Über Agorapulse

Mit Agorapulse können Unternehmen ihre Social Media Nachrichten verwalten, Inhalte veröffentlichen, wichtige Einflussfaktoren identifizieren, soziale Kanäle überwachen und aufschlussreiche Berichterstattung erstellen. Die Plattform ist mit Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, LinkedIn und Google+ für die Veröffentlichung über mehrere Plattformen integriert. Agorapulse bietet ein einzigartiges Social Inbox System, das Social Media Managern hilft, alle Fragen, Mitteilungen und Beschwerden von Fans oder Kunden zu priorisieren und zu beantworten.

Agorapulse zielt darauf ab, Marketing-Teams dabei zu unterstützen, Zeit bei der Veröffentlichung von Inhalten zu sparen, dank eines fortschrittlichen Warteschlangensystems, das es ermöglicht, Evergreen-Inhalte automatisch in die Warteschlange zu stellen. Die Plattform qualifiziert Fans und Anhänger, um Unternehmen dabei zu helfen, potenzielle Botschafter und Einflussnehmer zu finden, um sie als Chance zu nutzen.

Zu den wichtigsten Funktionen von Agorapulse gehören ein Social Media-Posteingang für jedes Konto, der eingehende Nachrichten, Zeitplanung und Warteschlangen, Wiedereinschalten und erweiterte Inhaltsvorschau, Erfassen von Anzeigenkommentaren auf Facebook und Instagram, unbegrenzte Berichte, anpassbare automatische Moderationsregeln zur Verhinderung von Spam, Identifizierung von Beeinflussern und vieles mehr.


Bilder

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Du bist nicht sicher, ob Agorapulse das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Agorapulse

4,6 (709)
VS.

Startpreis

49,00 $
Monat
29,99 $
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

74
13

Integrationen

10
4

Bedienkomfort

4,6 (709)
4,4 (39)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,4 (709)
4,1 (39)

Kundenservice

4,7 (709)
4,6 (39)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

edgar

4,6
Nr. 1 Alternative zu Agorapulse
Edgar ist ein Social-Media-Scheduling-Tool, das Social-Media-Updates in einer kategorisierten, durchsuchbaren Bibliothek...

facelift

4,4
Nr. 2 Alternative zu Agorapulse
facelift ist eine Online-Social-Media-Marketing-Lösung, die sich in soziale Netzwerke wie Facebook, Instagram,...

Kontentino

4,7
Nr. 3 Alternative zu Agorapulse
Kontentino ist ein Cloud-basiertes Social-Media-Management-Tool, mit dem Agenturen und ihre Kunden Social-Media-Inhalte...

Emplifi Social Marketing Cloud

4,2
Nr. 4 Alternative zu Agorapulse
Socialbakers ist eine KI-gestützte Suite für Social-Media-Marketing, mit der Unternehmen ihre Kundendaten besser...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,6 /5
(709)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4/5
Funktionen
4,3/5
Bedienkomfort
4,6/5
Kundenbetreuung
4,7/5

Hast du Agorapulse bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 709 Bewertungen
Javier
Javier
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Perfect for growing agencies

Bewertet am 6.2.2020

We enjoy using it, it's def our top 3 most used social tool. Saves us a ton of time every day...

We enjoy using it, it's def our top 3 most used social tool. Saves us a ton of time every day checking the calendars for our clients.

Vorteile

- The budget and scalable plans
- New reporting is amazing!
- Instagram publishing
- They are Instagram/FB Partners (Trust)

Nachteile

- We wish we had Pinterest publishing
- We wish we could publish stories

In Betracht gezogene Alternativen

HeyOrca

Warum Agorapulse gewählt wurde

Hootsuite is clunky and expensive

Zuvor genutzte Software

Hootsuite

Gründe für den Wechsel zu Agorapulse

Pricing

Antwort von Agorapulse

Hey Javier,

It's great to hear that our social media management tool is saving your agency so much time! While we don't support Pinterest at the moment, we *do* support the scheduling of Instagram stories via push notifications. It's our way of helping customers while staying in Instagram's good graces.

Lisa at Agorapulse

Alissa
Alissa
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 6.0 /10

Great Software for Boutique Agencies – Could Be Better

Bewertet am 28.9.2020

My overall experience with Agorapulse is mixed but leans more positive. I spent *a lot* of time...

My overall experience with Agorapulse is mixed but leans more positive. I spent *a lot* of time reviewing and comparing all scheduling software, and for the purposes of an agency, it offers the most functionality for the cost (though still quite the investment for a small company). The customer support has been great from the very beginning and I put huge value on that. I will most likely continue with Agorapulse beyond my first year, but the cons listed above do give me pause. Hoping the support team has listened to everyone's requests for first comment hashtags and the ability to rearrange photos.

Vorteile

As an agency, Agorapulse really does make it easy to organize clients by channel and work efficiently with team members. Scheduling articles for LinkedIn and Facebook is mostly seamless and straightforward. I love the review functionality, which makes it incredibly simple to share posts between team members for review and approval. The reporting and listening features seem fantastic and it's on our list to spend more time utilizing those functions. Customer support is excellent and the team is very responsive in live chat, email, and the Facebook members group.

