
Twilio
Über Twilio
Twilio bietet eine leistungsstarke API für Telefondienste, die Unternehmen das Tätigen und Empfangen von Telefonanrufen sowie das Senden und Empfangen von Textnachrichten ermöglicht. Mit der Lösung können Programmierer auf einfache Weise verschiedene Kommunikationsmethoden integrieren und bestehende Web-Entwicklung-Fähigkeiten und Codes zur Lösung von Kommunikationsproblemen nutzen.
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- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
The "magical" DIY (Do It Yourself) communication system
Bewertet am 19.5.2019
After 2 years using Twilio services, mainly phone and messages, I can say I am so happy I found...
After 2 years using Twilio services, mainly phone and messages, I can say I am so happy I found this solution to handle my communications.
It is so flexible,
Although it has been a little bit complicated sometimes to self-learn about online phoning systems it saved me from a lot of hassles I wanted to avoid.
The best benefit you get is the ultra efficient support service
Vorteile
With Twilio you can start from scratch to build your own online communication system. I didn't know so much about VOIP before and it is true I had to learn a few things.
So far I have been able to use my Twilio french mobile number fully online even whenI need to travel abroad - with all mobile services you can expect (voice, SMS, MMS).
The pricing is light and the global user interface makes the whole systme pretty easy to manage.
I only use a few features from the platform but the possibilities are huge ! And they are always working on new services.
And as Twilio is now really recognized as a communication company you can find additional software apps very easily and even documentation, I am thinking of the softphone app I am using on my mobile or desktop for instance.
Nachteile
I could customize a personal solution because I had time to test different options and as a developer I could code stuffs if needed.
I am not sure everybody can do the same without technical skills.
- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Affordable 1:1 SMS messaging that natively integrates with Chili Piper and Marketo Engage
Bewertet am 7.5.2022
Experience has been positive and great
Experience has been positive and great
Vorteile
Extremely affordable option to send 1:1 SMS meeting reminders in conjunction with Chili Piper and increase show rates to hard earned appointments set by our sales reps as well as send 1:1 SMS marketing messages via Marketo Engage
Nachteile
Doesn't have 2-way, bi-directional texting capabilities when a prospects responds via text to either our meeting reminders or marketing messages
In Betracht gezogene Alternativen
JiveWarum Twilio gewählt wurde
Skipio is a subscription-based Texting-CRM platform with a substantial monthly commitmentGründe für den Wechsel zu Twilio
Pricing commitment- Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
Worst Company Ever
Bewertet am 10.11.2023
horrible and frustrating. Do not use this service, they are the worst. Save yourself the money and...
horrible and frustrating. Do not use this service, they are the worst. Save yourself the money and time.
Vorteile
Nothing, the customer service is terrible. it is impossible to use the service and they are the worst
Nachteile
Their customer service is the absolute worst. You will never get a rep live. You will be charged for messages weather they go through or not. I was charged $250 for messages never sent. I cannot stress enough what a terrible company and product they have.
- Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
A Reliable Cloud Communications Platform
Bewertet am 29.9.2023
The platform is rock-solid reliable, the features are enterprise-grade, and the convenience of the...
The platform is rock-solid reliable, the features are enterprise-grade, and the convenience of the cloud-based APIs accelerates development timelines.
Vorteile
What I liked most about Twilio is how easy it makes adding voice, video, and messaging capabilities to applications. The APIs are well-documented and intuitive to use. Twilio also has a wide range of features like phone numbers, SMS, MMS, chat, video, and more that can all be implemented in just a few lines of code. This makes it simple to build powerful communication features quickly.
Nachteile
Some of the more advanced features and add-ons can get expensive for high-usage applications
- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Twilio has become a backbone for my work structure! Couldn’t live without it.
Bewertet am 8.9.2022
Fantastic! I have really become to rely on it. I do wish that building some of the things inside of...
Fantastic! I have really become to rely on it. I do wish that building some of the things inside of the Twilio platform was a little simpler for me. Although they do have really great guides for everything to help me get what I want done
Vorteile
Twilio is so dependable and versatile and I am extremely happy with it! It has become a main structure of my work flows from marketing text messages, call forwarding and everything communication. Twilio basically does everything. You can build anything you can think of inside the Twilio platform. It blows my mind what it is capable of. I feel like the only limit to what I can create with Twilio is my intelligence.
Nachteile
I like everything about Twilio. I have been using it forever and I don’t plan to stop anytime soon
In Betracht gezogene Alternativen
ZadarmaGründe für den Wechsel zu Twilio
So many reasons. I actually still use zadarma but that’s only because I haven’t taken the time to port out my phone number.Twilio Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Twilio.F. Welche Preispläne bietet Twilio an?
Twilio bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 0,01 $
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Twilio?
Twilio hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von Twilio unterstützt?
Twilio unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt Twilio mobile Geräte?
Twilio unterstützt die folgenden Geräte:
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Twilio?
Twilio kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Freshdesk, NetSuite CRM, Oracle Service, Salesforce Service Cloud, SugarCRM, Zendesk Suite, Zoho CRM
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Twilio an?
Twilio bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat
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- Call Tracking Software
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- Spracherkennungssoftware
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