Bright Pattern

Über Bright Pattern
Bright Pattern ist die effektivste Cloud-Kontaktcenter-Software, mit der Unternehmen den Multichannel-Service vereinfachen können.
Die Lösung von Bright Pattern bietet eine konzernfähige Architektur, die unterbrechungsfreie Wartung mit laufenden Upgrades und Skalierungen von 5 bis 10.000 gleichzeitig agierenden Mitarbeitern mit einer gemessenen Verfügbarkeit von 99,99 % bietet. Die sofort einsatzbereiten CRM-Integrationen von Bright Pattern erhöhen die Produktivität der Mitarbeiter durch eine integrierte UI, Click-to-Call, Pop-up-Fenster und Aktivitätsverlauf, die automatisch mit dem Ticket gespeichert werden.
Die Lösung von Bright Pattern bietet eine unübertroffene Benutzerfreundlichkeit mit einem neuen intuitiven Desktop für die Verwaltung von Omnichannel-Erfahrungen, einer einheitlichen Benutzeroberfläche zum Einrichten und Ändern von Workflows sowie Überwachung, Berichterstellung und Qualitätsmanagement für und über alle Kanäle.
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Nutzerbewertungen
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Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

- Branche: Computer-Software
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Great CallCenter Platform
Bewertet am 31.5.2021
Overall experience with Bright Pattern is really great. Our Callcenter's productivity has increased...
Overall experience with Bright Pattern is really great. Our Callcenter's productivity has increased exponentially.
Vorteile
Bright Pattern has an exclusive feature, Which is you can pre-record replies for calls. When a customer calls and asks a question, the centre operator can play the pre-recorded response, which will be played to answer the customer's questions. Only Bright Pattern has this feature working greatly. Furthermore, you can record sessions and manage call sessions easily and see insight later.
Nachteile
To this day I don't have any issue with BrightPattern. I hope it has all the features it should and all the features are working well.
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Truly omnichannel platform with powerful outbound engine
Bewertet am 19.3.2017
Vorteile
BrightPattern has very innovative solution which provides truly omnichannel platform. Among inbound, email, chat, video, SMS it has powerful outbound engine. With 4 dialler modes companies could be more productive than on any other platform. Specially designed supervisor desktop gives full campaign control: from lists to operators. Highly recommend to all companies looking for fast, solid and professional outbound platform.
Nachteile
nothing special that could not be improved, slightly outdated interface – but it should be updated in new version))
- Branche: Einzelhandel
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 5.0 /10
BP
Bewertet am 4.12.2019
Bright pattern has its down but for the most part is it okay.
Bright pattern has its down but for the most part is it okay.
Vorteile
I like that when request come in the queue they disappear when someone is working on the request. Also that it has a trail of the completion status. The last person that worked on it.
Nachteile
I do not like the thread of the email chain for the software. It is very confusing and misguiding. I also do not like how we compose a new email. Not easy to use and take to much effort for something that should be simple. Another con is you can not revisit a case just for information after it has been closed with out reopening.
- Branche: Computer-Software
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
User friendly, Intuitive, Easy to deploy SaaS
Bewertet am 17.2.2017
Brightpattern team has come up with great ideas over the years to make this a great Cloud product....
Brightpattern team has come up with great ideas over the years to make this a great Cloud product. It is easily deployable and reliable in a cloud environment. The service pattern interface is very intuitive and user friendly which allows for fast configuration and navigation. You can literally setup a call center, with true Omni channel capabilities in matter of minutes and be in business.
Vorteile
Omni channel routing, easy to use interface, performs well, innovative feature set.
- Branche: Finanzdienstleistungen
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
The most seamless omnichannel cloud contact center
Bewertet am 12.4.2019
We wanted a modular omnichannel solution to engage our customers across most of the digital...
We wanted a modular omnichannel solution to engage our customers across most of the digital channels plus voice and be able to track the interactions across all channels.
Vorteile
After evaluating all the known solutions from the big boys - we found the Bright Pattern solution to be the most innovative and disruptive solution. Pretty much everything and all feature we wanted is out-of-the-box. And where we needed to integrate the IVR and the other workflows with our CRM, the open API's and pre-built integrations made the task super easy and seamless. The web based admin portal with drag and drop functionality is unparalleled and really makes it easier to configure manage the contact center within minutes and removing the complexity that you see in traditional platforms. Overall - a full featured contact center platform, capable of competing with the industry leaders, yet far more simpler and easier to use. Implementation and migration was a breeze - far less effort than what we had expected.
Nachteile
Perhaps improve on the UC aspects of the platform.
Bright Pattern Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Bright Pattern.F. Welche Preispläne bietet Bright Pattern an?
Bright Pattern bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 0,00 $/Monat
- Preismodell: Kostenlose Version, Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Bright Pattern?
Bright Pattern hat die folgenden typischen Kunden:
11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von Bright Pattern unterstützt?
Bright Pattern unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt Bright Pattern mobile Geräte?
Bright Pattern unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Bright Pattern?
Bright Pattern kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Amazon EC2, Aspect Workforce, Dynamics 365, Gmail, Google Analytics 360, Google Calendar, Meta for Business, Oracle B2C Service, Oracle Service, PaySimple, Salesforce Sales Cloud, Salesforce Service Cloud, ServiceNow, Twitter/X, Verint Workforce Management, Zapier, Zendesk Suite, Zoho CRM
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Bright Pattern an?
Bright Pattern bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat
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