vcita Übersicht

Was ist vcita?

vCita ist eine leistungsfähige umfassende App, die entworfen wurde, um dir zu helfen, dich um dein Geschäft und deinen Zeitplan zu kümmern, mit deinen Klienten besser zu interagieren und wertvolle Zeit zu sparen.

Sie enthält alle Tools, die du benötigst, um deinen Arbeitsalltag zu rationalisieren:
- Verwalte deine Kundenbasis mit einem mobilen CRM.
- Verwalte deinen Terminplan, deine Termine und Veranstaltungen mit einem Online-Teamkalender.
- Stelle deinen Kunden Rechnungen und verwalte dein Einkommen mit einem Zahlungs-Dashboard.
- Erfasse neue Leads mit einem anpassbaren Widget auf deiner Website.
- Versende aktionsauslösende E-Mail-Kampagnen und SMS-Marketing.
- Biete deinen Kunden ein persönliches Client-Portal, wo sie buchen, Pläne ändern, offene Posten bezahlen, Formulare ausfüllen, Dateien austauschen uvm. können.

ONLINE-ZEITPLANUNG
Verabschiede dich von verschwendeter Zeit und frustrierten Kunden, und sage Hallo zu müheloser Online-Terminplanung. Lasse deine Kunden eine kostenlose Beratung vereinbaren, Services buchen und bezahlen und sich für Veranstaltungen online registrieren – rund um die Uhr von jedem Gerät aus. vCita verfügt über eine anpassbare Planungsseite, auf der Kunden deine Dienste und aktuelle Verfügbarkeit einsehen können, sowie ein persönliches Kundenportal für jeden Kunden. Füge vCita zu deiner Website, E-Mail und deinen Social Media hinzu und du erhältst die doppelte Anzahl an Buchungen in der Hälfte der Zeit.

KUNDEN-MANAGEMENT
Kunden an Deinen Fingerspitzen zu halten, wird mit einer 360-Grad-Sicht auf Deine Kundenkommunikation von jedem Gerät leicht gemacht. Entworfen mit kleinen Unternehmen im Auge, hilft Dir vCita bei der Organisation, dem Verfolgen und Verwalten Deiner Kundengespräche. Du wirst in der Lage sein, Kunden von unterwegs hinzuzufügen, neue Gespräche mit einem einzigen Klick zu starten, den Kundenverlauf anzuzeigen, Termine zu verfolgen und Zahlungen zu überprüfen, Notizen hinzufügen sowie Tags, Follow-ups zu automatisieren und so vieles mehr.

ONLINE-ZAHLUNGEN
vCita macht es einfach und sicher, Kreditkarten- und PayPal-Zahlungen online rund um die Uhr von jedem Gerät aus anzunehmen. Du kannst Zahlungsschaltflächen und -formulare zu deiner Website, deinen E-Mails oder Social Media hinzufügen, und das Geld wird ohne zusätzliche Transaktionsgebühren direkt auf dein Bank- oder PayPal-Konto eingezahlt. Mit einem freundlichen Dashboard kannst du den Zahlungsverlauf der Kunden anzeigen, angepasste Rechnungen ausgeben und den Zahlungsstatus in Echtzeit verfolgen.

Das Programm bietet sogar eine mobile App für Apple und Android, die dir hilft, dein Unternehmen mobil zu machen, Kunden mit sofortigen Antworten in Staunen zu versetzen (selbst außerhalb der Geschäftszeiten), den Zeitplan deines Teams auch von unterwegs zu verwalten uvm.

Weitere Informationen findest du unter http://www.vcita.com.

vcita Übersicht

Kosten

Beginnt ab
12,45 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

vCita offers various subscriptions, so you can find the best fit for your needs.

