Über Booker Software

Überhole deine Konkurrenz mit der preisgekrönten Salon- und Spa-Software von Booker, der kompletten Plattform, die weiß, dass du dich lieber auf deine Kunden konzentrieren solltest, anstatt alle täglichen Aufgaben manuell zu erledigen. Booker hilft dir bei der Verwaltung deiner Terminbuchungen, POS-, Mitgliedschafts- und Treueprogramme, während du gleichzeitig neue Kunden gewinnen und binden kannst. Greife über die sichere, kostengünstige und bequeme, cloudbasierte Software von Booker rund um die Uhr auf dein Booker-Konto zu.

Die Plattform basiert auf fünf Grundpfeilern des Business Management:

Anziehen: Erziele Buchungen von neuen Kunden auf deiner Website und auf Partnerseiten wie Facebook, Yelp, MapQuest und mehr.

Buchen: Biete deinen Kunden die Möglichkeit, mit Online-, Social- und mobilen Buchungsoptionen jederzeit Termine zu vereinbaren.

Verkaufen: Verwalte und optimiere Verkaufsstellen, Zahlungsabwicklungen, eCommerce und den Verkauf von Geschenkkarten auf einer einzigen Plattform.

Verwalten: Übernehme die Kontrolle über deine Mitarbeiter-, Kunden- und Inventardaten mit benutzerfreundlichen Nachverfolgungs- und Berichterstattungstools.

Binden: Baue langfristige Kundenbeziehungen auf, indem du Tools für die Kundenbindung verwendest, die zum richtigen Zeitpunkt die richtige Botschaft vermitteln.

Geräte

Unternehmensgröße

K M G

Märkte

Vereinigte Staaten von Amerika

Unterstützte Sprachen

Englisch

Bilder

Set up an ecommerce store in Booker
Use the calendar in Booker to shedule your appointments and book rooms
Booker lets customers book from Facebook
Offer services and deals from your Booker webiste
Customer satisfaction survey in Booker
Customer loyalty points in Booker
Booker lets you access appointments reports
Manage your product inventory in Booker
Use Booker to see your regular schedule
Set up an ecommerce store in Booker
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Booker Software Screenshot: Set up an ecommerce store in Booker Booker Software Screenshot: Use the calendar in Booker to shedule your appointments and book rooms Booker Software Screenshot: Booker lets customers book from Facebook Booker Software Screenshot: Offer services and deals from your Booker webiste Booker Software Screenshot: Customer satisfaction survey in Booker Booker Software Screenshot: Customer loyalty points in Booker Booker Software Screenshot: Booker lets you access appointments reports Booker Software Screenshot: Manage your product inventory in Booker Booker Software Screenshot: Use Booker to see your regular schedule Booker Software Screenshot: Set up an ecommerce store in Booker

Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von Booker Software: 71

  • API
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Anpassbare Berichterstellung
  • Anpassbare Vorlagen
  • Anwesenheitsmanagement
  • Aufgaben-Nachverfolgung
  • Aufgabenplanung
  • Authentifizierung
  • Automatische Benachrichtigungen
  • Automatisierte Abrechnung
  • Automatisierte Terminplanung
  • Barcode-Scanning
  • Benutzerdefinierte Felder
  • Berechnungen der Kommission
  • Bestandsverfolgung
  • Bonus-Programme
  • Business Intelligence
  • Dashboard-Erstellung
  • Daten-Import / -Export
  • Datenimport
  • Datensynchronisation
  • E-Mail-Tracking
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Einkaufswagen
  • Einzelhandel-Lagerverwaltung
  • Entschädigungsmanagement
  • Erinnerungen
  • Fernbedienung
  • Fernzugriff
  • Geplante Berichterstattung
  • Integration von Dritten
  • Integrierte Datenbank
  • Kalender-Synchronisierung mit Google
  • Kalenderverwaltung
  • Kampagnenanalyse
  • Kreditkarten-Integration
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Kundendatenbank
  • Kundenkonten
  • Kundenmanagement
  • Kundenportal
  • Kundenspezifisches Branding
  • Mehrere Standorte
  • Mitarbeiter-Onboarding
  • Mitarbeiter-Self-Service
  • Mitarbeitermanagement
  • Mitarbeiterportal
  • Mitarbeiterprofil
  • Nutzerfotos
  • POS-Integration
  • Provisionsmanagement
  • Reservierung-Management
  • Reservierungs-Management
  • SMS-Integration
  • SMS-Marketing
  • SSL-Sicherheit
  • Schätzung
  • Sicheres Login
  • Social-Media-Integration
  • Stempeluhr
  • Terminverwaltung
  • Transaktionshistorie
  • Treueprogramm
  • Verkäufe nachverfolgen
  • Webseitenintegration
  • Wiederkehrende Abrechnung
  • Wiederkehrende Aufgaben
  • Zeiterfassung
  • Zugriffskontrolle
  • Zugriffsquellen-Verfolgung

