Deskero

Anpassbares Helpdesk- und Ticketing-System

4,7 /5 (100 Bewertungen) Eine Bewertung verfassen!

Deskero Übersicht

Was ist Deskero?

Deskero ist ein Helpdesk-Software- und Support-Ticketsystem, mit dem Nutzer Supportanfragen für mehrere Kanäle verwalten, die Leistung nachverfolgen und Kunden proaktiv in sozialen Netzwerken ansprechen können. Es ist ein einfaches, aber leistungsfähiges Tool, um die Kundenbetreuung einfacher und schneller zu gestalten. Es bietet eine Vielzahl erweiterter Funktionen, die sich leicht an individuelle Arbeitsabläufe und Geschäftsanforderungen anpassen lassen.

Deskero hilft Nutzern beim Verwalten des Multi-Channel-Supports und organisiert Abfragen aus verschiedenen Quellen, darunter E-Mail, Chat und soziale Netzwerke. Mit einer einzigen funktionalen Plattform können Nutzer alle Abfragen bearbeiten und so Zeit sparen. Und es geht nicht nur darum, schnell auf Fragen zu antworten, es geht auch darum, Menschen proaktiv anzusprechen.

Benutzerfreundlichkeit und Flexibilität machen Deskero zu einer intelligenten Lösung für Unternehmen jeder Branche, die nahtlos Arbeitsabläufe organisiert und die Betreiber auf das Wesentliche konzentrieren lässt: Kunden zufrieden zu stellen.

Deskero Übersicht

Kosten

Beginnt ab
4,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Kostenlos
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Deskero Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Asien, Australien, Brasilien, Kanada, China und 5 weitere , Europa, Deutschland, Indien, Japan, Lateinamerika
Unterstützte Sprachen
Arabisch, Chinesisch (vereinfacht), Englisch, Französisch, Deutsch und 4 weitere , Italienisch, Portugiesisch, Russisch, Spanisch

Screenshots

Deskero Screenshot: Compact ticket list view allows you to see a minimal glance of your tickets
Deskero Screenshot: Compact ticket list view allows you to see a minimal glance of your tickets Deskero Screenshot: Analytics overview that shows relevant insight data for your platform Deskero Screenshot: Extended ticket list view gives you a more detailed view of your list of tickets Deskero Screenshot: View all tickets and open individual cases to view their history Deskero Screenshot: Public portal is what your final client will see when accessing your platform Deskero Screenshot: Get all information about your clients and their ticket history at a glance Deskero Screenshot: Ticket timeline view allows you to see a log of all activities regarding a ticket Deskero Screenshot: Dashboard view allows you to see at a glance tickets that need immediate attention Deskero Screenshot: Add notes to your tickets to share internal information with other agents

Deskero Bewertungen

Deskero Bewertungen

Gesamtbewertung
4,7
/
5
Ausgezeichnet
68

Sehr gut
31

Durchschnitt
1

Gering
0

Schlecht
0

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6
Funktionen
4,5
Bedienkomfort
4,8
Kundenbetreuung
4,7
99% haben diese Anwendung empfohlen
Marc C.

Easy process to onboard ticketing system for our clients

We had a lot of request for website maintenance by email and managing these request manually lead to errors and not so happy clients.

By implementing Deskero, our clients are well organized, requests and time are also documented and the followup is easy for both project manager (on our end), developer (on our end) and our client team.


Mit Google übersetzen
Mark K.

Used for client support email ticketing help desk

We use Deskero daily for incoming emails to our support address which in turn is auto handed out to 3 support desk staff.

The system is quick and efficient.
We do not make use of the more advanced features as the functionality in the entry offer was pretty much what we were after.
We used to use our own OTRS system which was not bad but no where near as easy to use and did not look as good as Deskero does.

If you have a support desk and need the auto ticketing options on client queries then Deskero handles this perfectly well without any hassles.
Tracking a users ticket from beginning to end is easy and shows all responses and is very easy when it comes to allocating certain tickets to specific agents.


Mit Google übersetzen
Verifizierter Rezensent

Good but not cheap


Mit Google übersetzen
Leah T.

Great product for the money

So far, it works well for the cost. I'm certain with more time, we'll be used to working in this environment and be more comfortable with its features.


Mit Google übersetzen
Stephenie S.

Great App for the Price

We are still in the process of rolling this out company-wide, but the best thing about implementing a tracking system like this is having the ability to streamline, track, respond and organize all of the inbound requests from our employees. It also forces them to use the forms and provide the required information before sending a request and eliminates the back and forth that often occurs in trying to get everything we need to begin providing them with the support/requests they have.


Mit Google übersetzen
Marc C.
Branche: Computer-Software
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Easy process to onboard ticketing system for our clients

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 5.2.2020
Quelle der Bewertung: GetApp

We had a lot of request for website maintenance by email and managing these request manually lead to errors and not so happy clients.

By implementing Deskero, our clients are well organized, requests and time are also documented and the followup is easy for both project manager (on our end), developer (on our end) and our client team.

Vorteile

Clean and easy to understand / use interface.

Support and implementation went smooth and well documented.

Nachteile

We are french based company (Quebec) and the french language pack needs a bit of update.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Mark K.
Branche: Buchhaltung
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Used for client support email ticketing help desk

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 12.9.2016
Quelle der Bewertung: GetApp

We use Deskero daily for incoming emails to our support address which in turn is auto handed out to 3 support desk staff.