Nachteile

There are several quirks with Agorapulse that prevent me from completely loving the software. As an agency that specializes in real estate and works with a lot of photos, the inability to rearrange photos once uploaded for a post is a huge time suck for us. We do often have difficulty tagging users within posts and adding locations. The Instagram functionality is also missing a few key features, including a visual grid planner and first comment hashtag scheduler. These two functions force me to pay for a secondary software for managing Instagram, which is a large additional expense.

In Betracht gezogene Alternativen

Sprout Social, SocialPilot, Buffer und Hootsuite

Gründe für den Wechsel zu Agorapulse

I chose Agorapulse over other software primarily because, as an agency, we needed to add a lot of profiles, which proved to be cost-prohibitive on most other software. Additionally, the review/approval process between team members is a huge value-add. Agorapulse does seem to be the best offering currently on the market for non-enterprise, boutique agencies.

Antwort von Agorapulse

Hi Alissa,

Thank you so much for your review. I'm glad to hear that our social media management tool has streamlined things for your busy agency.

Our publishing product team is hard at work at the three Instagram-friendly features you mention. I see that you were already on the notification list for the grid, but I added you to the lists for the first comment and rearrange photo features. You'll be notified once they are released.

Thanks for seeing the value in our tool, Alissa. We working on making the tool irresistible for you.

Lisa at Agorapulse

Alexa
Gesamtbewertung
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 1.0 /10

Review

Bewertet am 20.10.2020

Generally easy to use but not as advanced as we would like.

Generally easy to use but not as advanced as we would like.

Vorteile

The listening tool is easy, including the IG API.

Nachteile

That you cannot separate facebook comments from ad comments.

In Betracht gezogene Alternativen

Sprout

Warum Agorapulse gewählt wurde

various reasons

Zuvor genutzte Software

Brandwatch

Gründe für den Wechsel zu Agorapulse

AP has a pretty user friendly experience to help with the small team we have.

Antwort von Agorapulse

Thanks for the review, Alexa. Have you tried the inbox filter to separate the Facebook paid comments from the organic comments? It's a helpful way to separate them.

Lisa at Agorapulse

Dustyn
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

A Marketing Agency's Best Friend

Bewertet am 25.11.2019

It's a marketers best friend! We can't imagine managing all of this social content with another...

It's a marketers best friend! We can't imagine managing all of this social content with another third party app.

Vorteile

I love the ease of use and the ability to design content out weeks in advance. The listening tool is helping our team connect with users and the approval system makes it easy to manage my employee's work on a daily basis.

Nachteile

That I have to purchase more after 32. We are always looking to expand and add more social profiles to the calendars, I fear one day our organization will outgrow AgoraPulse, which is not ideal because we have all grown to love it.

In Betracht gezogene Alternativen

Sprout Social

Warum Agorapulse gewählt wurde

AgoraPulse is better in every shape and form, its a no-brainer.

Zuvor genutzte Software

Hootsuite

Gründe für den Wechsel zu Agorapulse

Price and ease of use, it can't be stressed enough.

Antwort von Agorapulse

Hi Dustyn,

My favorite quote of the day: "A Marketing Agency's Best Friend." Thank you. We work hard to make sure that agencies have what they need to be efficient and prove ROI.

We are growing too! As such, we'll continue to offer opportunities for your agency to scale with us.

Thanks again for sharing your experience here with GetApp.

Lisa Kalner Williams
Product Marketing Director
Agorapulse

Max
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

A Strong Contender

Bewertet am 29.10.2019

I am happy overall with the product as I mentioned with the lack of some features it is not ideal....

I am happy overall with the product as I mentioned with the lack of some features it is not ideal. It would be perfect if everything we needed was satisfied by 1 platform, but that doesn't appear to be the case right now. We will most likely continue to use Agorapulse as part of our social media tech stack for the foreseeable future

Vorteile

The thing I like most about AgoraPulse is that their team is incredibly responsive to support questions. From a feature perspective, as a community management tool, I feel that they are the best tool o the market for social media community management.

Nachteile

Some publishing features are lacking, for example, the ability to choose thumbnails when posting a video to any of the supported social media platforms. The lack of story publishing for Instagram is also another feature that is missing from AgoraPulse. The lack of these Conversion focussed Marketing features forces us to use other social media management platforms for publishing content.

In Betracht gezogene Alternativen

Sprout Social und Hootsuite

Warum Agorapulse gewählt wurde

Hootsuite's Expensive Analytics Reports & the Point System

Zuvor genutzte Software

Hootsuite

Gründe für den Wechsel zu Agorapulse

Agorapulse has more competitive pricing and gives us the reporting features we need to service our clients. Agorapulse’s also has a zero inbox workflow and an inbox assistant which helps us with effective community management.

Antwort von Agorapulse

Hi there Max,

I'm thrilled to hear how much you love our support team and community management functions!

We support scheduling to Instagram Stories -- feel free to reach out to someone on the support team for details.

Warm regards,
Lisa at Agorapulse

5 von 709 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Agorapulse Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Agorapulse.

Agorapulse bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 49,00 $/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Agorapulse hat die folgenden typischen Kunden:

11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

Agorapulse unterstützt die folgenden Sprachen:

Deutsch, Englisch, Französisch, Spanisch

Agorapulse unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Agorapulse kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Canva, Google Analytics 360, Google My Business Pro Services, Instagram, LinkedIn for Business, Meta for Business, Pinterest, TikTok, Twitter/X, YouTube

Agorapulse bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, 24/7 Live-Support, Chat

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