Agorapulse

Social Media Marketing für Teams und Agenturen

4,6 /5 (393 Bewertungen) Eine Bewertung schreiben

Agorapulse Übersicht

Was ist Agorapulse?

Mit Agorapulse können Unternehmen ihre Social Media Nachrichten verwalten, Inhalte veröffentlichen, wichtige Einflussfaktoren identifizieren, soziale Kanäle überwachen und aufschlussreiche Berichterstattung erstellen. Die Plattform ist mit Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, LinkedIn und Google+ für die Veröffentlichung über mehrere Plattformen integriert. Agorapulse bietet ein einzigartiges Social Inbox System, das Social Media Managern hilft, alle Fragen, Mitteilungen und Beschwerden von Fans oder Kunden zu priorisieren und zu beantworten.

Agorapulse zielt darauf ab, Marketing-Teams dabei zu unterstützen, Zeit bei der Veröffentlichung von Inhalten zu sparen, dank eines fortschrittlichen Warteschlangensystems, das es ermöglicht, Evergreen-Inhalte automatisch in die Warteschlange zu stellen. Die Plattform qualifiziert Fans und Anhänger, um Unternehmen dabei zu helfen, potenzielle Botschafter und Einflussnehmer zu finden, um sie als Chance zu nutzen.

Zu den wichtigsten Funktionen von Agorapulse gehören ein Social Media-Posteingang für jedes Konto, der eingehende Nachrichten, Zeitplanung und Warteschlangen, Wiedereinschalten und erweiterte Inhaltsvorschau, Erfassen von Anzeigenkommentaren auf Facebook und Instagram, unbegrenzte Berichte, anpassbare automatische Moderationsregeln zur Verhinderung von Spam, Identifizierung von Beeinflussern und vieles mehr.

Agorapulse Übersicht

Kosten

Beginnt ab
99,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Agorapulse Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Vereinigte Staaten von Amerika, Kanada, Vereinigtes Königreich, Australien, China und 4 weitere , Indien, Japan, Deutschland, Mexiko
Unterstützte Sprachen
Englisch, Französisch, Spanisch

Medien

Easily respond to comments, ad comments, private/direct messages in our social media inbox. Easily translate inbox items, respond with a saved reply, label the message, or assign it to a team member.
Keep conversation history and add internal notes on your fans, followers, and detractors.
Our downloadable reports allow you to easily customize, share, and learn from your social media activity.
Crosspublish your content on several social media networks, tweak for each network, and preview the posts before they go live. Schedule, queue, or publish right away.
Videos zu Agorapulse Agorapulse Screenshot: Easily respond to comments, ad comments, private/direct messages in our social media inbox. Easily translate inbox items, respond with a saved reply, label the message, or assign it to a team member. Agorapulse Screenshot: Keep conversation history and add internal notes on your fans, followers, and detractors. Agorapulse Screenshot: Our downloadable reports allow you to easily customize, share, and learn from your social media activity. Agorapulse Screenshot: Crosspublish your content on several social media networks, tweak for each network, and preview the posts before they go live. Schedule, queue, or publish right away.

Agorapulse Bewertungen

Agorapulse Bewertungen

Gesamtbewertung
4,6
/
5
Ausgezeichnet
259

Sehr gut
120

Durchschnitt
11

Gering
2

Schlecht
1

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5
Funktionen
4,3
Bedienkomfort
4,6
Kundenbetreuung
4,8
96% haben diese Anwendung empfohlen
Matt T.

Recommending AgoraPulse for Social Media Management Platform

Overall, I have had a great experience with AgoraPulse. One time, I had a problem with a feature that I couldn't figure out, I contacted their support and within a day they got back to me with a video showing me the steps I needed to accomplish what I needed. They were very helpful.


Mit Google übersetzen
Francois H.

An easy to pick up, affordable solution

This is a great choice for a limited team with a tight budget. They also have a great customer service and online resources, so the need for onboarding collaborators is pretty limited.


Mit Google übersetzen
Alexa B.

Review

Generally easy to use but not as advanced as we would like.


Mit Google übersetzen
Annika L.

