
Über Streak
Streak ist ein CRM, das vollständig in deinen Gmail-Posteingang integriert ist und neben all deinen anderen G-Suite-Anwendungen arbeitet. Die Anwendung kann verwendet werden, um viele Geschäftsprozesse zu verfolgen, einschließlich Vertrieb, Partnerschaften, Support, Einstellung, Dealflow und vieles mehr. Streak enthält auch eine Reihe leistungsstarker E-Mail-Tools, wie z. B. E-Mail-Tracking, mit dem du verfolgen kannst, wann eine E-Mail geöffnet wird.
Preisoptionen ab:
49,00 $/Monat
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Unterstützte Sprachen
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Bilder















Funktionen
Gesamtzahl der Funktionen von Streak: 41
- API
- Aktivitäts-Verfolgung
- Anpassbare Vorlagen
- Aufgabenmanagement
- Aufgabenplanung
- Berichterstattung und Statistik
- CRM
- Daten-Import / -Export
- Datenvisualisierung
- Drittanbieter-Integration
- E-Mail Marketing
- E-Mail-Benachrichtigungen
- E-Mail-Management
- E-Mail-Tracking
- E-Mail-Vorlagen
- Email-Einladungen und Erinnerungen
- Fehlerverfolgung
- Interne Chat-Integration
- Kalender-Synchronisierung
- Kalenderverwaltung
- Kontaktmanagement
- Kundenhistorie
- Lead-Distribution
- Lead-Erfassung
- Leadmanagement
- Massenversand
- Mobiler Zugriff
- Personalbeschaffungs-Management
- Pipeline-Management
- Projektmanagement
- Rollen-basierte Genehmigung
- Serienbriefe
- Social-Media-Integration
- Suchen / filtern
- Terminplanung
- Verfolgen von Support-Tickets
- Verfolgung von Interaktionen
- Werkzeuge zur Zusammenarbeit
- Workflow-Management
- Zugriffskontrollen/Berechtigungen
- Zugriffsquellen-Verfolgung
Alternativen
Zoho CRM

Insightly

Odoo

Salesforce Sales Cloud

Nutzerbewertungen
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Eine Bewertung schreiben
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
All CRM Systems should be this powerful and easy!
Bewertet am 7.12.2020
I will never use any other CRM system again. I have used possibly 7 or 8 in the past and Streak CRM...
I will never use any other CRM system again. I have used possibly 7 or 8 in the past and Streak CRM is the best of all of them.
Vorteile
I love that Streak is part of my emails. You don't have to go to a seperate website and login and copy and paste things between the 2 systems. Everything is there in the same window as your Google Workspace emails.
Nachteile
It takes a little time to get to know the system and see how it will work for you. I see now that they more video tutorials and that has helped tremendously.
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
A solid CRM that integrates into your daily life
Bewertet am 20.3.2021
We use Streak to create the whole task flow when starting a project for another company. It is a...
We use Streak to create the whole task flow when starting a project for another company. It is a great tool to see where exactly we are in the integration process and how far along we are with each company we work with. It works well, and is reasonably priced. My favourite part is that it integrates into Gmail which makes it extremely convenient. Streak does not come without issues, but they are minor and not too bothersome.
Vorteile
It sits right there, in your Gmail inbox, ready to spring into action when you need it. Streak is an ingenious way to deal with CRM and is easy to remember to deal with, as your email is always open anyway. No need to switch tabs or use multiple different solutions for one task.
Nachteile
There were a few issues I found with Streak. Sometimes it takes ages to load and when I'm trying to follow up on an email, write a note for my team, and have three more tasks sitting in my head, the last thing I need is for my CRM to freeze out for 30 seconds. The other thing I noticed is that, every time I would load any other email address in the same browser, Streak would send me a notification that it should be enabled. It would be great if the Chrome extension would recognize which email address is open and not bother me when it is not the one that it should be managing.
- Branche: Computer-Software
- Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
Support INEXISTENT
Bewertet am 12.11.2020
We are on a paid "Pro" plan and spend over 5.000USD per year for Streak. We are not talking the...
We are on a paid "Pro" plan and spend over 5.000USD per year for Streak. We are not talking the free plan - for free is a good tool (but limited to personal use and basic features).
Probably all the good reviews come from free users.
We are cloud software developers, so understand the technicalities and if we raise a question is always well described. But we NEVER get a competent answer, in the last case it took 13 days and three nonsense one-line semi-automatic reply to discover that the Streak "support" person did not even know that streak.readme.io is not just documentation to read, but is supposed to be interactive, you can test your API there, but it does not work and they don't bother. You can test this yourself, just try to use streak.readme.io...
Vorteile
easy to use and setup, integration with Gmail, but it' a toy
Nachteile
Support is completely inexistent, they do not answer AT ALL or send canned answers without any brain in them. We are on a paid Pro plan and we have been consistently experiencing this problem for one year. Going to appoint a lawyer to get our money back.
- Branche: Buchhaltung
- Untern. Größe: Selbstständig
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Excellent CRM for Gmail
Bewertet am 9.11.2020
Overall, I love it - I am able to organize workflow & client communications in one place and that...
Overall, I love it - I am able to organize workflow & client communications in one place and that is terrific.
Vorteile
I love that Streak allows me to manage directly from my Gmail inbox - I don't have to juggle multiple platforms to acheive what I need to do.
Nachteile
The task management does not allow for recurring tasks and it while it does a great job of keeping all communications with a client in one place, it can stil be difficult to find something specific - I wish you could search within a box that would be really helpful!
- Branche: Marktforschung
- Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
Live in gmail all day? This is the tool for you
Bewertet am 25.9.2020
Used it for over 2 years and absolutely loved it. The fact that I needed a more powerfull solution...
Used it for over 2 years and absolutely loved it. The fact that I needed a more powerfull solution beyond tracking mails towards deal flow follow-up, chat embeds, forms etc made us look for a total solution. As a starter however, the solution was just fine.
Vorteile
1) Gmail first...
Activate the plugin and it just works, right where you need it: inside Gmail. Not having to move between windows or different tools makes it a big benefit to use Streak over others. It works with labels, provides direct & clear insights in your mailbox.
2) Collaboration... in gmail
We used Streak as a team. Sharing is easy as all mails are shared over 'boxes'.
Nachteile
1) lack of an evenly good mobile solution
They have an app that 'works', but it is not at the same level as their desktop gmail experience.
2) lack of featuers
No sequences were the major reason to stop using Streak.
Streak Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Streak.F. Welche Preispläne bietet Streak an?
Streak bietet folgende Kostenpläne an:
- Beginnt ab: 49,00 $/Monat
- Preismodell: Kostenlos, Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Was sind die Hauptfunktionen von Streak?
Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Streak
F. Wer sind die typischen Nutzer von Streak?
Streak hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+
F: Welche Sprachen werden von Streak unterstützt?
Streak unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt Streak mobile Geräte?
Streak unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Streak?
Streak kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Zapier
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Streak an?
Streak bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Chat
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