Autofy Übersicht

Was ist Autofy?

Spare Zeit bei der Verarbeitung von Aufträgen und spare dir die manuelle Dateneingabe, indem du Tools wie Salesforce, Shopify, Amazon und andere direkt mit QuickBooks verknüpfst. Sorge dafür, dass deine Apps miteinander synchronisiert bleiben. Daten wie u. a. Inventarzählungen, Kundschaft, Sendungsverfolgungsnummern und Zahlungsdetails können nahtlos automatisch synchronisiert werden. Erstelle nutzerdefinierte Workflows, die speziell für dein Unternehmen definiert sind, indem du Daten validierst, bestimmte Informationsfelder zuordnest und Filter einrichtest, die genau die benötigten Daten synchronisieren.

Autofy Übersicht

Kosten

Beginnt ab
99,00 $/Monat

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Autofy Funktionen

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Märkte
Vereinigte Staaten von Amerika, Kanada, Vereinigtes Königreich, Australien
Unterstützte Sprachen
Englisch

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Autofy Bewertungen

Autofy Bewertungen

Gesamtbewertung
4,3
/
5
Ausgezeichnet
21

Sehr gut
17

Durchschnitt
4

Gering
0

Schlecht
2

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5
Funktionen
4,1
Bedienkomfort
4,3
Kundenbetreuung
4,3
86% haben diese Anwendung empfohlen
Heather F.

Autofy/Propelware can be customized to your company's needs to sync QBO & SF

We are not having to enter orders in SF and QBO; we enter it once in SF and both systems are updated to any changes made on either side going forward.


Mit Google übersetzen
Kurt J.

Ease and Expertise.

Very enjoyable. The staff I have interacted with has been very helpful and knowledgeable. The program itself works great and pairs well between our CRM and QB. I am very happy with this program!


Mit Google übersetzen
James K.

Promises a lot, delivers disappointment


Mit Google übersetzen
Terrie B.

Amazing from Day 1

Amazing!


Mit Google übersetzen
Verifizierter Rezensent

Autofy Review - Synergy Sports Technology

The biggest benefit as I said, is time saving. We no longer have to create quotes and invoices in QB but can have outside help building quotes in Salesforce, then sync them to QB and spend our time creating invoices instead. Also, the department creating quotes can get the details right and not be changing invoices.

The Autofy team was great. They did respond as quickly as they could to troubleshoot our issues with patience and with the most qualified staff. I did feel that it was a learning curve for them too as the way we use the tool may not be exactly how others use it. We were learning together. Once things were working, all went well. I particularly liked the upgrade they made this year. Much more flexibility and new tools that they obviously heard from their customers would help.


Mit Google übersetzen
Heather F.
Übersetzen auf: Deutsch
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Autofy/Propelware can be customized to your company's needs to sync QBO & SF

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 30.5.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

We are not having to enter orders in SF and QBO; we enter it once in SF and both systems are updated to any changes made on either side going forward.

Vorteile

It doesn't require a lot of time or monitoring to sync QBO & SF together. They have a wonderful support team that is kind & helpful in resolving any issues that arise.

Nachteile

When an issue does arise (which isn't often) it does take 3-5 business days to resolve. Almost all of our issues happen after they do an update, which we are unaware of when they occur.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Kurt J.
Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
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Ease and Expertise.

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 20.3.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Very enjoyable. The staff I have interacted with has been very helpful and knowledgeable. The program itself works great and pairs well between our CRM and QB. I am very happy with this program!

Vorteile

Its integration capabilities and ease of setup. Depending on your level of knowledge when it comes to cross object syncs, it can be tricky. But compared to other 3rd party integrations I use for our CRM, this was the simplest to set up.

Nachteile

Turn around time for support. Sometimes issues are hot topic and having an impact on business and needs resolution ASAP; sometimes it is over 24 hours before support begins and response time during support is slow to communicate.

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Antwort von Propelware

Hi Kurt,
Thank you for your review! We're glad to hear that Autofy is so helpful. We are in the process of ramping up our support team so you should see improved response times in the future!

Sincerely,
The Autofy Team

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

James K.
Branche: Marketing & Werbung
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Promises a lot, delivers disappointment

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 16.3.2018
Quelle der Bewertung: GetApp

Vorteile

The only things I can say positively are that if you have the most BASIC of needs, that you you don't have to customize, and that this isn't mission critical, then it can be easy to set up and put on auto pilot.

