Comm100 Live Chat Übersicht

Was ist Comm100 Live Chat?

Die Omnichannel-Kundenerfahrungsplattform von Comm100 ermöglicht Echtzeitinteraktionen über das Web, Mobilgeräte und Messaging. Es werden schnelle, effektive und erschwingliche Kundenservice-Lösungen für Kontaktcenter, Support sowie Vertriebs- und Marketingteams angeboten.

Mit Comm100 Live Chat können Unternehmen in Echtzeit über herkömmliches Messaging, Audio- und Video-Chat oder Co-Browsing mit Kundschaft interagieren. Teile Dateien und URLs per Chat, um Kundenanfragen zu lösen und Transaktionen schneller abzuschließen.

Die Lösung ist PCI- und HIPAA-konform und ISO-27001-zertifiziert. Es werden sowohl cloudbasierte als auch lokale Lösungen bereitgestellt. Zudem gibt es eine nutzerdefinierte Bereitstellung für stark regulierte Branchen. Zu der Kundschaft zählen Unternehmen wie AXA, Leviton, Advanced Auto Parts, Stanford University und Veridian Credit Union.

Comm100 Live Chat Übersicht

Kosten

Beginnt ab
29,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Kostenlos
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Comm100 Live Chat Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Asien, Australien, Brasilien, Kanada, China und 5 weitere , Europa, Deutschland, Indien, Japan, Lateinamerika
Unterstützte Sprachen
Chinesisch (vereinfacht), Niederländisch, Englisch, Französisch, Deutsch und 6 weitere , Italienisch, Japanisch, Portugiesisch, Russisch, Spanisch, Türkisch

Screenshots

Comm100 Live Chat Screenshot: Comm100 Agent Console
Comm100 Live Chat Screenshot: Comm100 Agent Console Comm100 Live Chat Screenshot: Comm100 Agent Console Comm100 Live Chat Screenshot: comm100 Live Chat Reporting Comm100 Live Chat Screenshot: Comm100 Chat Window

Comm100 Live Chat Bewertungen

Comm100 Live Chat Bewertungen

Gesamtbewertung
4,7
/
5
Ausgezeichnet
70

Sehr gut
23

Durchschnitt
0

Gering
0

Schlecht
1

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5
Funktionen
4,5
Bedienkomfort
4,7
Kundenbetreuung
4,6
99% haben diese Anwendung empfohlen
Drew P.

This is a great tool for providing live chat to our customers. We've been using it for 2.5...

Easy interaction with customers.


Mit Google übersetzen
Glenn L.

Online Chat Services

Being available to our visitors when they are most interested. Unfortunately many clients rarely utilize chat, but for those that do, we're here!


Mit Google übersetzen
Karim A.

Comm100 didn't care about our data

The whole company should be closed down and the owners made to sell their private assets to compensate the people who they have let down


Mit Google übersetzen
Coreyna B.

The only chat / omnichannel customer support platform you'll ever need

We use Comm100 for most of our customer support but the livechat is where it really shines. The customizes automatic invites, modern responsive design, knowledgebase and canned messages have helped us leap ahead of our competition in terms of our customer experience and this is reflected in our reviews. We are working on expanding into using Comm100 for 100% of our helpdesk experience and so far things have been going great.


Mit Google übersetzen
Verifizierter Rezensent

I have been using comm100 for the last 5 and a half years now. So far so good.

COMM100 is of utmost importance if a business is serious about engaging its clients on a day to day basis. If a start-up is to effectively communicate with its clients at any one time, then this live chat software and its chatbox service cannot be ignored. At Africa Sunset Travel Solutions, COMM100 is simply indispensable despite its high monthly costs.


Mit Google übersetzen
Drew P.
Branche: Computer-Software
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

This is a great tool for providing live chat to our customers. We've been using it for 2.5 years now

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 19.12.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

Easy interaction with customers.

Vorteile

Easy to get up and running and customize. Easy to manage multiple interactions. Switching between devices or refreshing browser doesn't lose session.

Nachteile

When there are problems it can be a bit of a blackbox. No real troubleshooting tools. Can't monitor chats on the mobile app.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Comm100

Hi Drew, thank you for taking time to leave us detailed comments. Glad to hear that you find our live chat product easy to use. Regarding the troubleshooting tools, may I know what kind of tools you'd like to have and the issues you run into? It would be great if you could contact our support team for suggestions and for troubleshooting. They can be reached at support@comm100.com, or you can chat with us online. For monitoring chats on the mobile app, we'll send it to our product team as feedback for future improvement. Thank you.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Glenn L.
Branche: Elektrische/elektronische Fertigung
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Online Chat Services

Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 27.6.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Being available to our visitors when they are most interested. Unfortunately many clients rarely utilize chat, but for those that do, we're here!

Vorteile

Very easy to use. I think web visitors have an expectation that companies have an online chat service. Comm100 does just that. One of the nice features is that it is not a bot. A real human interacts with the customer.