The Essentials plan adds online scheduling & event registration, online payments, and more advanced features ($24/month*)

The Business plan adds email campaigns, SMS marketing, client tags & follow-ups, client text messages, multiple staff accounts, team calendar, 3rd party integrations & analytics, and more advanced features ($49/month*)

The Platinum plan adds staff roles & permissions, auto-assignment rules, custom email & SMS notifications per service, integrations via API, and more advanced features ($79/month*)

*annual subscription pricing

Find out more at: https://www.vcita.com/pricing


vcita Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Asien, Australien, Brasilien, Kanada, China und 5 weitere , Europa, Deutschland, Indien, Japan, Lateinamerika
Unterstützte Sprachen
Niederländisch, Englisch, Französisch, Deutsch, Hebräisch und 5 weitere , Italienisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Spanisch

Screenshots

vcita Screenshot:
vcita Screenshot: vcita Screenshot: vcita Screenshot: vcita Screenshot: vcita Screenshot: vcita Screenshot: vcita Screenshot: vcita Screenshot: vcita Screenshot:

vcita Bewertungen

vcita Bewertungen

Gesamtbewertung
4,4
/
5
Ausgezeichnet
112

Sehr gut
38

Durchschnitt
9

Gering
5

Schlecht
8

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,1
Funktionen
4
Bedienkomfort
4,3
Kundenbetreuung
4,1
87% haben diese Anwendung empfohlen
John S.

No-brainer for appointment based business

I provide business management consulting for optometrists. All my work is done through appointments and email. vCita flawlessly syncs my calendar and allows clients to schedule when I'm actually available. Prior to vCita, I spent way too much time suggesting times, getting voicemails, etc. Besides that, they have done a great job of allowing a feature-rich "live-site" that is easy to set up and super customizable. I think for many businesses it would suffice to be the landing page.


Mit Google übersetzen
Asha I.

Great for scheduling, other features not so much

I was using acuity but looked for other software, because of hippa option. I was ecstatic to see the client portal, unfortunately it is not optimal. Most features however aren’t hippa compliant. Really I only use client portal for scheduling and share patient handouts. Patients don’t have to log in like other apps, as it recognizing emails.
Overall I do think it offers more than competition , but make sure you try every part to see what works for you and what doesn’t. Also customer service must be more present. Even after you pay they limit features until you use for a while , which is ridiculous.
They will be better if they make conscious effort to improve


Mit Google übersetzen
Dennison T.

Sinking Ship

Having been a customer for several years, vCita offered an all-in-one solution that few others compared to at the time. However, very little has changed in the last 3 years other than some unnecessary aesthetic updates and very minor enhancements. I got on board fully aware that there were several missing features I needed which were on the top of the feature request list and I put in place workarounds to suffice until these features were going to be implemented. I'm talking about pretty fundamental things, like the ability for online payments to be accepted with sales tax automatically calculated, and add-on/bundled products/services. Instead of the development team addressing critical upgrades the community is begging for, we get branding updates, color scheme changes, and random issues where things that have always worked fine no longer work properly.
Customer service is all but useless, and I constantly get the feeling their priorities lie in marketing the outdated product they have rather than improving it.
If you try the product and feel that it accomplishes 100% of what you need it to do, go for it. But if you find that it looks great but misses the mark on a few key areas, don't jump on board hoping it will be addressed in the next decade. Keep looking. I'm done waiting.


Mit Google übersetzen
Brian V.

Great Software with Awesome Support

Overall, Vcita has done a wonderful job with their support team when in helping me maximize their features.


Mit Google übersetzen
Denys L.

A all in one service for SME

You need to manage a calendar with your clients (training, coaching, interviews), leaving them the initiative of meetings, product choice? This encourages their commitment. VCita offers you the possibility of a very fine follow-up of the customer relationship: email exchanges, appointments, orders, payments... by making moreover the link with your website. For me it is a very good solution. Fast implementation. This avoids many internal developments that are often inefficient or very costly. The extra efficiency with VCita at an affordable cost.


