Nextiva

4,6 (897)
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Vereinfachung der Unternehmenskommunikation

Über Nextiva

Nextiva transformiert die Art und Weise, wie Unternehmen kommunizieren. Nextiva ist eine Kommunikationsplattform, die Unternehmen mit Telefonfunktionen für große Unternehmen zu einem Preis für kleine Unternehmen ausstattet. Die Plattform bietet Nutzerfreundlichkeit, Verwaltbarkeit, Skalierbarkeit, Zuverlässigkeit und Funktionalität der Unternehmensklasse.


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Nextiva

4,6 (897)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

25,95 $
Monat
Keine Preise gefunden

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

103
23

Integrationen

21
3

Bedienkomfort

4,6 (897)
4,4 (1.324)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,6 (897)
4,1 (1.324)

Kundenservice

4,6 (897)
4,2 (1.324)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

Cisco Jabber

4,3
Nr. 1 Alternative zu Nextiva
Cisco Jabber ist ein Unified-Communications-Tool, das Unternehmen Instant Messaging, Sprach- und Videoanrufe, Sprachnach...

Act!

3,8
Nr. 2 Alternative zu Nextiva
Act! Premium hilft Ihnen, Ihre Produkte effektiver zu vermarkten, Ihre Verkaufszahlen zu steigern und Kundschaft fürs...

eFax

4,0
Nr. 3 Alternative zu Nextiva
eFax ist der weltweit führende Online-Faxdienst. Du benötigst lediglich ein E-Mail-Konto und kannst sofort Faxe senden...

Grasshopper

4,3
Nr. 4 Alternative zu Nextiva
Verwandele mit Grasshopper, dem Telefonsystem für Unternehmer, die Welt in dein Büro. Mit einer gebührenfreien oder...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,6 /5
(897)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6/5
Funktionen
4,6/5
Bedienkomfort
4,6/5
Kundenbetreuung
4,6/5

Hast du Nextiva bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 897 Bewertungen
Sully
Sully
Gesamtbewertung
  • Branche: Internet
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Powerful VOIP System

Bewertet am 30.5.2023

Vorteile

The system did everything we needed it to. Never had a problem with VOIP clarity. The sales and support team were terrific. Price was steady and the equipment they provided was solid.

Nachteile

The setup and customer portal were a bear. There was nothing straightforward about programming an auto-attendant and I never could figure out how to set up the SMS. I had no idea how difficult their system really was until we moved our offices and had to switch to another vendor.

Antwort von Nextiva

Hello, Sully. Thank you so much for taking the time to leave us your review.

Mario
Gesamtbewertung
  • Branche: Bildende Kunst
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Good onboarding, price, and service

Bewertet am 19.12.2023

There isn't much to complain about as they have the onboarding and provisioning logic down solid. ...

There isn't much to complain about as they have the onboarding and provisioning logic down solid. Somethimes though, it seems like they are so used to dealing with inexperienced people that when someone with good technology experience calls that the issue must be explained multiple times. But for the most part, their support is good.

Vorteile

The onboarding process was meticulous and they schedule meetings at various stages to gather and review information and setup.
The price was very reasonable, saving us about 50% over our previous providers.
Cloud management of PBX features and eliminating our on-premises hardware.

Nachteile

If someone depletes your Long Distance credits, it can disable your entire account and all phone service (as described by sales, hasn't happened).
Some features and control are only available to their support staff, so you may have to ask for help.

In Betracht gezogene Alternativen

RingEX

Warum Nextiva gewählt wurde

Our on-premises Avaya hardware was antiquated and our Verizon bill was very high.

Zuvor genutzte Software

Verizon Connect

Gründe für den Wechsel zu Nextiva

They were the quickest to respond, responded to question, and offered attractive pricing. Mostly, they maintained consistent and rapid communications.
Bruce
Gesamtbewertung
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 0.0 /10

Buyer beware!

Bewertet am 2.4.2024

This is from Nextiva in response to a customer: Here at Nextiva we pride ourselves on our honesty...

This is from Nextiva in response to a customer: Here at Nextiva we pride ourselves on our honesty and Amazing Service, and we strive to deliver both on every customer interaction.
My experience with Nextiva is the company couldn't rent ethical standards, let alone own them. Now that I have performed research I should have done before choosing Nextiva, I find numerous complaints about Nextiva's deceptive business practice of having a customer sign a simple 2 page contract, while referring them to their 10 page online Terms & Conditions wherein they divulge the secret of their success: auto renewal.
Quite frankly, I'm shocked there hasn't been a class action suit against them.

Vorteile

After 3 years, the negatives so far outweighed any positives that I can't think of anything good to say about Nextiva or their service.

Nachteile

Their approach to business appears to be: lure the customer in, demand a 3-year contract, hide the part about auto renewal, provide just average level service, hire less than competent support staff to handle customer complaints, and hope the customer doesn't become aware of the auto renewal gimmick before the end of the contract term.

Antwort von Nextiva

Hi Bruce,

I hear your frustration and I am here to help. I want to better understand what I can do to improve your Nextiva experience, and make up to you the negative you have experienced thus far. Please reach out to me directly at reviews@nextiva.com, and I will do everything I can to help and make this up to you.

Thomas from Nextiva

Rachel
Gesamtbewertung
  • Branche: Verbraucherdienste
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Nextiva is Awesome

Bewertet am 28.6.2024

Nextiva never lets you down. You can always count on the call flow coming in at the call center in...

Nextiva never lets you down. You can always count on the call flow coming in at the call center in a fair and orderly fashion. I love how you can go back to your calls and listen to them for reference. It is a great tool. It is an awesome feature! The calls come through very clear. The customer support is great, they are on top of it.

Vorteile

My favorite thing about Nextiva is "Nextiva on the go!" as I like to call it. You can use it remotely when you are not in the office, all you have to do is download the app and are able to answer your calls. They ease of transitioning calls from the office to your cell is great! It makes it very convenient! That is just o of many benefits to using Nextiva.

Nachteile

I can't think of anything at this time.

Chris
Gesamtbewertung
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

America runs on Dunkin, our business runs on Nextiva

Bewertet am 18.12.2023

We switched from a competitor to Nextiva based on poricing model and found the accessibility,...

We switched from a competitor to Nextiva based on poricing model and found the accessibility, management and support to be superior. Our overall experience has been excpetional.

Vorteile

Scalability, features, flexibility, up front pricing.

Nachteile

Admin and Enterprise management portals could be smoother.

5 von 897 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Nextiva Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Nextiva.

Nextiva bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 25,95 $/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Nicht verfügbar

Nextiva hat die folgenden typischen Kunden:

2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

Nextiva unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Nextiva unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Nextiva kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Act!, Bullhorn ATS & CRM, ConnectWise Automate, Dynamics 365, Five9, GoldMine, GoldMine Premium Edition, Google Workspace, HubSpot CRM, Lotus Notes To Office 365 Migration, Microsoft Dynamics CRM - dupe, Microsoft Outlook, Microsoft Teams, NetSuite, NetSuite CRM, Oracle Sales, ServiceNow, SugarCRM, Workbooks, Zendesk Suite, Zoho CRM

Nextiva bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Telefon-Support

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