Comm100 Live Chat Übersicht

Was ist Comm100 Live Chat?

Die Omnichannel-Kundenerfahrungsplattform von Comm100 ermöglicht Echtzeitinteraktionen über das Web, Mobilgeräte und Messaging. Es werden schnelle, effektive und erschwingliche Kundenservice-Lösungen für Kontaktcenter, Support sowie Vertriebs- und Marketingteams angeboten.

Mit Comm100 Live Chat können Unternehmen in Echtzeit über herkömmliches Messaging, Audio- und Video-Chat oder Co-Browsing mit Kundschaft interagieren. Teile Dateien und URLs per Chat, um Kundenanfragen zu lösen und Transaktionen schneller abzuschließen.

Die Lösung ist PCI- und HIPAA-konform und ISO-27001-zertifiziert. Es werden sowohl cloudbasierte als auch lokale Lösungen bereitgestellt. Zudem gibt es eine nutzerdefinierte Bereitstellung für stark regulierte Branchen. Zu der Kundschaft zählen Unternehmen wie AXA, Leviton, Advanced Auto Parts, Stanford University und Veridian Credit Union.

Comm100 Live Chat Übersicht

Kosten

Beginnt ab
29,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Kostenlos
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Comm100 Live Chat Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Vereinigte Staaten von Amerika, Kanada, Vereinigtes Königreich, Australien, China und 5 weitere , Indien, Japan, Deutschland, Brasilien, Mexiko
Unterstützte Sprachen
Chinesisch (vereinfacht), Deutsch, Englisch, Französisch, Italienisch und 6 weitere , Japanisch, Niederländisch, Portugiesisch, Russisch, Spanisch, Türkisch

Medien

Comm100 Agent Console
Comm100 Agent Console
comm100 Live Chat Reporting
Comm100 Chat Window
Videos zu Comm100 Live Chat Comm100 Live Chat Screenshot: Comm100 Agent Console Comm100 Live Chat Screenshot: Comm100 Agent Console Comm100 Live Chat Screenshot: comm100 Live Chat Reporting Comm100 Live Chat Screenshot: Comm100 Chat Window

Comm100 Live Chat Bewertungen

Comm100 Live Chat Bewertungen

Gesamtbewertung
4,7
/
5
Ausgezeichnet
74

Sehr gut
23

Durchschnitt
0

Gering
0

Schlecht
1

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5
Funktionen
4,5
Bedienkomfort
4,7
Kundenbetreuung
4,6
99% haben diese Anwendung empfohlen
Drew P.

This is a great tool for providing live chat to our customers. We've been using it for 2.5...

Easy interaction with customers.


Mit Google übersetzen
Chris D.

Everything you could want from a live chat system and more...

The ability to provide solid, fluid, customer service. It seems a basic requirement and one all live chat providers should be able to meet, but after experience with numerous other providers, Comm100 has been the only one that has provided a consistency high level of service to internal teams and our customers. High availability built in makes it stress-free.

Engagement and relationships with our customers have certainly improved and we hope to be with Comm100 for the foreseeable future.


Mit Google übersetzen
Karim A.

Comm100 didn't care about our data

The whole company should be closed down and the owners made to sell their private assets to compensate the people who they have let down


Mit Google übersetzen
Rob H.

Comm100 has good pricing and functionality

Good customer service, good team, excellent follow through and easy to launch


Mit Google übersetzen
Amit M.

Better way to communicate


Mit Google übersetzen
Drew P.
Branche: Computer-Software
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

This is a great tool for providing live chat to our customers. We've been using it for 2.5 years now

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 19.12.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

Easy interaction with customers.

Vorteile

Easy to get up and running and customize. Easy to manage multiple interactions. Switching between devices or refreshing browser doesn't lose session.

Nachteile

When there are problems it can be a bit of a blackbox. No real troubleshooting tools. Can't monitor chats on the mobile app.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Comm100

Hi Drew, thank you for taking time to leave us detailed comments. Glad to hear that you find our live chat product easy to use. Regarding the troubleshooting tools, may I know what kind of tools you'd like to have and the issues you run into? It would be great if you could contact our support team for suggestions and for troubleshooting. They can be reached at support@comm100.com, or you can chat with us online. For monitoring chats on the mobile app, we'll send it to our product team as feedback for future improvement. Thank you.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Chris D.
Branche: Informationstechnologie & -dienste
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Everything you could want from a live chat system and more...

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 7.9.2020
Quelle der Bewertung: SoftwareAdvice

The ability to provide solid, fluid, customer service. It seems a basic requirement and one all live chat providers should be able to meet, but after experience with numerous other providers, Comm100 has been the only one that has provided a consistency high level of service to internal teams and our customers. High availability built in makes it stress-free.

Engagement and relationships with our customers have certainly improved and we hope to be with Comm100 for the foreseeable future.