Mit Google übersetzen
John S.
Übersetzen auf: Deutsch

No-brainer for appointment based business

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 1.5.2017
Quelle der Bewertung: GetApp

I provide business management consulting for optometrists. All my work is done through appointments and email. vCita flawlessly syncs my calendar and allows clients to schedule when I'm actually available. Prior to vCita, I spent way too much time suggesting times, getting voicemails, etc. Besides that, they have done a great job of allowing a feature-rich "live-site" that is easy to set up and super customizable. I think for many businesses it would suffice to be the landing page.

Vorteile

Very simple appointment set-ups. Before vCita there was a ton of back and other emails, or worse than that - phone calls.

Nachteile

The invoicing/billing system is not as robust as some other programs out there. Specifically I would like the program to send out regular monthly retainer billing.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Asha I.
Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
Untern. Größe: Selbstständig
Übersetzen auf: Deutsch

Great for scheduling, other features not so much

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 3.3.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

I was using acuity but looked for other software, because of hippa option. I was ecstatic to see the client portal, unfortunately it is not optimal. Most features however aren’t hippa compliant. Really I only use client portal for scheduling and share patient handouts. Patients don’t have to log in like other apps, as it recognizing emails.
Overall I do think it offers more than competition , but make sure you try every part to see what works for you and what doesn’t. Also customer service must be more present. Even after you pay they limit features until you use for a while , which is ridiculous.
They will be better if they make conscious effort to improve

Vorteile

Able to customize scheduling page to be more professional and to distinguish services offered. Like the idea of client portal. Clients can go to portal to pay , schedule and can share documents. Works for me who share patient education handouts.

Nachteile

Some additional features are really glitchy and most features of the client portal I can’t use. When customers pay online , they are not taken to confirmation page or automated message . Messaging IS NOT secure , sometimes links In messages, don’t work. Documents are not secure. So since I’m using for health business, I had to get another program for secure messaging .
Customer service good when you can each them, there is a 2 hour window only to call in a 24 hour day. Chat is not always available during business hours. It’s even worse if you are on east coast.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 6.0/10

Dennison T.
Branche: Fotografie
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Sinking Ship

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 20.6.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Having been a customer for several years, vCita offered an all-in-one solution that few others compared to at the time. However, very little has changed in the last 3 years other than some unnecessary aesthetic updates and very minor enhancements. I got on board fully aware that there were several missing features I needed which were on the top of the feature request list and I put in place workarounds to suffice until these features were going to be implemented. I'm talking about pretty fundamental things, like the ability for online payments to be accepted with sales tax automatically calculated, and add-on/bundled products/services. Instead of the development team addressing critical upgrades the community is begging for, we get branding updates, color scheme changes, and random issues where things that have always worked fine no longer work properly.
Customer service is all but useless, and I constantly get the feeling their priorities lie in marketing the outdated product they have rather than improving it.
If you try the product and feel that it accomplishes 100% of what you need it to do, go for it. But if you find that it looks great but misses the mark on a few key areas, don't jump on board hoping it will be addressed in the next decade. Keep looking. I'm done waiting.

Vorteile

Relatively easy to use and deploy. Client interface is mostly intuitive and easy to use.

Nachteile

Product development is nonexistent. Customer support is a joke. On the rare occasion there is an update, I find something on my website no longer works, instead of being improved.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 0.0/10

Brian V.
Branche: Verbraucherdienste
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Great Software with Awesome Support

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 11.10.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Overall, Vcita has done a wonderful job with their support team when in helping me maximize their features.

Vorteile

Calendar integration with my website, Revenue tracker, Invoicing, Easy of online payment integration.

Nachteile

There could be more features in the calendar section of the software

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Denys L.
Branche: Hausmeisterservice
Untern. Größe: Selbstständig
Übersetzen auf: Deutsch

A all in one service for SME

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 16.10.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

You need to manage a calendar with your clients (training, coaching, interviews), leaving them the initiative of meetings, product choice? This encourages their commitment. VCita offers you the possibility of a very fine follow-up of the customer relationship: email exchanges, appointments, orders, payments... by making moreover the link with your website. For me it is a very good solution. Fast implementation. This avoids many internal developments that are often inefficient or very costly. The extra efficiency with VCita at an affordable cost.

