Remarkety
Über Remarkety
Bei Remarkety dreht sich alles um den Umsatz. Deine Live-Daten werden genutzt, um intelligente und effektive Marketingkampagnen durchzuführen. Die engagierten Erfolgsmanager arbeiten mit dir zusammen, um deine Kunden besser zu verstehen, sie zu segmentieren und die richtige Botschaft zur richtigen Zeit an die richtige Person zu senden. Du kannst deine E-Commerce-Daten in soziale Medien integrieren und auch deine Kampagnen und dein Budget optimieren. Alles in einem System. Mit Remarkety kannst du alle deine E-Mails und SMS von einem Ort aus versenden, also auch deine Newsletter, Kampagnen, Automatisierungs- und Transaktionssystem-E-Mails.
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- Branche: Einzelhandel
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Remarkety is the best value on the market
Bewertet am 8.8.2018
I’ve been a Constant Contact customer, Bronto, And MailChimp. Bronto is crazy expensive for a small...
I’ve been a Constant Contact customer, Bronto, And MailChimp. Bronto is crazy expensive for a small company. MailChimp is cheap, but extremely limited. I wanted advanced automation for thinks like abandoned cart recovery, customer win backs, etc.
I decided on Remarkety based partially on price. They seemed to deliver most of what Klaviyo does at a lower price. Initially, my customer success manager wasn’t very good and I was feeling neglected by Remarkety. Also, they did not integrate with my rewards program, so I gave Klaviyo a try.
Klaviyo could not do some very basic things I wanted to do, that I was already doing with Remarkety. I called Remarkety. My new customer success manager called me back immediately. The support since then has been exceptional. Remarkety has made improvements to their platform based on my suggestions. I get excellent LIVE support from Remarkety. Klaviyo is by chat only. My customer success manager and I have weekly strategy calls now. They have added integration with my rewards program.
I highly recommend Remarkety for small businesses that don’t have a staff of people to manage their emails and want to take advantage of customization and automation.
Vorteile
Price
Automation options
Integration with Big Commerce
Support
Nachteile
Visual appearance
Lacking in analytics
- Branche: Kosmetik
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Excellent software!
Bewertet am 19.7.2019
Very happy with the software.
Very happy with the software.
Vorteile
I love that all of our data is synced to Remarkety and with the tools within Remarkety I can set custom automations.
Nachteile
I would like the ability to create a custom automation based on my own filters.
- Branche: Medienproduktion
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 5.0 /10
Medisave Review
Bewertet am 17.11.2021
Vorteile
The heatmaps within the reports. Interesting to see what users have clicked on.
Nachteile
No automated inactive users, you have to manually supress users who don't open the inactive customers emails.
- Branche: Design
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
user friendly
Bewertet am 9.1.2020
The support service is truly what makes this product great. I do not worry about encountering a...
The support service is truly what makes this product great. I do not worry about encountering a problem because I know the support is lighting fast and really strong.
Vorteile
The customer support is incredible. It makes learning how to use the software, possible. Creating newsletters is o much more user-friendly than MailChimp in my opinion. The software in general is more user-friendly than MailChimp, honestly.
Nachteile
As long as the cost stays the same there aren't any cons to using this software to replace MailChimp.
- Branche: Elektrische/elektronische Fertigung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Excellent e-mail client for e-commerce
Bewertet am 4.2.2020
Great product. We have started our e-mail campaign journey and we are very happy with this tool.
Great product. We have started our e-mail campaign journey and we are very happy with this tool.
Vorteile
Easy to integrate with our Magento solution. Intuitive design and setup. Quick start (comes with recommendations for campaigns). Great support.
Nachteile
Small con: design editor could run smoother.
Remarkety Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Remarkety.F. Welche Preispläne bietet Remarkety an?
Remarkety bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 25,00 $/Monat
- Preismodell: Kostenlose Version, Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Remarkety?
Remarkety hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von Remarkety unterstützt?
Remarkety unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt Remarkety mobile Geräte?
Remarkety unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Remarkety?
Remarkety kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Adobe Commerce, BigCommerce, Google Analytics 360, Google Docs, HubSpot CRM, HubSpot Marketing Hub, Instagram, Justuno, Mailchimp, Meta for Business, Miva, Nosto, OpenCart, PrestaShop, Privy, QuickBooks Online, QuickBooks Online Advanced, Salesforce Platform, SendGrid, Shopify, Shopify Plus, Slack, Smile.io, Unbounce, Wheelio, WooCommerce, WordPress, Yotpo, Zapier, Zendesk Suite
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Remarkety an?
Remarkety bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat
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