RazorSync

Außendienstmanagement-Software und App für das Mobiltelefon.

4,4 /5 (440 Bewertungen) Eine Bewertung verfassen!

RazorSync Übersicht

Was ist RazorSync?

Mit der Außendienstsoftware von RazorSync können Servicemitarbeiter Aufträge planen und verfolgen, Mitarbeiter verwalten, Kostenvoranschläge erstellen, Angebote erstellen, Zahlungen bearbeiten und Kundendaten von der Baustelle oder im Büro, online oder offline, aktualisieren. Mit der RazorSync Field Management Software reduzieren Kunden Zeitverluste, senken die Betriebskosten, steigern den Umsatz, verkürzen ihre Abrechnungszyklen und verbessern die Kundenzufriedenheit.

Die erschwingliche Software von RazorSync ist die einfachste Möglichkeit, dein Unternehmen zu organisieren. Die Unternehmenskunden können ihre Kunden und Außendienstmitarbeiter verwalten, Mitarbeiter planen und entsenden, Routen mit der Integration von Google Maps optimieren und durch die Integration von QuickBooks doppelte Einträge und überflüssigen Papierkram vermeiden. Mit RazorSync ist es einfach, Kostenvoranschläge, Angebote und Rechnungen zu erstellen und mobile Zahlungen vor Ort zu akzeptieren, um einen effizienteren Fakturierungszyklus zu ermöglichen, der dir jede Woche Stunden spart. RazorSync hilft, die Produktivität und Effizienz zu steigern und Fehler zu reduzieren, um den Cashflow zu verbessern und Papierkram zu vermeiden.

RazorSync ist die auf Platz 1 bewertete Software für mobile Dienste im iTunes App Store und bei Google Play. Die Außendienstsoftware von RazorSync wurde beim 12. jährlichen Dealer Design Awards Programm in der Kategorie „Contractor Services and Software“ mit dem Silberpreis ausgezeichnet. RazorSync erhielt außerdem die höchsten Auszeichnungen bei den 11. jährlichen American Business Awards. RazorSync wurde unter 3.200 Nominierungen für den optimalen Einsatz im Außendienst, robuste Funktionalität, laufende Verbesserungen, außergewöhnliche Kundenbetreuung und Erschwinglichkeit für jede Unternehmensgröße ausgezeichnet.

Über RazorSync, LLC
RazorSync ist ein führender Software/Applikations-Hersteller für die Außendienstbranche mit Sitz in Minneapolis, Minnesota. Das Ziel ist, erschwingliche Lösungen anzubieten, die es den Kunden ermöglichen, sowohl ihre Produktivität als auch ihre Rentabilität zu steigern.

RazorSync Übersicht

Kosten

Beginnt ab
40,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

RazorSync Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Australien, Kanada, Vereinigte Staaten von Amerika
Unterstützte Sprachen
Englisch

Screenshots

RazorSync Screenshot: iPhone Application
RazorSync Screenshot: iPhone Application RazorSync Screenshot: Signature Capture and Photos Update Customer Account RazorSync Screenshot: Work Order Detail with Tax RazorSync Screenshot: Parts RazorSync Screenshot: Filter Schedule View by Status RazorSync Screenshot: Color-Coded Techs and Jobs RazorSync Screenshot: Unassigned Service Requests RazorSync Screenshot: Search Customer Records RazorSync Screenshot: Update Customer Records to QuickBooks RazorSync Screenshot: Manage and Track Technicians

RazorSync Bewertungen

RazorSync Bewertungen

Gesamtbewertung
4,4
/
5
Ausgezeichnet
233

Sehr gut
151

Durchschnitt
44

Gering
9

Schlecht
3

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4
Funktionen
4,1
Bedienkomfort
4,2
Kundenbetreuung
4,5
87% haben diese Anwendung empfohlen
Lucinda B.

Simplified Service App

We are an Electrical contractor and have been in business over 38 years, mainly new construction. A few years ago we decided to push forward and open a new residential service department. We began to research scheduling programs with the ability to invoice and keep all information stored in one place. After researching many many applications the frustration began! We couldn't find anything simple enough and within budget to meet our needs. Not giving up on our goals yet, I finally came across Razor which was relatively new at that point.
The Razorsync website was very informative but I was skeptical so I called. I'm so glad I did because they were able to answer all my questions and explained very thoroughly how Razorsync worked. I decided to take the free month trial and once I downloaded it I knew at that we had found our scheduling app that does it all!!!


