NetSuite OpenAir Funktionen, Bewertungen & Alternativen

NetSuite OpenAir

The World's #1 Professional Services Automation Software

4.1/5 (10 Bewertungen)

NetSuite OpenAir Übersicht

NetSuite OpenAir is the world’s best solution for resource and project management. Easily run your services organization from a single platform that allows you to oversee project accounting, timesheet and expenses management. With 1,500+ customers worldwide NetSuite OpenAir is the most widely used cloud solution for Services companies. Enable your organization to gain real-time insights, increase project profitability, maximize billable resource utilization to make informed, data-driven decisions. Enjoy complete support for your mobile consultants and workforce with global, anytime-anywhere access. NetSuite OpenAir can be easily integrated with any ERP instances that are already in place.

Preis

Beginnt ab
$399/Monat
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Kostenlose Testversion
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Geräte

Unternehmensgröße

K
M
G

Märkte

Asien, Australien, Kanada, China, Europa und 5 weitere , Deutschland, Japan, Lateinamerika, Mittlerer Osten und Afrika, Vereinigtes Königreich

Unterstützte Sprachen

Chinesisch (traditionell), Dänisch, Niederländisch, Englisch, Französisch und 11 weitere , Deutsch, Indonesisch, Italienisch, Japanisch, Koreanisch, Portugiesisch, Russisch, Spanisch, Schwedisch, Taiwanisch, Thai

NetSuite OpenAir Bewertungen

Gesamtbewertung
4.1/5
90% Positive Bewertungen
3
Ausgezeichnet
6
Sehr gut
0
Durchschnitt
1
Gering
0
Schlecht
Translate with Google

Great system for time sheet & expense reporting

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 25.04.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

Great system for time sheet & expense reporting - very easy to use once you get the hang of it. Proxy access rights work seamlessly.

Nachteile

A little labor intensive, but you can format the system to pre-populate some fields to make data entry smoother.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

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Great Timesheet Program

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 14.12.2017
Quelle der Bewertung: SoftwareAdvice

Vorteile

This is a pretty easy interface to navigate through to record and keep track of all your hours and PTO for projects.

Nachteile

It's difficult and not intuitive when it comes to trying to edit your hours after submitting your timesheet. It's also a little cumbersome that you can't record some of your hours ahead of time if you know you'll be on PTO.

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote

8.0/10
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Buyer Beware

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 08.02.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Has good billing functionality

Vorteile

Timesheet and expenses approval workflows. milestone and T&M billing rules.

Nachteile

WBS very difficult to work with. Reporting leaves much to be desired. Buggy, inconsistent behaviour. lacks functionality. slow/poor performance.

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

2.0/10
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Almost There

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 10.08.2017
Quelle der Bewertung: SoftwareAdvice

My PM's choose to use this tool only for Resource & Time Management. I'm having a hard time getting them to use this as a Project Management Tool.

Vorteile

Resource Management through Bookings - I can easily see what my Resource's utilization & Bench time is.

Nachteile

Projects and Bookings could be connected better. Reporting could benefit with more complex reporting. Resource Management Planner view could use a zoom in feature. Project Task Management could be more complex.

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote

8.0/10
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Great software for PM, time & expense

Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 13.06.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

Great at tracking time & expense. Easy to use to keep track of projects & resources on the projects. Able to do T&M billing easily

Nachteile

Reporting capabilities somewhat limited and hard to integrate with our other software - overall just lacks customization ability

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

NetSuite OpenAir Preis

Beginnt ab
$399/Monat
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Kostenlose Testversion
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Professional Suite for SMB business starts at $399/month + $49/user/month
Enterprise Suite which includes Resource Management is $899/month + $49/user/month

NetSuite OpenAir Funktionen

  • Prognosen
  • Stundenzettel

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Aufgaben-Nachverfolgung
  • Aufgabenmanagement
  • Automatic Notifications
  • Collaborative Workspace
  • Commenting
  • Drag & Drop Interface
  • Fortschrittsverfolgung
  • Gantt-Diagramme
  • Prioritizing
  • Projekt-Nachverfolgung
  • Projektmanagement
  • Projektplanung
  • Projektzeiterfassung
  • Third Party Integration
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit

Additional information for NetSuite OpenAir

Key features of NetSuite OpenAir

  • Analytics Dashboards
  • Client Billing & Invoicing
  • Data Import/Export
  • Expense Management
  • Labor Cost Reporting
  • Mobile Access
  • Multi-Company
  • Multi-Currency
  • Multi-Language
  • Pre-Packaged Integrations
  • Project Management
  • Reporting and Dashboards
  • Resource Management
  • Revenue Recognition
  • Sales Collaboration
  • Security Developer API
  • Skill Profile Management
  • Skill Profile Management
  • Time & Expense Tracking
  • Timesheet Management

Benefits

-Standards-based scripting language speeds developer productivity
-Flexibility to customize OpenAir to meet ongoing industry and business needs
-Built-in debugging capabilities enable robust application development
-Multiple scripting models include form-based and scheduled deployments
-Solutions allow clients to bundle scripts, libraries and parameters into portable archives, making it easy to test code on sandbox and one-click deploy on production.

NetSuite OpenAir Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über NetSuite OpenAir.

F. Welche Preispläne bietet NetSuite OpenAir an?

NetSuite OpenAir bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: $399/Monat

Preismodell: Abonnement

Kostenlose Testversion: Verfügbar

Professional Suite for SMB business starts at $399/month + $49/user/month
Enterprise Suite which includes Resource Management is $899/month + $49/user/month

F. Was sind die Hauptfunktionen von NetSuite OpenAir?

NetSuite OpenAir bietet die folgenden Funktionen:

  • Analytics Dashboards
  • Client Billing & Invoicing
  • Data Import/Export
  • Expense Management
  • Labor Cost Reporting
  • Mobile Access
  • Multi-Company
  • Multi-Currency
  • Multi-Language
  • Pre-Packaged Integrations
  • Project Management
  • Reporting and Dashboards
  • Resource Management
  • Revenue Recognition
  • Sales Collaboration
  • Security Developer API
  • Skill Profile Management
  • Skill Profile Management
  • Time & Expense Tracking
  • Timesheet Management

F. Wer sind die typischen Nutzer von NetSuite OpenAir?

NetSuite OpenAir hat die folgenden typischen Kunden:

Großunternehmen, Mittlere Unternehmen, Non-Profit

F: Welche Sprachen werden von NetSuite OpenAir unterstützt?

NetSuite OpenAir unterstützt die folgenden Sprachen:

Chinesisch (traditionell), Dänisch, Niederländisch, Englisch, Französisch, Deutsch, Indonesisch, Italienisch, Japanisch, Koreanisch, Portugiesisch, Russisch, Spanisch, Schwedisch, Taiwanisch, Thai

F. Welche Preispläne bietet NetSuite OpenAir an?

NetSuite OpenAir hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt NetSuite OpenAir mobile Geräte?

NetSuite OpenAir unterstützt die folgenden Geräte:

Android

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert NetSuite OpenAir?

NetSuite OpenAir kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Dell Boomi

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet NetSuite OpenAir an?

NetSuite OpenAir bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Forum, Wissensdatenbank, Online-Support, Telefon-Support, Video-Anleitungen