
Deputy
Über Deputy
Deputy ist eine All-in-one-Plattform zur Mitarbeitereinsatzplanung (Rostering), Zeiterfassung (Time Clock), Aufgabenverteilung und zur Kommunikation. Verwende die mobilen Anwendungen von Deputy, um dein Team von überall aus zu managen. Die Deputy iPad-Kiosk-Anwendung bietet eine Zeiterfassung für Mitarbeiter mit kompletter Selbstbedienung. Alles mit einfachem, intuitivem Design.
Deputy bietet eine End-to-End-Lösung für die Verwaltung deiner Mitarbeiter. Von der Mitarbeitereinsatzplanung (Dienstplanerstellung) bis zur Integration der Gehaltsabrechnung – alles in einer einzigen Lösung. Erstelle deine Terminplanung mit unserer Web- oder Mobilanwendung und veröffentliche sie für deine Mitarbeiter per E-Mail/SMS/Push-Benachrichtigung mit der Möglichkeit, dass deine Mitarbeiter ihre Schichten bestätigen. Mitarbeiter können sich über Deputy Mobile Apps mit Geo-Location-Tagging einloggen oder sie können die Deputy Kiosk iPad App mit Gesichtserkennung nutzen. Übertrage deine virtuellen Stundenzettel nahtlos in Cloud-Lohnabrechnungslösungen mit vollständiger Überstundenberechnung. Oder lade sie zur Excel- oder On-Premise-Analyse in eine Datei herunter. Es ist einfach, leicht und schnell.
Bilder





Du bist nicht sicher, ob Deputy das Richtige ist?
Mit einer beliebten Alternative vergleichen
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Bedienkomfort
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Alternativen
RUN Powered by ADP