Alternativen

FlexBooker

4,8
Alternative Nr. 1 zu Booker Software
FlexBooker ist eine Onlineplattform für die Terminplanung und Buchung, die Kunden nutzen können, um über ein...

10to8

4,6
Alternative Nr. 2 zu Booker Software
Kostenloser Terminplaner mit Online-Buchung und automatisierten SMS und E-Mail-Nachrichten

MyTime

4,7
Alternative Nr. 3 zu Booker Software
MyTime ist eine vollständig integrierte Plattform für Terminplanung, Point of Sale und Kundenengagement für Ketten und...

Setster

4,2
Alternative Nr. 4 zu Booker Software
Setster ist eine intuitive Planungslösung, mit der Unternehmen über eine REST-basierte API Prozesse für die...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,1 /5
(921)
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,9/5
Funktionen
4/5
Bedienkomfort
4,2/5
Kundenbetreuung
4,1/5

Hast du Booker Software bereits?

Andere Softwarekäufer*innen brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Eine Bewertung schreiben
5 von 921 Bewertungen angezeigt
Ashely S.
Gesamtbewertung
  • Branche: Verbraucherdienste
  • Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Book It!

Bewertet am 11.10.2018

Vorteile

Booker is a godsend for so many salons. It is very user-friendly and they have implemented the use of embedded training videos for all the features; this is a wonderful tool and works very well for people who are visual learners, which most stylists happen to be. For salon managers and owners, Booker offers a variety of tools: time-clock, sales tracking, inventory, tip allocation, expenditures/budgets, etc. Being a web-based software, it's very easy to add a widget or embed a link on your website and/or Facebook page to allow customers to easily schedule themselves for services. In addition, there is a built-in point of sale system that makes it easy to check out clients without needing to switch over to another program and/or system.

Nachteile

The downside to being a web-based software: if the server is down or there is an issue with the website, you cannot access your calendar or your point of sale system. Booker has been awesome enough to provide a separate website where they allow you to report issues of the system being down and also announcing known issues. Their customer service makes up for this issue.

Michael C.
Gesamtbewertung
  • Branche: Medizinische Praxis
  • Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Using it for our Med Spa

Bewertet am 24.9.2019

Booker does what we need, support has always been responsive and it is easy to use.

Booker does what we need, support has always been responsive and it is easy to use.

Vorteile

Ease of use so, easy to train. In the Day Spa industry front desk turnover is frequent so it is nice to be able to quickly show a new gal how to use the system.

Nachteile

We were previously Salon Iris customers and I am a programmer. With access to the database on that system I could run queries on anything in the database. Booker does not provide access to the SQL database so that is not possible. I do however have all of the reports that I need.

Also, it would be nice to have the ability to set access a little more granular. For example, if I give a gal access to look at gift card balances, I will also have given her access to modify gift card balances.

Jill W.
Gesamtbewertung
  • Branche: Einzelhandel
  • Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Booker Provides the Right Details

Bewertet am 6.1.2021

We had several manual processes and workarounds to track and fix our data, but the auditing...

We had several manual processes and workarounds to track and fix our data, but the auditing capabilities and ease of use make this system worthwhile!

