Booker Software

Software Spa- und Salon-Business-Management.

4,1 /5 (911 Bewertungen) Eine Bewertung verfassen!

Booker Software Übersicht

Was ist Booker Software?

Überhole deine Konkurrenz mit der preisgekrönten Salon- und Spa-Software von Booker, der kompletten Plattform, die weiß, dass du dich lieber auf deine Kunden konzentrieren solltest, anstatt alle täglichen Aufgaben manuell zu erledigen. Booker hilft dir bei der Verwaltung deiner Terminbuchungen, POS-, Mitgliedschafts- und Treueprogramme, während du gleichzeitig neue Kunden gewinnen und binden kannst. Greife über die sichere, kostengünstige und bequeme, cloudbasierte Software von Booker rund um die Uhr auf dein Booker-Konto zu.

Die Plattform basiert auf fünf Grundpfeilern des Business Management:

Anziehen: Erziele Buchungen von neuen Kunden auf deiner Website und auf Partnerseiten wie Facebook, Yelp, MapQuest und mehr.

Buchen: Biete deinen Kunden die Möglichkeit, mit Online-, Social- und mobilen Buchungsoptionen jederzeit Termine zu vereinbaren.

Verkaufen: Verwalte und optimiere Verkaufsstellen, Zahlungsabwicklungen, eCommerce und den Verkauf von Geschenkkarten auf einer einzigen Plattform.

Verwalten: Übernehme die Kontrolle über deine Mitarbeiter-, Kunden- und Inventardaten mit benutzerfreundlichen Nachverfolgungs- und Berichterstattungstools.

Binden: Baue langfristige Kundenbeziehungen auf, indem du Tools für die Kundenbindung verwendest, die zum richtigen Zeitpunkt die richtige Botschaft vermitteln.

Booker Software Übersicht

Kosten

Beginnt ab
129,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Booker Software Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Vereinigte Staaten von Amerika
Unterstützte Sprachen
Englisch

Medien

Set up an ecommerce store in Booker
Use the calendar in Booker to shedule your appointments and book rooms
Booker lets customers book from Facebook
Offer services and deals from your Booker webiste
Customer satisfaction survey in Booker
Customer loyalty points in Booker
Booker lets you access appointments reports
Manage your product inventory in Booker
Use Booker to see your regular schedule
View recent appointments in Booker
Booker Software Screenshot: Set up an ecommerce store in Booker Booker Software Screenshot: Use the calendar in Booker to shedule your appointments and book rooms Booker Software Screenshot: Booker lets customers book from Facebook Booker Software Screenshot: Offer services and deals from your Booker webiste Booker Software Screenshot: Customer satisfaction survey in Booker Booker Software Screenshot: Customer loyalty points in Booker Booker Software Screenshot: Booker lets you access appointments reports Booker Software Screenshot: Manage your product inventory in Booker Booker Software Screenshot: Use Booker to see your regular schedule Booker Software Screenshot: View recent appointments in Booker

Booker Software Bewertungen

Booker Software Bewertungen

Gesamtbewertung
4,1
/
5
Ausgezeichnet
466

Sehr gut
260

Durchschnitt
92

Gering
33

Schlecht
60

Preis-Leistungs-Verhältnis
3,9
Funktionen
4
Bedienkomfort
4,2
Kundenbetreuung
4,1
80% haben diese Anwendung empfohlen
Ashely S.

Book It!


Mit Google übersetzen
Michael C.

Using it for our Med Spa

Booker does what we need, support has always been responsive and it is easy to use.


Mit Google übersetzen
Verifizierter Rezensent

Good but Pricey

My experience was great with them. The customer service was great- easy to contact & fix any issues I dealt with prompt.


Mit Google übersetzen
Ella K.

Frustrated user of six years

I’ve been using this software for six years the features seem promising but the reality of them are not easy to use and implement or take too long for customer service. It is not customizable for a large scale salon and that is not what bothers me the most, it’s when you call Support and they have no solutions except we don’t do that. And I mean repeatedly that is what I get from their Support team.


Mit Google übersetzen
Celeste W.

Just switched BACK to Booker from another booking software

We have been using Booker in my business for years and earlier this year we were convinced by another booking service (the big name in our industry) to switch over. It was one of the worst decisions we have made. After 4 months of giving it our best try and much frustration over the new booking system's lack of features, unhelpful reporting options and staff frustrations, we switched back to Booker and THAT was one of the best decisions we made. Booker is the BEST platform for service based booking and the back end reporting of that kind of business. I do wish their customer service was as good as the other one we tried but it is not nearly as responsive. We are happy to be back though!!


Mit Google übersetzen
Ashely S.
Branche: Verbraucherdienste
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Book It!

