mHelpDesk

Gewinne mit mHelpDesk mehr Arbeitsplätze und baue dein Geschäft aus.

4,3 /5 (791 Bewertungen) Eine Bewertung schreiben

mHelpDesk Übersicht

Was ist mHelpDesk?

mHelpDesk ist so aufgebaut, dass es superschnell und einfach zu erlernen ist. Das Unternehmen hat täglich kostenlose Schulungen und ein Willkommensteam, das dich in der Anwendung der Software schult.

Die erstklassig bewertete Außendienstsoftware ist unglaublich leistungsstark und unterstützt eine Vielzahl von geplanten und ungeplanten Arbeitsabläufen, sowohl bei einmaligen als auch bei wiederkehrenden Terminen. Stelle sicher, dass dein Team mit dem Terminplanungskalender von mHelpDesk vollständig zugeordnet und mit der Kartenansicht effizient weitergeleitet wird.

Das Rechnungssystem von mHelpDesk ist vollständig in die einfache Planungsplattform integriert und bietet eine Ein-Klick-Rechnung mit Auftragsverfolgung und Berichterstattung, die dir eine schnelle Bezahlung garantiert, und zwar jedes Mal. Die Kunden von mHelpDesk eliminieren gerne die doppelte Dateneingabe bei der Arbeit mit Buchhaltungssystemen von Drittanbietern wie Quickbooks, und du kannst das auch.

Verfolge alle deine Kundeninteraktionen in mHelpDesk, damit du und dein Team die benötigten Informationen habt, wenn ihr sie braucht. Nutzerdefinierte Felder machen es einfach, die spezifischen Informationen zu verfolgen, die für dein Unternehmen einzigartig sind, und natürlich können du und dein Team alle Informationen in Echtzeit auf deine mobilen Geräten im Außendienst bzw. von jedem anderen Ort sehen.

Als das am besten bewertete cloudbasierte Geschäftssystem für den Außendienst ist mHelpDesk ein ausgezeichneter Partner für den Erfolg jetzt und in Zukunft. Das Unternehmen nimmt fast täglich Ergänzungen und Verbesserungen vor und bauen lange, glückliche Beziehungen zu seinen Kunden auf. Das Unternehmen freut sich darauf, auch mit dir zusammenzuarbeiten.

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Preis-Leistungs-Verhältnis

mHelpDesk Funktionen

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mHelpDesk Bewertungen

mHelpDesk Bewertungen

Gesamtbewertung
4,3
/
5
Ausgezeichnet
491

Sehr gut
178

Durchschnitt
55

Gering
24

Schlecht
43

Preis-Leistungs-Verhältnis
3,9
Funktionen
4
Bedienkomfort
4,3
Kundenbetreuung
4,4
85% haben diese Anwendung empfohlen
Mark J.

Our experience has been extremely positive. No other company would go this far for a customer.

We are completely cloud-based, completely mobile, our response time has decreased and profits have increased. We have found a vendor/partner that listens. We truly have an integrated product from end-to-end. Service calls/requests for quotes come in, an excellent work product goes out, seamlessly.


Mit Google übersetzen
Darell B.

Field Service Software for any Business to Stay Organized

Overall I have had a really good experience, anytime I have ran into a problem which is not very often but my problems have been resolved in a professional and expediential matter that allowed my business to continue to operate. You can keep an open line of communication with your customers on work order status or any problems that arise during the work order.


Mit Google übersetzen
Ken P.

mHelpDesk/HomeAdvisor

The weaknesses we struggled through for the first 2 years really left it on the back burner as far as fully implementing and incorporating it further into our customer contact operations. Resorted to doing a lot of it manually. As a CRM, it was pleasantly functional until they jacked the prices up after the HomeAdvisor affiliation came in full-bore. Home Advisor's shortfalls are a whole other dissertation.


Mit Google übersetzen
Julie H.

Great Customer Support

Overall has been great! I went to another company and came back to MHelpDesk cause the other software just didn't work like MHelpDesk - I always get prompt and friendly service which make my job easier as I am always in a hurry.


Mit Google übersetzen
Rita M.

mHelpDesk

Always have a great experience when dealing with customer service. I have been helped in a very timely manner with any issues that would pop up.


Mit Google übersetzen
Mark J.
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Our experience has been extremely positive. No other company would go this far for a customer.

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 2.2.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

We are completely cloud-based, completely mobile, our response time has decreased and profits have increased. We have found a vendor/partner that listens. We truly have an integrated product from end-to-end. Service calls/requests for quotes come in, an excellent work product goes out, seamlessly.

Vorteile

The field app is very strong and that is a must. The admin provides a true workflow experience. The software is as flexible as it can be, provides true integration to QB, and has cut our entry time in half. Our profits are up and communication is vastly improved. The cloud feature fits our Disaster Response plan. Their customer service is the best I have seen and we have tried many.

Nachteile

Very little to dislike. They are always improving. I would like to see an inventory module, and Ajax searches would be a real improvement. But overall, they are the "best-in-class".

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Antwort von mHelpDesk

Thank you for sharing your thoughts on mHelpDesk Mark! We are so happy to work with you and VIALARM.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Darell B.
Branche: Informationstechnologie & -dienste
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
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Field Service Software for any Business to Stay Organized

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 9.10.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Overall I have had a really good experience, anytime I have ran into a problem which is not very often but my problems have been resolved in a professional and expediential matter that allowed my business to continue to operate. You can keep an open line of communication with your customers on work order status or any problems that arise during the work order.

Vorteile

You are able to automate your business to keep a customer database, schedule and track work orders. Billing is a breeze with in the email feature you send to your customers. They can pay directly with PayPal or Credit Card account. There is even a feature to generate leads to your business. You can customize your invoices and work orders to meet your business needs. Works on mobile Apps and integrates all your invoices to quick books.

