Über Deskero

Deskero ist ein Helpdesk-Software- und Support-Ticketsystem, mit dem Nutzer Supportanfragen für mehrere Kanäle verwalten, die Leistung nachverfolgen und Kunden proaktiv in sozialen Netzwerken ansprechen können. Es ist ein einfaches, aber leistungsfähiges Tool, um die Kundenbetreuung einfacher und schneller zu gestalten. Es bietet eine Vielzahl erweiterter Funktionen, die sich leicht an individuelle Arbeitsabläufe und Geschäftsanforderungen anpassen lassen.

Deskero hilft Nutzern beim Verwalten des Multi-Channel-Supports und organisiert Abfragen aus verschiedenen Quellen, darunter E-Mail, Chat und soziale Netzwerke. Mit einer einzigen funktionalen Plattform können Nutzer alle Abfragen bearbeiten und so Zeit sparen. Und es geht nicht nur darum, schnell auf Fragen zu antworten, es geht auch darum, Menschen proaktiv anzusprechen.

Benutzerfreundlichkeit und Flexibilität machen Deskero zu einer intelligenten Lösung für Unternehmen jeder Branche, die nahtlos Arbeitsabläufe organisiert und die Betreiber auf das Wesentliche konzentrieren lässt: Kunden zufrieden zu stellen.

Preisoptionen ab:

4,00 $/Monat

  • Gratis Testen
  • Kostenlos
  • Abonnement

Geräte

Unternehmensgröße

K M G

Märkte

Vereinigte Staaten von Amerika, Kanada, Vereinigtes Königreich, Australien, China und 5 weitere , Indien, Japan, Deutschland, Brasilien, Mexiko

Unterstützte Sprachen

Arabisch, Chinesisch (vereinfacht), Deutsch, Englisch, Französisch und 4 weitere , Italienisch, Portugiesisch, Russisch, Spanisch

Preisoptionen ab:

4,00 $/Monat

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Bilder

Compact ticket list view allows you to see a minimal glance of your tickets
Analytics overview that shows relevant insight data for your platform
Extended ticket list view gives you a more detailed view of your list of tickets
View all tickets and open individual cases to view their history
Public portal is what your final client will see when accessing your platform
Get all information about your clients and their ticket history at a glance
Ticket timeline view allows you to see a log of all activities regarding a ticket
Dashboard view allows you to see at a glance tickets that need immediate attention
Add notes to your tickets to share internal information with other agents
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Deskero Screenshot: Compact ticket list view allows you to see a minimal glance of your tickets Deskero Screenshot: Analytics overview that shows relevant insight data for your platform Deskero Screenshot: Extended ticket list view gives you a more detailed view of your list of tickets Deskero Screenshot: View all tickets and open individual cases to view their history Deskero Screenshot: Public portal is what your final client will see when accessing your platform Deskero Screenshot: Get all information about your clients and their ticket history at a glance Deskero Screenshot: Ticket timeline view allows you to see a log of all activities regarding a ticket Deskero Screenshot: Dashboard view allows you to see at a glance tickets that need immediate attention Deskero Screenshot: Add notes to your tickets to share internal information with other agents

Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von Deskero: 90

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Anfragezuordnung
  • Anpassbare Berichterstellung
  • Anpassbare Kategorien
  • Anpassbare Vorlagen
  • Archivierung & Aufbewahrung
  • Aufgabenmanagement
  • Automatische Antworten
  • Automatische Benachrichtigungen
  • Automatische Lead-Verteilung
  • Automatische Sicherung
  • Benutzer-Management
  • Benutzerdefinierte Felder
  • Benutzerdefinierte Formulare
  • Berichterstattung und Statistik
  • Berichterstattung zu Kundenaktivitäten
  • Chat
  • Chat-Transkription
  • Daten-Import / -Export
  • Datenfilterung
  • Datenvisualisierung
  • Desktop-Benachrichtigungen
  • E-Mail-Benachrichtigungen
  • E-Mail-Integration
  • E-Mail-Tracking
  • E-Mail-Vorlagen
  • Echtzeit-Analytik
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeitüberwachung
  • Einmalige Anmeldung
  • Ereignisgesteuerte Aktionen
  • Erinnerungen
  • Eskalationsmanagement
  • Etikettierung
  • Feedback-Management
  • Feedback-Sammlung
  • Gemeinsamer Arbeitsbereich
  • Genehmigungs-Management
  • Helpdesk-Integration
  • Hilfe Desk-Management
  • Inhaltsfilter
  • Integration von Dritten
  • Kategorisierung
  • Konfigurierbarer Workflow
  • Kontakt-Historie
  • Kundendatenbank
  • Kundenhistorie
  • Kundenkonten
  • Kundenportal
  • Kundenreklamations-Tracking
  • Kundenspezifisches Branding
  • Mehrere Länder
  • Mehrsprachig
  • Mischkonzern
  • Mobile Integration
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Multichannel-Management
  • Performance-Berichte
  • Priorisierung
  • Problem-Nachverfolgung
  • Problemmanagement
  • Produktivitäts-Berichterstattung
  • Projektzeiterfassung
  • Regelbasierter Workflow
  • Rollen-basierte Genehmigung
  • Routing anfordern
  • SLA-Management
  • SSL-Sicherheit
  • Self-Service Portal
  • Social-Media-Integration
  • Sofortnachrichten
  • Statusverfolgung
  • Suchfunktion
  • Supportticket-Management
  • Timer
  • Umfragen & Feedback
  • Verfolgen von Support-Tickets
  • Visuelle Analytik
  • Warnungen / Eskalation
  • Webseitenintegration
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Widgets
  • Wissensbasis-Management
  • Workflow-Management
  • Zugriffskontrolle
  • Zusammenfassende Berichte
  • Überwachung

Alternativen

Zendesk

4,3
Alternative Nr. 1 zu Deskero
Zendesk ist die weltweit führende Cloud-basierte Service-Software-Lösung, der über 40.000 Organisationen vertrauen....

LiveAgent

4,7
Alternative Nr. 2 zu Deskero
LiveAgent ist eine webbasierte Helpdesk-Lösung, die die Verwaltung von Support-Tickets aus mehreren Kanälen,...

Deskpro

4,6
Alternative Nr. 3 zu Deskero
Deskpro ist eine Multi-Channel-Helpdesk-Software, die in der Cloud oder selbst gehostet werden kann. Die...

HaloPSA

4,8
Alternative Nr. 4 zu Deskero
NetHelpDesk bietet ITIL-ausgerichtete Service-Desk-Software, die On-Premise oder in der Cloud installiert werden kann.

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,7 /5
(104)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6/5
Funktionen
4,5/5
Bedienkomfort
4,8/5
Kundenbetreuung
4,7/5

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5 von 104 Bewertungen angezeigt
Ray L.
Gesamtbewertung
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Deskero allows you to measure I.T., so that you can manage it.

Bewertet am 20.7.2017

Vorteile

Overall, I've had a great experience implementing Deskero as our help desk & I.T. project management solution. If you can't measure your I.T. requests/incidents, how can you manage them? Deskero allows you to measure, so that you can manage. I compared several solutions before trying Deskero, and for price vs features, I found Deskero to be our best fit. We have used it for months to manage daily I.T. tickets/incidents, and for requests/projects. We export the data and prepare analytics to identify areas within our infrastructure that could use improvement. During the setup process, I had several questions, and Nicolo was available to answer each question quickly & efficiently.

Nachteile

A few things weren't laid out in the portal the way I'd do them, the best way I could describe them is that they are a little quirky. However, Deskero support was there to answer my questions and resolve issues.

Andrea A.
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Simple, complete, scalable and customizable with API

Bewertet am 19.8.2020

We automatized the creation of new customers and leads with API integration, we provide a...

We automatized the creation of new customers and leads with API integration, we provide a self-service portal where customers can find the activation state of their services and any requests. We manage tickets of many types very easy: information, requests, technical help, economics, leads, prospects. We implemented live chat very easy. We can manage many customers with few operators. We are very satisfied.