Mit Google übersetzen
Pavel S.

What I would like have added or changed

I like it very much it suits our needs very well and I notice a steady improvement. So far the customer service has been great every time a call. I believe over the last 3-4 years we had a technical issue only once when Amazon servers were down or something. Will keep on using it and recommending it to my peers.


Mit Google übersetzen
Verifizierter Rezensent

A lot of potential, but falls short on some very basic requirements

In many respects we are like most service companies. We receive a request from a customer, allocate the time, material and resources required and do the job. Typically the customer sends us a purchase order via text, email, fax, or the phone call. We have tried various to do programs, spreadsheets, google calendars, geo fencing. RazorSync was a life saver. A solution that eliminated our reliance on many of the tools we were using before. The support was great, and the limitations were minor compared to the benefits. The ability to add default items to each invoice such as driving to site are amazing. The automatic billing from the time the tech clocks on site to complete another amazing feature. The technical support amazing again. Unfortunately that is the wow factor stops.


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Duane T.

RazorSync is great for any sized business


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Marc M.

very good program, with a few minor changes can be great!

Time-efficient , least paperwork more profit!


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Lucinda B.
Übersetzen auf: Deutsch

Simplified Service App

Bewertet am 10.6.2016
Quelle der Bewertung: GetApp

We are an Electrical contractor and have been in business over 38 years, mainly new construction. A few years ago we decided to push forward and open a new residential service department. We began to research scheduling programs with the ability to invoice and keep all information stored in one place. After researching many many applications the frustration began! We couldn't find anything simple enough and within budget to meet our needs. Not giving up on our goals yet, I finally came across Razor which was relatively new at that point.
The Razorsync website was very informative but I was skeptical so I called. I'm so glad I did because they were able to answer all my questions and explained very thoroughly how Razorsync worked. I decided to take the free month trial and once I downloaded it I knew at that we had found our scheduling app that does it all!!!

Vorteile

Excellent Technical Support
Instant scheduling and dispatch
Easy estimating and invoicing both in office and service field
You can access the schedule from anywhere!
Endless reports
You can attach documents to work orders, contract, photos, forms, pics etc
Accepts credit card payments
Service techs can create their own work orders when emergency calls come in after hours
Constant updates to customers, example -en route, onsite, job complete Customers just LOVE this!!
GPS tracking on service trucks
Customer Portal allowing customers to access their accounts
You can make suggestions how to better the app for your use, Razor listens and productively works as a team
There is so much more don't I don't use and I cant comment on because we already had resources in place - for example
Payroll - we do in house
QuickBooks - We use other accounting package

Nachteile

Updates to the App can be a pain at times, but probably more so for me because the guys in the field call me for their technical support, usually they cant remember the login and panic . So truly not really a con for Razorsync!
Guess I cant find a true con, great job Razorsync!!

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Pavel S.
Branche: Erholungseinrichtungen & -dienstleistungen
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
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What I would like have added or changed

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 1.11.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

I like it very much it suits our needs very well and I notice a steady improvement. So far the customer service has been great every time a call. I believe over the last 3-4 years we had a technical issue only once when Amazon servers were down or something. Will keep on using it and recommending it to my peers.

Vorteile

Custom service forms. I can create a standard form for pretty much any need. I like the automatic invoicing and Quickbooks integration, gps locator for field workers and time keeping is also great

Nachteile

I am not sure if it is a "con" but I wish after I import all invoices from Razorsync to Quickbooks, that the invoices already have the checkmarks for the allowed payment options, as now after I generate 50 invoices I need to open each one and checkmark the 2 payment options (bank transfer and CC). On the other hand that way I may catch a wrongly generated invoice.

Another thing I don't like is when I set the recurring services/ work orders and I add a service item when I set up the recurring service (i.e. the cost of the service and a service form to be filled by our employee), the next time I set any service for this client it will include the same forma nd the same service item - so I need to go in and delete those --- is there a way to add service forms and items in a recurring service without having those aper in every later job for the same client?

