Stripe Übersicht

Was ist Stripe?

Stripe ist ein Online-Zahlungsabwicklungs-Tool für Internet-Unternehmen. Ganz gleich, ob es um die Verwaltung eines Abonnementdienstes, eines On-Demand-Marktplatzes, eines E-Commerce-Shops oder einer Crowdfunding-Plattform geht, die sorgfältig gestalteten APIs und Funktionen von Stripe helfen Benutzern, das bestmögliche Produkt für ihre Benutzer zu erstellen.

Mit Stripe können Benutzer Kunden wiederkehrend Rechnungen ausstellen, einen Marktplatz einrichten oder Zahlungen über ihre voll integrierte globale Zahlungsplattform annehmen. Entwickler sind in der Lage, mit modernen Tools, von React-Komponenten bis zu Echtzeit-WebHooks, schnell produktionsfertige Integrationen zu erstellen. Die Verwendung der Stripe-Entwicklerplattform bedeutet weniger Wartung für Legacy-Systeme und mehr Konzentration auf Kunden- und Produkterlebnisse.

Unternehmen können alle wichtigen Debit- und Kreditkartenzahlungen in mehr als 135 Währungen akzeptieren. Aktiviere bei Bedarf 3-D-Secure für jede beliebige Zahlung. Stripe unterstützt mehr als nur Karten mit globalen Zahlungsmethoden, die über das Dashboard aktiviert werden können, einschließlich ACH-Überweisungen, Alipay, Bancontact, Giropay und mehr.

Die eleganten Abstraktionen von Stripe vereinfachen das Hinzufügen oder Ändern von Abrechnungsmodellen, einschließlich einer leistungsfähigen Schnittstelle zum einfachen Testen und Ausrollen neuer Preise. Benutzer können Kunden mit einmaligen Rechnungen oder automatisch wiederkehrend belasten. Werde global tätig mit Unterstützung für verschiedene Zahlungsmethoden. Die Stripe Billing API lässt sich einfach in bestehende Websites, mobile Apps oder sogar CRM-Systeme integrieren. Entwickler können Out-of-the-Box-Funktionalität verwenden, um schnell zu beginnen oder die zusammensetzbaren API-Bausteine zu verwenden, um vollständig angepasste Subskriptionslogik und Preismodelle zu entwickeln.

Benutzer können Abonnements und Rechnungen erstellen und verwalten - und detaillierte Finanzberichte anzeigen - direkt über das Dashboard. Stripe beschränkt nicht die Anzahl der Teammitglieder, die hinzugefügt werden können, und unterstützt granulare Rollen und Berechtigungen, um den Zugriff zu verwalten.

Connect, das Routing- und Auszahlungsmodul von Stripe, wird automatisch Saldi, Batch-Einnahmen in Auszahlungen, Zeitübertragungen mit lokalen Cutoffs verfolgen und fehlgeschlagene Übertragungen wiederholen. Benutzer können auch erweiterte Abläufe wie Kontoabbuchungen, One-to-Many-Zahlungen und mehr integrieren. Mit der Payout-Engine von Connect können Benutzer das Auszahlungstiming für Benutzer festlegen und sofortige Auszahlungen ermöglichen, sodass Benutzer innerhalb weniger Minuten Geld erhalten können. Connect hilft, Empfänger schneller zu bezahlen und entfernt Fehler und Abgleichsarbeiten.

Stripe Übersicht

Kosten

Beginnt ab
N/A

Preisoptionen

Gratis Testen
Kostenlos
Preis-Leistungs-Verhältnis

Stripe Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Vereinigte Staaten von Amerika, Kanada, Vereinigtes Königreich, Australien
Unterstützte Sprachen
Englisch

Medien

Embeddable checkout
Customize invoices to match company branding
Reporting and insights via the dashboard
Manage roles & permissions
Attach notes for teammates on payments
Stripe Screenshot: Embeddable checkout Stripe Screenshot: Customize invoices to match company branding Stripe Screenshot: Reporting and insights via the dashboard Stripe Screenshot: Manage roles & permissions Stripe Screenshot: Attach notes for teammates on payments

Stripe Bewertungen

Stripe Bewertungen

Gesamtbewertung
4,7
/
5
Ausgezeichnet
1297

Sehr gut
367

Durchschnitt
53

Gering
13

Schlecht
15

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5
Funktionen
4,5
Bedienkomfort
4,5
Kundenbetreuung
4,3
95% haben diese Anwendung empfohlen
Matthew V.

Integrates seamlessly with everything

Very positive. Great alternative for start up businesses, or online businesses that can save a lot of time.


Mit Google übersetzen
Anant M.

Finally a global payments platform worth using!

