Square Point of Sale Funktionen, Bewertungen & Alternativen

Square Point of Sale

iPad & Android point of sale (POS) system

4.7/5 (163 Bewertungen)

Square Point of Sale Übersicht

Square Point of Sale is a POS solution for Android and iOS devices which includes tools for managing payments, digital receipts, inventory, reports, and more

Preis

Beginnt ab
N/A
Preisoptionen
Kostenlose Testversion
Freemium
Preis-Leistungs-Verhältnis

Geräte

Unternehmensgröße

K
M
G

Märkte

Australien, Kanada, Japan, Vereinigte Staaten von Amerika

Unterstützte Sprachen

Englisch, Französisch, Japanisch, Spanisch

Square Point of Sale Bewertungen

Gesamtbewertung
4.7/5
96% Positive Bewertungen
127
Ausgezeichnet
29
Sehr gut
6
Durchschnitt
1
Gering
0
Schlecht

Toll, aber immer weniger

Bewertet am 22.02.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

Wir sind seit dem Jahr 2011 bei Square und haben in dieser Zeit viele Veränderungen erfahren. Square ist immer noch leicht eine der besten Lösungen da draußen für kleine Unternehmen, die bezahlen wollen, wenn sie profitieren, anstatt sich auf ein Händler-Konto oder so, aber vor kurzem hat es auch einen Trend zu "Form over Function", die ein bisschen ist Beunruhigend, wenn man bedenkt, dass es alleiniger Fokus ist, die Benutzerfreundlichkeit für die Zwecke der Minimierung von Overhead und steigenden Einnahmen zu nutzen.

Vorteile

Kostenlose App, bezahlen, wenn Sie einen Verkauf machen, ist die Zuverlässigkeit anständig, müssen Sie nicht Ihre eigene Hardware kaufen. Noch ein starker Anwärter trotz der jüngsten Frustrationen.

Nachteile

Square hat einen Reifepunkt erreicht, in dem es anfängt zu fühlen, wie sie neue "Features" erfinden, um dies zu tun (oder um der Gerechtigkeit willen für Investoren willen), anstatt sich auf Themen zu konzentrieren, die am häufigsten in Community-Foren, und beantragte täglich zu devs. Was tatsächlich zu einem erhöhten Marktanteil führen würde.

Square würde lieber den Look Ihres Armaturenbretts überholen, um es schön aussehen zu lassen, als zB eine Methode zu erstellen, bei der UPC / EANs neben SKUs für eine einfache interne und externe Anbindung von Inventar von Lieferanten gespeichert werden können.

Square entfernt die Fähigkeit, nach "low" und "out of stock" auf dem Backend zu sortieren, ohne dass E-Mail-Benachrichtigungen aktiviert wurden, was zu Tausenden von unnötigen E-Mails jährlich (was wir herausfiltern müssen), wo wir früher einloggen konnten "Sortieren" und sehen eine Liste dessen, was in der Nähe war, oder aus dem Lager für die Wiederbestellung.

Square änderte es ist Item-Erstellung Seite, um nicht ein, aber zwei zusätzliche Klicks und erhöhte Scrollen, um auch triviale Element Optionen bearbeiten. Dies war in der Lage, in einem Klick durchgeführt werden, und alle Felder sichtbar. Auch die "Delete" -Taste befindet sich nun direkt neben der Schaltfläche "Save", um sicherzustellen, dass du es nicht versehentlich klickst.

Hätten Ingenieure (wie versprochen) zu einem der drei Anrufe gemacht, die über diese Fragen gemacht wurden, würde ich nicht so hart sein, aber wie sie es nicht haben, hier gehst du.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

5.0/10

Square simplifies life...when it works.

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 11.01.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Square enables me to easily accept payments from clients who wish to use credit cards.

Vorteile

I use Square to accept payments from clients who opt to use a credit card. It is convenient and almost all clients are familiar with and comfortable using it. I appreciate the feature of being able to store credit card numbers in the event of no-shows as clients have agreed to pay if less than 24 hours notice is given for a cancellation. I also appreciate the flexibility of saving multiple items/services to accommodate different individual rates, types of sessions and workshops.

Nachteile

I've found the relationship between my phone and chip reader to be tenuous at times. On multiple occasions, I have found them no longer communicating when I try to process a payment, which requires extra time to get them synched again. As a counselor, it's also disappointing/problematic that Square denies clients' health benefit cards.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

I dont know why it took me so long to try!

Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 14.03.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

It gave my business a really nice boost in revenue that i didn't realize i was loosing all along.

Vorteile

So the first thing about this POS system is that it so user friendly and easy to use!
When I first though about using a POS system I was worried about having to learn about accounting and such, (Was cash only) and it was so straight forward as far as the fees .
There was no hard intimidating arithmetic involved in the process, that for whatever reason I expected....
So this has been great to help INCREASE sales because well most pepole these days dont carry cash, so vendors need to get with the times.
I also like it includes tipping, and sending them and email so that helps build your emailing list up too. so lots of pros here, Also to I find the Square system super pretty!

Nachteile

I really cant think of any cons, but the thing that I like the least as a consumer is the cost , LOL It would be nice if it was cheaper, maybe they can offer different plans for smaller or larger companies? Which they don't, so I suppose that can be a con for you.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

10.0/10

Square makes mobile processing super easy!

