Zoho Connect

Über Zoho Connect
Mit Zoho Connect ist eine schnellere Kommunikation und bessere Zusammenarbeit garantiert.
Um es kurz zu machen, hier sind einige Dinge, die Zoho Connect anbietet:
Das eigene soziale Netzwerk deiner Organisation umfasst administrative Kontrolle, Governance und Benutzerrollen.
Mit Zoho Connect kannst ein internes Netzwerk exklusiv für deine Mitarbeiter erstellen und externe Netzwerke, um alle anderen Beteiligten zusammenzuführen.
Echtzeit-Teamchat und die Möglichkeit, einen Sprachanruf oder einen Videoanruf mit allen Personen in deinem Netzwerk zu führen.
Bringe alle deine Dateien an einen Ort, indem du ein Dokument-Repository für dein Team in Zoho Connect erstellst.
Erstelle einen Arbeitsplan, und verwalte die gesamte Arbeit deines Teams mithilfe von Boards.
Mitarbeiterhandbücher, Best Practices-Leitfäden, Unternehmensrichtlinien – all dies kann leicht dokumentiert und gemeinsam mit dem integrierten Knowledge-Management-Tool, Manuals, verwendet werden.
Integrationen mit Apps wie Trello, Google Drive, MailChimp, GitHub, Zapier, LucidChart und viele mehr.
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Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Bedienkomfort
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Alternativen
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Freedcamp

Basecamp

monday.com

Nutzerbewertungen
Hast du Zoho Connect bereits?
Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

- Branche: Bankwesen
- Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Zoho connect helps with communication and productivity
Bewertet am 3.9.2021
Vorteile
Zoho Connect concept provides comprehensive coverage throughout the whole journey. For me, I can speak well with a specific group, maintain focus, and then follow-ups with relative ease. It's straightforward to use. It draws everybody together totally fulfills the requirement.
Nachteile
There are several subcategories that I am presently researching and want to continue to do so. Other Connection applications may be more appropriate for my final goals in some cases. I am an equal opportunity opportunist when trying out new and different methods of doing things. I'd pull in the additional subcategories and have specific items display for particular people and situations.
- Branche: Unternehmensberatung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Exactly what small teams need
Bewertet am 7.5.2019
I absolutely love the "manuals" feature where you are able to create standard operating procedures...
I absolutely love the "manuals" feature where you are able to create standard operating procedures with ease and share them with specific colleagues and groups. I also love the video conferencing feature that also allows scheduling.
The learning curve is very steep and it's easy to implement in teams.
Vorteile
The software is incredibly easy to use, it's very intuitive and it has enough features to make it worthwhile using. What's also great is the integration with other tools like Zoho CRM and Zoho Projects for scraping tasks or Google Calendar for syncing events.
It's very simplistic in nature and that's what makes it great. Need a full-fledged project management software? Go use Zoho Projects. Need instant communication? Use Zoho Cliq.
Still Zoho Connect serves us as a central hub to manage the different applications and have a neat and easy to understand interface for the most important tasks.
Nachteile
There are some quirks I'm not happy with like that you aren't able to edit the forum posts of other members, only your own. Also the mobile app doesn't allow the creation of new forum posts.
Gründe für den Wechsel zu Zoho Connect
Honestly there is no real comparing between Zoho Connect and other tools we looked at because Zoho Connect is very unique in it's approach. It combines tasks with manuals, forums, chat, conferencing and more. Still it's incredibly simple to use unlike other tools like Bitrix24.- Branche: Internet
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 3.0 /10
Quite OK but not good enough
Bewertet am 27.4.2023
We tried to run company policies, employee handbook, technical documentation, operational planning...
We tried to run company policies, employee handbook, technical documentation, operational planning and other things here. But even the content of an employee handbook is testing the limits of Connect.
Vorteile
Task Management and Sharing features work quite smoothly and fast. I see improvement for checklist functionality within tasks (give more options of appliances like in Autopilot). Sharing feature is almost perfect.
Nachteile
The rigid layout and structure. Manual topics are cut off in the tiny menu bar even for short chapter titles. Nothing here is dynamic or can be configured. Text formats are unchangeable (according to feedback by support on a ticket). Huge headers, tiny paragraphs. Linking, structuring and looking up information within feeds and manuals is not working well. Tagging is almost useless as it is a personal setting only, it should help to flag information for others. I'd like to see options like auto-linking terms (TiddlyWiki) or creating index/sitemaps. Connect is too limited to cover the needs of information even for our small company (<50). But currently it's the only co-lab "web-content/HTML" based tool in the suite. That's why we have to resort to classical word processing format in workdrive, which is even less helpful for interlinked information.
- Branche: Staatsverwaltung
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Great communication tool to compete tasks
Bewertet am 30.9.2019
The overall experience I have had has been a positive one, where I can jot different things down to...
The overall experience I have had has been a positive one, where I can jot different things down to each team member and see what I am assigned to as well.
Vorteile
I like that I can add certain individuals to a task I need to complete to get their input or have them complete a piece I need to complete my project.
Nachteile
I don't like that there can be a bunch of different chats open or in the list all at once. They need to have a task expiration or something. Maybe I don't see where this can be added. User rights maybe.
- Branche: Hochschulbildung
- Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Airtime Free Limitless Connection
Bewertet am 4.5.2024
Vorteile
Social media channels integrations.
Agile file transfer and clips sharing.
Rich-text editing and sharing.
BIM persistent chats bots.
Cloud docs and data security.
Nachteile
I'm a delight and contented software user, nothing to complain.
Zoho Connect Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Zoho Connect.F. Welche Preispläne bietet Zoho Connect an?
Zoho Connect bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 1,00 $/Monat
- Preismodell: Kostenlose Version, Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Zoho Connect?
Zoho Connect hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von Zoho Connect unterstützt?
Zoho Connect unterstützt die folgenden Sprachen:
Arabisch, Chinesisch, Deutsch, Dänisch, Englisch, Finnisch, Französisch, Irisch, Italienisch, Japanisch, Niederländisch, Norwegisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Schwedisch, Spanisch, Türkisch, Ungarisch
F. Unterstützt Zoho Connect mobile Geräte?
Zoho Connect unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Zoho Connect?
Zoho Connect kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Asana, Box, Dropbox Business, GitHub, Google Calendar, Google Drive, OneDrive, Zoho Projects
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Zoho Connect an?
Zoho Connect bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat
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