Nachteile

Really can't think of anything. Support is good. Product does what it is supposed to do. Good company. Only concern is that many CRMs are beginning to provide chat as a free benefit. Thought about changing, however I know I can trust Comm100.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Karim A.
Branche: Informationsdienst
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Comm100 didn't care about our data

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 27.6.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

The whole company should be closed down and the owners made to sell their private assets to compensate the people who they have let down

Vorteile

nothing any more - I have to fill the box with this other blurb just to reach the minimum character count

Nachteile

the fact that after confirming in writing that they were going to continue supprt for the User and Contact module they just deleted our entire data right in the middle of us working on it. Their wholly inadequate system would not even allow us to back up any more than about 1 MB at at a time. I am surprised they are still in business

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Comm100

Hi Karim,

There may have been a misunderstanding here. Before discontinuing our User and Contact products, we ran a multi-month notification campaign and sent many emails to administrators. Users of the product were advised to download their data in advance of the close date. That being said, we are truly sorry for any inconvenience this caused you, and would like to offer you and your team 3 months of Comm100 for free. If you are interested, or need more help from us, please chat with us on our website.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 0.0/10

Coreyna B.
Branche: Immobilien
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

The only chat / omnichannel customer support platform you'll ever need

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 24.3.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

We use Comm100 for most of our customer support but the livechat is where it really shines. The customizes automatic invites, modern responsive design, knowledgebase and canned messages have helped us leap ahead of our competition in terms of our customer experience and this is reflected in our reviews. We are working on expanding into using Comm100 for 100% of our helpdesk experience and so far things have been going great.

Vorteile

Extremely feature rich. It boasts everything the industry leading softwares have and yet isn't as expensive. There isn't so far anything that we've wanted to do that we've not been able to. It's also really a software that can grow and scale with you. We started out on the most basic version several years ago and have opted in to addons (e.g the knowledgebase) over time as well as moving up to higher version as necessary. The sales team have been helpful every step of the way in putting together a package that is perfectly tailored to our needs that year.

Comm100 is very regularly updated and it's obvious that the makers are putting a lot of thought into the upgrades and what features and improvements are in demand now! In particular the new modern UI has been great.

Really, really, really easy to use. What put me off about a lot of competing softwares is the steep learning curves both for initial setup and for staff to use ongoing. Many of the staff in our business are non-technical but we haven't even had to conduct training, they were able to use Comm100 straight out of the box.

Really personal feel from the support team. They always give quick and helpful responses to any questions (however dumb). You're not on your own with Comm100.

Nachteile

We've never really experienced any problem with Comm100. Anything we didn't like has been improved with newer versions of the software and in one instances a custom fix from the support team just for us.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Verifizierter Rezensent
Übersetzen auf: Deutsch

I have been using comm100 for the last 5 and a half years now. So far so good.

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 21.5.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

COMM100 is of utmost importance if a business is serious about engaging its clients on a day to day basis. If a start-up is to effectively communicate with its clients at any one time, then this live chat software and its chatbox service cannot be ignored. At Africa Sunset Travel Solutions, COMM100 is simply indispensable despite its high monthly costs.

Vorteile

1. Comm100 has no downtimes. This chat software never goes down unless your hosting solution is down.
2. ChatBot: Comm100 have introduced a great auto-responding bot. This is extremely useful when I am offline. I just have to feed the data and viola! It responds given terms typed by my client.

Nachteile

Comm100 is quite expensive. There are numerous free software out there. However, given their efficiency, I would still recommend them.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Comm100

Hi there, thank you for your feedback. It is great to hear how useful Comm100 Live Chat has been for your business, and especially great to hear how helpful Chatbot has been to you! We're really proud of this new automation functionality and it's fantastic to hear you're getting very good use out of it. We are releasing an updated version of our Chatbot soon this month - you'll receive a notification when this happens. If you ever have any other comments, questions or suggestions, please feel free to visit our Feedback Forum (https://comm100.uservoice.com/) where our team would love to hear more about how we can continue to improve our product to meet your needs. Thanks again for your review!

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Nutzerempfehlung
9,2/10
Basierend auf 94 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Comm100 Live Chat Preis

Comm100 Live Chat Preis

Beginnt ab
29,00 $/Monat
Gratis Testen
Kostenlos
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5/5
Basierend auf 94 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Comm100 Live Chat Funktionen

Comm100 Live Chat Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
CRM-Integration
Chat
E-Mail-Integration
Echtzeitüberwachung
Integration von Dritten
Kundenspezifisches Branding
Mehrsprachig
Multi-Channel-Kommunikation
Social-Media-Integration
Sofortnachrichten
Supportticket-Management
Umfragen & Feedback
Warnungen / Eskalation
Wissensbasis-Management
Workflow-Management
Überwachung
Funktionen
4,5/5
Basierend auf 94 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Videos und Anleitungen

Videos und Anleitungen

Comm100 Live Chat Häufig gestellte Fragen

Comm100 Live Chat Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Comm100 Live Chat.

F. Welche Preispläne bietet Comm100 Live Chat an?

Comm100 Live Chat bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 29,00 $/Monat

Preismodell: Kostenlos, Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Comm100 Live Chat?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Comm100 Live Chat

F. Wer sind die typischen Nutzer von Comm100 Live Chat?

Comm100 Live Chat hat die folgenden typischen Kunden:

Großunternehmen, Mittlere Unternehmen, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Comm100 Live Chat unterstützt?

Comm100 Live Chat unterstützt die folgenden Sprachen:

Chinesisch (vereinfacht), Niederländisch, Englisch, Französisch, Deutsch, Italienisch, Japanisch, Portugiesisch, Russisch, Spanisch, Türkisch

F. Welche Preispläne bietet Comm100 Live Chat an?

Comm100 Live Chat hat folgende Preismodelle:

Kostenlos, Abonnement

F. Unterstützt Comm100 Live Chat mobile Geräte?

Comm100 Live Chat unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone, iPad

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Comm100 Live Chat?

Comm100 Live Chat kann in folgende Anwendungen integriert werden:

GoToMeeting, Google Analytics, Join.me, Joomla, Salesforce Sales Cloud, Shopify, Twitter, Vision Helpdesk, Wordpress, Zendesk

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Comm100 Live Chat an?

Comm100 Live Chat bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Wissensdatenbank, Online-Support, Telefon-Support, Video-Anleitungen