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 11.10.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

Booker is a godsend for so many salons. It is very user-friendly and they have implemented the use of embedded training videos for all the features; this is a wonderful tool and works very well for people who are visual learners, which most stylists happen to be. For salon managers and owners, Booker offers a variety of tools: time-clock, sales tracking, inventory, tip allocation, expenditures/budgets, etc. Being a web-based software, it's very easy to add a widget or embed a link on your website and/or Facebook page to allow customers to easily schedule themselves for services. In addition, there is a built-in point of sale system that makes it easy to check out clients without needing to switch over to another program and/or system.

Nachteile

The downside to being a web-based software: if the server is down or there is an issue with the website, you cannot access your calendar or your point of sale system. Booker has been awesome enough to provide a separate website where they allow you to report issues of the system being down and also announcing known issues. Their customer service makes up for this issue.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Michael C.
Branche: Medizinische Praxis
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Using it for our Med Spa

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 24.9.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Booker does what we need, support has always been responsive and it is easy to use.

Vorteile

Ease of use so, easy to train. In the Day Spa industry front desk turnover is frequent so it is nice to be able to quickly show a new gal how to use the system.

Nachteile

We were previously Salon Iris customers and I am a programmer. With access to the database on that system I could run queries on anything in the database. Booker does not provide access to the SQL database so that is not possible. I do however have all of the reports that I need.

Also, it would be nice to have the ability to set access a little more granular. For example, if I give a gal access to look at gift card balances, I will also have given her access to modify gift card balances.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Verifizierter Rezensent
Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Good but Pricey

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 29.7.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

My experience was great with them. The customer service was great- easy to contact & fix any issues I dealt with prompt.

Vorteile

I knew this program backwards and forward- To me it was easy to use and simple to teach new staff. Gift Card & Client look up was easy & had multiple ways to find something if you had very little info from client to go on.

Nachteile

The price was my biggest issue. As a massage therapist I wish it had better SOAP note section or my even a body to make charting on a client better- it is a scheduler mainly though so I don't know. Just would have been a nice added feature that other competing scheduling software had.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 7.0/10

Ella K.
Branche: Einzelhandel
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Frustrated user of six years

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 31.12.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

I’ve been using this software for six years the features seem promising but the reality of them are not easy to use and implement or take too long for customer service. It is not customizable for a large scale salon and that is not what bothers me the most, it’s when you call Support and they have no solutions except we don’t do that. And I mean repeatedly that is what I get from their Support team.

Vorteile

All the features they supposedly offer.

Nachteile

No customer support, terrible training, and my staff does not feel like it’s easy to use. It takes forever to track and check people out. The reports are confusing and make no sense and their payroll is not customizable so I still have to outsource and pay more. They seem to be prompt when they’re selling you something to add cost to your service but not when you need help. And their support has no solutions or work around options.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 0.0/10

Celeste W.
Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Just switched BACK to Booker from another booking software

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 25.7.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

We have been using Booker in my business for years and earlier this year we were convinced by another booking service (the big name in our industry) to switch over. It was one of the worst decisions we have made. After 4 months of giving it our best try and much frustration over the new booking system's lack of features, unhelpful reporting options and staff frustrations, we switched back to Booker and THAT was one of the best decisions we made. Booker is the BEST platform for service based booking and the back end reporting of that kind of business. I do wish their customer service was as good as the other one we tried but it is not nearly as responsive. We are happy to be back though!!

Vorteile

Ease of scheduling, quick to learn/intuitive platform, broad range of reporting options.

Nachteile

The customer support could be faster and more helpful. The client end of scheduling could be easier for the client.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Nutzerempfehlung
8,2/10
Basierend auf 911 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Booker Software Preis

Booker Software Preis

Beginnt ab
129,00 $/Monat
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,9/5
Basierend auf 911 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Booker Software Funktionen

Booker Software Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Anpassbare Berichterstellung
Anpassbare Vorlagen
Automatische Benachrichtigungen
Benutzerdefinierte Felder
Berichterstattung und Statistik
Daten-Import / -Export
E-Mail-Integration
Elektronische Zahlungen
Erinnerungen
Integration von Dritten
Kalenderverwaltung
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Kundendatenbank
Kundenspezifisches Branding
Social-Media-Integration
Umfragen & Feedback
Funktionen
4/5
Basierend auf 911 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Booker Software Häufig gestellte Fragen

Booker Software Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Booker Software.

F. Welche Preispläne bietet Booker Software an?

Booker Software bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 129,00 $/Monat

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Nicht verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Booker Software?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Booker Software

F. Wer sind die typischen Nutzer von Booker Software?

Booker Software hat die folgenden typischen Kunden:

Kleine Unternehmen, Großunternehmen, Mittlere Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Booker Software unterstützt?

Booker Software unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet Booker Software an?

Booker Software hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt Booker Software mobile Geräte?

Booker Software unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone, iPad

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Booker Software?

Booker Software kann in folgende Anwendungen integriert werden:

BirdEye, FrontdeskAI, Keap, Keap, Mailchimp, Mailchimp, Marketing 360, ReminderCall.com, Smart Hotel Software, Twitter

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Booker Software an?

Booker Software bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Forum, Online-Support, Telefon-Support, Video-Anleitungen, Wissensdatenbank