Act!

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Bessere Geschäftsbeziehungen denn je. Bessere Geschäftsergebnisse denn je.

Über Act!

Act! Premium ist ideal für kleine und mittelständische Unternehmen, die ihre Produkte effektiver vermarkten, ihre Verkaufszahlen steigern und Kundschaft fürs Leben gewinnen wollen. Mit unübertroffener Flexibilität und Wahlfreiheit passt sich die Software genau an Ihre individuellen Arbeitsweisen an. Von der Abstimmung auf Ihre Geschäfts- und Branchenprozesse bis hin zu Ihren bevorzugten Bereitstellungs- und Zugriffsoptionen sind Ihren Möglichkeiten bei Act! Premium keine Grenzen gesetzt.


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Act!

3,8 (755)
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Häufig bewertet

Startpreis

30,00 €
Monat
15,00 $
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
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Kostenlose Testversion

Funktionen

100
104

Integrationen

8
231

Bedienkomfort

3,8 (755)
4,3 (5.924)

Preis-Leistungs-Verhältnis

3,8 (755)
4,2 (5.924)

Kundenservice

3,4 (755)
4,4 (5.924)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

HubSpot Marketing Hub

4,5
Nr. 1 Alternative zu Act!
HubSpot Marketing Hub ist eine skalierbare All-in-one-Plattform für Inbound-Marketing, die Content-Marketing, Marketing...

HubSpot CRM

4,5
Nr. 2 Alternative zu Act!
HubSpot CRM ist ein kostenlose Verkaufstool für dein kleines Unternehmen. Verabschiede dich von manuellen Aufgaben und...

Dynamics 365

4,4
Nr. 3 Alternative zu Act!
Microsoft Dynamics AX ist eine mehrsprachige und in mehreren Währungen verfügbare Software zur Ressourcenplanung von...

Agile CRM

4,1
Nr. 4 Alternative zu Act!
All-in-one-CRM mit Vertriebs-, Marketing- und Service auf einer einzigen Plattform. Vertriebsverfolgung, Kontaktverwaltu...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

3,8 /5
(755)
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,8/5
Funktionen
3,8/5
Bedienkomfort
3,8/5
Kundenbetreuung
3,4/5

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Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 755 Bewertungen
Thomas
Thomas
Gesamtbewertung
  • Branche: Pharmazeutika
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Love the ease of use for both entering data and retrieving info

Bewertet am 7.5.2018

I use it to track my clients and prospects and I can tell anyone the last time I made contact, what...

I use it to track my clients and prospects and I can tell anyone the last time I made contact, what that was - letter, Email, Phone Call, etc. and it allows me to connect important info to any of my clients, prospects, friends and family.

Vorteile

The fact that I was able to use the product immediately with no instruction was a great pro. Entering data and retrieving info about a client is easy, and building history of calls, Email messages, letters in a record is great.

Nachteile

I am not happy with support as all they do is provide a fix when there is a problem, but not direction in how to build reports or use other functionality. I have had to fix the same problem with direction from their service group several times. If I ask for help with reports they tell me I need to find a consultant for that.

Ernest
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

ACT! CRM Review

Bewertet am 15.3.2024

I have been using ACT! for over a decade for various campaigns it has suited me every time which...

I have been using ACT! for over a decade for various campaigns it has suited me every time which shows its versatility

Vorteile

very easy to use the sales and support staff are great based locally

Nachteile

no features in ACT! that are not liked all very well though out

Antwort von Act!

Thank you for your review Ernest and for letting us know that you appreciate Act!'s ease of use and that our sales and support teams have been helpful to you! As a long-time customer, we'd love to learn more about how you're using Act!. If you're interested in being featured in an Act! Success Story, just follow this link or send me an email and we'll get the ball rolling. It only takes a few minutes of your time. https://www.act.com/success-stories/ Thank you again for your review!

David
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer- & Netzwerksicherheit
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Act and your need for a CRM

Bewertet am 19.9.2022

Without the introduction of a CRM, i doubt we would have had the client retention we have been...

Without the introduction of a CRM, i doubt we would have had the client retention we have been lucky to have, we had trialed other CRM's, from free online to high cost ones like Goldmine - they all do much the same but our need to a specific way of accessing and manipulating our data left us with Act as the only real option. One option was to have a bespoke system but costs in the region of £100,000 and constant support didnt make much business sense at the time and after seeing similar projects fail at rival companies we think the route we took has been justified

Vorteile

Having the ability to scale requirements has helped the business grow without huge outlay. Has the capability to use high end hardware and now has a Cloud based solution so removing the need for costly onsite equipment if required

Nachteile

As usual costs, the license model has change from perpetual to the per user per year, the Cloud based variant is expensive but comparable to others. The need for a 3rd party module to fully use the software for our needs has increased usability but at a cost, would of been nice to include in subscription

In Betracht gezogene Alternativen

Zoho CRM

Gründe für den Wechsel zu Act!

Zoho wasnt around at the original decision but was pushed a new Sales Director, after 4 weeks of trying to get 10 client details imported to show proof of use we gave up - no direct import without essential data loss. Goldmine was extensively used by 3 Sales reps, although powerful it didnt meet the requirement we needed at the time, and at the time was 5 times more expensive. The budget wouldnt stretch even if we would get everything we needed from it so Act was chosen

Antwort von Act!

Hi David, thank you for taking the time to share how your business is using Act! -especially the cloud-based solution.
We love hearing from our customers, so thanks again for sharing!

Sean
Gesamtbewertung
  • Branche: Regierungsbeziehungen
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Customer Support 5*

Bewertet am 10.4.2024

Vorteile

As a company who deals with a LOT of different third party vendors, I can genuinely say the customer support at ACT was absolutely top notch and couldnt fault them. Went out of their way to solve the problem we had after a powercut and even though it turned out to be a complicated job they were professional at all times, knowledgeable and efficient.

Nachteile

I do not have anything bad to say about ACT!

Antwort von Act!

We are thrilled to hear that our Support Team was there for you when you needed them, Sean. We love our customers and know when they're successful, we're successful! Thank you so much for your review!

andrew
Gesamtbewertung
  • Branche: Geschäftsbedarf & -einrichtung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

My business would not survive without ACT!!!!!

Bewertet am 4.4.2024

Superb is all I can say!!!!!!
Brilliant support from Luke and the team!

Superb is all I can say!!!!!!
Brilliant support from Luke and the team!

Vorteile

The information that is logged, the communication history is vital!
ACT is the best product I've ever used and I've been using it for 12 years!

Nachteile

Nothing and I mean nothing!!!!
The system has never let me down but I have to admit, you only get what you as the user input in!!!!

Antwort von Act!

We are so happy to hear that Act! has been a vital part of your business for over 12 years, Andrew! We appreciate your review and would love to learn how you use Act!. If you're interested in sharing your story, please follow this link: https://www.act.com/success-stories/

5 von 755 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Act! Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Act!.

Act! bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 30,00 €/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Act! Premium Desktop oder Cloud für 30 € pro Nutzer/Monat (jährliche Abrechnung)

Act! hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500

Act! unterstützt die folgenden Sprachen:

Deutsch, Englisch, Französisch

Act! unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Act! kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Dropbox Business, Google Workspace, LinkedIn for Business, Meta for Business, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Zapier, iCloud

Act! bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat

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