Vorteile

* Fast
* No coding
* Cover all aspetcs of customer relationship
* Easy to customize (webdesign)

Nachteile

* No sorry !
* No worries or things to improve at the moment

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Nutzerempfehlung
8,4/10
Basierend auf 172 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

vcita Preis

vcita Preis

Beginnt ab
12,45 $/Monat
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

vCita offers various subscriptions, so you can find the best fit for your needs.

The Essentials plan adds online scheduling & event registration, online payments, and more advanced features ($24/month*)

The Business plan adds email campaigns, SMS marketing, client tags & follow-ups, client text messages, multiple staff accounts, team calendar, 3rd party integrations & analytics, and more advanced features ($49/month*)

The Platinum plan adds staff roles & permissions, auto-assignment rules, custom email & SMS notifications per service, integrations via API, and more advanced features ($79/month*)

*annual subscription pricing

Find out more at: https://www.vcita.com/pricing

vCita offers various subscriptions, so you can find the best fit for your needs.

The Essentials plan adds online scheduling & event registration, online payments, and more advanced features ($24/month*)

The Business plan adds email campaigns, SMS marketing, client tags & follow-ups, client text messages, multiple staff accounts, team calendar, 3rd party integrations & analytics, and more advanced features ($49/month*)

The Platinum plan adds staff roles & permissions, auto-assignment rules, custom email & SMS notifications per service, integrations via API, and more advanced features ($79/month*)

*annual subscription pricing

Find out more at: https://www.vcita.com/pricing

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,1/5
Basierend auf 172 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
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vcita Funktionen

vcita Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Anpassbare Berichterstellung
Anpassbare Vorlagen
Automatische Benachrichtigungen
Benutzerdefinierte Felder
Berichterstattung und Statistik
Daten-Import / -Export
E-Mail-Integration
Elektronische Zahlungen
Erinnerungen
Integration von Dritten
Kalenderverwaltung
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Kundendatenbank
Kundenspezifisches Branding
Social-Media-Integration
Umfragen & Feedback
Funktionen
4/5
Basierend auf 172 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Videos und Anleitungen

Videos und Anleitungen

vcita Häufig gestellte Fragen

vcita Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über vcita.

F. Welche Preispläne bietet vcita an?

vcita bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 12,45 $/Monat

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

vCita offers various subscriptions, so you can find the best fit for your needs. The Essentials plan adds online scheduling & event registration, online payments, and more advanced features ($24/month*) The Business plan adds email campaigns, SMS marketing, client tags & follow-ups, client text messages, multiple staff accounts, team calendar, 3rd party integrations & analytics, and more advanced features ($49/month*) The Platinum plan adds staff roles & permissions, auto-assignment rules, custom email & SMS notifications per service, integrations via API, and more advanced features ($79/month*) *annual subscription pricing Find out more at: https://www.vcita.com/pricing

F. Was sind die Hauptfunktionen von vcita?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von vcita

F. Wer sind die typischen Nutzer von vcita?

vcita hat die folgenden typischen Kunden:

Freie Mitarbeiter, Mittlere Unternehmen, Öffentliche Verwaltung, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von vcita unterstützt?

vcita unterstützt die folgenden Sprachen:

Niederländisch, Englisch, Französisch, Deutsch, Hebräisch, Italienisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Spanisch

F. Welche Preispläne bietet vcita an?

vcita hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt vcita mobile Geräte?

vcita unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone, iPad

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert vcita?

vcita kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Assessment Generator, Benchmark Email, Cognito Forms, Constant Contact, Dialpad Sell, Google Drive, QuickBooks Online, Retently, VisitorTrack, Wordpress

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet vcita an?

vcita bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Forum, Wissensdatenbank, Online-Support, Telefon-Support, Video-Anleitungen