Bright Pattern

Software für Multichannel-Cloud-Call Center.

4,7 /5 (85 Bewertungen) Eine Bewertung verfassen!

Bright Pattern Übersicht

Was ist Bright Pattern?

Bright Pattern ist die effektivste Cloud-Kontaktcenter-Software, mit der Unternehmen den Multichannel-Service vereinfachen können.

Die Lösung von Bright Pattern bietet eine konzernfähige Architektur, die unterbrechungsfreie Wartung mit laufenden Upgrades und Skalierungen von 5 bis 10.000 gleichzeitig agierenden Mitarbeitern mit einer gemessenen Verfügbarkeit von 99,99 % bietet. Die sofort einsatzbereiten CRM-Integrationen von Bright Pattern erhöhen die Produktivität der Mitarbeiter durch eine integrierte UI, Click-to-Call, Pop-up-Fenster und Aktivitätsverlauf, die automatisch mit dem Ticket gespeichert werden.

Die Lösung von Bright Pattern bietet eine unübertroffene Benutzerfreundlichkeit mit einem neuen intuitiven Desktop für die Verwaltung von Omnichannel-Erfahrungen, einer einheitlichen Benutzeroberfläche zum Einrichten und Ändern von Workflows sowie Überwachung, Berichterstellung und Qualitätsmanagement für und über alle Kanäle.

Bright Pattern Übersicht

Kosten

Beginnt ab
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Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Bright Pattern Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Asien, Australien, Brasilien, Kanada, China und 5 weitere , Europa, Deutschland, Indien, Japan, Lateinamerika
Unterstützte Sprachen
Englisch

Screenshots

Bright Pattern Screenshot:
Bright Pattern Screenshot: Bright Pattern Screenshot: Bright Pattern Screenshot:

Bright Pattern Bewertungen

Bright Pattern Bewertungen

Gesamtbewertung
4,7
/
5
Ausgezeichnet
66

Sehr gut
14

Durchschnitt
5

Gering
0

Schlecht
0

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8
Funktionen
4,5
Bedienkomfort
4,6
Kundenbetreuung
4,8
94% haben diese Anwendung empfohlen
Cem Ç.


Mit Google übersetzen
Heidi D.

Great Product

I love Bright Pattern, from the beginning the demo was great, explained things in great detail. As we moved our services over to them they have been super easy to work with.


Mit Google übersetzen
Verifizierter Rezensent

Great for the Start-up and MidSize Company


Mit Google übersetzen
Sean R.

Strong omni-channel support tool

Really well designed and supported omnichannel tools that is well integrated with other tools. My favorite feature is the flexible scenario planning. We have been almost able to do everything. We are pretty creative and have been able to be very creative with our deployment.


Mit Google übersetzen
Othmar B.

Omnichannel in the cloud!

We have switched over from Interactive Intelligence 3 years ago and have been really happy so far. We had 100% up-time and enjoy the cooperation with their software developers and management team.


Mit Google übersetzen
Cem Ç.

Nur Sternebewertungen

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 26.2.2017
Quelle der Bewertung: GetApp

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Heidi D.
Branche: Einzelhandel
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Great Product

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 3.12.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

I love Bright Pattern, from the beginning the demo was great, explained things in great detail. As we moved our services over to them they have been super easy to work with.

Vorteile

I love that all of our customer interactions are on one platform. Very user friendly and simple to program. I was part of implementing this software, it was easy to train and easy for agents to learn.
The software has great documentation if you need assistance, otherwise their support team has been great!
They respond quickly and are easy to work with.

Nachteile

When there are changes made or updates I am not notified of the changes that are made.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Verifizierter Rezensent
Übersetzen auf: Deutsch

Great for the Start-up and MidSize Company

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 6.2.2018
Quelle der Bewertung: GetApp

Vorteile

Remote Cloud based system, requires an online download for the compatibility of the software to your desktop. Allows for call outcome and dispositions to be added, edited. Has user directory, can take notes on the caller. Can while on the call stop recording, saves the users daily call log. Allows for users calling inbound to be placed on a callback list which the system will generate a callback when the call volume decreases in the queue. The system is easy to use has mute functions on the screen if you do not have capabilities on your headset. Has caller ID for those callers in the system. Allows for transfers and holds. Employees get their own designated extensions for each campagin. Allows for campaigns to be set-up.