With full seamless integration with our WooCommerce platform, and a sleek modern user interface that everybody likes, accepting credit cards, debit cards and Apple Pay, Stripe is everything we ever needed.


Mit Google übersetzen
Ryan T.

Terrible policies and unnecessarily expensive

Easy to use, but that one positive note comes with terrible policies, very expensive rates, and awful customer service.


Mit Google übersetzen
Verifizierter Rezensent

A developer first payment gateway that will leave your sales team smiling

We have multiple payment solutions, some still in use and some now deprecated. Stripe allowed us to very quickly replace multiple other gateways and dramatically increase the code quality, staff experience and end-user workflow through its many benefits.

Adding Apple Pay, Google Pay and other payment types was a cinch and the SDKs and implementations of all these are industry standard and strong, but remove hours of development time for my team because of the neat and clever ways Stripe integrates them.

We have been using Stripe for several years now and I recommend it to business associates and indeed use it on new projects, because the overall footprint Stripe requires for the huge amount of features has really revolutionised our payment gateway experience both from a developer and staff point of view.

And the changes and improvements constantly evolve, too. In fact, Stripe is a brilliant place to stay ahead of the curve when it comes to regulation and data privacy because they're always on the ball with such matters.


Mit Google übersetzen
Ethan M.

Industry Standard Payment Processing Platform

Stripe's capabilities for online transactioning is considerably useful to me and it has helped me with thousands of sales online. I have integrated the platform with my festival's website and used it for ticketing and merchandising services which assisted in operating the event and brand for a number of years. I'd likely recommend their services to other entrepreneurs.


Mit Google übersetzen
Matthew V.
Branche: Marketing & Werbung
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Integrates seamlessly with everything

Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 5.12.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Very positive. Great alternative for start up businesses, or online businesses that can save a lot of time.

Vorteile

So you can use Stripe with invoicing and subscription software or you can build out your own system if you are a geek that is PCI compliant fairly easily. Almost everything has an integration option and if you get stuck with a problem for whatever reason you can log into the dashboard and usually figure it out from there, if you can't they have great support documentation and even a chat option. Compared to similar competitors you even save a little bit. I especially like their ACH fees, some of the lowest I've seen.
An added bonus is that I don't have to pay for monthly statement fees or pay the annual PCI compliance fee and surveys because they add that into the flat rate.

Nachteile

Only thing I'd like to see is an option to download statements in a PDF format like previous merchant processing providers, but rarely do I need it.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Anant M.
Branche: Informationstechnologie & -dienste
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Finally a global payments platform worth using!

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 3.12.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

With full seamless integration with our WooCommerce platform, and a sleek modern user interface that everybody likes, accepting credit cards, debit cards and Apple Pay, Stripe is everything we ever needed.

Vorteile

We started using Stripe when we needed an alternative to PayPal's payment platform. Being globally accepted and trusted Stripe was the best and easiest alternative to choose.

- Easy to use and implement.
- Incredibly low fees, the best in the industry, this alone is enough to select it.
- Accepts all credit companies
- The verification process is smooth and easy.
- Interface is easy to understand and constantly getting updated with new features and other improvements.
- Timely automatic payments to our bank accounts.

Nachteile

There are only a few caveats that we experienced:
- American Express cards are not accepted in India.
- Stripe once disabled the whole system without notification or warning and wanted additional documents. Though the issue was resolved in a day, they should ask for information first and then disable the system if the user doesn't comply.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Ryan T.
Branche: Immobilien
Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Terrible policies and unnecessarily expensive

Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 30.4.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Easy to use, but that one positive note comes with terrible policies, very expensive rates, and awful customer service.

Vorteile

It is commonly used and easily syncs with many major online sources. The unfortunate side of that is they have terrible policies and are expensive on the processing fee.

Nachteile

The "Dispute" aspect of this platform is a joke. The processing fee is also ridiculously high considering how poor their customer service is. We have had 5 occurrences already of clients "disputing" payments and the client wins every time. The frustration grows knowing all of the "disputes" of clients came after our company carried out the service, the client got what they wanted, and we did not get paid for it.
To add to it, these disputes that favored the client after review, came after our company supplied Stripe with signed contracts, proof of conversations on the topic/invoice, and proof of the client utilizing the service. All for nothing after we charged the client and less than a week later they "Disputed" the service, won and got all their money back resulting in our company being out the revenue and having to personally pay for the service to our employees.
We are an event venue so this is extremely unfortunate because all 5 of these occurrences of disputes that we lost have happened after the event and service was provided to the client.
I would not recommend Stripe to anyone from our experiences. Our company changed our policies and is no longer using Stripe due to these experiences and losing thousands of dollars due to their loose policies.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 0.0/10

Verifizierter Rezensent
Branche: Einzelhandel
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

A developer first payment gateway that will leave your sales team smiling

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 30.9.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

We have multiple payment solutions, some still in use and some now deprecated. Stripe allowed us to very quickly replace multiple other gateways and dramatically increase the code quality, staff experience and end-user workflow through its many benefits.

