Über ClubExpress

ClubExpress enthält mehr als 22 Module, mit denen du jeden Aspekt deiner Betriebsvorgänge, einschließlich Mitgliedern und Nicht-Mitgliedern, der Website, Geld, Kommunikation und der Organisation als Ganzes verwalten kannst. ClubExpress-Websites reagieren vollständig auf mobile Geräte und bieten auch eine mobile App für jede Organisation.

Die Plattform umfasst beispiellose Dokumentations- und Schulungstools, wie z. B. umfassende Handbücher für Administratoren und Nutzer, ein kontextabhängiges Online-Hilfesystem für jeden Bildschirm und fast 100 Video-Tutorials.

Die Gebühren beinhalten unbegrenzten gebührenfreien Support für Admins und Mitglieder. Wenn Mitglieder Probleme haben, sich anzumelden, sich für eine Veranstaltung zu registrieren, ihre Mitgliedschaft zu verlängern, Zahlungen durchzuführen, ihr Profil zu aktualisieren usw. können sie das Unternehmen telefonisch kontaktieren und sie erhalten Unterstützung.


Bilder

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Du bist nicht sicher, ob ClubExpress das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

ClubExpress

4,2 (515)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

30,00 $
Monat
25,00 €
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

84
194

Integrationen

10
22

Bedienkomfort

3,7 (515)
4,0 (18.779)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,4 (515)
4,0 (18.779)

Kundenservice

4,6 (515)
4,1 (18.779)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

Salesforce Sales Cloud

4,4
Nr. 1 Alternative zu ClubExpress
Salesforce Sales Cloud ist eine cloudbasierte CRM-Anwendung von Salesforce. Sales Cloud hilft Vertriebsteams, Deals...

xCatalyst

4,6
Nr. 2 Alternative zu ClubExpress
xCatalyst ist eine cloudbasierte Vereinsverwaltungslösung, mit der kleine bis große Organisationen Mitgliedschaften,...

Mindbody

4,0
Nr. 3 Alternative zu ClubExpress
Mindbody bietet eine Business-Management-Software für Spas, Salons, Fitnessstudios, Wellnesszentren und andere auf...

YourMembership

3,8
Nr. 4 Alternative zu ClubExpress
Der Fokus liegt auf dir, damit dein Fokus auf deinen Mitgliedern liegen kann. Die Mitgliederverwaltungssoftware von...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,2 /5
(515)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4/5
Funktionen
4,0/5
Bedienkomfort
3,7/5
Kundenbetreuung
4,6/5

Hast du ClubExpress bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 515 Bewertungen
Martin
Martin
Gesamtbewertung
  • Branche: Bürgerliche & soziale Einrichtungen
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Solid service offering and very good value

Bewertet am 16.1.2020

We needed a product/service that handled membership operations (dues, renewals, info updates,...

We needed a product/service that handled membership operations (dues, renewals, info updates, mailings) without depending on continuous availability of a "computer-techie" volunteer or a paid IT support contractor. ClubExpress meets this core requirement very reliably at quite reasonable no-contract monthly fee based on active membership. The integrated Website functionality lets us have an on-line secure repository for our documents accessible by all or various subsets of membership. Included telephone and email support from ClubExpress is responsive and available to any member (not just a few admins.) Overall we are quite satisfied with the service and consider it very well worth the fees.

Vorteile

Completely Cloud-based
Most functions menu-driven and accessible without requiring "superuser" access or professional technology expertise
Access-controls to support Members-only information/functions, driven by Membership database
Includes basically unlimited SMTP (email sending) for membership bulk mailing
"Ahead of the curve" on compliance with privacy protections
High reliability

Nachteile

Component "building blocks" don't fit perfectly with the usage patterns of our (local civic) organization
Limited site-performance data collection or analytics built in
Editing function (for generating emailings, news articles, etc) is a little complex for completely non-technical users, and a little rough.

Alan
Gesamtbewertung
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

What's missing?

Bewertet am 17.1.2020

I am a member/administrator of NAMC. We used Socializer then GroupSpaces and now Club Express. Club...

I am a member/administrator of NAMC. We used Socializer then GroupSpaces and now Club Express. Club Express is by far the best package used or even tested.

Vorteile

The richness of its features and the customer care.

Nachteile

1. The designers fail to think about how to open a screen and focus the attention of the user on the area of the screen where the user's attention should be directed.
2. The lack of an incorporated database with the ability to do simple inquires.
3. Over-whelming confirmations.