Nachteile

The call log would be more effective if users could independently run stat comparisons or if it tallied for the user key information such as average call time, average hold time, average daily calls taken, and percentages of which disposition is used. Because call centers are so competitive and this information is monitored for employee performance. allowing employees to be accountable on their own for improvement wiill benefit the agent and company for better productivity due to agent awareness. Having the ability to pull up a call and see what you dispositioned it as would be useful as this is a function of FIVE9 that was very useful for agents to recall the call outcomes. It would be nice to hear a warning beep a minute before the next phone call comes in and 2 beeps 30 seconds before your next call comes in so agents are not still typing notes in the CRM and a call comes. Customers would complain that they would leave a number for a callback to be called back and placed on hold again, or not be called back at all. Need a feature for automatic call recording to be optional and when a user accepts an inter-office call it asks both users do you want the call recorded if both users do not say yes it does not record. I would get kicked out the system and it shows me as not ready but I would be on an active call but with no ability to disposition the call nor was it showing I was on a call which hurt my agent performance for calls not being dispositioned. Calls that are not dispositioned due to software failure, data connection etc. or being lost should somehow indicate rather than not dispositioned something like "network failure" so administrators do not think agents are simply not dispositioning call outcomes. Maybe possibly creating an integration with CRM software which when caller ID has identified the caller it can pull the account up in the CRM and calls which have not been dispositioned when a new call is taken the softphone will copy the major account changes to the call and for disposition it says OTHER-and action in the CRM such as refund, cancellation, no changes. If a user fails to log out of BrightPattern the next day when the system opens that user wiill have calls routed to them. Maybe having a feature which specifies times a user gets phone calls. to end or begin or both. This was a challenge when a user has a password on their keyboard and mgmt is not there and you can not sign in to the computer to log them out from taking phone calls. Or having a feature after 8 hours of no phone calls the phone will automatically go into sleep mode and not accept phone calls. Needs the ability to tell you which campaign a person is calling into, showing the phone number the person actually dialed.

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote: 7.0/10

Sean R.
Branche: Telekommunikation
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Strong omni-channel support tool

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 3.12.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Really well designed and supported omnichannel tools that is well integrated with other tools. My favorite feature is the flexible scenario planning. We have been almost able to do everything. We are pretty creative and have been able to be very creative with our deployment.

Vorteile

They have a great product and a great team. The product has worked as designed and has been very reliable. The call quality has also been excellent. The scenario tool is very powerful. It is also well integrated into Zendesk.

Nachteile

We have had issues with the chat tool and would love more asynchronous capabilities but it has worked for us.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Othmar B.
Branche: Geschäftsbedarf & -einrichtung
Untern. Größe: 201-500 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Omnichannel in the cloud!

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 4.12.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

We have switched over from Interactive Intelligence 3 years ago and have been really happy so far. We had 100% up-time and enjoy the cooperation with their software developers and management team.

Vorteile

We love the ease of use of the platform and the endless omni-channel capabilities. It is an open platform which allowed us to integrate with our key software platforms such as Zendesk.

Nachteile

It is not well known in the marketplace but that will change soon.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Nutzerempfehlung
9,2/10
Basierend auf 85 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Bright Pattern Preis

Bright Pattern Preis

Beginnt ab
N/A
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8/5
Basierend auf 85 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Bright Pattern Funktionen

Bright Pattern Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
CRM-Integration
Chat
E-Mail-Integration
Echtzeitüberwachung
Integration von Dritten
Kundenspezifisches Branding
Mehrsprachig
Multi-Channel-Kommunikation
Social-Media-Integration
Sofortnachrichten
Supportticket-Management
Umfragen & Feedback
Warnungen / Eskalation
Wissensbasis-Management
Workflow-Management
Überwachung
Funktionen
4,5/5
Basierend auf 85 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Videos und Anleitungen

Videos und Anleitungen

Bright Pattern Häufig gestellte Fragen

Bright Pattern Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Bright Pattern.

F. Welche Preispläne bietet Bright Pattern an?

Bright Pattern bietet folgende Kostenpläne an:

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Bright Pattern?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Bright Pattern

F. Wer sind die typischen Nutzer von Bright Pattern?

Bright Pattern hat die folgenden typischen Kunden:

Großunternehmen, Mittlere Unternehmen, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Bright Pattern unterstützt?

Bright Pattern unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet Bright Pattern an?

Bright Pattern hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt Bright Pattern mobile Geräte?

Bright Pattern unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Bright Pattern?

Bright Pattern kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Amazon EC2, Dynamics 365, Google Analytics, Microsoft Dynamics CRM, PaySimple, Salesforce Sales Cloud, ServiceNow, Twitter, Zendesk, Zoho CRM

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Bright Pattern an?

Bright Pattern bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Wissensdatenbank, Online-Support, Telefon-Support