Über ChargeOver

ChargeOver ist eine kostengünstige und voll funktionsfähige Anwendung zur Verwaltung von wiederkehrenden Abrechnungen und Abonnements. Da ChargeOver die Kreditkartendaten im Namen des Nutzers speichert, werden einige der Anforderungen für die PCI-Konformität umgangen. Um ChargeOver zu verwenden, verbinde das Programm mit einer Website oder Anwendung, um automatisch neue Kundendaten zu erfassen oder Kundendaten direkt einzugeben.

Fast jede Situation kann mit ChargeOver abgerechnet werden – einschließlich einmaliger Gebühren. Wenn Nutzer es erstellen können, kann ChargeOver es in Rechnung stellen! ChargeOver erstellt die Abrechnung (und Rechnung) für Kunden in den gewünschten Intervallen automatisch. Quittungen, die Nutzer nach Belieben anpassen können, können auch über ChargeOver versendet werden. Tatsächlich kann jede von ChargeOver an Kunden gesendete Kommunikation mit vollständigem HTML-Code angepasst werden.

Wenn die Kreditkarte eines Kunden in Kürze abläuft, kann ChargeOver diesem Kunden eine E-Mail senden und die Aktualisierung der Zahlungsinformationen anfordern. Wenn die Kreditkarteninformationen eines Kunden aus irgendeinem Grund nicht funktionieren, kann ChargeOver den Kunden kontaktieren und neue Zahlungsinformationen anfordern. Kunden können ihre Zahlungsinformationen von einem gebrandeten Zahlungsportal aus aktualisieren.

Selbstverständlich unterstützt ChargeOver eine Vielzahl verschiedener Bezahlsysteme oder Zahlungsgateways, sodass Nutzer die für ihr Unternehmen am besten geeignete Option auswählen können. Die Anwendung ist auch für mehrere Währungen geeignet, falls Nutzer im Ausland Geschäfte tätigen. Wenn Nutzer Kunden haben, die über ACH oder PayPal bezahlen, unterstützt ChargeOver auch diese Zahlungsmethoden.

Alles, was ChargeOver über seine Webschnittstelle ausführt, kann auch über seine API ausgeführt werden. Entwickler sind herzlich eingeladen, gemeinsam mit den Entwicklern von ChargeOver die ChargeOver-Funktionalität in ihre Anwendungen zu integrieren.


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ChargeOver

4,7 (72)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

115,00 $
Monat
299,00 $
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

67
66

Integrationen

20
52

Bedienkomfort

4,6 (72)
4,2 (75)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,8 (72)
4,0 (75)

Kundenservice

4,8 (72)
3,8 (75)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

Chargebee

4,3
Nr. 1 Alternative zu ChargeOver
Chargebee hilft dir bei der Verwaltung deiner wiederkehrenden Abrechnungen und Abonnements, indem die Lösung als...

Recurly

4,6
Nr. 2 Alternative zu ChargeOver
Recurly wurde 2009 aus den sich ändernden Bedürfnissen von Unternehmen geboren. Mit der Umstellung der Branche auf...

Zoho Invoice

4,7
Nr. 3 Alternative zu ChargeOver
Zoho Invoice ist eine Web-basierte Abrechnungs- und Zeiterfassungs-Software, die es Benutzern ermöglicht, Rechnungen zu...

Teachable

4,4
Nr. 4 Alternative zu ChargeOver
Teachable ist ein Online-Tool zur Erstellung von Lehrkursen, das Design, Veröffentlichung, Hosting, eCommerce und...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,7 /5
(72)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8/5
Funktionen
4,4/5
Bedienkomfort
4,6/5
Kundenbetreuung
4,8/5

Hast du ChargeOver bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 72 Bewertungen
Jehan
Jehan
Gesamtbewertung
  • Branche: Outsourcing/Offshoring
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

By far our best recurring billing option & amazing customer support

Bewertet am 26.6.2015

My experience with ChargeOver and their customer support team has been a very surprising in a great...

My experience with ChargeOver and their customer support team has been a very surprising in a great way. I have looked at many billing solutions over the years and none of them did exactly what I needed them to do when it comes to recurring billing. They required their own processors, or charged % of revenue which is ridiculous especially if you are generating significant revenue every month.

What sold me initially was that I could use my own gateway and preferred merchant pricing I had already established. I could also do automated recurring ACH's which was was also huge. The biggest seller and the biggest of all is the integration into Quickbooks desktop which a lot of others I tried but did not integrate correctly and wasted a ton of time reverting back. Finally the price for the service was extremely reasonable as well.

After we signed up there was some initial setup tasks that took about a week to work through but that was because we needed some customization that they took care of extremely fast and had us up and running. Using the desktop Quickbooks there were some minor issues here and there to start out with but over time they got addressed and the product today is much more useful.

