Twilio Communications Cloud

Twilio Communications Cloud

Bietet Sprach- und Textnachrichten für Web- und mobile Anwendungen.

4,6/5 (213 Bewertungen)

Twilio Communications Cloud Übersicht

Was ist Twilio Communications Cloud?

Twilio bietet Entwicklern eine leistungsfähige API für Telefondienste, die das Tätigen und den Empfang von Telefonanrufen sowie den Versand und Empfang von Textnachrichten ermöglicht. Twilio ermöglicht Programmierern, auf einfache Weise verschiedene Kommunikationsmethoden zu integrieren und bestehende Web-Entwicklung-Fähigkeiten, Codes, Server, Datenbanken und bestehendes Karma zu nutzen, um diese Kommunikationsprobleme schnell und zuverlässig zu lösen.

Twilio Communications Cloud Übersicht

Kosten

Beginnt ab
0,01 $

Preisoptionen

Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Twilio Communications Cloud Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Asien, Australien, Kanada, Europa, Deutschland und 5 weitere , Japan, Lateinamerika, Mittlerer Osten und Afrika, Vereinigtes Königreich, Vereinigte Staaten von Amerika
Unterstützte Sprachen
Englisch

Screenshots

Twilio Communications Cloud Screenshot: Twilio Benefits
Twilio Communications Cloud Screenshot: Twilio Benefits Twilio Communications Cloud Screenshot: Twilio Benefits

Twilio Communications Cloud Bewertungen

Twilio Communications Cloud Bewertungen

Gesamtbewertung
4,6
/
5
Ausgezeichnet
147

Sehr gut
52

Durchschnitt
4

Gering
6

Schlecht
4

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3
Funktionen
4,6
Bedienkomfort
4,2
Kundenbetreuung
4,3
93% haben diese Anwendung empfohlen
Renan S.

The "magical" DIY (Do It Yourself) communication system

After 2 years using Twilio services, mainly phone and messages, I can say I am so happy I found this solution to handle my communications.
It is so flexible,
Although it has been a little bit complicated sometimes to self-learn about online phoning systems it saved me from a lot of hassles I wanted to avoid.
The best benefit you get is the ultra efficient support service


Mit Google übersetzen
Brandon M.

Powerful Control of Marketing & Data Analytics For Text, SMS & Video Sending

Wonderful people, always replay within a few hours of my late-night support emails. Reducing the bills is fantastic, and the tool plugs and plays with everything else nicely. Super happy with them for sure!


Mit Google übersetzen
Medi M.

verification

Still stuck on a WhatsApp integration because facebook won't authorize a company's facebook page despite sharing the company legal forms/requirements. The whole process was smooth until we had to come to a stand still because of this. Would be great if some of this pain is either waived or taken care of since we had a paid Twilio number already.


Mit Google übersetzen
Verifizierter Rezensent

Tyranny of the 2FA gods!

Authy by Twilio is a run-of-the-mill 2FA app. There's nothing special about it. It works when you're not switching your hardware.


Mit Google übersetzen
Verifizierter Rezensent

Best Communications API for Voice and SMS

Overall, it's highly recommended that every startup or business should go with Twilio as their backbone communications layer. Recently they added more services like email through SendGrid, so it is really powerful.


Mit Google übersetzen
Renan S.
Branche: Informationstechnologie & -dienste
Untern. Größe: Selbstständig
Übersetzen auf: Deutsch

The "magical" DIY (Do It Yourself) communication system

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 19.5.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

After 2 years using Twilio services, mainly phone and messages, I can say I am so happy I found this solution to handle my communications.
It is so flexible,
Although it has been a little bit complicated sometimes to self-learn about online phoning systems it saved me from a lot of hassles I wanted to avoid.
The best benefit you get is the ultra efficient support service

Vorteile

With Twilio you can start from scratch to build your own online communication system. I didn't know so much about VOIP before and it is true I had to learn a few things.
So far I have been able to use my Twilio french mobile number fully online even whenI need to travel abroad - with all mobile services you can expect (voice, SMS, MMS).
The pricing is light and the global user interface makes the whole systme pretty easy to manage.
I only use a few features from the platform but the possibilities are huge ! And they are always working on new services.
And as Twilio is now really recognized as a communication company you can find additional software apps very easily and even documentation, I am thinking of the softphone app I am using on my mobile or desktop for instance.

Nachteile

I could customize a personal solution because I had time to test different options and as a developer I could code stuffs if needed.
I am not sure everybody can do the same without technical skills.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Brandon M.
Branche: Marketing & Werbung
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Powerful Control of Marketing & Data Analytics For Text, SMS & Video Sending

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 10.12.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Wonderful people, always replay within a few hours of my late-night support emails. Reducing the bills is fantastic, and the tool plugs and plays with everything else nicely. Super happy with them for sure!

Vorteile

Love their COSTS... Some of the lowest in the industry, gives better control of budget. Utilizing Twilio we were able to navigate away from other tools that were costing us hundreds of dollars a month in per minute or per text overage fees. Provides more numbers at a cheaper cost per month by far, the whole system is powerful, inclusive, integrative of all tools and solutions through zapier and webhooks, and just a powerful system.

