Über InfoFlo

CRM-Lösungen, die heute auf dem Markt sind, sind überteuert und lassen sich nur schwer einsetzen. Auch die meisten dieser Lösungen berechnen in der Regel eine wiederkehrende laufende monatliche Gebühr zusätzlich zu vielen versteckten Kosten, die noch hinzukommen. Software muss keine Hunderte Euro pro Monat pro Benutzer kosten, sondern sollte einen einmaligen Betrag. Aus diesem Grund hat die einfach zu bedienende CRM-Software keine monatlichen Gebühren, beinhaltet kostenlose, lebenslange Upgrades und ist ein erschwinglicher einmaliger Posten.


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InfoFlo

4,5 (95)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

Keine Preise gefunden
8,00 €
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

165
467

Integrationen

8
34

Bedienkomfort

4,4 (95)
4,5 (4.226)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,6 (95)
4,3 (4.226)

Kundenservice

4,3 (95)
4,5 (4.226)

Alternativen

monday.com

4,6
Nr. 1 Alternative zu InfoFlo
monday.com ist ein cloudbasiertes Work OS, mit dem Teams Workflow-Anwendungen in wenigen Minuten erstellen können, um...

HubSpot CRM

4,5
Nr. 2 Alternative zu InfoFlo
Spare wertvolle Verkaufszeit mit HubSpot CRM, das sich um all die kleinen Details von der Anrufaufnahme, dem Protokollie...

Pipedrive

4,5
Nr. 3 Alternative zu InfoFlo
Pipedrive ist ein CRM-Pipeline-Management-Tool für kleine und mittlere Vertriebsteams, das hilft, sich auf wichtige...

Microsoft Teams

4,5
Nr. 4 Alternative zu InfoFlo
Microsoft Teams ist ein chat-basierter Arbeitsbereich in Office 365, in dem Benutzer zusammen Dokumente bearbeiten,...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,5 /5
(95)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6/5
Funktionen
4,4/5
Bedienkomfort
4,4/5
Kundenbetreuung
4,3/5

Hast du InfoFlo bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 95 Bewertungen
Rachel
Gesamtbewertung
  • Branche: Landwirtschaft
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

The most intuitive program to work with, and the only one able to do all my farming business...

Bewertet am 6.2.2018

Ability to organize a massive network of customers and restaurants to make my life simpler.

Ability to organize a massive network of customers and restaurants to make my life simpler.

Vorteile

First of all Info Flo has incredible value, what you get for this one time purchase is outstanding. Info Flo's support staff is phenomenal, this makes it better than any other software ten times over. Never underestimate the value of good customer service.

The organizational structure keeps my contacts manageable. From farmers markets to the everyday customer to restaurants and hotel chains. All while having it's own mapping software to make deliveries a breeze!

The note taking system for each customer and company is such a blessing. Since our farm uses complex systems like customer supported agriculture I can keep tabs on how much they have left to spend.

We also use it to trade mushrooms for gift cards with restaurants that supplies our giveaways and promotions for CSA Members. This way, we can keep a massive network of people organized, and work with local restaurants to promote them as they buy the delicious culinary mushrooms we grow.

Nachteile

It would be amazing if Info Flo and Info Flo Pay worked together perfectly. I hear it's in the works, I just can't get it soon enough. I'd like to have a little more tutorial options online if possible. I'm currently trying to export my contacts to import into Info Flo Pay. Hard to find too much else wrong with this program really, 5 Stars all Around!

Mathias
Gesamtbewertung
  • Branche: Sport
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Very easy to use, good value for the price, and with most of the needed functionality.

Bewertet am 11.10.2018

We need to keep customer related information, documents, e-mails and tasks in one place accessible...

We need to keep customer related information, documents, e-mails and tasks in one place accessible for all the team members. The data is stored in a SQL database on a server in the cloud, so that home office use is possible with a good performance.

Vorteile

We are a very small company (3 employees) looking for an easy to use CRM software to share and keep information about our sales communication with our customers. Having access to customer related e-mails, documents and notes is very important. In addition, customer related tasks need to be available as well. All this we found in InfoFlo very nicely implemented and for a reasonable price. Offline synchronization is available as well, which is a great benefit when traveling without stable internet connection (airplanes, trains,…)
The support is really fast and highly motivated to help with problems and bug fixes.

Nachteile

There is not much to say, because InfoFlo is a great piece of software. Only the Outlook synchronization plug-in seems to have some small problems with using Outlook versions in another language (German). What is strongly missing is the possibility to input the department of a contact. Dealing with large companies or universities with many departments, this is valuable information and needs to be synchronized with outlook as well. A feature request is filed and hopefully this will be implemented soon.

Lisa
Gesamtbewertung
  • Branche: Architektur & Planung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Weitere für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 0.0 /10

Don't waste your money

Bewertet am 13.8.2019

This product is only good for small companies that sell via phone to individuals and do not care...

This product is only good for small companies that sell via phone to individuals and do not care about mulitple contacts within a client's firm. there is no way for multiple users to enter data consistently (such as pull down menus with option to select client industry so data gets entered however a user chooses.

Vorteile

While this software appears to be good on the surface, it does not perform as advertised.

Nachteile

It did not fuction as advertised. the conversion of our existing data was never completed successfully. the sales team stopped returning calls once they had our money. InfoFlo management refused to provide a refund even though the product was never integrated as promised.

Tim
Gesamtbewertung
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Amazing app

Bewertet am 27.9.2019

Vorteile

1 time fee, simple to use and long term cost is amazing. Works great, and no need of anything more fancy. Has absolutely everything what a Mortgage broker needs to juggle 1000s of clients.

Nachteile

Don't have any cons yet, maybe certain add ons are a bit expensive and could have been included with the basic app. However, after all it is still cheaper than many CRMs on the market.

In Betracht gezogene Alternativen

Pipedrive und Copper

Zuvor genutzte Software

Pipedrive
Joe
Gesamtbewertung
  • Branche: Personalwesen
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Observations from a Seven Year Customer

Bewertet am 28.11.2018

I can't think of anything at the moment.

I can't think of anything at the moment.

Vorteile

1) I like the ability to manage multiple email address from a single application.
2) I also like the separation of known and unknown contacts which is VERY helpful when managing incoming emails and deleting the junk.
3) The notes associated with individual contacts are also very helpful in managing a contact history by individuals and companies..
4) The tech support structure for submitting tickets to resolve quick questions is also a great solution.

Nachteile

I can't think of anything at the moment.

5 von 95 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

InfoFlo Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über InfoFlo.

InfoFlo bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab:
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

InfoFlo hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

InfoFlo unterstützt die folgenden Sprachen:

Deutsch, Dänisch, Englisch, Französisch, Italienisch, Niederländisch, Russisch, Spanisch, Türkisch, Ungarisch

InfoFlo unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

InfoFlo kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Gmail, Google Calendar, Google Contacts, Microsoft 365, Microsoft Outlook, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, WordPress

InfoFlo bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat

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