Vorteile

The product is perfect for tickets management and live chat implementation. You can manage as many ticket as you want and create as many chat widgets as you want, other competitors have limits on tickets or chats. It offers a simple CRM for basic tasks, but useful to store information to let operators answer customer requests. The API can expand automatization very well and information can be implemented or connected in a more complete CRM. Configuration is very easy, but complete, with e-mail template and workflow automatizations by rules and if-then conditions. There is a useful self-service portal for customers.

Nachteile

The API documentation is very minimal and sometimes you have to ask for help to use some advanced requests, but the technical team is fast and give you complete answers. There are some bug here and there, like broken search boxes, nothing too serious, but as you write to technical team they fix them in very short time. I wish the CRM part is more complete with the possibility to create customers types and connect each others, more customized field types and the possibility to create group of customized fields to let operators read information very easy. It's not possible to create if-then rules with CRM custom fields. I wish more customizations for self-service portal, like pages creation (outside the knowledge base), top page banners or alerts, customized fields integration into pages.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 4.0 /10

Good but not cheap

Bewertet am 5.2.2018

Vorteile

Easy to use and web based. Trial easy to activate. you can use it with PC, tablet smartphone without problems

Nachteile

The application is'nt cheap if you need more then 1 agent... if you need multilanguage you have to buy the intermediate versione...

Antwort von Deskero (Nabra Ltd)

Hello! Thanks for your review. You can have full multilanguage support on Grow plan which is only 9 USD/month, so it's actually pretty cheap :) Kind regards

Marc C.
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Software
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Easy process to onboard ticketing system for our clients

Bewertet am 5.2.2020

We had a lot of request for website maintenance by email and managing these request manually lead...

We had a lot of request for website maintenance by email and managing these request manually lead to errors and not so happy clients.

By implementing Deskero, our clients are well organized, requests and time are also documented and the followup is easy for both project manager (on our end), developer (on our end) and our client team.

Vorteile

Clean and easy to understand / use interface.

Support and implementation went smooth and well documented.

Nachteile

We are french based company (Quebec) and the french language pack needs a bit of update.

Mark K.
Gesamtbewertung
  • Branche: Buchhaltung
  • Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Used for client support email ticketing help desk

Bewertet am 12.9.2016

We use Deskero daily for incoming emails to our support address which in turn is auto handed out to...

We use Deskero daily for incoming emails to our support address which in turn is auto handed out to 3 support desk staff.

The system is quick and efficient.
We do not make use of the more advanced features as the functionality in the entry offer was pretty much what we were after.
We used to use our own OTRS system which was not bad but no where near as easy to use and did not look as good as Deskero does.

If you have a support desk and need the auto ticketing options on client queries then Deskero handles this perfectly well without any hassles.
Tracking a users ticket from beginning to end is easy and shows all responses and is very easy when it comes to allocating certain tickets to specific agents.

Vorteile

Very easy to use
Easy to setup, adding external mail account for incoming mails.
Simple efficient layout. This is important when your agents are staring at it all day.
Auto allocation of incoming queries is very good.
Pricing is great

Nachteile

None really, we are on the entry package with a few agents and it has been working well for the last few months.

5 von 104 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Deskero Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Deskero.

Deskero bietet folgende Kostenpläne an:

  • Beginnt ab: 4,00 $/Monat
  • Preismodell: Kostenlos, Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Deskero

Deskero hat die folgenden typischen Kunden:

Kleine Unternehmen, Großunternehmen, Öffentliche Verwaltung, Non-Profit, Freie Mitarbeiter, Mittlere Unternehmen

Deskero unterstützt die folgenden Sprachen:

Arabisch, Chinesisch (vereinfacht), Deutsch, Englisch, Französisch, Italienisch, Portugiesisch, Russisch, Spanisch

Deskero unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone, iPad

Deskero kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Facebook, Gmail, Magento Commerce, Twitter, Wordpress, Zapier, Zendesk Sell

Deskero bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Wissensdatenbank, Online-Support, Telefon-Support

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