Vivocha

Vivocha

Next Generation Customer Interaction Platform

4.5/5 (2 Bewertungen)

Vivocha Übersicht

Vivocha is an emerging provider of Next Generation Customer Engagement solutions. Its award-winning platform enables businesses to seamlessly communicate with prospects and customers right on the website Mobile or messaging app, using any combination of Video, Voice, Chat, and collaboration tools like assisted browsing, form & document sharing. A sophisticated proactive engine optimizes contacts to reduce service cost and avoid redundant calls to the contact center.
More than 200 companies around the world, including ING, Crédit Agricole, L’Occitane, AXA, Genertel, Allianz, TUI, National Bank of Kuwait, E.ON, Accenture, NewLook, BMW, trust Vivocha technology to improve their Online customer care processes.
As a stand-alone platform, or fully integrated with pre-existing contact center technologies, Vivocha dramatically reduces deployment time and integration cost, resulting in fast ROI.

Preis

Beginnt ab
52,00 $/Monat
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Kostenlose Testversion
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Geräte

Unternehmensgröße

K
M
G

Märkte

Asien, Australien, Kanada, China, Europa und 5 weitere , Deutschland, Indien, Japan, Lateinamerika, Mittlerer Osten und Afrika

Unterstützte Sprachen

Arabisch, Chinesisch (vereinfacht), Chinesisch (traditionell), Tschechisch, Dänisch und 22 weitere , Niederländisch, Englisch, Finnisch, Französisch, Deutsch, Hebräisch, Ungarisch, Indonesisch, Irisch, Italienisch, Japanisch, Koreanisch, Norwegisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Spanisch, Schwedisch, Taiwanisch, Thai, Türkisch, Ukrainisch

Vivocha Bewertungen

Gesamtbewertung
4.5/5
100% Positive Bewertungen
1
Ausgezeichnet
1
Sehr gut
0
Durchschnitt
0
Gering
0
Schlecht
Verifizierter Rezensent
Mit Google übersetzen

The right platform for top customer experience

Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 11.1.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Usually on chat interactions, in case of problems, it might take a while to understand what does the customer need, with all the feedback we get from the dashboard we are saving time in dealing with clients requests via chat

Vorteile

We have been using the chat and call back features of Vivocha for some years now and the whole team finds it very useful. For agents it is very easy to use and the dashboard offer us a good amount of information regarding the interaction of the customers on the page that help us understand what is the problem or what do the customer wants without making too many questions. It is very efficient so we receive all this information on real time.
The integrations of Vivocha with Megento and Zendesk work very well.

Nachteile

It has its cost so I would recommend it not for small brands/companies, but to business in which it is very important to have a high level of customer experience, otherwise most of the features that worth it might remain unused

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

8.0/10
Stephanie watson
Mit Google übersetzen

Convert Online Visitors Faster

Bewertet am 25.4.2013
Quelle der Bewertung: GetApp

Whether you provide a product, or a service, Vivocha can improve your customer service exponentially. As a freelance writer, I can use it and be available when visitors come to my website and be right there to answer questions. I could also hire sales/support staff to be there and use the product to push sales or offer an help desk service.

Vorteile

You can connect to many clients through one platform

Nachteile

You will need a live chat operator on duty

Vivocha Preis

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Abonnement

Vivocha licence fees are charged on a per-user, per-month basis to give you step-by-step scalability in your adoption of the services.

Vivocha Funktionen

  • API
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Mobile Integration

  • Aktivitäts-Dashboard
  • Anpassbare Berichterstellung
  • Anpassbare Vorlagen
  • Automatische Benachrichtigungen
  • Benutzerdefinierte Felder
  • Berichterstattung und Statistik
  • CRM-Integration
  • Daten-Import / -Export
  • E-Mail-Integration
  • Echtzeit-Daten
  • Elektronische Zahlungen
  • Erinnerungen
  • Integration von Dritten
  • Kalenderverwaltung
  • Kundendatenbank
  • Kundenspezifisches Branding
  • Social-Media-Integration

Zusätzliche Informationen für Vivocha

Schlüssel-Features von Vivocha

  • Agents & Routing Management
  • Co-Browsing
  • Complete Customization of Services
  • Ecommerce Integrations
  • Form Sharing
  • Google Analytics Integrations
  • Macros & Canned Response
  • Multichannel Platforrm
  • Open API
  • Page Pushing
  • Proactive Engagement Rules
  • SSL Support
  • Transcript Analysis & Data Export
  • Video Chat & Call
  • Visitors Tracking History
  • Voice Call: Click to Call, Call Back Now & Later

Vorteile

Boosts online sales thanks to a significant increase in the conversion rate. Decreases the abandonment rate and increases the average sale price thanks to prompt support over multiple channels. Identifies hot leads and offers the best web experience on the market!

Vivocha Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Vivocha.

F. Welche Preispläne bietet Vivocha an?

Vivocha bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 52,00 $/Monat

Preismodell: Abonnement

Kostenlose Testversion: Nicht verfügbar

Vivocha licence fees are charged on a per-user, per-month basis to give you step-by-step scalability in your adoption of the services.

F. Was sind die Hauptfunktionen von Vivocha?

Vivocha bietet die folgenden Funktionen:

  • Agents & Routing Management
  • Co-Browsing
  • Complete Customization of Services
  • Ecommerce Integrations
  • Form Sharing
  • Google Analytics Integrations
  • Macros & Canned Response
  • Multichannel Platforrm
  • Open API
  • Page Pushing
  • Proactive Engagement Rules
  • SSL Support
  • Transcript Analysis & Data Export
  • Video Chat & Call
  • Visitors Tracking History
  • Voice Call: Click to Call, Call Back Now & Later

F. Wer sind die typischen Nutzer von Vivocha?

Vivocha hat die folgenden typischen Kunden:

Großunternehmen, Mittlere Unternehmen, Öffentliche Verwaltung

F: Welche Sprachen werden von Vivocha unterstützt?

Vivocha unterstützt die folgenden Sprachen:

Arabisch, Chinesisch (vereinfacht), Chinesisch (traditionell), Tschechisch, Dänisch, Niederländisch, Englisch, Finnisch, Französisch, Deutsch, Hebräisch, Ungarisch, Indonesisch, Irisch, Italienisch, Japanisch, Koreanisch, Norwegisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Spanisch, Schwedisch, Taiwanisch, Thai, Türkisch, Ukrainisch

F. Welche Preispläne bietet Vivocha an?

Vivocha hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt Vivocha mobile Geräte?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Geräte Vivocha unterstützt

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Vivocha?

Vivocha kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Docebo, Docebo, Google Drive, Joomla, Microsoft Dynamics CRM, Salesforce Sales Cloud, Shopify, Wordpress, Zendesk, Zendesk

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Vivocha an?

Vivocha bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Wissensdatenbank, Online-Support, Telefon-Support

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