Streak Übersicht

Was ist Streak?

Streak ist ein CRM, das vollständig in deinen Gmail-Posteingang integriert ist und neben all deinen anderen G-Suite-Anwendungen arbeitet. Die Anwendung kann verwendet werden, um viele Geschäftsprozesse zu verfolgen, einschließlich Vertrieb, Partnerschaften, Support, Einstellung, Dealflow und vieles mehr. Streak enthält auch eine Reihe leistungsstarker E-Mail-Tools, wie z. B. E-Mail-Tracking, mit dem du verfolgen kannst, wann eine E-Mail geöffnet wird.

Streak Übersicht

Kosten

Beginnt ab
49,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Kostenlos
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Streak Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Vereinigte Staaten von Amerika, Kanada
Unterstützte Sprachen
Englisch

Medien

Available on iOS and Android
Contact information gets automatically enriched
View CRM information alongside email threads
Complete 360 view of the customer right inside Gmail
Mail merge
Your pipeline is viewable right within Gmail
Create visuals
Videos zu Streak Streak Screenshot: Available on iOS and Android Streak Screenshot: Contact information gets automatically enriched Streak Screenshot: View CRM information alongside email threads Streak Screenshot: Complete 360 view of the customer right inside Gmail Streak Screenshot: Mail merge Streak Screenshot: Your pipeline is viewable right within Gmail Streak Screenshot: Create visuals

Streak Bewertungen

Streak Bewertungen

Gesamtbewertung
4,5
/
5
Ausgezeichnet
240

Sehr gut
108

Durchschnitt
27

Gering
6

Schlecht
2

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5
Funktionen
4,4
Bedienkomfort
4,4
Kundenbetreuung
4,4
91% haben diese Anwendung empfohlen
Romy A.

Personalized Email Blast? Streak is the man!

This is the best platform so far out there that I've used in terms of sending emails, managing emails, and tracking the open rate and the acceptance rate of my emails.

You can also schedule an email sending time using Streak which is pretty awesome!


Mit Google übersetzen
Verifizierter Rezensent

Everything for free

We were looking for email tracking. Categorising emails based on conversations. Only thing is streak would integrate every email of the customer in a single thread. Though it is a great advantage, sometimes the feature has downsides too. We need to sit and pre edit and then send email to our customer.


Mit Google übersetzen
Bart M.

Live in gmail all day? This is the tool for you

Used it for over 2 years and absolutely loved it. The fact that I needed a more powerfull solution beyond tracking mails towards deal flow follow-up, chat embeds, forms etc made us look for a total solution. As a starter however, the solution was just fine.


Mit Google übersetzen
William F.

I use it mostly to track opened emails and to shortcut template email responces


Mit Google übersetzen
Francesco L.

Too Much Expansive for the value


Mit Google übersetzen
Romy A.
Branche: Personalbeschaffung & -besetzung
Untern. Größe: 1.001-5.000 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Personalized Email Blast? Streak is the man!

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 13.8.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

This is the best platform so far out there that I've used in terms of sending emails, managing emails, and tracking the open rate and the acceptance rate of my emails.

You can also schedule an email sending time using Streak which is pretty awesome!

Vorteile

I've been in the recruiting field for more than two years now, and it has been a bottleneck for me sending emails outside of our candidate database. I usually do this whenever I need to update the candidates regarding next steps, and also if they have been turned down by the client after our presentation call with them.

What I usually do before is to send each candidate an email even if the context is just the same. This dilemma has been resolved by Streak! I was able to maintain the personal connection atmosphere with my candidates with the use of just a few seconds. All you need to do is to put the details of the candidate plus any personalized matter you want to add in the email context on a csv comma delimited excel sheet.

One more good thing about Streak is that you can schedule when an email should be sent. You can also monitor the acceptance and the open rate of your emails via Streak. Truly, Streak is the best platform for sending and email management.

