
Twilio
Über Twilio
Twilio bietet eine leistungsstarke API für Telefondienste, die Unternehmen das Tätigen und Empfangen von Telefonanrufen sowie das Senden und Empfangen von Textnachrichten ermöglicht. Mit der Lösung können Programmierer auf einfache Weise verschiedene Kommunikationsmethoden integrieren und bestehende Web-Entwicklung-Fähigkeiten und Codes zur Lösung von Kommunikationsproblemen nutzen.
Typische Kunden
- Freie Mitarbeiter
- Kleine Unternehmen (2–50)
- Mittelgroße Unternehmen (51–500)
- Großunternehmen (500 und mehr)
Einsatz
- Cloudbasiert
- On-Premise (vor Ort)
Unterstützte Sprachen
Englisch
Bilder


Funktionen
Gesamtzahl der Funktionen von Twilio: 82
Alternativen
LiveChat

Haptik

360dialog


Nutzerbewertungen
Hast du Twilio bereits?
Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

- Branche: Logistik & Lieferkette
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Twilio is great, but the learning curve is greater
Bewertet am 7.6.2022
Because I don't make any changes to Twilio on my own, the barrier to entry requires me to rely on...
Because I don't make any changes to Twilio on my own, the barrier to entry requires me to rely on third-party developers to fulfill all my requests due to my technological limitations.
While this could be considered a good thing, as most business owners should not be screwing around with their phone system, it does mean that I need to be reliant on a third party to help make the Twilio implementation I dream up.
When everything is set up correctly, I never have issues with Twilio. That level of reliability means a lot when it comes to a business phone system. Because of this, I wholeheartedly recommend Twilio to any business. Just be prepared to take a deep dive into the learning curve or hire a third party.
Vorteile
Twilio has set the bar pretty high with the customizability of telephony. You can do incredible things with Twilio. From a simple phone tree to complex actions that integrate other applications with the likes of Zapier and other no-code services, the sky is the limit for most small business owners to create great solutions.
Nachteile
The downside is the learning curve. In comparison, I consider myself tutorial literate when coding and setting systems up. I can't seem the find the ability to build proficiency in Twilio. And while this is my own doing, it is my only con.
Twilio is incredible. For whatever reason, I have difficulty handling the tweaking on my own.
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
Twilio - Best Virtual Number Providers
Bewertet am 4.2.2023
Twilio is overall the best and most reliable software to get Virtual numbers
Twilio is overall the best and most reliable software to get Virtual numbers
Vorteile
Twilio helps to get virtual numbers within minutes especially United States numbers which helps us with our business needs.
Nachteile
Restrictions and extra process involving more days for some country numbers like India, and Hong Kong affects our timeline
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
Tyranny of the 2FA gods!
Bewertet am 1.2.2018
Authy by Twilio is a run-of-the-mill 2FA app. There's nothing special about it. It works when...
Authy by Twilio is a run-of-the-mill 2FA app. There's nothing special about it. It works when you're not switching your hardware.
Nachteile
Customer Support is only available by email, not by phone, and it takes 1-3 days to hear back from them.
I was in the process of integrating their OneTouch functionality into a software program I'm designing, and I finally found out why no one else integrates it. It's busted and when you go to click the "Accept" or "Reject" buttons, it gives you an error.
Authy support said to reinstall my Authy app, and now I can't get back into the app until 2 days later because of their overbearing security. They refuse to get me out of the bind, and I'm unable to access any of my accounts until they lift the hold.
I've learned my lesson and I'm going to use LastPass so they can't hold my accounts hostage anymore for their nefarious purposes.
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
- Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 5.0 /10
Good for business, not so much for residential use
Bewertet am 31.12.2022
Twilio was good, but I ended up moving to Voip.ms because of the better residential support Voip.ms...
Twilio was good, but I ended up moving to Voip.ms because of the better residential support Voip.ms has.
Vorteile
Intuitive web user interfaceAmazing and responsive customer support
Nachteile
Tailored towards businessesOnly supports the ULAW codec, whereas other VoIP providers are moving towards G.722
Warum Twilio gewählt wurde
Telnyx and Twilio were very similar, I went with Twilio because it seemed to be more of an established brand.Zuvor genutzte Software
Telnyx SuiteGründe für den Wechsel zu Twilio
I used Twilio in conjunction with Voip.ms, until recently I ported everything over to Voip.ms. Twilio was really cheap, had an intuitive interface, amazing customer support, and seemed to be really reliable.- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Twilio Review
Bewertet am 18.2.2023
Vorteile
The best product to send an SMS notification to the end user is Twilio. Always the goto product if there is an functionality to send SMS notification. I am an RPA developer and used twilio in lot of processes which is working like a charm!! I know aprat from SMS service they provide lot more, will update this review once i get chance to work / implement their other services.
Nachteile
I have not seen anything to dislike in my experience.
Twilio Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Twilio.F. Welche Preispläne bietet Twilio an?
Twilio bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 0,01 $
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Twilio?
Twilio hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von Twilio unterstützt?
Twilio unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt Twilio mobile Geräte?
Twilio unterstützt die folgenden Geräte:
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Twilio?
Twilio kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Freshdesk, NetSuite CRM, Oracle Service, Salesforce Service Cloud, SugarCRM, Zendesk Suite, Zoho CRM
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Twilio an?
Twilio bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat
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