What saves us the most amount of time is the automated processing and if cards don't go through the system will generate the emails for you and send links so the client can directly process. When you have 100's of clients this saves a significant amount of time.

Also this week we just switched from Quickbooks desktop to Quickbooks online. I was a little apprehensive about switching but am happy to say it only took us under 4 hours to do the switch and fix any minor sync issues. I was expecting a week or two but half a day was it.

The last thing I will say is the response time for any issues and follow up of the team there has been amazing. They are very reachable and get done what you need when you need it.

Vorteile

1) Features
2) Price
3) Customization
4) Responsiveness of Customer Support
5) Ease of Use
6) Amazing ROI
7) Integration to QB, QBOnline and Xero

Nachteile

1) Initial setup takes a few days if you need customizations
2) Advanced reporting is not there yet but heard in the works
3) If using the desktop version sometimes the sync doesn't work due to QB desktop locking the records so need to be careful to close and restart QB (Could just have been our workstation too). Now that we are on QB Online there is no issue

Adrianne
Adrianne
Gesamtbewertung
  • Branche: E-Learning
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Top Notch Software with Customer Service to Match

Bewertet am 28.12.2020

Customer service is the clear star here. I met with the team to talk about our needs and they...

Customer service is the clear star here. I met with the team to talk about our needs and they showed me how Charge Over could help. As I was setting it up for my team, I also had questions which they were super quick to answer via the Live Chat feature. My team is excited to have such a robust invoicing software at their fingertips.

Vorteile

The user experience is seamless. We work with families who have various struggles with dyslexia, adhd, etc. User experience is everything to us. We want payment processing to be easy to navigate and take care of. Charge Over checks all the boxes.
On the backend, I love the metrics I have and flexibility in using the invoicing. I've tried many other payment processors and always had to create a work around. Charge Over has exactly what I need and then some. I love that I can charge a surcharge for credit card fees and run eCheck payments as well.

Nachteile

The only thing I'd say missing was video tutorials to show new users how to navigate and when to reach out and ask for help for customized options (which they do to my surprise and delight).

Jake
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

So far this has been a great service!

Bewertet am 9.1.2017

Chargeover has worked great for us. We are a SAAS and using it for our AR. We are able to create...

Chargeover has worked great for us. We are a SAAS and using it for our AR. We are able to create both nonrecurring and recurring subscriptions and services and save them as templates. Love the services and for the money we get a lot.

Vorteile

Easy to use! Able to create recurring and nonrecurring billing which works great for our business model.

Nachteile

We found creating a connection to the API a bit more difficult than we anticipated.

Andrew
Andrew
Gesamtbewertung
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Perfect Solution to Avoid Accounts Receivable

Bewertet am 9.6.2018

I don't have to have an employee dedicated to accounts receivable anymore. Customers can self serve...

I don't have to have an employee dedicated to accounts receivable anymore. Customers can self serve and we don't have to remember to bill them individually. It is all automated

Vorteile

Automated email reminders and the ability for customers to change their own billing information is very helpful.

Nachteile

Poor mobile accessibility can be a deal breaker for most. It is very bad. I believe they are working on it and their customer support is incredible, but I spoke to them about it about 6 months ago and it's still bad.

Antwort von ChargeOver

Thank you Andrew!

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Huge relief to FINALLY fine automatic recurring billing that works

Bewertet am 18.7.2018

Saves us a huge amount of time chasing clients for payment and reduces non-payment or delinquent...

Saves us a huge amount of time chasing clients for payment and reduces non-payment or delinquent payment.

Vorteile

Really easy to use and navigate between customers, screens, subscriptions, payment methods. Integration with QBO is key for us, and works pretty well, though not perfectly. Some advanced functionality - for example around sales taxes and discounts for ACH payment - are really helpful. Most of all, I like that it WORKS without bugs (I was burned by previous software), and can be used for recurring payments, recurring invoices and reminders for folks that pay manually online or by check, and supports things like discounts, pro-rated charges, and invoices that contain both an installment payment (scheduled to run for a set number of installments) and a regular recurring subscription (that goes on in perpetuity).

Nachteile

Integration with QBO doesn't always work perfectly - particularly for sales tax, and credits back to client accounts.

5 von 72 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

ChargeOver Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über ChargeOver.

ChargeOver bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 115,00 $/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

ChargeOver hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

ChargeOver unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

ChargeOver unterstützt die folgenden Geräte:

ChargeOver kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Avalara, BluePay, Braintree, CSG Forte, Constant Contact, HubSpot CRM, InterWeave Smart Payment Gateway, Mailchimp, Mailchimp Transactional Email, Mailgun, PayPal, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Salesforce Sales Cloud, SendGrid, Stripe, Worldpay, Xero, Zapier, authorize.net

ChargeOver bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat

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