Nachteile

But essentially, this is an immature product in this market sector of integrating apps. It's not even worth of a beta release, yet it's on the market. It's not cheap either, and definitely, when compared to the market NOT worth the price. It is POORLY customizable, the user has little control over details of the mapping, and it BREAKS, time and time and time again. at LEAST once a day, failing to integrate at all. So if your business depends in any significant way with timely, reliable, customized mapping from SalesForce to QuickBooks,

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Propelware

Hi James,

I'm sorry that your experience feel short of your expectations. You are correct that any complex customizations are handled best by our implementation team. We have reviewed the many support inquiries you placed and see great reliability in the product overall with other customers. When customers have issues, we'll always be there to help.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 1.0/10

Terrie B.
Branche: Finanzdienstleistungen
Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
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Amazing from Day 1

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 20.3.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Amazing!

Vorteile

It works and works well. If I've ever had a problem, the support team is quick to react and help me fix it. Everyone is very knowledgeable and customer service seems really important, which is super important to me, because time is money and I can't afford too much down time. I think that would be for most customer. Greatly appreciate all they've done.

Nachteile

None, I really can't provide any negative information, our experience has always been very positive and the ease of use is awesome.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Propelware

Hi Terrie,

Thanks for your review of Autofy! We're so happy to hear that the tool is working so well for you and it's easy to use!

Sincerely,
The Autofy Team

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Verifizierter Rezensent
Branche: Sport
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Autofy Review - Synergy Sports Technology

Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 21.3.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

The biggest benefit as I said, is time saving. We no longer have to create quotes and invoices in QB but can have outside help building quotes in Salesforce, then sync them to QB and spend our time creating invoices instead. Also, the department creating quotes can get the details right and not be changing invoices.

The Autofy team was great. They did respond as quickly as they could to troubleshoot our issues with patience and with the most qualified staff. I did feel that it was a learning curve for them too as the way we use the tool may not be exactly how others use it. We were learning together. Once things were working, all went well. I particularly liked the upgrade they made this year. Much more flexibility and new tools that they obviously heard from their customers would help.

Vorteile

The ability to connect our salesforce quotes to Quickbooks was a great change for us. Once everything was working, it saved us a lot of time.

Nachteile

Took a while to get all the mapping working, sometimes it would just stop and we had to wait until it could be fixed, depending on how busy the support staff were, but they persisted and corrected all issues.

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Antwort von Propelware

Thank you for your review of Autofy! We're so pleased to hear that it's saving you time in your workday!

Sincerely,
The Autofy Team

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Nutzerempfehlung
8,4/10
Basierend auf 44 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Autofy Preis

Autofy Preis

Beginnt ab
99,00 $/Monat
Gratis Testen
Kostenlos
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5/5
Basierend auf 44 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Autofy Funktionen

Autofy Funktionen

API
Abrechnung & Rechnungsstellung
Aktivitäts-Dashboard
Anpassbare Berichterstellung
Audit Trail
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
Compliance Management
Daten-Import / -Export
Echtzeit-Daten
Elektronische Zahlungen
Finanzanalyse
Integration in die Buchhaltung
Integration von Dritten
Kostenverfolgung
Mehrere Währungen
Rechnungsführung
Rechnungsmanagement
Rechnungsverarbeitung
Workflow-Management
Funktionen
4,1/5
Basierend auf 44 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Autofy Häufig gestellte Fragen

Autofy Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Autofy.

F. Welche Preispläne bietet Autofy an?

Autofy bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 99,00 $/Monat

Preismodell: Kostenlos, Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Autofy?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Autofy

F. Wer sind die typischen Nutzer von Autofy?

Autofy hat die folgenden typischen Kunden:

Kleine Unternehmen, Großunternehmen, Non-Profit, Freie Mitarbeiter, Mittlere Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Autofy unterstützt?

Autofy unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet Autofy an?

Autofy hat folgende Preismodelle:

Kostenlos, Abonnement

F. Unterstützt Autofy mobile Geräte?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Geräte Autofy unterstützt

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Autofy?

Autofy kann in folgende Anwendungen integriert werden:

BigCommerce, Financial Services Cloud, Microsoft Excel, OnPay, PayPal, QuickBooks Online, QuickBooks Online Advanced, Sage 50cloud, Salesforce Marketing Cloud, Shopify

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Autofy an?

Autofy bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Telefon-Support, Wissensdatenbank, Online-Support, Video-Anleitungen, Häufig gestellte Fragen