Twilio

Über Twilio

Twilio bietet eine leistungsstarke API für Telefondienste, die Unternehmen das Tätigen und Empfangen von Telefonanrufen sowie das Senden und Empfangen von Textnachrichten ermöglicht. Mit der Lösung können Programmierer auf einfache Weise verschiedene Kommunikationsmethoden integrieren und bestehende Web-Entwicklung-Fähigkeiten und Codes zur Lösung von Kommunikationsproblemen nutzen.


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Twilio

4,5 (420)
VS.

Startpreis

0,01 $
25,00 $
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

82
130

Integrationen

7
27

Bedienkomfort

4,2 (420)
4,5 (261)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,3 (420)
4,2 (261)

Kundenservice

4,1 (420)
4,3 (261)

Alternativen

CloudTalk

4,4
Nr. 1 Alternative zu Twilio
CloudTalk ist eine cloudbasierte Callcenter-Lösung für Vertriebs- und Support-Teams, die die Produktivität, Kundenzufrie...

Constant Contact

4,3
Nr. 2 Alternative zu Twilio
Die E-Mail verbindet Dich mit Menschen, Email-Marketing-Software hilft Dir, die Antworten Deines Publikums zu verstehen,...

Vonage Contact Center

4,3
Nr. 3 Alternative zu Twilio
Das Vonage Contact Center, ehemals NewVoiceMedia, wurde entwickelt, um Salesforce-Fähigkeiten und Daten zu nutzen, um...

360dialog

3,8
Nr. 4 Alternative zu Twilio
360dialog ist eine Messaging-iPaaS-Lösung und ein offizieller WhatsApp Business Solution Provider. 360dialog bietet...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,5 /5
(420)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3/5
Funktionen
4,5/5
Bedienkomfort
4,2/5
Kundenbetreuung
4,1/5

Hast du Twilio bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 420 Bewertungen
Renan
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

The "magical" DIY (Do It Yourself) communication system

Bewertet am 19.5.2019

After 2 years using Twilio services, mainly phone and messages, I can say I am so happy I found...

After 2 years using Twilio services, mainly phone and messages, I can say I am so happy I found this solution to handle my communications.
It is so flexible,
Although it has been a little bit complicated sometimes to self-learn about online phoning systems it saved me from a lot of hassles I wanted to avoid.
The best benefit you get is the ultra efficient support service

Vorteile

With Twilio you can start from scratch to build your own online communication system. I didn't know so much about VOIP before and it is true I had to learn a few things.
So far I have been able to use my Twilio french mobile number fully online even whenI need to travel abroad - with all mobile services you can expect (voice, SMS, MMS).
The pricing is light and the global user interface makes the whole systme pretty easy to manage.
I only use a few features from the platform but the possibilities are huge ! And they are always working on new services.
And as Twilio is now really recognized as a communication company you can find additional software apps very easily and even documentation, I am thinking of the softphone app I am using on my mobile or desktop for instance.

Nachteile

I could customize a personal solution because I had time to test different options and as a developer I could code stuffs if needed.
I am not sure everybody can do the same without technical skills.

Ed
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Affordable 1:1 SMS messaging that natively integrates with Chili Piper and Marketo Engage

Bewertet am 7.5.2022

Experience has been positive and great

Experience has been positive and great

Vorteile

Extremely affordable option to send 1:1 SMS meeting reminders in conjunction with Chili Piper and increase show rates to hard earned appointments set by our sales reps as well as send 1:1 SMS marketing messages via Marketo Engage

Nachteile

Doesn't have 2-way, bi-directional texting capabilities when a prospects responds via text to either our meeting reminders or marketing messages

In Betracht gezogene Alternativen

Jive

Warum Twilio gewählt wurde

Skipio is a subscription-based Texting-CRM platform with a substantial monthly commitment

Gründe für den Wechsel zu Twilio

Pricing commitment
Susanna
Gesamtbewertung
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 0.0 /10

Worst Company Ever

Bewertet am 10.11.2023

horrible and frustrating. Do not use this service, they are the worst. Save yourself the money and...

horrible and frustrating. Do not use this service, they are the worst. Save yourself the money and time.

Vorteile

Nothing, the customer service is terrible. it is impossible to use the service and they are the worst

Nachteile

Their customer service is the absolute worst. You will never get a rep live. You will be charged for messages weather they go through or not. I was charged $250 for messages never sent. I cannot stress enough what a terrible company and product they have.

Steve
Gesamtbewertung
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

A Reliable Cloud Communications Platform

Bewertet am 29.9.2023

The platform is rock-solid reliable, the features are enterprise-grade, and the convenience of the...

The platform is rock-solid reliable, the features are enterprise-grade, and the convenience of the cloud-based APIs accelerates development timelines.

Vorteile

What I liked most about Twilio is how easy it makes adding voice, video, and messaging capabilities to applications. The APIs are well-documented and intuitive to use. Twilio also has a wide range of features like phone numbers, SMS, MMS, chat, video, and more that can all be implemented in just a few lines of code. This makes it simple to build powerful communication features quickly.

Nachteile

Some of the more advanced features and add-ons can get expensive for high-usage applications

Kristen
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Twilio has become a backbone for my work structure! Couldn’t live without it.

Bewertet am 8.9.2022

Fantastic! I have really become to rely on it. I do wish that building some of the things inside of...

Fantastic! I have really become to rely on it. I do wish that building some of the things inside of the Twilio platform was a little simpler for me. Although they do have really great guides for everything to help me get what I want done

Vorteile

Twilio is so dependable and versatile and I am extremely happy with it! It has become a main structure of my work flows from marketing text messages, call forwarding and everything communication. Twilio basically does everything. You can build anything you can think of inside the Twilio platform. It blows my mind what it is capable of. I feel like the only limit to what I can create with Twilio is my intelligence.

Nachteile

I like everything about Twilio. I have been using it forever and I don’t plan to stop anytime soon

In Betracht gezogene Alternativen

Zadarma

Gründe für den Wechsel zu Twilio

So many reasons. I actually still use zadarma but that’s only because I haven’t taken the time to port out my phone number.
5 von 420 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Twilio Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Twilio.

Twilio bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 0,01 $
  • Gratis Testen: Verfügbar

Twilio hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

Twilio unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Twilio unterstützt die folgenden Geräte:

Twilio kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Freshdesk, NetSuite CRM, Oracle Service, Salesforce Service Cloud, SugarCRM, Zendesk Suite, Zoho CRM

Twilio bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat

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