Vorteile

Comm100 has excellent features, a good range of tools and is well-priced compared to some competitors. It's not as cheap as some alternatives but you really do get what pay for with Comm100. We've been with Comm100 for around 4 years now since making the move from LivePerson and it has improved the service and customer relations to no end. The system is easy it use and fluid from both agent and customer's perspective. The system has a plethora of different integrations through their library of pre-built integrations such as SalesForce, or if you have any self-hosted reporting does then you can integrate directly through the Comm100 API.

Nachteile

In our experience we have come across nothing negative. There have been features that didn't exist or work for our particular use case in the beginning but Comm100 do not shy away from addressing customer needs and many development requests we've made have been considered and deployed to the platform.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Karim A.
Branche: Informationsdienst
Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Comm100 didn't care about our data

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 27.6.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

The whole company should be closed down and the owners made to sell their private assets to compensate the people who they have let down

Vorteile

nothing any more - I have to fill the box with this other blurb just to reach the minimum character count

Nachteile

the fact that after confirming in writing that they were going to continue supprt for the User and Contact module they just deleted our entire data right in the middle of us working on it. Their wholly inadequate system would not even allow us to back up any more than about 1 MB at at a time. I am surprised they are still in business

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Comm100

Hi Karim,

There may have been a misunderstanding here. Before discontinuing our User and Contact products, we ran a multi-month notification campaign and sent many emails to administrators. Users of the product were advised to download their data in advance of the close date. That being said, we are truly sorry for any inconvenience this caused you, and would like to offer you and your team 3 months of Comm100 for free. If you are interested, or need more help from us, please chat with us on our website.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 0.0/10

Rob H.
Branche: Einzelhandel
Untern. Größe: 201-500 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Comm100 has good pricing and functionality

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 28.7.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Good customer service, good team, excellent follow through and easy to launch

Vorteile

The pricing and features of this chat product is definitely top notch. The features included make it for an excellent, full experience for the agent and the customer

Nachteile

The reporting is very lacking. Splitting out agents can be challenging. We normally will download to excel and apply pivot tables to get the information we need. It would be nice to have a click and go option within the application though

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Amit M.
Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
Untern. Größe: 201-500 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Better way to communicate

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 14.6.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

Very Friendly - Handled many other chat programs, but i find comm100 very friendly and very easy to navigate, with minimum setting one can setup and use it within minutes.

Excellent Reporting - Reporting mechanism is very robust, with a click you can see complete report.

Comm100 can categorize incoming communications to proper department, which is one of the excellent feature, we can then transfer those chat to separate operators.

Another best feature is the Ban list, where you can ban those fake people and irritating customer who has nothing to do with your product.

Nachteile

Slightly contradict with pros that i have written above with reports, slightly more in-depth would be excellent, for example few days back i wanted to take report of chats volume with time, but i could do only with half-an-hour distribution, if it could be more details would have been very helpful.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Nutzerempfehlung
9,2/10
Basierend auf 98 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Comm100 Live Chat Preis

Comm100 Live Chat Preis

Beginnt ab
29,00 $/Monat
Gratis Testen
Kostenlos
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5/5
Basierend auf 98 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Comm100 Live Chat Funktionen

Comm100 Live Chat Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
CRM-Integration
Chat
E-Mail-Integration
Echtzeitüberwachung
Integration von Dritten
Kundenspezifisches Branding
Multi-Channel-Kommunikation
Self-Service Portal
Social-Media-Integration
Sofortnachrichten
Supportticket-Management
Umfragen & Feedback
Warnungen / Eskalation
Wissensbasis-Management
Workflow-Management
Überwachung
Funktionen
4,5/5
Basierend auf 98 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Comm100 Live Chat Häufig gestellte Fragen

Comm100 Live Chat Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Comm100 Live Chat.

F. Welche Preispläne bietet Comm100 Live Chat an?

Comm100 Live Chat bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 29,00 $/Monat

Preismodell: Kostenlos, Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Comm100 Live Chat?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Comm100 Live Chat

F. Wer sind die typischen Nutzer von Comm100 Live Chat?

Comm100 Live Chat hat die folgenden typischen Kunden:

Kleine Unternehmen, Großunternehmen, Mittlere Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Comm100 Live Chat unterstützt?

Comm100 Live Chat unterstützt die folgenden Sprachen:

Chinesisch (vereinfacht), Deutsch, Englisch, Französisch, Italienisch, Japanisch, Niederländisch, Portugiesisch, Russisch, Spanisch, Türkisch

F. Welche Preispläne bietet Comm100 Live Chat an?

Comm100 Live Chat hat folgende Preismodelle:

Kostenlos, Abonnement

F. Unterstützt Comm100 Live Chat mobile Geräte?

Comm100 Live Chat unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone, iPad

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Comm100 Live Chat?

Comm100 Live Chat kann in folgende Anwendungen integriert werden:

GoToMeeting, Google Analytics, Join.me, Joomla, Salesforce Sales Cloud, Shopify, Twitter, Vision Helpdesk, Wordpress, Zendesk

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Comm100 Live Chat an?

Comm100 Live Chat bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Wissensdatenbank, Online-Support, Telefon-Support, Video-Anleitungen