Todd
Gesamtbewertung
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 2.0 /10

Be Wary of ClubExpress

Bewertet am 2.5.2020

I wouldn't recommend ClubExpress to anyone because of the poor coding techniques used and lack of...

I wouldn't recommend ClubExpress to anyone because of the poor coding techniques used and lack of response from the development team with regards to custom code requests.

Vorteile

Very configurable, many options exist for the calendar of events. Membership module is powerful and has tightened our organizations' membership count. Offers more capabilities than our org currently use which is a good thing for our growing organization. ClubExpress developed a custom Volunteer Time Search Box which has met our expectations, it's powerful and fast.

Nachteile

Emailing capabilities not well thought out but we understand how tough it is to design an emailing tool. Emails to full membership get logged in email database but Interest Group and Committee emails aren't. We had bad experiences with custom coding, for example a dropdown menu defined on one screen is defined as a text box on another screen. Couldn't get ClubExpress to provide detailed analysis of customer proposals nor would ClubExpress explain general statements their developers made about those proposals. ClubExpress programmers often would make poor coding decisions. For instance, in our custom time logging app, ClubExpress chose to display time detail entries in oldest to newest order, the most illogical and unusable choice possible, a sign of inexperience. Basic tricks to compress as much data as possible on one line (two (or more) line headers, truncation) weren't used, leaving important info undisplayed. As a customer we will have to pay ClubExpress to fix these bugs. Documentation of ClubExpress system is around 1,000 pages, virtually unusable for non-techies.

Antwort von Lumaverse Technologies

Shame on you, Todd. We designed and implemented custom functionality that is exactly what AR Master Naturalists requested. It was implemented on time and within budget. After using it for a year, the organization decided it wanted some changes. You proposed an alternate approach which the board rejected. We're now implementing the changes that the board approved. It's really quite unfortunate that you chose to vent your sour grapes in a poor review for a product that your organization has been using so successfully for more than 3 years now. BTW, our documentation and help system has all been moved online and includes not only reference material but also How To Guides and over 100 video tutorials and webinars.

Steven
Gesamtbewertung
  • Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Club Review

Bewertet am 16.1.2020

We have improved our data accuracy and our communications with our membership. We have been able to...

We have improved our data accuracy and our communications with our membership. We have been able to eliminate most manual and paper tasks.

The support from ClubExpress has exceeded our expectations.

Vorteile

The software has been easy to set-up and maintain. We no longer need to pay a programmer to update our website. We can update our site as often as needed. It enabled us to eliminate duplicative systems and databases. We have been able to vastly improve communications with our membership.

Nachteile

The Event Calendar look is less than desired and would be a priority for improvement. This is unrelated to its functionality, which is fine.

In Betracht gezogene Alternativen

WildApricot

Gründe für den Wechsel zu ClubExpress

The functionality that ClubExpress offered appeared to be superior to its competitors.
Jim
Gesamtbewertung
  • Branche: Maritime Wirtschaft
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Calumet Yacht Club Website Review

Bewertet am 18.1.2020

A fantastic product. Lots of support with videos, webinars, online help, email and phone support. ...

A fantastic product. Lots of support with videos, webinars, online help, email and phone support. The phone support is local and response is quick.

Vorteile

Looks great. Has great features which meets most of our club requirements.

Nachteile

the need to use text editors such as notepad to create documents is an issue. I understand the need for compatibility with mobile phones, tablets, etc. but after using other word processing tools it seems cumbersome.

In Betracht gezogene Alternativen

WildApricot

Gründe für den Wechsel zu ClubExpress

A member a very simple site using the Wildapricot product. I could not find much in the was of information about the product without contacting their sales department and that did not interest me. Reviews also added that a lot of their offering seemed to be a bit old school and their support was slipping. Clubexpress on the other hand offered lots of information readily available and I was able to take my time under a 90 day trial to make decision. I was very impressed with their entire offering which only seems to get better.
5 von 515 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

ClubExpress Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über ClubExpress.

ClubExpress bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 30,00 $/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

ClubExpress hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2–10, 11–50

ClubExpress unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

ClubExpress unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

ClubExpress kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Addmi, Google Maps, Learning Stream, LinkedIn for Business, Meta for Business, PayPal, QuickBooks Online, QuickBooks Online Advanced, Stripe, Twitter/X

ClubExpress bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat

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