Adding Apple Pay, Google Pay and other payment types was a cinch and the SDKs and implementations of all these are industry standard and strong, but remove hours of development time for my team because of the neat and clever ways Stripe integrates them.

We have been using Stripe for several years now and I recommend it to business associates and indeed use it on new projects, because the overall footprint Stripe requires for the huge amount of features has really revolutionised our payment gateway experience both from a developer and staff point of view.

And the changes and improvements constantly evolve, too. In fact, Stripe is a brilliant place to stay ahead of the curve when it comes to regulation and data privacy because they're always on the ball with such matters.

Vorteile

I have to first commend the supoprt team from Stripe. Whether this is a technical issue, such as the developer support or technical issue, or the support for sales or management staff, Stripe put a huge emphasis on making their support second to none.

Developers can choose between tickets and email, but there is also an IRC channel to talk real time to actual Stripe developers. They're knowledgeable and extremely helpful. When you use the on-site live chat feature, you will also get a follow up email with any extra information and a log of the chat, with an invitation to get in touch if the issue still isn't solved.

The fact that it's developer first means you have an excellent set of powerful, reliable and well tested APIs. The sandbox is fantastic and the logging to help debug your software (in both sandbox and live) are truly unmatched in the payment gateway world. Every request, full request and response, and everything is deeply integrated, so you can quickly click between related data in a sensical way. The API documentation is beautiful and easy to follow and feedback and suggestions are taken on board and literally implemented more often than not if a problem ever arises or a good suggestion is made.

The dashboard for sales staff is easy to use. The interface is clean but the features are tremendously powerful. The fraud integration with Radar is a blessing to small and medium businesses that want a quick way to help keep themselves protected.

Nachteile

Having to setup multiple accounts, albeit sub accounts that appear in the same dashboard, to utilise multiple currencies.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Ethan M.
Branche: Unterhaltung
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Industry Standard Payment Processing Platform

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 14.12.2020
Quelle der Bewertung: GetApp

Stripe's capabilities for online transactioning is considerably useful to me and it has helped me with thousands of sales online. I have integrated the platform with my festival's website and used it for ticketing and merchandising services which assisted in operating the event and brand for a number of years. I'd likely recommend their services to other entrepreneurs.

Vorteile

One of the better means of processing transactions and payments digitally, that's widely accepted by a variety of business owners. Integrateable in many different web development platforms, Stripe makes it easy for people to order items and services online while simultaneously making it easy for sellers to provide their items and services to people via the internet.

Nachteile

Obviously to a certain degree their payment percentages could be lower, however it would depend on whether or not credit card transaction fees are low enough to facilitate Stripe's ability to lower any fees they might have.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Nutzerempfehlung
8,8/10
Basierend auf 1.745 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Stripe Preis

Stripe Preis

Beginnt ab
N/A
Gratis Testen
Kostenlos
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5/5
Basierend auf 1.745 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Stripe Funktionen

Stripe Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Anpassbare Vorlagen
Auftragsmanagement
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
Content-Management
Daten-Import / -Export
Drag-and-Drop-Oberfläche
E-Commerce-Management
Elektronische Zahlungen
Integration von Dritten
Inventarverwaltung
Kundenspezifisches Branding
Produktkatalog
SEO-Management
Social-Media-Integration
Suchfunktion
Vorlagen-Management
Website-Management
Funktionen
4,5/5
Basierend auf 1.745 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Stripe Häufig gestellte Fragen

Stripe Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Stripe.

F. Welche Preispläne bietet Stripe an?

Stripe bietet folgende Kostenpläne an:

Preismodell: Kostenlos

Gratis Testen: Nicht verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Stripe?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Stripe

F. Wer sind die typischen Nutzer von Stripe?

Stripe hat die folgenden typischen Kunden:

Kleine Unternehmen, Großunternehmen, Freie Mitarbeiter, Mittlere Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Stripe unterstützt?

Stripe unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet Stripe an?

Stripe hat folgende Preismodelle:

Kostenlos

F. Unterstützt Stripe mobile Geräte?

Stripe unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Stripe?

Stripe kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Accelo, Blinksale, Bookeo, Checkfront, LeadDyno, Post Affiliate Pro, SeamlessGov, Stitch Labs, SureDone, Zoho Books

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Stripe an?

Stripe bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Forum, Wissensdatenbank, Online-Support