Booker Software

Booker Software

Software Spa- und Salon-Business-Management.

4.1/5 (897 Bewertungen)

Booker Software Übersicht

Was ist Booker Software?

Überhole deine Konkurrenz mit der preisgekrönten Salon- und Spa-Software von Booker, der kompletten Plattform, die weiß, dass du dich lieber auf deine Kunden konzentrieren solltest, anstatt alle täglichen Aufgaben manuell zu erledigen. Booker hilft dir bei der Verwaltung deiner Terminbuchungen, POS-, Mitgliedschafts- und Treueprogramme, während du gleichzeitig neue Kunden gewinnen und binden kannst. Greife über die sichere, kostengünstige und bequeme, cloudbasierte Software von Booker rund um die Uhr auf dein Booker-Konto zu. Die Plattform basiert auf fünf Grundpfeilern des Business Management: Anziehen: Erziele Buchungen von neuen Kunden auf deiner Website und auf Partnerseiten wie Facebook, Yelp, MapQuest und mehr. Buchen: Biete deinen Kunden die Möglichkeit, mit Online-, Social- und mobilen Buchungsoptionen jederzeit Termine zu vereinbaren. Verkaufen: Verwalte und optimiere Verkaufsstellen, Zahlungsabwicklungen, eCommerce und den Verkauf von Geschenkkarten auf einer einzigen Plattform. Verwalten: Übernehme die Kontrolle über deine Mitarbeiter-, Kunden- und Inventardaten mit benutzerfreundlichen Nachverfolgungs- und Berichterstattungstools. Binden: Baue langfristige Kundenbeziehungen auf, indem du Tools für die Kundenbindung verwendest, die zum richtigen Zeitpunkt die richtige Botschaft vermitteln.

Booker Software Übersicht

Preis

Beginnt ab
1.295,00 $/Monat

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Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Booker Software Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Vereinigte Staaten von Amerika
Unterstützte Sprachen
Englisch

Screenshots

Booker Software Screenshot:
Booker Software Screenshot: Booker Software Screenshot: Booker Software Screenshot: Booker Software Screenshot: Booker Software Screenshot: Booker Software Screenshot: Booker Software Screenshot: Booker Software Screenshot: Booker Software Screenshot: Booker Software Screenshot: Set up an ecommerce store in Booker

Booker Software Bewertungen

Booker Software Bewertungen

Gesamtbewertung
4.1
/
5 897 Nutzerbewertungen
Ausgezeichnet
461

Sehr gut
257

Durchschnitt
91

Gering
33

Schlecht
55

Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
4.2
Kundenbetreuung
4.2
80% haben diese Anwendung empfohlen
Ashely S.

Book It!


Mit Google übersetzen
Connie W.

Keeping everyone on the same page

The survey section is really helpful to hear from clients on what we can add or change to make their experience the best it can be. The flexibility of having booker app on our phone lets us have everything we need at all times.


Mit Google übersetzen
Tonya H.

Booker is a very useful tool in our Spa

Very pleased. We've been using it since day 1 in our Spa -6 years. Like I said before, really like the add-ons of [SENSITIVE CONTENT HIDDEN], for Marketing; and [SENSITIVE CONTENT HIDDEN], for never missing a call.


Mit Google übersetzen
Michael C.

Using it for our Med Spa

Booker does what we need, support has always been responsive and it is easy to use.


Mit Google übersetzen
Brad M.

I used to love Booker, but fixes and updates come slowly and customer service is terrible!

Booker is a robust solution for online scheduling and taking payments too. In theory, Booker will save you loads of time since customers schedule and manage their own appointments. In reality, we spend too much time on the phone with Booker trying to work out quirks.


Mit Google übersetzen
Ashely S.
Branche: Verbraucherdienste
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
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Book It!

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 11.10.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

Booker is a godsend for so many salons. It is very user-friendly and they have implemented the use of embedded training videos for all the features; this is a wonderful tool and works very well for people who are visual learners, which most stylists happen to be. For salon managers and owners, Booker offers a variety of tools: time-clock, sales tracking, inventory, tip allocation, expenditures/budgets, etc. Being a web-based software, it's very easy to add a widget or embed a link on your website and/or Facebook page to allow customers to easily schedule themselves for services. In addition, there is a built-in point of sale system that makes it easy to check out clients without needing to switch over to another program and/or system.

Nachteile

The downside to being a web-based software: if the server is down or there is an issue with the website, you cannot access your calendar or your point of sale system. Booker has been awesome enough to provide a separate website where they allow you to report issues of the system being down and also announcing known issues. Their customer service makes up for this issue.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Connie W.
Branche: Gastgewerbe
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Mit Google übersetzen

Keeping everyone on the same page

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 30.9.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

The survey section is really helpful to hear from clients on what we can add or change to make their experience the best it can be. The flexibility of having booker app on our phone lets us have everything we need at all times.

Vorteile

Booker is so great. Everyone of my staff has their own logins to look at their schedules at any time. My accounting department (that is in a different building) has access to check balances....my HR department can also access it to do payroll....making it easy for us all to stay on the same page of the business. At any time my GM can look at the dash board to see where we stand any any given time of the month. The clients love it because they can make appointments on line and they love the text reminders for their appointments. As the director I want to make sure clients are happy...I get feed back from surveys that let us know if we are doing things right or if we need to improve on things. Bookers Customer service used to be a little frustrating but I feel like they have really stepped it up lately. Thanks Booker for helping us do our job in a very efficient way!

