UKG Ready
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Über UKG Ready
Kronos Workforce Ready ist eine umfassende Workforce Management- und Human Capital Management-Lösung mit einer intuitiven Benutzeroberfläche und einem einzigen Datensatz für Mitarbeiter. Das cloudbasierte HRIS bietet Funktionen für Recruiting, Onboarding, Zeit und Anwesenheit, Gehaltsabrechnung, Abwesenheitsmanagement, Planung und mehr.
Kronos Workforce Ready kann auf die Bedürfnisse von Unternehmen aller Größen und Branchen angepasst werden. Umfassende Dashboards, leicht zugängliche Berichte und umfassende Analysetools bieten umfassende Transparenz und Einblicke in die Belegschaft. Intuitive Navigationsfunktionen vereinfachen den Zugriff auf wichtige Informationen. Einfacher Zugriff auf Arbeitszeittabellen, Zeitpläne, Gehaltsabrechnungen, Mitarbeiterdaten und vieles mehr hilft, bessere Geschäftsergebnisse zu erzielen.
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Alternativen
Blue Yonder Supply Planning
Workday HCM
Workday Financial Management
BambooHR
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Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.
- Branche: Computer-Software
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
The fact that it covers every HR need in one place is a big plus
Bewertet am 19.6.2023
I am addressing the issue of digitizing and automating human resources procedures. When I first...
I am addressing the issue of digitizing and automating human resources procedures. When I first joined the firm, there was some resistance to adopting "the cloud." With my increasing use of UKG, I am facilitating faster data access and a more fluid technological experience for everyone.
Vorteile
UKG Ready is an excellent payroll administration system for small and medium-sized businesses. Payroll duties can be handled conveniently from any location with online access. Customers are able to automate and streamline crucial processes with the use of automation, artificial intelligence and machine learning, integration, higher productivity, and mobile apps.
Nachteile
The thing I despise most about UKG is not a fault with UKG per se, but rather an issue that UKG is likely to face: adoption. Adoption is not as robust as it could be because of a small percentage of long-term employees who are reluctant to embrace change.
- Branche: Maschinerie
- Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Good product, room for improvement
Bewertet am 4.7.2024
Vorteile
Desktop web access is great, full features works really well
Nachteile
Mobile web access, not so great. Sections of screen not visible and could use improvement,
- Branche: Hausmeisterservice
- Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
UKG READY rocks!!!!
Bewertet am 3.10.2024
It has been very easy and organized. A lot better than other apps that I've had to use in the past.
It has been very easy and organized. A lot better than other apps that I've had to use in the past.
Vorteile
It is very convenient to use. It has all the information that I need at the tip of my fingers. I highly recommend it.
Nachteile
Honestly I cannot think of anything at the moment. I really have not had any issues at all with this.
- Branche: Bankwesen
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
Worst company to deal with
Bewertet am 24.5.2024
Although there is nothing redeeming about the UKG Ready platform, the customer service and...
Although there is nothing redeeming about the UKG Ready platform, the customer service and technical help are the worst parts of the experience. If you need help with any given issue, there is no way to get help from someone by calling or emailing, all you can do is create a service request ticket and you may get a call back within a few days. Often times, rather than help you they tell you to visit their Community site and tell you to scour through hundreds of threads to find the help you need from other users.
The implementation process was a nightmare and many of the functions we needed implemented were not completed or they were left half-done. After using the platform for a year we offered to pay UKG additional fees to implement two specific functions we desperately needed (onboarding and recruiting). I followed up with our account manager on a weekly basis asking for a quote, she consistently gave me the run-around, stating she was working with her sales team on it. After two months, she finally provided a quote, but not what for I asked, rather, it was a quote for UKG to do a complete analysis of their platform to determine what we need.
Upon making a change to one of our vendors it was necessary to create a new file feed with UKG. It took UKG 30 days to respond to our request for a new file feed. Once we were finally assigned a project manager he stated that we can expect it to take 5 business for him to respond to any calls or emails during the process.
These are just a few examples of the horror it is to deal with UKG. They are the worst company I have ever had the displeasure of working with. We have been used as references for UKG and we have told each company to run away as fast as they can and we will continue to do so.
Vorteile
There are no positive things to say about UKG.
Nachteile
Please refer to the overall experience summary for details on our experience with UKG.
In Betracht gezogene Alternativen
TriNet ZenefitsWarum UKG Ready gewählt wurde
Our company went through a merger and with the new logistics ADP was not able to support us.Zuvor genutzte Software
ADP Workforce NowGründe für den Wechsel zu UKG Ready
Their sales team were very good liars and were exceptional at misrepresenting what UKG was capable of and how poor their support would be after the contract was signed.- Branche: Einzelhandel
- Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Sales manager who uses UKG daily, all day.
Bewertet am 3.9.2024
I love being able to view payroll, schedules, compliance, and of course, new candidates!
I love being able to view payroll, schedules, compliance, and of course, new candidates!
Vorteile
Well, I’m a sales manager, and UKG allows my boss to be able to upload new candidates into the portal, and in return, I can view those candidates, and interview them.
Nachteile
I don’t dislike anything, but I’ve had multiple issues with my employees being able to authenticate their work emails, when setting up their UKG profile.
UKG Ready Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über UKG Ready.F. Welche Preispläne bietet UKG Ready an?
UKG Ready bietet folgende Kostenpläne an:
- Gratis Testen: Nicht verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von UKG Ready?
UKG Ready hat die folgenden typischen Kunden:
201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von UKG Ready unterstützt?
UKG Ready unterstützt die folgenden Sprachen:
Chinesisch, Deutsch, Englisch, Französisch, Niederländisch, Spanisch
F. Unterstützt UKG Ready mobile Geräte?
UKG Ready unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert UKG Ready?
UKG Ready kann in folgende Anwendungen integriert werden:
HireRight, LinkedIn for Business, Microsoft Dynamic 365 CRM (JourneyTEAM - Reseller), Orange Tree, PayActiv, Sterling, SurePayroll, WayUp, Workday HCM, eQuest
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet UKG Ready an?
UKG Ready bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat
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- Onboarding Tools