
Über Streak
Streak ist ein CRM, das vollständig in deinen Gmail-Posteingang integriert ist und neben all deinen anderen G-Suite-Anwendungen arbeitet. Die Anwendung kann verwendet werden, um viele Geschäftsprozesse zu verfolgen, einschließlich Vertrieb, Partnerschaften, Support, Einstellung, Dealflow und vieles mehr. Streak enthält auch eine Reihe leistungsstarker E-Mail-Tools, wie z. B. E-Mail-Tracking, mit dem du verfolgen kannst, wann eine E-Mail geöffnet wird.
Preisoptionen ab:
19,00 $/Monat
- Kostenlose Version
- Gratis Testen
- Abonnement
Die 5 Top-Alternativen zu Streak
Typische Kunden
- Freie Mitarbeiter
- Kleine Unternehmen (2–50)
- Mittelgroße Unternehmen (51–500)
- Großunternehmen (500 und mehr)
Einsatz
- Cloudbasiert
- On-Premise (vor Ort)
Erhältlich in diesen Ländern
Kanada, Vereinigte Staaten
Unterstützte Sprachen
Englisch
Preisoptionen ab:
19,00 $/Monat
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Die 5 Top-Alternativen zu Streak
Bilder





Funktionen
Gesamtzahl der Funktionen von Streak: 42
Alternativen
HubSpot Marketing Hub

Freshsales

Freshdesk

Agile CRM

Nutzerbewertungen
Hast du Streak bereits?
Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Simple & Convenient CRM Embedded in Gmail
Bewertet am 11.1.2018
Organization for my lead outreach and follow-up. I love how it's embedded within Gmail so all of my...
Organization for my lead outreach and follow-up. I love how it's embedded within Gmail so all of my correspondences are right there. It's a game changer for me moving from a simple spreadsheet that is overwhelmed with data to this streamlined system. And on top of that, it's free!
Vorteile
For my product-based small business, I have a number of sales streams where I cultivate leads. Streak allows me to manage these leads right inside Gmail so I can quickly view all of our correspondences. Since most of my business is done through email, Streak creates a perfect bridge. Specifically, I can create a new box for each lead and categorize it under a specific pipeline (sales stream). Within the pipeline, I can create different sales stages and view all of my leads in one place along with data about our interactions (days since last interaction, days in stage, etc) so I can prioritize my outreach efforts. Within each lead, I can view all of the email correspondences and make notes on the lead. An additional feature in Streak is email open tracking so you can see if your leads have opened your emails. It shows up automatically and displays the times of each open. That's a huge value just to know if your emails are going through. All of these features are completely free and just a simple add-on, which frankly is hard to believe and so valuable for my business!
Nachteile
I really love Streak--for a free program, it offers so much! If I could add anything, I would love to be able to have all correspondences with a specific email address automatically assigned to the same lead box.
- Branche: Metallabbau
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
An excellent CRM for multiple business management from your Gmail inbox
Bewertet am 30.5.2021
We can follow multiple businesses and operations from within Gmail, despite how challenging it...
We can follow multiple businesses and operations from within Gmail, despite how challenging it becomes to distinguish emails.
Vorteile
1. No need to leave your email front-end to manage your customer interactions
2. You can customize stages and pipelines in any way you want - no limitations on pipelines
3. Easy to enter meeting and call notes
4. Easy to select the case box from each email
5. Read receipts for Gmail - Extremely Useful!
Nachteile
1. Colour-coding to distinguish emails and stages does not work when you have many cases in the same stage/colour.
2. It becomes very slow if you are having many emails tagged
3. It does not load the pipelines quickly and it takes time to refresh
In Betracht gezogene Alternativen
HubSpot CRMGründe für den Wechsel zu Streak
1. Easy to use 2. Gmail open and read receipts!- Branche: Medienproduktion
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
UX and Spam
Bewertet am 12.2.2021
In terms of automation, it has been good, for spam, pretty bad. Basically, there's a tradeoff with...
In terms of automation, it has been good, for spam, pretty bad. Basically, there's a tradeoff with this.
Vorteile
There is a huge amount of automation involved which can take over for email marketing and has been pretty useful in that sense.
Nachteile
The rate at which domain gets spammed via this tool is very high as compared to other tools, it has been a pain for my org particularly.
- Branche: Computer-Software
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Basic CRM for Gmail Power Users
Bewertet am 25.2.2022
Overall, I think it is a useful CRM with basic - but useful - functionality and a clean interface....
Overall, I think it is a useful CRM with basic - but useful - functionality and a clean interface. It is quite helpful for Gmail and Google Workspace users, who spend a lot of time in their mail inbox.
Vorteile
I like the fact that there is a very low learning curve for your Gmail users. The UI is simple and intuitive. New users can start using it really fast.
Nachteile
The features of the mobile app are missing a lot of functionality. This means that essentially you have to manage everything from your desktop Streak interface.
In Betracht gezogene Alternativen
HubSpot CRMGründe für den Wechsel zu Streak
It was selected mainly for its Gmail integration.
- Branche: Öl & Energie
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
CRAM in your Gmail
Bewertet am 2.2.2018
makes my life easier
makes my life easier
Vorteile
Essentially, Streak is a plugin for a browser that superpowers your Gmail. To start out deploying it, just install the plugin, then start your Gmail inbox and you will find it prepared to work. It'll first ask you what you would like to observe in Gmail: traditional CRM leads and discounts, fundraising prospects, storyline leads, potential hires, email support, plus more. Any business process that revolves around email is a perfect fit.
Once you've created the first pipeline, go on and use Gmail as normal, and you will start realizing little Streak extras during your experience. You will likely notice a few email boosting features first. There's a fresh option if you are reading email messages to "snooze" an email, which goes it out of your inbox and then brings it back at the same time you set - if you are a zero inbox fan (like myself) you will love that feature. That is clearly a great way going to inbox no and ensure you get your distractions taken care of, but still be sure to start to see the email by enough time you need to answer it. Then, if you are writing emails, you will see an identical option to program when a contact will be sent--a smart way to write e-mail in advance and also have them get there on time.
Nachteile
No real drawbacks that I can see. If the mobile app was to be connected to Gmail and it was possible to see the email tracking that would be a nice addition.
Streak Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Streak.F. Welche Preispläne bietet Streak an?
Streak bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 19,00 $/Monat
- Preismodell: Kostenlose Version, Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Streak?
Streak hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von Streak unterstützt?
Streak unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt Streak mobile Geräte?
Streak unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Streak?
Streak kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Calendly, Google Calendar, Google Sheets, Slack, Typeform, Zapier
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Streak an?
Streak bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Chat
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