Nachteile

I wish we could add specials or notes to certain days...their really isn’t any place for that. We end up putting notes in someone’s schedule so it shows up on the day...it works but not ideal.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Tonya H.
Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Mit Google übersetzen

Booker is a very useful tool in our Spa

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 11.12.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Very pleased. We've been using it since day 1 in our Spa -6 years. Like I said before, really like the add-ons of [SENSITIVE CONTENT HIDDEN], for Marketing; and [SENSITIVE CONTENT HIDDEN], for never missing a call.

Vorteile

You can be very thorough in booking your appointments. Especially like the details tab where you can add notes for each client & can even scan pages into their account. Can easily see their appointments & past orders.
We like the add ons to the software, as well - [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]

Nachteile

Sometimes, when you make a mistake, it's hard to back out of it, especially with payments. You just have to force other transactions to make the outcome that you needed in the first place.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Michael C.
Branche: Medizinische Praxis
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
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Using it for our Med Spa

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 24.9.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Booker does what we need, support has always been responsive and it is easy to use.

Vorteile

Ease of use so, easy to train. In the Day Spa industry front desk turnover is frequent so it is nice to be able to quickly show a new gal how to use the system.

Nachteile

We were previously Salon Iris customers and I am a programmer. With access to the database on that system I could run queries on anything in the database. Booker does not provide access to the SQL database so that is not possible. I do however have all of the reports that I need.

Also, it would be nice to have the ability to set access a little more granular. For example, if I give a gal access to look at gift card balances, I will also have given her access to modify gift card balances.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Brad M.
Branche: Verlagswesen
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
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I used to love Booker, but fixes and updates come slowly and customer service is terrible!

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 30.10.2017
Quelle der Bewertung: GetApp

Booker is a robust solution for online scheduling and taking payments too. In theory, Booker will save you loads of time since customers schedule and manage their own appointments. In reality, we spend too much time on the phone with Booker trying to work out quirks.

Vorteile

Admin backend is solid and reliable.
Lots of options to customize. Too many at times since finding just the right setting can take 15-20 minutes or require a phone call to customer service.

Nachteile

Customer front end is weak and confusing. Booker does not allow certain booking options (CF2) to be used in iFrames. This forces you to send customers to a 3rd party website (not yours) to make appointments. Fixes and feature requests come slowly if at all.
If you are interested in using Booker be sure you know what you are getting into before you commit. It is very difficult to get 100, 500, or thousands of customers to move to a new appointment system if you later decide Booker is not what you expected. Get used to what Booker looks like now and be okay with that for the long haul. Don't plan on being able to add a feature of even getting Booker to fix bugs. Booker will show you a long list of "fixes" and revision numbers of updated software. I have never known any of these updates to address a bug of concern we had with the SaaS. Customer requests are ignored and bugs are described as features. Yes, they really are! For example, in some places staff names are sorted by first name and in other places they are sorted by last name. This does make it feel like you are using different software products and will infuriate you at times.
Different interfaces all work differently. In other words, they all feel like different products. We use the admin interface, the Booker iOS app, the Booker customer app, CF1, and Facebook app. That seems like lots of great options until you realize how disjointed and different they all are. You are not merely learning one software package, you really have to learn them all.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 0.0/10

Nutzerempfehlung
8.3/10
Basierend auf 897 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Booker Software Preis

Booker Software Preis

Beginnt ab
1.295,00 $/Monat
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4/5
Basierend auf 897 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Booker Software Funktionen

Booker Software Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Anpassbare Berichterstellung
Anpassbare Vorlagen
Automatische Benachrichtigungen
Benutzerdefinierte Felder
Berichterstattung und Statistik
CRM-Integration
Daten-Import / -Export
E-Mail-Integration
Echtzeit-Daten
Elektronische Zahlungen
Erinnerungen
Integration von Dritten
Kalenderverwaltung
Kundendatenbank
Kundenspezifisches Branding
Social-Media-Integration
Umfragen & Feedback
Funktionen
4/5
Basierend auf 897 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Booker Software Häufig gestellte Fragen

Booker Software Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Booker Software.

F. Welche Preispläne bietet Booker Software an?

Booker Software bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 1.295,00 $/Monat

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Nicht verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Booker Software?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Booker Software

F. Wer sind die typischen Nutzer von Booker Software?

Booker Software hat die folgenden typischen Kunden:

Großunternehmen, Mittlere Unternehmen, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Booker Software unterstützt?

Booker Software unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet Booker Software an?

Booker Software hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt Booker Software mobile Geräte?

Booker Software unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone, iPad

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Booker Software?

Booker Software kann in folgende Anwendungen integriert werden:

BirdEye, FrontdeskAI, Google Analytics, Infusionsoft, Infusionsoft, Mailchimp, Mailchimp, Marketing 360, ReminderCall.com, Twitter

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Booker Software an?

Booker Software bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Forum, Wissensdatenbank, Online-Support, Telefon-Support, Video-Anleitungen