Über Act!

CRM und E-Marketing in einem – Act! bietet Nutzern alles, was sie brauchen, um wie ein Profi zu vermarkten, Leads in Verkäufe zu verwandeln und treue Kunden zu gewinnen. Seit über 30 Jahren ist Act! ein Pionier auf dem Markt für Software für kleine und mittelständische Unternehmen und bietet mittlerweile eine reichhaltige Funktionalität, unvergleichliche Flexibilität und ein außergewöhnliches Preis-Leistungs-Verhältnis, das eine perfekte Anpassung an jeden Kunden ermöglicht.

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Die 5 Top-Alternativen zu Act!

Geräte

Unternehmensgröße

S M L

Märkte

Vereinigte Staaten

Unterstützte Sprachen

Englisch

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Die 5 Top-Alternativen zu Act!

Bilder

Act! Software - 1
Act! Software - 2
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Act! Software - 5
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Act! Software - 7
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Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von Act!: 55

  • AB-Tests
  • API
  • Analytik / ROI-Verfolgung
  • Angebote / Schätzungen
  • Anpassbare CTAs
  • Anpassbare Felder
  • Aufgabenmanagement
  • Automatische Antworten
  • Berichterstattung / Analyse
  • Daten-Import / -Export
  • Dokumentenspeicher
  • Drip-Kampagnen
  • Drittanbieter-Integration
  • Dynamische Inhalte
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Management
  • Ereignisgesteuerte Aktionen
  • Für Startups
  • Für iPad-Geräte
  • Gemeinsame Kontakte
  • Kalender-/Erinnerungssystem
  • Kalenderverwaltung
  • Kampagnenmanagement
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kundendatenbank
  • Kundenhistorie
  • Kundensegmentierung
  • Lead-Distribution
  • Lead-Qualifizierung
  • Leadmanagement
  • Marketing-Automatisierung
  • Marketingkalender
  • Mobiler Zugriff
  • Multichannel-Marketing
  • Multivariate Tests
  • Pipeline-Berichte
  • Pipeline-Management
  • Planungs-Tools
  • Prognose
  • Prognosen
  • Sales-Pipeline-Management
  • Segmentierung
  • Social Marketing
  • Social-Media-Integration
  • Stapelverarbeitung
  • Suchen / filtern
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Verkaufsanalyse
  • Vorlagen-Management
  • WYSIWYG-Editor
  • Websitebesucher-Nachverfolgung
  • Workflow-Management
  • Zielseiten / Web-Formulare
  • Zugriffsquellen-Verfolgung

Alternativen

Zoho CRM

4,2
Nr. 1 Alternative zu Act!
Zoho CRM ist eine cloudbasierte CRM-Software, mit der Unternehmen jeder Größe Geschäfte intelligenter, besser und...

EngageBay

4,6
Nr. 2 Alternative zu Act!
EngageBay ist eine All-in-one-Marketing-, Vertriebs- und Serviceautomatisierungssoftware, die den Marketingvertrieb...

Gold-Vision CRM

4,6
Nr. 3 Alternative zu Act!
Gold-Vision ist eine umfassende Suite aus konfigurierbaren CRM-Tools für Projektmanagement, Vertriebs- und Marketingauto...

Saphyte

4,8
Nr. 4 Alternative zu Act!
Saphyte is a salesforce automation software designed to help small and medium businesses connect service and support...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

3,7 /5
(652)
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,8/5
Funktionen
3,7/5
Bedienkomfort
3,7/5
Kundenbetreuung
3,3/5

Hast du Act! bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Eine Bewertung schreiben
5 von 652 Bewertungen angezeigt
Thomas O.
Gesamtbewertung
  • Branche: Pharmazeutika
  • Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Love the ease of use for both entering data and retrieving info

Bewertet am 7.5.2018

I use it to track my clients and prospects and I can tell anyone the last time I made contact, what...

I use it to track my clients and prospects and I can tell anyone the last time I made contact, what that was - letter, Email, Phone Call, etc. and it allows me to connect important info to any of my clients, prospects, friends and family.

Vorteile

The fact that I was able to use the product immediately with no instruction was a great pro. Entering data and retrieving info about a client is easy, and building history of calls, Email messages, letters in a record is great.

Nachteile

I am not happy with support as all they do is provide a fix when there is a problem, but not direction in how to build reports or use other functionality. I have had to fix the same problem with direction from their service group several times. If I ask for help with reports they tell me I need to find a consultant for that.