Nachteile

When customers pay from your credit card account, you are only able to setup and activate one payment option at a time. It would be nice to have individual bank accounts set for different sections of your business model.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Ken P.
Branche: Bau
Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
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mHelpDesk/HomeAdvisor

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 3.10.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

The weaknesses we struggled through for the first 2 years really left it on the back burner as far as fully implementing and incorporating it further into our customer contact operations. Resorted to doing a lot of it manually. As a CRM, it was pleasantly functional until they jacked the prices up after the HomeAdvisor affiliation came in full-bore. Home Advisor's shortfalls are a whole other dissertation.

Vorteile

1. The calendar integration with Google worked well and the appointment processing flow was good enough.

2. Invoicing and job dollar tracking worked OK as well. Quickbooks integration came along too late for us to play with or even consider.

3. The support team is pretty responsive and helpful when available.

4. The automatic linking with HomeAdvisor worked well usually. When it did, sending out text message alerts for new leads was a nice feature.

Nachteile

1. My biggest issue was communication logging. Although the customer note log was a help, it should log ALL communication with the customer. The fact that their development team couldn't get the log to reflect individual and system-generated emails was a HUGE stumbling block when trying to track customer contact instances.

2. They tried to change our package processing after we were with them for a year. Haggled out a deal, but really soured any aspect of expanding its role with us.

3. Having more than one invoice and/or email template would've been a huge plus.

4. It's integration with HomeAdvisor had its ups and downs. They couldn't seem to get on the same page as far was which HomeAdvisor account to bill for and was problematic when we closed a secondary HA account.

5. The report functionality improved a great deal, but was still not flexible enough to use effectively. That may be my issue and not leveraging the custom report capabilities well enough. It was much better lately, but the export capability was still rather limited.

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Antwort von mHelpDesk

Ken, thank you for taking the time to leave a review. We're glad to hear that overall the scheduling and job tracking features work well, and that the automatic customer texting has been valuable. We're sorry to hear that the communication logging isn't as expansive as you would like -- that's something that we're considering for further development in future updates. We're thrilled to see the 5 stars for Customer Support -- that's always a top priority for us. Please give us a call or send us a chat if we can help with anything. Thanks for being a customer.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 5.0/10

Julie H.
Branche: Bau
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Great Customer Support

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 30.5.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Overall has been great! I went to another company and came back to MHelpDesk cause the other software just didn't work like MHelpDesk - I always get prompt and friendly service which make my job easier as I am always in a hurry.

Vorteile

It integrates very nicely with my Quickbooks - I also like that it keeps everything streamlined to make my job easier.

Nachteile

Wish there was an option to "CLOSE" the estimates so they just go away versus having to mark them inactive. Once I invoice the customer I have to mark the estimate inactive or "Sent" in the status field so I can keep it separate from the "active" or "approved" estimates - I used the estimates to keep track of my current jobs.

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Antwort von mHelpDesk

Julie, we're thrilled to hear mHelpDesk is working well for you and helping you manage your business. Thanks for the feedback and suggestion about the estimates - we will pass it along to our Product team. Thanks for being a customer!

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Rita M.
Branche: Industrieautomation
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
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mHelpDesk

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 17.7.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Always have a great experience when dealing with customer service. I have been helped in a very timely manner with any issues that would pop up.

Vorteile

I like that it is easy to use and was easy to setup. The flow of the customer account is good.

Nachteile

I do not like the reporting. It is not the easiest reports to pull and when you do, sometimes does not make sense. However, I have not used the reports enough to say they are unworkable.

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Antwort von mHelpDesk

Rita, thank you for sharing your comments. We're happy to hear that the product is working for your business and that the Customer Support team has been helpful. We'll pass your feedback about the reporting to the product and engineering teams. Thanks for being a customer!

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Nutzerempfehlung
8,5/10
Basierend auf 791 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
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mHelpDesk Preis

mHelpDesk Preis

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Open Source
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,9/5
Basierend auf 791 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
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mHelpDesk Funktionen

mHelpDesk Funktionen

API
Abrechnung & Rechnungsstellung
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Anpassbare Berichterstellung
Audit Trail
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
Bestandsverfolgung
Compliance Management
Daten-Import / -Export
Dokumentenmanagement
Dokumentenspeicher
Echtzeit-Berichterstattung
Echtzeit-Daten
Integration von Dritten
Inventarverwaltung
Wirtschaftsprüfung
Workflow-Management
Überwachung
Funktionen
4/5
Basierend auf 791 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
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Kategorien

mHelpDesk Häufig gestellte Fragen

mHelpDesk Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über mHelpDesk.

F. Welche Preispläne bietet mHelpDesk an?

mHelpDesk bietet folgende Kostenpläne an:

Preismodell: Abonnement, Open Source

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von mHelpDesk?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von mHelpDesk

F. Wer sind die typischen Nutzer von mHelpDesk?

mHelpDesk hat die folgenden typischen Kunden:

Kleine Unternehmen, Freie Mitarbeiter, Mittlere Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von mHelpDesk unterstützt?

mHelpDesk unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet mHelpDesk an?

mHelpDesk hat folgende Preismodelle:

Abonnement, Open Source

F. Unterstützt mHelpDesk mobile Geräte?

mHelpDesk unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone, iPad

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert mHelpDesk?

mHelpDesk kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Authorize.net, BirdEye, Clear Spider, Google Workspace, Mailchimp, QuickBooks Online, QuickBooks Online, QuickBooks Online Advanced, Twilio, Wordpress

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet mHelpDesk an?

mHelpDesk bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Forum, Wissensdatenbank, Online-Support, Telefon-Support, Video-Anleitungen