The system is quick and efficient.
We do not make use of the more advanced features as the functionality in the entry offer was pretty much what we were after.
We used to use our own OTRS system which was not bad but no where near as easy to use and did not look as good as Deskero does.

If you have a support desk and need the auto ticketing options on client queries then Deskero handles this perfectly well without any hassles.
Tracking a users ticket from beginning to end is easy and shows all responses and is very easy when it comes to allocating certain tickets to specific agents.

Vorteile

Very easy to use
Easy to setup, adding external mail account for incoming mails.
Simple efficient layout. This is important when your agents are staring at it all day.
Auto allocation of incoming queries is very good.
Pricing is great

Nachteile

None really, we are on the entry package with a few agents and it has been working well for the last few months.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Verifizierter Rezensent
Übersetzen auf: Deutsch

Good but not cheap

Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
Bewertet am 5.2.2018
Quelle der Bewertung: GetApp

Vorteile

Easy to use and web based. Trial easy to activate. you can use it with PC, tablet smartphone without problems

Nachteile

The application is'nt cheap if you need more then 1 agent... if you need multilanguage you have to buy the intermediate versione...

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Deskero (Nabra Ltd)

Hello! Thanks for your review. You can have full multilanguage support on Grow plan which is only 9 USD/month, so it's actually pretty cheap :) Kind regards

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 4.0/10

Leah T.
Branche: Baumaterial
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Great product for the money

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 27.3.2020
Quelle der Bewertung: GetApp

So far, it works well for the cost. I'm certain with more time, we'll be used to working in this environment and be more comfortable with its features.

Vorteile

It is very easy to use. Pretty straightforward on all fronts. Customer service is excellent for the things that seem to be a little hidden - usually right in front of my face.

Nachteile

Since purchasing, the customer service is a little slower than when I was in evaluation mode. It is a bit more cumbersome to use if you aren't using it as an emailing platform like it is built for. We are wanting to get more familiar with it before rolling out the emailing piece simply to lessen the confusion among recipients and it works, but definitely is intended to be used as an emailing platform. I wish there was a better way to highlight need for followup besides the "notes." But we are getting used to that. The notes get lost in the notifications instead of standing out as a "Need to do" type issue.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Stephenie S.
Branche: Personalbeschaffung & -besetzung
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Great App for the Price

Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
Bewertet am 18.7.2019
Quelle der Bewertung: GetApp

We are still in the process of rolling this out company-wide, but the best thing about implementing a tracking system like this is having the ability to streamline, track, respond and organize all of the inbound requests from our employees. It also forces them to use the forms and provide the required information before sending a request and eliminates the back and forth that often occurs in trying to get everything we need to begin providing them with the support/requests they have.

Vorteile

I like a lot about this program, the ability to track tickets and respond from them as well as the ability to customize the portal. I've worked with several ticketing systems in the past and this app offers the same support to the people handling the tickets (agents) as any other ticketing system out there but for a fraction of the price (and far less backend coding!)

Nachteile

The software itself is very easy to use. The one challenge I have is not having a quick reference for FAQ or 1st line troubleshooting during installation. With that being said, I never had to wait more than an hour for someone to email me back. I know there is a lot more there that can make it more powerful but it's difficult to figure out what everything does without toggling between their webpage and your portal (vs. having the ability to hover over and see information or having a support portal embedded in the company portal for agents to use.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 7.0/10

Nutzerempfehlung
8,8/10
Basierend auf 100 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Deskero Preis

Deskero Preis

Beginnt ab
4,00 $/Monat
Gratis Testen
Kostenlos
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6/5
Basierend auf 100 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Deskero Funktionen

Deskero Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
CRM-Integration
Chat
E-Mail-Integration
Echtzeitüberwachung
Integration von Dritten
Kundenspezifisches Branding
Mehrsprachig
Multi-Channel-Kommunikation
Social-Media-Integration
Sofortnachrichten
Supportticket-Management
Umfragen & Feedback
Warnungen / Eskalation
Wissensbasis-Management
Workflow-Management
Überwachung
Funktionen
4,5/5
Basierend auf 100 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Videos und Anleitungen

Videos und Anleitungen

Deskero Häufig gestellte Fragen

Deskero Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Deskero.

F. Welche Preispläne bietet Deskero an?

Deskero bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 4,00 $/Monat

Preismodell: Kostenlos, Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Deskero?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Deskero

F. Wer sind die typischen Nutzer von Deskero?

Deskero hat die folgenden typischen Kunden:

Freie Mitarbeiter, Großunternehmen, Mittlere Unternehmen, Non-Profit, Öffentliche Verwaltung, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Deskero unterstützt?

Deskero unterstützt die folgenden Sprachen:

Arabisch, Chinesisch (vereinfacht), Englisch, Französisch, Deutsch, Italienisch, Portugiesisch, Russisch, Spanisch

F. Welche Preispläne bietet Deskero an?

Deskero hat folgende Preismodelle:

Kostenlos, Abonnement

F. Unterstützt Deskero mobile Geräte?

Deskero unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone, iPad

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Deskero?

Deskero kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Facebook, Gmail, Magento Commerce, Twitter, Wordpress, Zapier, Zendesk Sell

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Deskero an?

Deskero bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Wissensdatenbank, Online-Support, Telefon-Support