
Act!
Über Act!
Act! Premium ist ideal für kleine und mittelständische Unternehmen, die ihre Produkte effektiver vermarkten, ihre Verkaufszahlen steigern und Kundschaft fürs Leben gewinnen wollen. Mit unübertroffener Flexibilität und Wahlfreiheit passt sich die Software genau an Ihre individuellen Arbeitsweisen an. Von der Abstimmung auf Ihre Geschäfts- und Branchenprozesse bis hin zu Ihren bevorzugten Bereitstellungs- und Zugriffsoptionen sind Ihren Möglichkeiten bei Act! Premium keine Grenzen gesetzt.
Preisoptionen ab:
30,00 €/Monat
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Die 5 Top-Alternativen zu Act!
Geräte
Unternehmensgröße
Märkte
Deutschland, Frankreich, Vereinigtes Königreich, Vereinigte Staaten
Unterstützte Sprachen
Deutsch, Englisch, Französisch
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Die 5 Top-Alternativen zu Act!
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Funktionen
Gesamtzahl der Funktionen von Act!: 104
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- Branche: Pharmazeutika
- Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Love the ease of use for both entering data and retrieving info
Bewertet am 7.5.2018
I use it to track my clients and prospects and I can tell anyone the last time I made contact, what...
I use it to track my clients and prospects and I can tell anyone the last time I made contact, what that was - letter, Email, Phone Call, etc. and it allows me to connect important info to any of my clients, prospects, friends and family.
Vorteile
The fact that I was able to use the product immediately with no instruction was a great pro. Entering data and retrieving info about a client is easy, and building history of calls, Email messages, letters in a record is great.
Nachteile
I am not happy with support as all they do is provide a fix when there is a problem, but not direction in how to build reports or use other functionality. I have had to fix the same problem with direction from their service group several times. If I ask for help with reports they tell me I need to find a consultant for that.
- Branche: Elektrische/elektronische Fertigung
- Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
A GOOD STABLE BASE FOR CRM ... JUST WISH ENHANCING WAS A LITTLE EASIER
Bewertet am 31.10.2019
We need ACT, and it is the core of what we do. We would like to see ways that we can add depth and...
We need ACT, and it is the core of what we do. We would like to see ways that we can add depth and richness to a good platfrom
Vorteile
I like the fact that a team of 5 can share effectively in real time, I like the ease of changing layouts and adding fields, and with Seamless the ablity to easily prdcue high quality documenation. It's link to outlook and ODBC is good and it is a stable, which being at the core of our business is a good thing
Nachteile
There are many things I think we could do to be more productive but can't, and we do see fields being changed or lost "by themselves". The web version was a poor version of the Pro, and we haven't been able to make it available when offline, which is a frustration.
Gründe für den Wechsel zu Act!
Much better value for money, and lower overall overheads meant better for us as a asmall business- Branche: Bau
- Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Use ACT! to Manage Your Customer Database and Sales
Bewertet am 5.5.2022
Well, being a user since 1990, I'd say I am all for the ACT! Database experience and usage!
Well, being a user since 1990, I'd say I am all for the ACT! Database experience and usage!
Vorteile
I have used this produce since the 90s and its consistency of value has remained. It's easy to use after learning just a few basics. Reports are easy to generate and are customizable to your field.
Nachteile
Only that it did not link to specialized software I was using in the field.
Antwort von Act!
Thank you Kari, for your feedback. We love our customers and appreciate the opportunity to hear about how they use Act!.
- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
Product not being sold as described
Bewertet am 20.6.2022
Great product but absolutely dreadful product development team.
Great product but absolutely dreadful product development team.
Vorteile
Contact management, diary management, Opportunity management.
Nachteile
I need my CRM to integrate with Google so that potential customers can book appointments with me. The software is sold with Google synchronisation. I even asked if the software would synchronise with Google. 4 months later the software still does not synchronise and they cannot give any answer as to when it will be fixed. No worries I think, I could synchronise with Microsoft's Outlook instead… Except that doesn't work either!

- Branche: Bau
- Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 5.0 /10
ACT was the best back in the day
Bewertet am 25.3.2022
It was a great program at the time. I really liked it but grew out of it when it wasn't being...
It was a great program at the time. I really liked it but grew out of it when it wasn't being updated as quickly as the rest of the internet.
Vorteile
I loved ACT when I used to use it. It was by far the best CRM at the time.
Nachteile
Last time I used ACT and granted it was many years ago, it wasn't cloud based. At one point my computer crashed and I lost my entire ACT database that hadn't been backed up in the last few weeks. I was devastated and decided I had to switch to something that was in the cloud.
Antwort von Act!
Hi Rick, Thank you for your review and feedback! We love hearing from our customers and hope you'll check out our Act! cloud platform at https://act.com/customizable-crm-and-marketing-automation/.
Kind regards,
The Act! Team
Act! Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Act!.F. Welche Preispläne bietet Act! an?
Act! bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 30,00 €/Monat
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
Act! Premium Desktop oder Cloud für 30 € pro Nutzer/Monat (jährliche Abrechnung)
F. Wer sind die typischen Nutzer von Act!?
Act! hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500
F: Welche Sprachen werden von Act! unterstützt?
Act! unterstützt die folgenden Sprachen:
Deutsch, Englisch, Französisch
F. Unterstützt Act! mobile Geräte?
Act! unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Act!?
Act! kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Dropbox Business, Google Workspace, LinkedIn for Business, Meta for Business, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Zapier, iCloud
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Act! an?
Act! bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat
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