user friendly. At first it was a bit complicated, but the team is working a lot to make it user-friendly. I can see the work

*Customization

Even in a free plan, bitrix24 leaves a lot of space for adjusting the platform to the companies approach. you can create teams and spaces and plan sales and development processes

Nachteile

*updates

I also don't believe that their approach to upgrades is comfortable. Even though it does not take much time, but once in a while, the whole service goes down displaying that it is updating and you need to wait. This sometimes can slow work of the department and cause problems

*slow
Being a power house CRM system, bitrix24 is sometimes slow, although I can see that bitrix team is working to improve it.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Nutzerempfehlung
7.5/10
Basierend auf 392 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Bitrix24 Preis

Bitrix24 Preis

Beginnt ab
69,00 $/Monat
Gratis Testen
Kostenlos
Einmalige Lizenz
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.2/5
Basierend auf 392 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
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Bitrix24 Funktionen

Bitrix24 Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Automatische Benachrichtigungen
Chat
Datei-Verwaltung
Dokumentenmanagement
Dokumentenspeicher
Drag-and-Drop-Oberfläche
Gemeinsamer Arbeitsbereich
Genehmigungs-Management
Integration von Dritten
Kalenderverwaltung
Kommentieren
Kundenspezifisches Branding
Prognosen
SSL-Sicherheit
Suchfunktion
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Zugriffskontrolle
Funktionen
4.1/5
Basierend auf 392 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Kategorien

Mitarbeiterkommunikation Tools Kanban Tools Web Design Software Webdesign Software CMS Software (Content-Management-Systeme) Cloud- Kommunikationsplattformen Scrum Tools Dokumenten-Management-Systeme Instant Messenger & Chat Software Collaboration Tools für Projekte Aufgabenmanagement Tools Unternehmensführung Software Dienstplan Software & Schichtplaner Kommunikationssoftware Collaboration Tools Projektmanagement Software und Projektplanung Betriebsführungssoftware HR Software & Personalverwaltung Kommunikationstools Lead Capture Tools Vertriebssoftware Intranet Software CRM-Systeme Kundenmanagement Software Wissensmanagement Software Projektmanagement Software Online Collaboration Tools Portal-Software IT-Management-Software Workflow Management Systeme Visuelles Projektmanagement Software Unified Communications Software Immobiliensoftware Telemarketing Software Marketing Software Virtuelle Telefonanlagen Interne Kommunikation Tools Call Center Software Kundendienst Software & Kundenbetreuung Kontaktcenter Software CRM-Systeme für Nonprofit-Organisationen NPO Software (Non-Profit-Organisationen) BPM-Tools Marketing Automation Software Online Marketing Software Kontaktmanagement Software Lead Management Software Predictive Lead Scoring Software Leadgenerierung Software Team-Kommunikation Software Event Software Personaleinsatzplanung Software E-Mail Marketing Software PSA-Software (Professional Services Automation) Sales Force Automation Software Angebotserstellung Software Beratungssoftware Dienstleister-Software Weitere Branchensoftware Filesharing Programme Live Chat Software Zeiterfassungssoftware Website & E-Commerce Software Dokumentenerstellung Software Landing Page Software Inside-Sales-Software IT-Projektmanagement Software VoIP-Software Online CRM Systeme HR Software Help Desk Software & Ticketsysteme Vertriebsmanagement Software Ideenmanagement Software Vertriebsunterstützung Software Telefonanlage Software SMS Marketing Software Kundendienst Software Planungssoftware Rechnungsprogramme & Faktura-Software Finanz- und Buchhaltungssoftware IVR Software (Interactive Voice Response) Telefonsoftware Issue Tracking Software Kalender Software Zeiterfassung & Kosten Stempeluhr Software Kampagnenmanagement Software Software zur Anrufaufzeichnung Account Based Marketing Tools Produktivitätssoftware Mitarbeiter Engagement Software Betriebsmittelverwaltung Software Facebook Apps Social Media Tools Social Network Software Application Software Suites ERP Systeme Enterprise Social Software Predictive Dialer Software CPQ Software (Configure Price Quote) Meeting Software Konferenz Software Terminplaner Software BI-Tools Business Intelligence & Analyse Tools Beschwerdemanagement Software Marketing Planungstool Vereinssoftware Kirchensoftware Cloud-Speicher CEM Software (Customer Experience Management) CRM Software für Bauunternehmen Bausoftware Tanzschulsoftware Freizeit & Wellness Software Customer Success Tools Versicherungssoftware CRM Software für das Gesundheitswesen Gesundheitswesen & Pharma Software WEG-Verwaltung Software CRM Software für Banken & Finanzdienstleister E-Mail-Tracking-Software Salon-Software Einzelhandelssoftware & Verbraucherdienstleistungen NPO Software (Non-Profit-Organisationen) Yoga Studio Software Service Desk Software Verkaufstraining Tools Softphone Software CCM-Software Gantt Software Anwesenheit Software Digital Workplace Software Kundensupport Software

Videos und Anleitungen

Videos und Anleitungen

Zusätzliche Informationen für Bitrix24

Zusätzliche Informationen für Bitrix24

Schlüssel-Features von Bitrix24

  • (und Berichterstattung)
  • (und darüber hinaus mit iCal und MS Outlook)
  • File-Sharing und Versionierung
  • Instant Messaging, Gruppen-Chats, Video-Chats, Aktivitätsanzeige
  • Integriertes CRM mit Berichten, Trichtern, Abrechnungen und Rechnungsstellungen, E-Mail
  • Workflows für CRM, Dokumente, Personalwesen & Buchhaltung; Automatisierung, Vorlagen

Bitrix24 Häufig gestellte Fragen

Bitrix24 Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Bitrix24.

F. Welche Preispläne bietet Bitrix24 an?

Bitrix24 bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 69,00 $/Monat

Preismodell: Kostenlos, Einmalige Lizenz, Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Bitrix24?

Bitrix24 bietet die folgenden Funktionen:

  • (und darüber hinaus mit iCal und MS Outlook)
  • (und Berichterstattung)
  • Integriertes CRM mit Berichten, Trichtern, Abrechnungen und Rechnungsstellungen, E-Mail
  • Workflows für CRM, Dokumente, Personalwesen & Buchhaltung; Automatisierung, Vorlagen
  • File-Sharing und Versionierung
  • Instant Messaging, Gruppen-Chats, Video-Chats, Aktivitätsanzeige

F. Wer sind die typischen Nutzer von Bitrix24?

Bitrix24 hat die folgenden typischen Kunden:

Großunternehmen, Mittlere Unternehmen, Non-Profit, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Bitrix24 unterstützt?

Bitrix24 unterstützt die folgenden Sprachen:

Chinesisch (vereinfacht), Chinesisch (traditionell), Englisch, Französisch, Deutsch, Indonesisch, Italienisch, Japanisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Spanisch, Taiwanisch, Thai, Türkisch, Ukrainisch

F. Welche Preispläne bietet Bitrix24 an?

Bitrix24 hat folgende Preismodelle:

Kostenlos, Einmalige Lizenz, Abonnement

F. Unterstützt Bitrix24 mobile Geräte?

Bitrix24 unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone, iPad

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Bitrix24?

Bitrix24 kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Bitium, JivoChat, Landingi, Mailchimp, Mailigen, PieSync, Predictive Dialer, SALESmanago, SendPulse, SharpSpring

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Bitrix24 an?

Bitrix24 bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Forum, Wissensdatenbank, Online-Support, Video-Anleitungen