Tammy W.
Gesamtbewertung
  • Branche: Versicherung
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

ACT! for Insurance/Financial Advisors

Bewertet am 14.10.2020

I love all the features that meet the needs of financial advisors. The customizable fields are...

I love all the features that meet the needs of financial advisors. The customizable fields are beneficial and improve the overall use of the software. It has probably just as many features as other customer relations management programs but cost is substantially less. Very happy with my selection.

Vorteile

The Act! for Advisors software has been modified to meet the requirements of a financial advisor which includes being able to input information regarding insurance contracts. The new Marketing Automation is an great way to send out Newsletters, etc.

Nachteile

They have lots of online resources/video's to learn the Marketing Automation. You can also speak to customer service but they recently cut their remote access where you can have customer service work on your computer to help answer/show you how to do things with the marketing automation.

In Betracht gezogene Alternativen

Pardot

Warum Act! gewählt wurde

Salesforce was cost prohibitive.

Zuvor genutzte Software

Salesforce Sales Cloud

Gründe für den Wechsel zu Act!

Cost while not sacrificing the overall features.
Vincent M.
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

ACT CRM, Great Starter CRM.

Bewertet am 15.9.2021

For many years that I did use act I really enjoyed it was a great tool getting used to working with...

For many years that I did use act I really enjoyed it was a great tool getting used to working with it was very easy for me. we did a lot of customization to the dashboard added some imagery additional fields it was really awesome. We didn't get to the point to using their marketing campaign products but the email templates were really awesome really awesome

Vorteile

I really liked the contact management history management email integration and tracking grouping of contacts opportunity groups add opportunity ratings.

Nachteile

Act is a really great entry level CRM it has some functionality's third party capabilities other products you can purchase from the store but it just doesn't have what it takes to get you over the hill when you get a little bit larger

Wayne D.
Gesamtbewertung
  • Branche: Umweltdienstleistungen
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Long time ACT! user, especially happy with V23

Bewertet am 30.6.2021

Greatly improved and confidence-inspiring in V23.
Minimal frustration
ACT! is feature-rich, and...

Greatly improved and confidence-inspiring in V23.
Minimal frustration
ACT! is feature-rich, and discovery of additional functionality is fun as well as useful.
Many useful/fun feature surprises to be discovered with HELP and excellent videos to get there

Vorteile

Not easy to learn, but getting much easier. But very powerful for those who would take the time to become familiar with its muscle.
It is apparent to me that Swiftpage folks are remarkably skilled and motivated to make ACT! an (THE) industry leader.
Significantly greater reliability and freedom from issues.
I have seen wonderful improvements in marketing automation with V23
Current functionality of marketing automation was beyond my imagination
Technical assistance is quick and has become absolutely first class. I rate a solid 10

Nachteile

Steep learning curve, but learning the system is greatly eased recently with new videos that are easy to follow and with a narrative voice that is especially understandable
Technical help is not available on weekends and after hours.

Paul B.
Gesamtbewertung
  • Branche: Elektrische/elektronische Fertigung
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

A GOOD STABLE BASE FOR CRM ... JUST WISH ENHANCING WAS A LITTLE EASIER

Bewertet am 31.10.2019

We need ACT, and it is the core of what we do. We would like to see ways that we can add depth and...

We need ACT, and it is the core of what we do. We would like to see ways that we can add depth and richness to a good platfrom

Vorteile

I like the fact that a team of 5 can share effectively in real time, I like the ease of changing layouts and adding fields, and with Seamless the ablity to easily prdcue high quality documenation. It's link to outlook and ODBC is good and it is a stable, which being at the core of our business is a good thing

Nachteile

There are many things I think we could do to be more productive but can't, and we do see fields being changed or lost "by themselves". The web version was a poor version of the Pro, and we haven't been able to make it available when offline, which is a frustration.

In Betracht gezogene Alternativen

GoldMine Premium Edition und Salesforce Sales Cloud

Zuvor genutzte Software

GoldMine Premium Edition und Salesforce Sales Cloud

Gründe für den Wechsel zu Act!

Much better value for money, and lower overall overheads meant better for us as a asmall business
5 von 652 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Act! Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Act!.

Act! bietet folgende Kostenpläne an:

  • Beginnt ab: 31,00 €/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Act! hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500

Act! unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Act! unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Act! kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Dropbox Business, Facebook for Business, Google Workspace, LinkedIn for Business, Microsoft 365, Microsoft Outlook, iCloud

Act! bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat

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