Site24x7
Über Site24x7
Site24x7 bietet ein einheitliches Cloud-Monitoring für DevOps und den IT-Betrieb in kleinen bis großen Unternehmen. Die Lösung überwacht die Erfahrung von Benutzern, die von Desktop- und Mobilgeräten aus auf Websites und Anwendungen zugreifen. Tiefgreifende Überwachungsfunktionen ermöglichen es DevOps-Teams, Anwendungen, Server und Netzwerk-Infrastruktur zu überwachen und Fehler zu beheben, einschließlich privater und öffentlicher Clouds. End-User-Experience-Monitoring wird von mehr als 90 Standorten in der ganzen Welt und verschiedenen Mobilfunk-Carriern aus realisiert.
Preisoptionen ab:
9,00 €/Monat
- Kostenlose Version
- Gratis Testen
- Abonnement
Typische Kunden
- Freie Mitarbeiter
- Kleine Unternehmen (2–50)
- Mittelgroße Unternehmen (51–500)
- Großunternehmen (500 und mehr)
Bereitstellung
- Cloudbasiert
- On-Premise (vor Ort)
Erhältlich in diesen Ländern
Afghanistan, Albanien, Algerien, Amerikanisch-Samoa, Amerikanische Jungferninseln und 227 weitere
Preisoptionen ab:
9,00 €/Monat
- Kostenlose Version
- Gratis Testen
- Abonnement
Bilder
Funktionen
Gesamtzahl der Funktionen von Site24x7: 83
Alternativen
Nagios XI
New Relic
PRTG Hosted Monitor
ManageEngine Endpoint Central
Nutzerbewertungen
Hast du Site24x7 bereits?
Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Excellent monitoring solution with pay-per-use licensing
Bewertet am 28.11.2022
For my company uptime is essential to our deliverables, and we're held to SLA requirements by...
For my company uptime is essential to our deliverables, and we're held to SLA requirements by contract. I can demonstrate both uptime and issues beyond our control that should not affect SLA (IE the customer doesn't renew their domain or uses a weak registrar).
Vorteile
I've been with Site24x7 since early days and the team keep adding functionality and more granular and complex ways to test my essential services. Service is always on and both custom and provided distributed pollers are rock solid--if there's an alert I can be sure it's not a false negative.They also provide plenty of statistics and pre-alert diagnosis so things like regional outages or problems with a registrar are obvious from the outset.Plenty of ways to notify, including integrations with 3rd party solutions such as PagerDuty and xMatters for scheduling team coverage and response.
Nachteile
Initially the service was limited in some ways but the team was very responsive to feedback and quickly upped their game.I think the only thing I'd like to change now is automatic ssl cert issue detection/warning of impending expiration for all https monitors.
In Betracht gezogene Alternativen
Uptime.comWarum Site24x7 gewählt wurde
IPMonitor was purchased by SolarWinds and instantly became too expensive.Gründe für den Wechsel zu Site24x7
Site24x7 was the most cost-effective and provided multiple-site polling without extra charge.- Branche: Personalbeschaffung & -besetzung
- Unternehmensgröße: 5.001–10.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
An amazing monitoring solution with a reasonable price tag
Bewertet am 30.11.2023
Quick and easy to set up with plenty of documentation and configurable options with a price tag...
Quick and easy to set up with plenty of documentation and configurable options with a price tag that won't make your C level bat an eye.
Vorteile
Alerts can easily be customized to be as noisy as you want or not at all and everywhere in-between. A lot of options such as SMS/Email/etc for alerting as well fantastic bonus features such as a NOC view makes this product stand out from the rest.
Nachteile
The recorded steps feature overall is great but I would like the ability more easily edit the steps as right now it's a little too complex to modify the existing recording.
In Betracht gezogene Alternativen
PingdomWarum Site24x7 gewählt wurde
Combined our two products with limited options (by comparison) into one that actually saved us money, a win win win.Gründe für den Wechsel zu Site24x7
Affordability and configuration options.- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
A good tool that is fast to install and configure
Bewertet am 25.7.2024
Vorteile
- ease and speed to install and configure
- the automatic discovery system on the servers
- very powerful network scanning
Nachteile
- the Linux application monitoring system which only works with processes and not services
- the remote script execution system is a bit cumbersome
- Branche: Computer-Software
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 2.0 /10
It has most of the features you'll want, but they won't work well
Bewertet am 18.1.2021
We still use Site24x7 for some monitors and for their status page, but we backed off and completely...
We still use Site24x7 for some monitors and for their status page, but we backed off and completely stopped using them for some things like APM and AppLogs because those services flat out didn't work. If their site provided a reason why something stopped working I'd be more okay with making the adjustment to fix it, but I cannot spend this much time working with their support on the most basic functionality. Anything critical we've moved over to NewRelic for now.
Vorteile
It supports a large variety of products and services built-in. The agents are fairly easy to install/setup. There is a decent amount of documentation available. Custom monitor plugins are very easy to create.
Nachteile
Doesn't support all the latest languages and platforms. They are a little slow at adding the latest and greatest. Their agents seem a little hacked together are are not as resource efficient as others. You have to manually upgrade/downgrade your plan as your usage changes. Most/All portions won't automatically scale and don't even have an option for them to, so things will stop working as you grow and you'll be over-billed as you shrink. Their PHP APM flat out doesn't work. Things will stop working and give you no indication as to why. You must reach out to support, wait a day or so, they will ask for logs, wait a day or so, provide some feedback. Then a week or month later you'll have to do it all over again.
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
User friendly Monitoring Tool
Bewertet am 14.6.2024
Vorteile
Site24x7, with its user-friendly interface and robust features, has revolutionized our monitoring practices. The consolidated dashboard simplifies oversight, while website and network monitoring capabilities ensure early issue detection. It’s a must-have for any organization seeking proactive insights into their digital infrastructure.
Nachteile
While Site24x7 offers valuable features, its Application Performance Monitoring (APM) falls short compared to some competitors. Missing functionalities that exist in other monitoring tools create a noticeable gap. For organizations seeking comprehensive APM, exploring alternative solutions may be necessary.
Site24x7 Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Site24x7.F. Welche Preispläne bietet Site24x7 an?
Site24x7 bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 9,00 €/Monat Preisoptionen anzeigen
- Preismodell: Kostenlose Version, Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Site24x7?
Site24x7 hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von Site24x7 unterstützt?
Site24x7 unterstützt die folgenden Sprachen:
Chinesisch, Englisch, Finnisch, Französisch, Italienisch, Japanisch, Niederländisch, Polnisch, Schwedisch, Spanisch
F. Unterstützt Site24x7 mobile Geräte?
Site24x7 unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Site24x7?
Site24x7 kann in folgende Anwendungen integriert werden:
ManageEngine AlarmsOne, ManageEngine ServiceDesk Plus, Microsoft Teams, OpsGenie, PagerDuty, ServiceNow, Slack, Zapier, Zoho Analytics
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Site24x7 an?
Site24x7 bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat
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- Log Management Software
- Website-Monitoring Tools
- APM Software (Application Performance Management)
- Server Management Software
- IT-, Server- und Netzwerk Tools
- Netzwerk Monitoring Tools
- Cloud Management Software
- Incident-Management-Tools
- Fernüberwachungs- und Verwaltungssoftware
- MSP Software
- DevOps Tools
- Datenbank-Monitoring-Software
- AIOps-Plattformen
- Logfile Analyse Tools
- Observability-Tools
- IT-Management-Software