
Act!
Über Act!
Act! Premium ist ideal für kleine und mittelständische Unternehmen, die ihre Produkte effektiver vermarkten, ihre Verkaufszahlen steigern und Kundschaft fürs Leben gewinnen wollen. Mit unübertroffener Flexibilität und Wahlfreiheit passt sich die Software genau an Ihre individuellen Arbeitsweisen an. Von der Abstimmung auf Ihre Geschäfts- und Branchenprozesse bis hin zu Ihren bevorzugten Bereitstellungs- und Zugriffsoptionen sind Ihren Möglichkeiten bei Act! Premium keine Grenzen gesetzt.
Preisoptionen ab:
30,00 €/Monat
- Kostenlose Version
- Gratis Testen
- Abonnement
Die 5 Top-Alternativen zu Act!
Typische Kunden
- Freie Mitarbeiter
- Kleine Unternehmen (2–50)
- Mittelgroße Unternehmen (51–500)
- Großunternehmen (500 und mehr)
Einsatz
- Cloudbasiert
- On-Premise (vor Ort)
Erhältlich in diesen Ländern
Deutschland, Frankreich, Vereinigte Staaten, Vereinigtes Königreich
Unterstützte Sprachen
Deutsch, Englisch, Französisch
Preisoptionen ab:
30,00 €/Monat
- Kostenlose Version
- Gratis Testen
- Abonnement
Die 5 Top-Alternativen zu Act!
Bilder





Funktionen
Gesamtzahl der Funktionen von Act!: 105
Alternativen
HubSpot CRM

Microsoft Excel

Zendesk Sell

Quickbooks Online

Nutzerbewertungen
Hast du Act! bereits?
Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
Awesome integration with other apps.
Bewertet am 22.5.2018
Vorteile
I'm able to integrate with MS Outlook, and sync within my Ipad and Google phone. Your costumer support is awesome with it's followup and addressing and any issues I may have. Deserves more than 5 stars!
Nachteile
Software pricing is becoming an issue as less expensive models are out there that competes with Act. Need to consider reduction pricing for those loyal customers like myself since 2006. Needs to come up with a better less tedious way of merging contact duplicates.
- Branche: Elektrische/elektronische Fertigung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
A GOOD STABLE BASE FOR CRM ... JUST WISH ENHANCING WAS A LITTLE EASIER
Bewertet am 31.10.2019
We need ACT, and it is the core of what we do. We would like to see ways that we can add depth and...
We need ACT, and it is the core of what we do. We would like to see ways that we can add depth and richness to a good platfrom
Vorteile
I like the fact that a team of 5 can share effectively in real time, I like the ease of changing layouts and adding fields, and with Seamless the ablity to easily prdcue high quality documenation. It's link to outlook and ODBC is good and it is a stable, which being at the core of our business is a good thing
Nachteile
There are many things I think we could do to be more productive but can't, and we do see fields being changed or lost "by themselves". The web version was a poor version of the Pro, and we haven't been able to make it available when offline, which is a frustration.
Gründe für den Wechsel zu Act!
Much better value for money, and lower overall overheads meant better for us as a asmall business- Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
ACT has many features, but most of them are cumbersome and lacking full functionality.
Bewertet am 8.3.2018
Vorteile
Our office has been using this product since before I started. It is a solid database program and if that is all you want to do is have a large database of contacts, then this performs well.
Nachteile
I dislike how this is still only available for windows computers which makes communicating information in an office with both Mac and PC impossible. Also, the outlook plug in that allows emails to be synced with a contact in ACT will only link emails to the PRIMARY contact. So that means you have to manually sync that. If you are emailing over 100 emails a day, you end up either spending most of your time manually syncing contacts or just foregoing this feature. Also, you can only add 4 contacts to a company. Often times, we need to have upwards of 6-10 contacts for a company so the inability to add more is a huge issue. And since ACT isn't online, any changes made on any employee computers while not connected to the server means no one else has access to that info until they make it back to the office to sync. Which means our data is never fully up to date. There are so many problems with this software that we often don't try to take advantage of any of the other functions.
Antwort von Act!
Hi Nicole,
Thanks for your feedback!
You're correct that our main desktop product is only available for PC. Did you know we do offer a fully web-based solution, Act! Premium Cloud? This works great on PC and Mac, as well as keeping your data online on our hosted cloud servers.
It sounds like your business could make good use of the features available via Act! Cloud - might be worth checking it out at act.com - we do offer a free trial too.
We'll definitely be taking your feedback on board for future releases - especially what you've said around email syncing. We've got some major improvements planned in this area in the next release (20.1).
Lastly, there should be no limit to how many contacts can be assigned to a company - if you're having issues adding more than 4, I'd definitely recommend contacting customer support, who'll be happy to help.
If there's anything more we can do to help, please let us know!
Thanks again,
Jon,
Act! Social Media Team
- Branche: Umweltdienstleistungen
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Act is a great CRM for the cost
Bewertet am 12.12.2022
Vorteile
Act is vert easy to use and customize to the users needs. Very little training is required for new users
Nachteile
None it is a very good CRM for marketing purposes
Antwort von Act!
Thank you, Mark! We love hearing from our customers and enjoy learning how Act! is helping their businesses around the world. And, we'd love to learn more about your business if you'd like to share your Act! Success Story.
It's easy - just paste this link into your browser to get started. https://www.act.com/success-stories/
Thanks again for sharing and we wish continued success to you!

- Branche: Bau
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 5.0 /10
ACT was the best back in the day
Bewertet am 25.3.2022
It was a great program at the time. I really liked it but grew out of it when it wasn't being...
It was a great program at the time. I really liked it but grew out of it when it wasn't being updated as quickly as the rest of the internet.
Vorteile
I loved ACT when I used to use it. It was by far the best CRM at the time.
Nachteile
Last time I used ACT and granted it was many years ago, it wasn't cloud based. At one point my computer crashed and I lost my entire ACT database that hadn't been backed up in the last few weeks. I was devastated and decided I had to switch to something that was in the cloud.
Antwort von Act!
Hi Rick, Thank you for your review and feedback! We love hearing from our customers and hope you'll check out our Act! cloud platform at https://act.com/customizable-crm-and-marketing-automation/.
Kind regards,
The Act! Team
Act! Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Act!.F. Welche Preispläne bietet Act! an?
Act! bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 30,00 €/Monat
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
Act! Premium Desktop oder Cloud für 30 € pro Nutzer/Monat (jährliche Abrechnung)
F. Wer sind die typischen Nutzer von Act!?
Act! hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500
F: Welche Sprachen werden von Act! unterstützt?
Act! unterstützt die folgenden Sprachen:
Deutsch, Englisch, Französisch
F. Unterstützt Act! mobile Geräte?
Act! unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Act!?
Act! kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Dropbox Business, Google Workspace, LinkedIn for Business, Meta for Business, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Zapier, iCloud
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Act! an?
Act! bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat
Ähnliche Kategorien
Sieh alle für Act! gefundenen Softwarekategorien an.