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Antwort von RazorSync

Thank you for the great review Pavel! We are grateful to be able to help your business. If you ever need anything, please feel free to reach out to us.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Verifizierter Rezensent
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A lot of potential, but falls short on some very basic requirements

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 18.2.2017
Quelle der Bewertung: GetApp

In many respects we are like most service companies. We receive a request from a customer, allocate the time, material and resources required and do the job. Typically the customer sends us a purchase order via text, email, fax, or the phone call. We have tried various to do programs, spreadsheets, google calendars, geo fencing. RazorSync was a life saver. A solution that eliminated our reliance on many of the tools we were using before. The support was great, and the limitations were minor compared to the benefits. The ability to add default items to each invoice such as driving to site are amazing. The automatic billing from the time the tech clocks on site to complete another amazing feature. The technical support amazing again. Unfortunately that is the wow factor stops.

Vorteile

Easy to use for the most part, but the training is definitely beneficial.
Technical support is second to none.

Nachteile

There is no field for a purchase order, in our days 99% of our customers use a purchase order.
Integration with quickbooks desktop is at best quirky, customers created in razorsync sync to quickbooks but not the other way around. That being said, quickbooks is definitely not the easiest product to integrate with, and their tech support is often sub-par. When a tech marks a job as completed an invoice is automatically generated, which is ok for a project only requiring one visit, but not for one where multiple techs or visits are required. There are some work arounds for that, but not easy to find.
When we used the sms to notify the customers that a work order was created and scheduled, most of the customers had no idea who it was coming from. The email send out looks more like an infomercial for razorsync with only a small portion of it displaying our company name and the pertinent information.
Attachments can be added to work orders, but not service requests. While this might not be a big deal, at times, it would make a lot more sense to add reference documents, copies of the customer's request or notes to the service request that are visible from every work order, instead of having to attach them to each work order thereafter.
The address field can not handle unit numbers at this time, and there were some issues with google verifying the address in some newer neighborhoods, and in order to fix them we have had to re-install the app.
At times we have some customers providing us with an address for the work to be done, their phone number and description of the work. The system forces you to enter a name in order to create a customer. More often than not, we just use an underscore. Perhaps there could be some default values in order to speed up the process. I do not need to know more than the customers first name and phone number.
The mobile apps are battery hogs on phones, so please make sure to have chargers on hand.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 2.0/10

Duane T.
Branche: Verbraucherdienste
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

RazorSync is great for any sized business

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 6.11.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

I like the flexibility that comes with Razorsync. I can make adjustments on the fly

Nachteile

Inventory management portion leaves a lot to be desired

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Antwort von RazorSync

Thank you Duane for this review! I am glad this has allowed you more flexibility. Please reach out if you ever have any questions!

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Marc M.
Branche: Bau
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

very good program, with a few minor changes can be great!

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 1.11.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Time-efficient , least paperwork more profit!

Vorteile

price, support, offline capabilities, relatively easy to use.

Nachteile

QB integration, communication with customers(ex. mail to only one person at a time), miss some intuitive options, no statement or finance charging option

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von RazorSync

Thank you Marc for this review! I'm so glad we've been able to assist!! Please reach out if you have any questions, our team is always happy to help!!!

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Nutzerempfehlung
8,2/10
Basierend auf 440 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

RazorSync Preis

RazorSync Preis

Beginnt ab
40,00 $/Monat
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4/5
Basierend auf 440 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

RazorSync Funktionen

RazorSync Funktionen

API
Abrechnung & Rechnungsstellung
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Anpassbare Berichterstellung
Audit Trail
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
Bestandsverfolgung
Compliance Management
Daten-Import / -Export
Dokumentenmanagement
Dokumentenspeicher
Echtzeit-Berichterstattung
Echtzeit-Daten
Integration von Dritten
Inventarverwaltung
Wirtschaftsprüfung
Workflow-Management
Überwachung
Funktionen
4,1/5
Basierend auf 440 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Videos und Anleitungen

Videos und Anleitungen

RazorSync Häufig gestellte Fragen

RazorSync Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über RazorSync.

F. Welche Preispläne bietet RazorSync an?

RazorSync bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 40,00 $/Monat

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von RazorSync?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von RazorSync

F. Wer sind die typischen Nutzer von RazorSync?

RazorSync hat die folgenden typischen Kunden:

Großunternehmen, Mittlere Unternehmen, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von RazorSync unterstützt?

RazorSync unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet RazorSync an?

RazorSync hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt RazorSync mobile Geräte?

RazorSync unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone, iPad

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert RazorSync?

RazorSync kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Google Calendar, Google Maps, Microsoft Outlook, PayPal, QuickBooks, QuickBooks Online, QuickBooks Online

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet RazorSync an?

RazorSync bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Online-Support, Telefon-Support, Video-Anleitungen, Wissensdatenbank