
Deputy
Über Deputy
Deputy ist eine All-in-one-Plattform zur Mitarbeitereinsatzplanung (Rostering), Zeiterfassung (Time Clock), Aufgabenverteilung und zur Kommunikation. Verwende die mobilen Anwendungen von Deputy, um dein Team von überall aus zu managen. Die Deputy iPad-Kiosk-Anwendung bietet eine Zeiterfassung für Mitarbeiter mit kompletter Selbstbedienung. Alles mit einfachem, intuitivem Design.
Deputy bietet eine End-to-End-Lösung für die Verwaltung deiner Mitarbeiter. Von der Mitarbeitereinsatzplanung (Dienstplanerstellung) bis zur Integration der Gehaltsabrechnung – alles in einer einzigen Lösung. Erstelle deine Terminplanung mit unserer Web- oder Mobilanwendung und veröffentliche sie für deine Mitarbeiter per E-Mail/SMS/Push-Benachrichtigung mit der Möglichkeit, dass deine Mitarbeiter ihre Schichten bestätigen. Mitarbeiter können sich über Deputy Mobile Apps mit Geo-Location-Tagging einloggen oder sie können die Deputy Kiosk iPad App mit Gesichtserkennung nutzen. Übertrage deine virtuellen Stundenzettel nahtlos in Cloud-Lohnabrechnungslösungen mit vollständiger Überstundenberechnung. Oder lade sie zur Excel- oder On-Premise-Analyse in eine Datei herunter. Es ist einfach, leicht und schnell.
Preisoptionen ab:
4,50 $/Monat
- Kostenlose Version
- Gratis Testen
- Abonnement
Die 5 Top-Alternativen zu Deputy
Typische Kunden
- Freie Mitarbeiter
- Kleine Unternehmen (2–50)
- Mittelgroße Unternehmen (51–500)
- Großunternehmen (500 und mehr)
Einsatz
- Cloudbasiert
- On-Premise (vor Ort)
Erhältlich in diesen Ländern
Australien, Brasilien, Kanada, China, Deutschland , Finnland, Vereinigtes Königreich, Indien, Japan, Mexiko, Neuseeland, Schweden, Vereinigte Staaten und 8 weitere
Unterstützte Sprachen
Chinesisch, Chinesisch (traditionell), Deutsch, Englisch, Französisch , Italienisch, Japanisch, Koreanisch, Portugiesisch, Spanisch und 5 weitere
Preisoptionen ab:
4,50 $/Monat
- Kostenlose Version
- Gratis Testen
- Abonnement
Die 5 Top-Alternativen zu Deputy
Bilder





Funktionen
Gesamtzahl der Funktionen von Deputy: 104
Alternativen
QuickBooks Time

Celayix

Homebase

WhenToWork

Nutzerbewertungen
Hast du Deputy bereits?
Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
The team at QB Gelato is very pleased with Deputy. It is easy to use and the team members love...
Bewertet am 17.4.2018
Vorteile
As QB Gelato continues to grow we are finding the tools within Deputy to be extremely valuable. For example, we have set up our 'Opening, Closing & Daily Checklists' in Deputy under tasks which allows us to run our business as paperless as possible. In addition, it gives Management the ability to check-in and see if tasks are being completed when not at the shop. Being able to communicate updates to the team members and request a confirmation that they have read the communication is brilliant. I look forward to putting the scheduling module to the test this summer as we are adding on a mobile truck to our business. I have no doubt Deputy will exceed any scheduling requirements. My final comment has to do with processing payroll and the integration between Deputy and our payroll system. Having this integration feature is such a time saver. It literally takes less than 5 minutes to run payroll as the hours from Deputy import seamlessly into our payroll system. We are extremely pleased with Deputy and highly recommend this software application for scheduling. A final note... support is excellent!
Nachteile
At the present time there is nothing we dislike about Deputy. The support team is always there to guide you through issues.