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 07.12.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

The easy functionality of each component that Square offers.
The reports that Square generates are easy to interpret from a perspective of integrating into accounting/bookkeeping software. The fast turn around with deposits is really excellent as is the actual equipment, everything is so streamlined and easy to use whether we are inside our storefront or in the community using Square for offsite client payments.

Nachteile

The only negative for me was initially getting used to the per transaction fee being withheld immediately. In the past I had been used to the payment processor fees being deducted in a lump sum at the end of each billing cycle.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Great simple POS for small shops

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 07.03.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Square POS enabled us to add a POS to replace our old cash register for the minimum expense. Much more affordable than competing products but also has far fewer features and poor support for tip handling.

Vorteile

Very easy to setup

Affordable processing

Good invoicing system

Very easy to customize

Simple

Pretty design makes it easy to use all day

Nachteile

TERRIBLE at handling shifts and tips, even if you use their payroll or timeclock add ons.

Payroll and timeclock addons are very expensive

Did I mention tip handling? If you don't have employee management on and you have multiple shift workers sharing a register and pooled tips it turns into a Custom Report nightmare.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

9.0/10

Square Point of Sale Preis

Beginnt ab
N/A
Preisoptionen
Kostenlose Testversion
Freemium
Preis-Leistungs-Verhältnis
Square's pricing is simple for businesses of all sizes. Pay 2.75% per swipe or 3.5% + 15¢ per manually entered transaction

Square Point of Sale Funktionen

  • Accounting system integration
  • Adjustable taxes
  • Barcode scanner support
  • Bulk item import
  • Cash drawer history
  • Cash, check & gift card payment recording
  • Credit card processing
  • Custom item library
  • Customer signature capture
  • Customizable loyalty programs & rewards
  • Digital receipts via SMS or email
  • Discount management
  • Employee clock-in/clock-out
  • Employee permission management
  • Full & partial refunds
  • Item search
  • Labor hour reporting
  • Manual credit card entry
  • Multi-location reporting
  • Offline mode
  • Price variations by item
  • Printable sales reports
  • Receipt printer support
  • Summary reports
  • Tipping by percentage or custom amount
  • Transaction history

Square Point of Sale Vorteile

  • Payment details for regular customers can be stored, enabling users to charge them at the checkout with the tap of a button.

  • Payment can be processed from Mastercard, Visa, Discover, and American Express cards, and payment can be taken without an internet connection in offline mode.

  • Users can enable employee passcodes to control what data each employee is able to access, and all transactions are linked to employees, allowing users to keep track of who is responsible for each sale or refund, and reconcile commissions or tips.

  • Employees can clock in and out with timecards on the point of sale, with automatic overtime calculation, and hours can be edited by users.

  • Sales reports can be filtered by location, device, and employee, and revenue-per-labor-hour reports can be generated to identify the most efficient employees.

  • Square Point of Sale Häufig gestellte Fragen

    Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Square Point of Sale.

    F. Welche Preispläne bietet Square Point of Sale an?

    Square Point of Sale bietet folgende Kostenpläne an:

    Preismodell: Freemium

    Kostenlose Testversion: Verfügbar

    Square's pricing is simple for businesses of all sizes.
    Pay 2.75% per swipe or 3.5% + 15¢ per manually entered transaction

    F. Was sind die Hauptfunktionen von Square Point of Sale?

    Square Point of Sale bietet die folgenden Funktionen:

    • Accounting system integration
    • Adjustable taxes
    • Barcode scanner support
    • Bulk item import
    • Cash drawer history
    • Cash, check & gift card payment recording
    • Credit card processing
    • Custom item library
    • Customer signature capture
    • Customizable loyalty programs & rewards
    • Digital receipts via SMS or email
    • Discount management
    • Employee clock-in/clock-out
    • Employee permission management
    • Full & partial refunds
    • Item search
    • Labor hour reporting
    • Manual credit card entry
    • Multi-location reporting
    • Offline mode
    • Price variations by item
    • Printable sales reports
    • Receipt printer support
    • Summary reports
    • Tipping by percentage or custom amount
    • Transaction history

    F. Wer sind die typischen Nutzer von Square Point of Sale?

    Square Point of Sale hat die folgenden typischen Kunden:

    Freie Mitarbeiter, Mittlere Unternehmen, Kleine Unternehmen

    F: Welche Sprachen werden von Square Point of Sale unterstützt?

    Square Point of Sale unterstützt die folgenden Sprachen:

    Englisch, Französisch, Japanisch, Spanisch

    F. Welche Preispläne bietet Square Point of Sale an?

    Square Point of Sale hat folgende Preismodelle:

    Freemium

    F. Unterstützt Square Point of Sale mobile Geräte?

    Square Point of Sale unterstützt die folgenden Geräte:

    Android, iPhone, iPad

    F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Square Point of Sale?

    Square Point of Sale kann in folgende Anwendungen integriert werden:

    Deputy, Finale Inventory, IFTTT, Ordoro, ShipStation, Stitch Labs, Xero, Zapier, Zoho Books, drchrono

    F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Square Point of Sale an?

    Square Point of Sale bietet folgende Optionen für Kundensupport:

    Häufig gestellte Fragen, Forum, Wissensdatenbank, Online-Support, Telefon-Support