Über Axero

Communifire ist eine Social-Collaboration-Plattform für Unternehmen, die kleinen und mittleren Unternehmen die besten Funktionen für soziale Netzwerke, Zusammenarbeit und Community-Software bietet. Social-und Produktivitätsanwendungen wie Kalender, Benachrichtigungen und Chat helfen Nutzern, auf dem neuesten Stand zu bleiben und Projekte auf Kurs zu halten. Mit Tools für Inhalte und Zusammenarbeit können Nutzer Inhalte über Artikel, Blogs, Wikis und Seiten veröffentlichen. Communifire unterstützt auch Gamification, Genehmigungsworkflows, Meinungsumfragen, Erhebungen und Kommentare.

Die Funktionen für Personen und Profile in Communifire helfen Nutzern, Mitarbeiter zu finden, Ideen auszutauschen und Arbeit zu verrichten. Dank leistungsfähiger Berechtigungseinstellungen können Nutzer jedem die Erlaubnis erteilen, Blogs und Artikel zu veröffentlichen, Ereignisse hinzuzufügen, auf Wiki-Seiten zusammenzuarbeiten sowie Fotos und Videos hochzuladen. Nutzer können virtuelle Online-Arbeitsbereiche für jeden Job oder jedes Thema erstellen. Communifire unterstützt öffentliche, private, hybride, verschachtelte, isolierte und moderierte Bereiche. Durch die native Integration mit mobilen Apps für iOS und Android haben Nutzer die Möglichkeit, mobil auf das Intranet des Unternehmens zuzugreifen.


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Axero

4,5 (53)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

10,00 $
Monat
Keine Preise gefunden

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

123
103

Integrationen

30
9

Bedienkomfort

4,4 (53)
4,4 (1.807)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,4 (53)
4,4 (1.807)

Kundenservice

4,8 (53)
4,3 (1.807)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

Google Cloud

4,7
Nr. 1 Alternative zu Axero
Google Cloud Platform ist eine modulare Plattform, die Unternehmen jeder Größe in jeder Branche mehrere Build- und...

Interact

3,5
Nr. 2 Alternative zu Axero
Xobin ist eine Online-Bewertungsplattform, die reibungslos funktioniert. Führe mit Xobin vor der Einstellung von...

Jostle

4,4
Nr. 3 Alternative zu Axero
Eine neue Art von Mitarbeiter-Intranet, das das Engagement und die Arbeitsplatzkultur fördert. Erreicht soziale...

Squarespace

4,6
Nr. 4 Alternative zu Axero
Squarespace eignet sich für alle, die sich mit einer eigenen Website abheben und online erfolgreich sein wollen. Egal...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,5 /5
(53)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4/5
Funktionen
4,1/5
Bedienkomfort
4,4/5
Kundenbetreuung
4,8/5

Hast du Axero bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 53 Bewertungen
Denise
Denise
Gesamtbewertung
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

The perfect intranet solution for us.

Bewertet am 11.8.2022

Very good. [SENSITIVE CONTENT], our salesperson, was very helpful and [SENSITIVE CONTENT] was an...

Very good. [SENSITIVE CONTENT], our salesperson, was very helpful and [SENSITIVE CONTENT] was an effective leader of onboarding.

Vorteile

It was surprisingly easy and fast to implement. I did most of it by myself over the period of about 6 weeks. The implementation team provides onboarding which is good when there will be multiple administrators.

Nachteile

I would like the survey tool to be a little more robust. Also, there is a way to do it, but we struggled a bit with separating calendars into "anniversaries" and "birthdays."

Antwort von Axero Solutions

Hi Denise,

Thank you for the review! The Axero team is thrilled that our platform is the perfect solution for your organization. I'll be sure to share your note with our client success team - we're always happy to hear that a customer had a smooth and quick implementation experience.

Please feel free to submit your suggestions about surveys and calendars in the Suggestion and Feedback forum: https://my.axerosolutions.com/spaces/77/axero-online-support/forums/6118/suggestions-and-feedback

Our development team is focused on delivering continued value to all users and your feedback guides the Axero roadmap.

Thank you again!
Alex, Axero Marketing Manager

Liz
Gesamtbewertung
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Axero Team ROCKS!

Bewertet am 9.11.2022

Axero is incredibly easy to use and the Axero team is SUPER helpful on all ends. I feel so...

Axero is incredibly easy to use and the Axero team is SUPER helpful on all ends. I feel so supported by the software AND the team.

Vorteile

I have no prior experience in content management or building intranets and I picked up how to build it out immediately. The communifire documentation will have an answer to practically anything you need to know. IF you can't find what you need there, the Axero team will be there to save you!

Nachteile

We are integrating a LOT with axero and we truly believe that sky is the limit for our intranet. With that said, we've run into a few instances where our hopes and dreams are a little too precise/outlandish and Axero can't always accommodate what we would like to build. However, they always help us find workarounds to get us where we need to be!