- Branche: Essen & Trinken
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
A+ Scheduling Software
Bewertet am 23.4.2018
Saves me time and hassle. Employees know how to use it quickly with little/no training.
Saves me time and hassle. Employees know how to use it quickly with little/no training.
Vorteile
Inexpensive, feature rich, and easy for me to export timesheets to our payroll provider, Gusto. It was easy to add our existing employees when we made the switch. Employees have no complaints using it for time off requests, unavailability or integrating with their calendar so they know when they're scheduled.
Nachteile
The manager side of the mobile app is lacking full access to make it easy to approve time off requests. Depending how I pull up the request from my phone sometimes it also shows the date as Christmas Eve from years in the past (like 2015). Hasn't been a big enough pain for me personally to be mad enough to contact them, though I should so they can tell me I'm dumb and using it wrong or fix it.
- Branche: Bekleidung & Mode
- Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
No bad until you try to leave
Bewertet am 27.8.2018
I have rarely ever left a negative review in my life but after my recent experience I feel it's...
I have rarely ever left a negative review in my life but after my recent experience I feel it's almost a responsibility. I closed my business in July. Not having a need for timekeeping I cancelled an account. I deleted all staff and shifts and unsubscribed from this service. I did so before the close of the billing cycle. Since this is a payment in advance service I should have been left with nothing outstanding. I've had demand after demand. I went back into the account to inquire as to why I'm still receiving demands to find that the account was not closed, I was not unsubscribed and although all staff profiles had been deleted i was still listed as having 5 staff. I updated my contact information, emailed Deputy stating that I had unsubscribed using the instructions in the help files and heard nothing more. Then the demands started again. The worst however was having to deal with their customer service rep on live chat who'd leave me sitting on live chat for 5-7 minutes at a time only to come back and claim he was leaving me hang there on purpose so "I'd calm down" He seemed to take particular exception to me insisting on a chat transcript. Given that I'm so furious with this company and how it allows its reps to treat customers, customer service rep's strategy didn't work. I got my chat transcript in the end but only by copying and pasting the entire thing myself. He wasn't too keen on his replies being included in the chat transcript. Utterly disgusting.
Vorteile
It's cheap. It's not an expensive service but the old adage you get what you pay for applies here.
Nachteile
Customer service is deplorable. I've never in my lifetime of dealing with various services, apps, etc ever dealt with a customer service rep as badly trained and as unprofessional as I have seen at Deputy.
Antwort von Deputy
Hi Natalie. We really value your feedback and will share this information with our team. Thank you for your honesty and we look forward to working with you in the future to improve your Deputy experience!
- Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
- Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 1.0 /10
No live customer service
Bewertet am 1.11.2022
Vorteile
great User interface, lots of integration options ( ours doesn't work well ), fairly snappy
Nachteile
Customer service just horrible. Everything is communicated via tickets. No live chat, No live phone number, nothing. When something happens they ask for a picture, so you gottta go, replicate the problem, take a screen shot, send it to them and then wait god nknows how long for someone to get back to you. so frustrating
- Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
- Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Easy to use scheduling system
Bewertet am 19.8.2022
Easy to use as an employee and looks easy to use from an admin perspective. Never had a problem...
Easy to use as an employee and looks easy to use from an admin perspective. Never had a problem with my timesheets!
Vorteile
As an employee who has used this for 5+ years this is an easy program to use within a small business. I clock in, clock out and can edit my time if needed. I can offer shifts up and accept or look for more all within the app. I like being notified when new shifts are offered as well via text and can accept them without even opening the app. I wish the calendar in deputy would sync with my apple calendar so I didn’t have to manually enter my deputy shifts into it.
Nachteile
I wish the calendar in deputy would sync with my apple calendar so I didn’t have to manually enter my deputy shifts into it.
Deputy Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Deputy.F. Welche Preispläne bietet Deputy an?
Deputy bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 4,50 $/Monat
- Preismodell: Kostenlose Version, Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Deputy?
Deputy hat die folgenden typischen Kunden:
2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
F: Welche Sprachen werden von Deputy unterstützt?
Deputy unterstützt die folgenden Sprachen:
Chinesisch, Chinesisch (traditionell), Deutsch, Englisch, Französisch, Italienisch, Japanisch, Koreanisch, Portugiesisch, Spanisch
F. Unterstützt Deputy mobile Geräte?
Deputy unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Deputy?
Deputy kann in folgende Anwendungen integriert werden:
ADP Workforce Now, BambooHR, Box, Clover, Dropbox Business, Epos Now, Google Calendar, Google Workspace, Gusto, IDEXX Neo, LastPass, Lightspeed POS, Lightspeed Retail, MYOB Business, Microsoft Azure, Microsoft Outlook, NetSuite, NetSuite for Retail, Okta, OnPay, Paychex Flex, Paycor, Paylocity, Proliant, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Revel Systems, Rippling, Salesforce Work.com, Sapling, ServiceM8, Shopify, SimplePay, Square Point of Sale, VMware AirWatch, Vend, Wagepoint, WhosOnLocation, WorkflowMax, Xero, Zapier, Zenefits, talech
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Deputy an?
Deputy bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat
Ähnliche Kategorien
Sieh alle für Deputy gefundenen Softwarekategorien an.
- Dienstplan Software & Schichtplaner
- Kalender Software
- Stempeluhr Software
- Planungstools
- Urlaubsverwaltung Software
- Personaleinsatzplanung Software
- Zeiterfassungssysteme
- Anwesenheit Software
- Catering Software
- Gastronomie Software
- Projektmanagement Tools für gemeinnützige Organisationen
- Pflegeplanungssoftware
- Terminplaner für Arztpraxen
- HR Software
- Projekttracking Software
- Projektplanungssoftware