Nachteile

The UXI is a little heavy, when creating sub accounts and viewing the analytics, it is so powerful you can get lost, but that is a very minimal issue for I am sure someone with more knowledge can fly through the site and know what they are looking for much faster.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Medi M.
Branche: Informationstechnologie & -dienste
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

verification

Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
Bewertet am 21.4.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Still stuck on a WhatsApp integration because facebook won't authorize a company's facebook page despite sharing the company legal forms/requirements. The whole process was smooth until we had to come to a stand still because of this. Would be great if some of this pain is either waived or taken care of since we had a paid Twilio number already.

Vorteile

Documentation is well presented with a very generous trial period and account. This offers ample build time and usability period to run proper production simulation before purchasing the commercial product.

Nachteile

Most of the requirements by Twilio are based on third parties' compliance and response. It would be great if Twilio took lead on some of these if possible, represent or sale this representation so that the client doesn't need to go back and forth to meet various third party requirements. One stop center for a complete solution!

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Verifizierter Rezensent
Übersetzen auf: Deutsch

Tyranny of the 2FA gods!

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 1.2.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Authy by Twilio is a run-of-the-mill 2FA app. There's nothing special about it. It works when you're not switching your hardware.

Nachteile

Customer Support is only available by email, not by phone, and it takes 1-3 days to hear back from them.

I was in the process of integrating their OneTouch functionality into a software program I'm designing, and I finally found out why no one else integrates it. It's busted and when you go to click the "Accept" or "Reject" buttons, it gives you an error.

Authy support said to reinstall my Authy app, and now I can't get back into the app until 2 days later because of their overbearing security. They refuse to get me out of the bind, and I'm unable to access any of my accounts until they lift the hold.

I've learned my lesson and I'm going to use LastPass so they can't hold my accounts hostage anymore for their nefarious purposes.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 0.0/10

Verifizierter Rezensent
Branche: Informationstechnologie & -dienste
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Best Communications API for Voice and SMS

Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 17.2.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Overall, it's highly recommended that every startup or business should go with Twilio as their backbone communications layer. Recently they added more services like email through SendGrid, so it is really powerful.

Vorteile

Using Twilio services for programmable voice and SMS means that we do not have to build that infrastructure, and can build features on top of that at a quick speed. I like how reliable the services is, which is a major draw and value for money with the costs. At occasional times when there are issues, they are resolved speedily. The team is super friendly, and will always be there to help answer our problems. Otherwise, the API documentation is great and easy to implement.

Nachteile

It doesn't work or work so well in places like China though, which is understandable. The admin console is largely usable but can include for features for less tech savvy people, understandably, not really their audience.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Nutzerempfehlung
8,9/10
Basierend auf 213 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Twilio Communications Cloud Preis

Twilio Communications Cloud Preis

Beginnt ab
0,01 $
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3/5
Basierend auf 213 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Twilio Communications Cloud Funktionen

Twilio Communications Cloud Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Automatische Benachrichtigungen
Benutzer-Management
Berichterstattung und Statistik
Compliance Management
Daten-Import / -Export
Datenvisualisierung
Drag-and-Drop-Oberfläche
Echtzeit-Daten
Echtzeitüberwachung
Genehmigungs-Management
Integration von Dritten
Warnungen / Eskalation
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Wirtschaftsprüfung
Workflow-Management
Zugriffskontrolle
Überwachung
Funktionen
4,6/5
Basierend auf 213 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Videos und Anleitungen

Videos und Anleitungen

Zusätzliche Informationen für Twilio Communications Cloud

Zusätzliche Informationen für Twilio Communications Cloud

Schlüssel-Features von Twilio Communications Cloud

  • API-Warteschleifen
  • Anrufe aufzeichnen und speichern
  • Erstellen von Konferenzen
  • Globale Reichweite
  • Konvertieren von Text in Sprache und Abspielen von Audio
  • Sprache in Text umwandeln
  • Status von Rückrufen und Protokollen
  • Telefonnummern-API
  • Warteschleifen

Twilio Communications Cloud Häufig gestellte Fragen

Twilio Communications Cloud Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Twilio Communications Cloud.

F. Welche Preispläne bietet Twilio Communications Cloud an?

Twilio Communications Cloud bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 0,01 $

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Nicht verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Twilio Communications Cloud?

Twilio Communications Cloud bietet die folgenden Funktionen:

  • API-Warteschleifen
  • Warteschleifen
  • Sprache in Text umwandeln
  • Konvertieren von Text in Sprache und Abspielen von Audio
  • Erstellen von Konferenzen
  • Globale Reichweite
  • Telefonnummern-API
  • Anrufe aufzeichnen und speichern
  • Status von Rückrufen und Protokollen

F. Wer sind die typischen Nutzer von Twilio Communications Cloud?

Twilio Communications Cloud hat die folgenden typischen Kunden:

Freie Mitarbeiter, Großunternehmen, Mittlere Unternehmen, Non-Profit, Öffentliche Verwaltung, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Twilio Communications Cloud unterstützt?

Twilio Communications Cloud unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet Twilio Communications Cloud an?

Twilio Communications Cloud hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt Twilio Communications Cloud mobile Geräte?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Geräte Twilio Communications Cloud unterstützt

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Twilio Communications Cloud?

Twilio Communications Cloud kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Bitium, Checkfront, HappyFox, LogicMonitor, OutSystems, Vision Helpdesk, Vtiger CRM, Zapier, Zendesk, Zoho CRM

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Twilio Communications Cloud an?

Twilio Communications Cloud bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Forum, Wissensdatenbank, Online-Support, Telefon-Support, Video-Anleitungen