Antwort von Axero Solutions

Hi Liz,

Thank you for taking the time to leave us a review! We're so happy our documentation and support team has been helpful. We're always looking to add more integrations that our customers find valuable, so please drop some integration ideas in our Suggestions & Feedback forum (link here: https://my.axerosolutions.com/spaces/77/axero-online-support/forums/6118/suggestions-and-feedback).

From user experience to customer experience, we aim to provide top notch support for our customers from all angles - and based on your review, it looks like we accomplished our goal! I will be sure to share your note with the rest of the team :).

Sincerely,
Alex, Axero Marketing Manager

Christine
Gesamtbewertung
  • Branche: Versicherung
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 1.0 /10

I think the platform is very basic and not the robust solution it is presented as.

Bewertet am 20.12.2017

It gave our employees a new intranet to complain about. They didn't like the old one because it was...

It gave our employees a new intranet to complain about. They didn't like the old one because it was dated, and they don't like the new one because (1) it's new, and (2) it doesn't have some of the basic functionality of the old one (developed in-house).

Vorteile

Easy to set up and navigate.

Nachteile

There are too many inconsistencies and quirks. It seems like it wasn't fully built out. Functionality was put in, but there's no depth to it. For example, the site member csv does not accurately report space membership. There are more examples, too numerous to mention here. We have reported these. Apparently, most are expected to be corrected in some phantom future release.

Brooke
Gesamtbewertung
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 5.001–10.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Axero Intranet Revire

Bewertet am 22.7.2021

Vorteile

Hands down the most used function is the discussion boards and it really helps bring our employees together to help one another! This helps them understand answers from their peers and helps build credibility. They find it easy to start and to review answers. I also think the mix of home office employees in the answers helps our people to feel that we are approachable as gatekeepers! I also love the customizable site. We can easily change and update the site to align with marketing campaigns and keep it looking fresh for our users.

Nachteile

The thing we struggle with the most is the analytics. We would love to see a deeper understanding of how our teams are using spaces and information + make it very easy for regional managers to follow-up on outstanding items. If we could give RMs access to a report that clearly states who is missing what items - that would make a world of difference!

Antwort von Axero Solutions

Hi Brooke,

Thank you so much for your review! The Axero team is thrilled that your employees are connecting, sharing information, and making the most out of discussion boards.

We added additional space analytics so you can analyze user behavior and content performance. Here's more information: https://my.axerosolutions.com/spaces/5/communifire-documentation/wiki/view/21546/manage-space

I will pass along your feedback to our development team, who is always excited to hear from valued clients just like you.

Thank you!
- Alexandra Hoey, Axero Marketing Manager

Christina
Gesamtbewertung
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

First Time User - Communifire

Bewertet am 31.3.2020

I have had a great experience with [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] who has been our Rep. His training...

I have had a great experience with [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] who has been our Rep. His training has helped me so much so that I can train our own ambassadors to use and update spaces. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] is easy to get a hold of, receptive and a great teacher. I trust that he will always understand my request and assists me immediately.

Vorteile

This software is perfect to communicate information to our entire company. I especially love the custom homepage which allows us to disseminate important information to our team real-time.

Nachteile

It would be helpful if there was a feature which will allow me to post on the main page carousel from other spaces only. I have to duplicate "HOT" announcements on the main page and for example HR.

In Betracht gezogene Alternativen

Google Cloud

Gründe für den Wechsel zu Axero

Best tools and looked easy to use for our staff who are not always tech savy

Antwort von Axero Solutions

Thank you so much for your review, Christina! Have you tried our "featured" tool? This allows you to post content on a space and have it automatically appear on the main homepage.

Please reach out to our support team if you have questions!

5 von 53 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Axero Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Axero.

Axero bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 10,00 $/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Axero hat die folgenden typischen Kunden:

51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

Axero unterstützt die folgenden Sprachen:

Arabisch, Chinesisch, Chinesisch (traditionell), Deutsch, Dänisch, Englisch, Finnisch, Französisch, Hebräisch, Indonesisch, Irisch, Italienisch, Japanisch, Koreanisch, Niederländisch, Norwegisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Schwedisch, Spanisch, Thailändisch, Tschechisch, Türkisch, Ukrainisch, Ungarisch

Axero unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Axero kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Azure Active Directory, Box, Dropbox Business, Elgg, Google Calendar, Google Drive, Google Workspace, Hardware Asset Management, Jitsi, Jotform, LinkedIn for Business, Meta for Business, Microsoft 365, Microsoft Azure, Microsoft Outlook, Microsoft SharePoint, Microsoft Teams, Okta, OneDrive, OneLogin, Rocket.Chat, SAASPASS, Salesforce B2B Commerce, ServiceNow, SharePoint, Slack, Twitter/X, WordPress, Wufoo, Zoom

Axero bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat

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