Great software for our team

Overall we switched to this from a terrible previous software, in Agorapulse has give us all the tools we needed and more for managing our social media.


Mit Google übersetzen
Alissa S.

Great Software for Boutique Agencies – Could Be Better

My overall experience with Agorapulse is mixed but leans more positive. I spent *a lot* of time reviewing and comparing all scheduling software, and for the purposes of an agency, it offers the most functionality for the cost (though still quite the investment for a small company). The customer support has been great from the very beginning and I put huge value on that. I will most likely continue with Agorapulse beyond my first year, but the cons listed above do give me pause. Hoping the support team has listened to everyone's requests for first comment hashtags and the ability to rearrange photos.


Mit Google übersetzen
Matt T.
Branche: Informationstechnologie & -dienste
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Recommending AgoraPulse for Social Media Management Platform

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 27.8.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Overall, I have had a great experience with AgoraPulse. One time, I had a problem with a feature that I couldn't figure out, I contacted their support and within a day they got back to me with a video showing me the steps I needed to accomplish what I needed. They were very helpful.

Vorteile

When I moved over to AgoraPulse, I first noticed that the interface was very clear to understand and intuitive to use. I am very busy and social media is a critical part of my business so I appreciated how it quickly I was able to get up to speed on using AgoraPulse's features. At present, I am running 5 social media accounts for my business and AgoraPulse keeps all my streams neatly organized. It helps me see urgent messages from my customers and I can respond directly to them AgoraPulse. My favorite feature overall is the schedule queue feature that allows me to post throughout the day on a schedule that I set based on when I believe my audience most wants to receive their content!

Nachteile

Overall the platform works great and I strongly recommend it. My complaints are pretty minor.
1. After I log in on my browser; AgoraPulse opens in a new browser window, however the original tab the landing page stays open and flashes a notification icon at me. I always have to close that tab to make the notification go away. It's minor but it's annoying.
2. I use the Queue feature a lot and I have multiple schedule queues. However, I am not able to sort the order fo the queue's in the drop-down list. Again, it's minor but I post a lot so it is annoying that I can't sort this list the way that I want.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von AgoraPulse

Hi there Matt,

Thanks for sharing your Agorapulse experience with Capterra readers. I love hearing about your successes using the publishing queues. As far as reordering queues, what drop down list do you mean? There is a drag and drop functionality but I'm not certain it's in the same place that you're talking about.

Here's to your continued social media success!
Lisa

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Francois H.
Branche: Computerspiele
Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

An easy to pick up, affordable solution

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 7.10.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

This is a great choice for a limited team with a tight budget. They also have a great customer service and online resources, so the need for onboarding collaborators is pretty limited.

Vorteile

Agorapulse is easy to set up and mess with, and the trial period combined with a wealth of online resources make it a breeze to switch to. It's the 2nd company I've converted to Agorapulse and the combination of attractive pricing and eaase to pick up is pretty great.

Nachteile

At times the interface can be janky, especially when switching between assigned publications and scheduled ones, so it could probably benefit from a higher-level view. I mentioned pricing as good but if you want add-ons like extra team members, they are pretty dear, and I think the higher tiers (I'm on the $99/mo) are more on par with other software offerings in terms of cost.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Agorapulse

Hi Francois,

Thanks for turning on not one, but two companies on to Agorapulse! Glad you find the tool and the learning resources easy to use.

Lisa at Agorapulse

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Alexa B.
Branche: Einzelhandel
Untern. Größe: 201-500 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Review

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 20.10.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Generally easy to use but not as advanced as we would like.

Vorteile

The listening tool is easy, including the IG API.

Nachteile

That you cannot separate facebook comments from ad comments.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 1.0/10

Annika L.
Branche: Non-Profit-Organisation Management
Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Great software for our team

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 25.9.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Overall we switched to this from a terrible previous software, in Agorapulse has give us all the tools we needed and more for managing our social media.

Vorteile

Drafting tool for posts is very straightforward. We love how convenient it is to review and take care of comments and DMs from all our social media accounts in one place. Other tools like the reporting and social listening features are also really helpful and provide so much insight.