Nachteile

I really don't have negative experience with Streak! I really love how the platform helped me do my job responsibilities without compromising human touch. Maybe this message is a sort of recommendation. I hope they can upgrade their system so that they too will upgrade to an applicant tracking system. If that time come, I will propose this to our company since I know Streak will help us in driving great ROI, and client engagements.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Verifizierter Rezensent
Branche: Informationstechnologie & -dienste
Untern. Größe: 1.001-5.000 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Everything for free

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 13.1.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

We were looking for email tracking. Categorising emails based on conversations. Only thing is streak would integrate every email of the customer in a single thread. Though it is a great advantage, sometimes the feature has downsides too. We need to sit and pre edit and then send email to our customer.

Vorteile

It's very difficult to get any tool for free and streak does it with no strings attached. Now you can easily track emails and send attachments via streak. Best part of streak being you can integrate it with gmail and easily classify them.
The eye icon is exciting and turns green when a person has opened his or her email. I like the fact you can categoris data.

Nachteile

It occupies entire Gmail. UI can be a bit better.
Like I need to scroll to see how many opens have been made by clicking the eye icon.
No other cons so far.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 6.0/10

Bart M.
Branche: Marktforschung
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Live in gmail all day? This is the tool for you

Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 25.9.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Used it for over 2 years and absolutely loved it. The fact that I needed a more powerfull solution beyond tracking mails towards deal flow follow-up, chat embeds, forms etc made us look for a total solution. As a starter however, the solution was just fine.

Vorteile

1) Gmail first...
Activate the plugin and it just works, right where you need it: inside Gmail. Not having to move between windows or different tools makes it a big benefit to use Streak over others. It works with labels, provides direct & clear insights in your mailbox.

2) Collaboration... in gmail
We used Streak as a team. Sharing is easy as all mails are shared over 'boxes'.

Nachteile

1) lack of an evenly good mobile solution
They have an app that 'works', but it is not at the same level as their desktop gmail experience.

2) lack of featuers
No sequences were the major reason to stop using Streak.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote: 7.0/10

William F.
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

I use it mostly to track opened emails and to shortcut template email responces

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 8.5.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

When it works its a great behind the scenes application that has some valuable tools. I do like the notifications and the email templates that i can select for sending invoicing and client communication even if its not myself sending the emails.

Nachteile

It always signs me out which I dont notice till after I have sent an email and am no longer about to track it. It is really expensive to integrate my 3 person team which is why i haven't done it yet. I wish I could hide the pipelines if I wanted to as well.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Francesco L.
Branche: Gastgewerbe
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Too Much Expansive for the value

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 11.10.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

fast deploy
API
you can personalize pipeline

Nachteile

Support slow. Week to have a solutions.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 5.0/10

Nutzerempfehlung
8,8/10
Basierend auf 383 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Streak Preis

Streak Preis

Beginnt ab
49,00 $/Monat
Gratis Testen
Kostenlos
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5/5
Basierend auf 383 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Streak Funktionen

Streak Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Anrufaufzeichnung
Anrufer-ID
Anrufüberwachung
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
Chat
Echtzeit-Berichterstattung
Integration von Dritten
Kommunikationsmanagement
Konferenzschaltungen
Kontaktmanagement
Kundenspezifisches Branding
Sofortnachrichten
Umleitung der Anrufe
Videokonferenzen
Voice-Mail
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Funktionen
4,4/5
Basierend auf 383 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Streak Häufig gestellte Fragen

Streak Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Streak.

F. Welche Preispläne bietet Streak an?

Streak bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 49,00 $/Monat

Preismodell: Kostenlos, Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Streak?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Streak

F. Wer sind die typischen Nutzer von Streak?

Streak hat die folgenden typischen Kunden:

Kleine Unternehmen, Großunternehmen, Öffentliche Verwaltung, Non-Profit, Freie Mitarbeiter, Mittlere Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Streak unterstützt?

Streak unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet Streak an?

Streak hat folgende Preismodelle:

Kostenlos, Abonnement

F. Unterstützt Streak mobile Geräte?

Streak unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone, iPad

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Streak?

Streak kann in folgende Anwendungen integriert werden:

APIANT, Campaign Monitor, Cyfe, Gmail, LeadMaster, LeadsBridge, NUACOM, Retently, VisitorTrack, Zapier

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Streak an?

Streak bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Wissensdatenbank, Online-Support, Video-Anleitungen