Über Five9
Five9 ist eine Lösung für Kontaktcenter und Callcenter mit künstlicher Intelligenz. Die cloudbasierte Lösung bietet Omni-Channel-Tools einschließlich Inbound- und Outbound-Call-Management, Predictive Dialer, Progressive Dialer, Chat, Social Customer Service, ACD (Automatic Call Distribution) und mehr.
Five9 ist eine Cloud-Kontaktcenter-Lösung, die die Leistungsfähigkeit von Practical AI in Tausende Callcenter weltweit bringt. Seit 2001 hilft Five9 seinen Kunden dabei, großartige Omnichannel-Kundenerlebnisse zu schaffen. Dreifache Agentengesprächszeit mit intelligenten Dialern, die automatisch unbeantwortete Anrufe und Besetztzeichen überspringen, um sicherzustellen, dass der nächste Interessent verfügbar ist, wenn der nächste Agent bereit ist. Nutze intelligentes Routing, um Anrufe an die richtigen Agenten zu leiten, und leite Daten zur Kundenabsicht ab, um die besten nächsten Schritte für die Agenten vorherzusagen. Biete intuitive Selbstbedienungsoptionen mit IVR von Five9.
Five9 bringt Practical AI in Kontaktcenter, um die Effektivität und Effizienz der Agenten zu erhöhen und jedes Mal ein großartiges Kundenerlebnis auf jedem Kanal – Telefon, Chat, Handy, E-Mail, Social Media und mehr – zu schaffen. Nutze intelligentes Routing, um sicherzustellen, dass der Anruf zum richtigen Agenten gelangt, und nutze die Daten bezüglich Kundenabsichten, um den Agenten die besten nächsten Schritte mitzuteilen, bevor sie überhaupt den Hörer abnehmen. Biete den Kunden intuitive Selbstbedienungsoptionen für häufige Fehler mit einem einfach einzurichtenden IVR, sodass sich die Agenten auf hochwertige Interaktionen konzentrieren können.
Verbessere die Gesprächszeit der Agenten mit vier verschiedenen Wählmodi, die automatisch unbeantwortete Anrufe und Besetztzeichen überspringen, sodass die Agenten mehr Zeit für Gespräche mit Live-Interessenten haben. Visuell dynamische Dashboards bieten Echtzeit- und historische Berichte und Analysen, sodass die Nutzer stets über die Leistung ihres Kontaktcenters auf dem Laufenden sind.
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- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Five9 is a great Cloud Contact Center!
Bewertet am 31.3.2023
We normally have an amazing time with Five9 but when their systems go down they are really bad at...
We normally have an amazing time with Five9 but when their systems go down they are really bad at communication and support during that time and that is extremely frustrating.
Vorteile
Five9 is a very powerful and reliable cloud contact center that helps us achieve all of our business objectives for our customers.
Nachteile
Price and some parts of the system are still Java based. It has created issues regarding sending and receiving data because Five9 is stuck in the past with their API, which needs to change.
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Five9 is the best software solution for out telephone needs.
Bewertet am 7.5.2018
Great reports and statistic metrics. Our customers can get a hold of us all the time and they very...
Great reports and statistic metrics. Our customers can get a hold of us all the time and they very seldom have to leave us a voice mail. Our sales and patient retention has increased!
Vorteile
We run a small call center for our clinics, all of our patient calls are routed to our call center. Five9 is our call center software and we love it. Five9 is so easy to use, our team learned the system in under an hour. The reports available in the system have helped us track our progress. The statistic reports have been instrumental in our goal planing process.
Nachteile
When we need customer service we often have to leave voice mails and wait for a call back. I would really help if we could get a live person right away when needed.
Antwort von Five9
Hello Adriana,
It's fantastic to hear that Five9 has helped you increase your sales and patient retention. Thanks for taking the time to write this review. Let us know if we can ever be of service.
- Branche: Telekommunikation
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 3.0 /10
A lot of technical issues and log off problems that seem to never end, tech team has us...
Bewertet am 10.7.2018
Please stop blaming us for the problems of five9 it is unprofessional and does not show that you...
Please stop blaming us for the problems of five9 it is unprofessional and does not show that you value your customers satisfaction and is a little disheartening to be called a liar and to call our employees liars.
Vorteile
Speeds up outbound dialing exponentially and when we first got it it worked seamlessly. Ease of use and has a good amount of reporting tools and features that make doing statistics a breeze.
Nachteile
We have been having session expires and forced logouts non stop everyday and it has added a lot of stress to me as a business owner, the tech team at five 9 have made us do so much work doing screen captures and saving all kinds of logs and recording sessions that i feel like im doing their job for them, We have even been accused of "lying" and "making up these problems" which makes no sense as it has hampered the success of my business. if they could just fix these technical issues we would have no complaints but its has been a nightmare doing so.
Antwort von Five9
Hi Erick, this is definitely not the experience we want our customers to have. I tried to forward your feedback to your account manager, but I am unable to find you in our customer database. Can you please email me directly at rachael.scott@five9.com so I can help you resolve your issue?
- Branche: Versicherung
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Telesales, auto dialer, live monitoring, the list is endless!
Bewertet am 3.8.2022
My overall experience with Five9 has been positive. I have used other applications for these same...
My overall experience with Five9 has been positive. I have used other applications for these same business operations and experienced consistent service interruptions and crashing. But, Five9 has not had those same issues in my experience and allows our operations to run smoothly for telesales agents, customer service, and leadership alike.
Vorteile
Five9 allows remote agents and call centers alike to track their inbound calls, outbound calls, auto dial out, record those calls for quality and regulatory purposes, live monitoring, live coaching, etc. It truly makes all telesales operations possible AND support operations run smoothly.
Nachteile
When pulling a call recording in Five9, I do wish there was a way to adjust the speed of the recording and jump to timestamps in a more efficient way.
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
A great communication tool and easy to use
Bewertet am 10.5.2018
Vorteile
I work at a call center and using Five9 has been a great experience as per we don't have to dial, it helps us saving time and generating more calls. It has an excellent reporting features that meet company's requirements.
Nachteile
The Five9 is very complex so people who are not used to work with this kind of program will have to be trained...but once you get familiar with it won't complain at all; it's worth it!
Antwort von Five9
Hello Scarleth, thanks for taking the time to write this excellent review. We are excited to hear that our dialer is helping your call center be more efficient. Please let us know if we can ever be of service.
Five9 Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Five9.F. Welche Preispläne bietet Five9 an?
Five9 bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 175,00 $/Monat
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Nicht verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Five9?
Five9 hat die folgenden typischen Kunden:
11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von Five9 unterstützt?
Five9 unterstützt die folgenden Sprachen:
Deutsch, Englisch, Französisch, Polnisch, Portugiesisch, Spanisch
F. Unterstützt Five9 mobile Geräte?
Five9 unterstützt die folgenden Geräte:
iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Five9?
Five9 kann in folgende Anwendungen integriert werden:
NetSuite, Oracle Service, Salesforce Sales Cloud, Salesforce Service Cloud, Skype for Business, SugarCRM, Velocify, Zendesk Suite, Zoho CRM
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Five9 an?
Five9 bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat
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- VoIP-Software
- Call-Center Software
- IVR Software (Interactive Voice Response)
- Telefon Software
- Kontaktcenter-Software
- CEM Software (Customer Experience Management)
- Predictive Dialer
- Call Recorder
- Dialer Software
- Telemarketing Software
- CRM Software für Immobilienagenturen
- Call Tracking Software
- Sales Tracking Software
- Software für Qualitätssicherung für Kontaktcenter
- Software zur Personaleinsatzplanung für Callcenter