Nachteile

There are couple small issues with drafting posts that can be a bit frustrating, for example we can only upload one image for an IG post and can't do a gallery except through the mobile app. Also too bad we can't tag accounts on an image for Twitter.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Agorapulse

Hi Annika,

I'm glad our inbox, publishing, listening, and reporting features are helping you do your job easier! I wish the Instagram API let us let you publish carousels directly -- here's hoping the Instagram powers that be reverse their rule on that soon.

Lisa at Agorapulse

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Alissa S.
Branche: Marketing & Werbung
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Great Software for Boutique Agencies – Could Be Better

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 28.9.2020
Quelle der Bewertung: GetApp

My overall experience with Agorapulse is mixed but leans more positive. I spent *a lot* of time reviewing and comparing all scheduling software, and for the purposes of an agency, it offers the most functionality for the cost (though still quite the investment for a small company). The customer support has been great from the very beginning and I put huge value on that. I will most likely continue with Agorapulse beyond my first year, but the cons listed above do give me pause. Hoping the support team has listened to everyone's requests for first comment hashtags and the ability to rearrange photos.

Vorteile

As an agency, Agorapulse really does make it easy to organize clients by channel and work efficiently with team members. Scheduling articles for LinkedIn and Facebook is mostly seamless and straightforward. I love the review functionality, which makes it incredibly simple to share posts between team members for review and approval. The reporting and listening features seem fantastic and it's on our list to spend more time utilizing those functions. Customer support is excellent and the team is very responsive in live chat, email, and the Facebook members group.

Nachteile

There are several quirks with Agorapulse that prevent me from completely loving the software. As an agency that specializes in real estate and works with a lot of photos, the inability to rearrange photos once uploaded for a post is a huge time suck for us. We do often have difficulty tagging users within posts and adding locations. The Instagram functionality is also missing a few key features, including a visual grid planner and first comment hashtag scheduler. These two functions force me to pay for a secondary software for managing Instagram, which is a large additional expense.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Agorapulse

Hi Alissa,

Thank you so much for your review. I'm glad to hear that our social media management tool has streamlined things for your busy agency.

Our publishing product team is hard at work at the three Instagram-friendly features you mention. I see that you were already on the notification list for the grid, but I added you to the lists for the first comment and rearrange photo features. You'll be notified once they are released.

Thanks for seeing the value in our tool, Alissa. We working on making the tool irresistible for you.

Lisa at Agorapulse

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 6.0/10

Nutzerempfehlung
8,8/10
Basierend auf 393 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Agorapulse Preis

Agorapulse Preis

Beginnt ab
99,00 $/Monat
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5/5
Basierend auf 393 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Agorapulse Funktionen

Agorapulse Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Anpassbare Vorlagen
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
Content-Management
Daten-Import / -Export
Drag-and-Drop-Oberfläche
E-Mail-Marketing
Echtzeit-Analytik
Engagement-Analytik
Integration von Dritten
Kampagnen-Segmentation
Kampagnenanalyse
Kampagnenmanagement
Kundenspezifisches Branding
Multichannel-Marketing
Social-Media-Integration
Social-Network-Marketing
Überwachung
Funktionen
4,3/5
Basierend auf 393 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Agorapulse Häufig gestellte Fragen

Agorapulse Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Agorapulse.

F. Welche Preispläne bietet Agorapulse an?

Agorapulse bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 99,00 $/Monat

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Agorapulse?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Agorapulse

F. Wer sind die typischen Nutzer von Agorapulse?

Agorapulse hat die folgenden typischen Kunden:

Kleine Unternehmen, Großunternehmen, Non-Profit, Mittlere Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Agorapulse unterstützt?

Agorapulse unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch, Französisch, Spanisch

F. Welche Preispläne bietet Agorapulse an?

Agorapulse hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt Agorapulse mobile Geräte?

Agorapulse unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone, iPad

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Agorapulse?

Agorapulse kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Facebook, Instagram, LinkedIn, Shift, Twitter

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Agorapulse an?

Agorapulse bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Wissensdatenbank, Online-Support, Video-Anleitungen