Vorteile

Booker makes it easy to book clients, review accurate data, see clients shared to a membership, easily manage gift cards and online certs, easily view status changes of a membership, provide great auditing capabilities...

Nachteile

The customer support is extremely lacking. We also couldn’t get all the reports we needed and had to use a custom developed Stage 1 reporting system that was insanely slow. Our franchise switched systems to a MUCH inferior system due to the poor customer service. The Booker company doesn’t seem interested to work to improve the system based on the client needs. It’s got a great core but there were several bugs that would go on for years and the typical response would be a time consuming workaround, rather than addressing this issue and providing timelines.

Kristen P.
Gesamtbewertung
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Decent but not great

Bewertet am 24.1.2017

I like using Booker for its ease of use. It can get confusing since there are multiple ways to do...

I like using Booker for its ease of use. It can get confusing since there are multiple ways to do the same task, though. However, with different learning styles, it is a pretty easy system to teach to people. It is very beneficial as well to allow all therapists to be able to check schedules from home. Our clients like the email and text appointment reminders. We also like the hire Frederick program. It is an easy way to market and bring back old customers or get new ones to rebook. The email they receive after their services is also beneficial for us to understand customer satisfaction and we can immediately respond to negative feedback, grow, learn and maintain customer relations. Their customer service is very good. They are always very prompt with responding to an issue.
My problems with Booker are they have a tendency to glitch often or significantly slow down the system so we have had to resort to either trying a mobile device or handwriting credit slips on occasion. We have also had issues with the online booking and how one picks a therapist which makes things confusing and doesn't always work in our favor so a lot of client education comes into play. By this, I mean that even if a client picks no therapist preference at the beginning they still must choose at the end. Or sometimes they pick a therapist and it doesn't show as a request. I am currently finding out that the credit card processing linked to their service does not have the best rates but it would be more expensive to use another processing system and have to pay Booker's fees. Finally, we have learned the hard way that if a client pays in advance and you do not block out the time slot then another client can book in that same slot.

Vorteile

Ease of use can be accessed remotely by all therapists, no additional cost per therapist for use, HireFrederick program

Nachteile

Online booking inconsistency with picking a therapist and it not being a request vs no preference and still having to choose a therapist. Glitchiness! Slowness! Taking payment in advance opens time slot for others to book in. Feeling stuck with their credit card processing or high fees to use another one with better rates

Antwort von Booker

Thank you for using Booker Kristin. We'd love to work with you to help with any issues you're having with using the system - reach out to support@booker.com if we can help!

Thank you so much for using Booker!
- The Booker Team

Alexander R.
Gesamtbewertung
  • Branche: Unternehmensberatung
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Booker is awesome compared to other software options

Bewertet am 22.12.2020

Very good experience

Very good experience

Vorteile

Definitely go with booker, I used the software for 5 years. It’s cheaper than most competitors for the great performance it has, booker is more user friendly and has multiple different pathways to solve the same problem to offer multiple routes of action. So like I said I worked with booker for a long time and loved it, however the corporate branch of our company has recently forced the rest of us franchises to transition to another software that is not booker. Honestly I’m sad because booker was so much better than this new software is and there’s nothing we can really do. This is software is terrible as it has made the user experience of our employees and clients much more difficult, both of which were aspects that booker excelled in.

Nachteile

Honestly nothing bad to say about booker

5 von 921 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Booker Software Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Booker Software.

Booker Software bietet folgende Kostenpläne an:

  • Beginnt ab: 129,00 $/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Nicht verfügbar

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Booker Software

Booker Software hat die folgenden typischen Kunden:

Kleine Unternehmen, Großunternehmen, Mittlere Unternehmen

Booker Software unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Booker Software unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone, iPad

Booker Software kann in folgende Anwendungen integriert werden:

BirdEye, FrontdeskAI, Keap, Keap, Mailchimp, Mailchimp, Marketing 360, ReminderCall.com, Smart Hotel Software, Twitter

Booker Software bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Forum, Online-Support, Telefon-Support, Video-Anleitungen, Wissensdatenbank

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