Microsoft Excel

WhenToWork

Celayix

Nutzerbewertungen
Hast du Deputy bereits?
Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
The team at QB Gelato is very pleased with Deputy. It is easy to use and the team members love...
Bewertet am 17.4.2018
Vorteile
As QB Gelato continues to grow we are finding the tools within Deputy to be extremely valuable. For example, we have set up our 'Opening, Closing & Daily Checklists' in Deputy under tasks which allows us to run our business as paperless as possible. In addition, it gives Management the ability to check-in and see if tasks are being completed when not at the shop. Being able to communicate updates to the team members and request a confirmation that they have read the communication is brilliant. I look forward to putting the scheduling module to the test this summer as we are adding on a mobile truck to our business. I have no doubt Deputy will exceed any scheduling requirements. My final comment has to do with processing payroll and the integration between Deputy and our payroll system. Having this integration feature is such a time saver. It literally takes less than 5 minutes to run payroll as the hours from Deputy import seamlessly into our payroll system. We are extremely pleased with Deputy and highly recommend this software application for scheduling. A final note... support is excellent!
Nachteile
At the present time there is nothing we dislike about Deputy. The support team is always there to guide you through issues.
- Branche: Essen & Trinken
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Deputy Helped us to go Paperless
Bewertet am 26.9.2022
Since implementing deputy payroll is more accurate, we save at least 35 hours of manual labour per...
Since implementing deputy payroll is more accurate, we save at least 35 hours of manual labour per week and we use 65% less paper.
Vorteile
Ease of use and security for each member of staff. With the addition of the onboarding facility Deputy has become a vital part of our operation.
Nachteile
I wish the scheduling facility was easier to use on a mobile or tablet. As I spend most of my life on the move this would be perfect.
In Betracht gezogene Alternativen
Time TrackerGründe für den Wechsel zu Deputy
Deputy customer service, cost, functionality and security features.- Branche: Bekleidung & Mode
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
No bad until you try to leave
Bewertet am 27.8.2018
I have rarely ever left a negative review in my life but after my recent experience I feel it's...
I have rarely ever left a negative review in my life but after my recent experience I feel it's almost a responsibility. I closed my business in July. Not having a need for timekeeping I cancelled an account. I deleted all staff and shifts and unsubscribed from this service. I did so before the close of the billing cycle. Since this is a payment in advance service I should have been left with nothing outstanding. I've had demand after demand. I went back into the account to inquire as to why I'm still receiving demands to find that the account was not closed, I was not unsubscribed and although all staff profiles had been deleted i was still listed as having 5 staff. I updated my contact information, emailed Deputy stating that I had unsubscribed using the instructions in the help files and heard nothing more. Then the demands started again. The worst however was having to deal with their customer service rep on live chat who'd leave me sitting on live chat for 5-7 minutes at a time only to come back and claim he was leaving me hang there on purpose so "I'd calm down" He seemed to take particular exception to me insisting on a chat transcript. Given that I'm so furious with this company and how it allows its reps to treat customers, customer service rep's strategy didn't work. I got my chat transcript in the end but only by copying and pasting the entire thing myself. He wasn't too keen on his replies being included in the chat transcript. Utterly disgusting.
Vorteile
It's cheap. It's not an expensive service but the old adage you get what you pay for applies here.
Nachteile
Customer service is deplorable. I've never in my lifetime of dealing with various services, apps, etc ever dealt with a customer service rep as badly trained and as unprofessional as I have seen at Deputy.
Antwort von Deputy
Hi Natalie. We really value your feedback and will share this information with our team. Thank you for your honesty and we look forward to working with you in the future to improve your Deputy experience!
- Branche: Elektrische/elektronische Fertigung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 6.0 /10
Really easy-to-use interface
Bewertet am 22.9.2023
Vorteile
In my view, Deputy has an easy-to-use interface that simplifies the process of creating and managing schedules, and I especially highlight the mobile app, which allows our employees to access their schedules and clock in easily. I think Deputy is a solid tool for workforce management, especially for companies that focus on scheduling and timekeeping.
Nachteile
Some users may find the pricing to be on the higher side, especially for larger teams or businesses with complex scheduling requirements.
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Deputy Review!
Bewertet am 1.5.2022
Vorteile
What we like most about this software is the ease of clocking in and out and tracking our employees locations.
Nachteile
We like almost everything about Deputy besides how it and ADP integrate. We are still trying to figure out how to connect the two.
Deputy Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Deputy.F. Welche Preispläne bietet Deputy an?
Deputy bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 4,50 $/Monat
- Preismodell: Kostenlose Version, Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Deputy?
Deputy hat die folgenden typischen Kunden:
2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von Deputy unterstützt?
Deputy unterstützt die folgenden Sprachen:
Chinesisch, Chinesisch (traditionell), Deutsch, Englisch, Französisch, Italienisch, Japanisch, Koreanisch, Portugiesisch, Spanisch
F. Unterstützt Deputy mobile Geräte?
Deputy unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Deputy?
Deputy kann in folgende Anwendungen integriert werden:
ADP Workforce Now, BambooHR, Box, Clover, Dropbox Business, Epos Now, Google Calendar, Google Workspace, Gusto, IDEXX Neo, LastPass, Lightspeed POS, Lightspeed Retail, MYOB Business, Microsoft Azure, Microsoft Outlook, NetSuite, NetSuite for Retail, Okta, OnPay, Paychex Flex, Paycor, Paylocity, Proliant, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Revel Systems, Rippling, Salesforce Work.com, Sapling, ServiceM8, Shopify, SimplePay, Square Point of Sale, TriNet Zenefits, VMware AirWatch, Vend, Wagepoint, WhosOnLocation, WorkflowMax, Xero, Zapier, talech
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Deputy an?
Deputy bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat
Ähnliche Kategorien
Sieh alle für Deputy gefundenen Softwarekategorien an.
- Dienstplan Software & Schichtplaner
- Kalender Software
- Stempeluhr Software
- Planungstools
- Urlaubsverwaltung Software
- Personaleinsatzplanung Software
- Zeiterfassungssysteme
- Anwesenheit Software
- Catering Software
- Gastronomie Software
- Projektmanagement Tools für gemeinnützige Organisationen
- Pflegeplanungssoftware
- Terminplaner für Arztpraxen
- HR Software
- Projekttracking Software
- Projektplanungssoftware