Über Streak

Streak ist ein CRM, das vollständig in deinen Gmail-Posteingang integriert ist und neben all deinen anderen G-Suite-Anwendungen arbeitet. Die Anwendung kann verwendet werden, um viele Geschäftsprozesse zu verfolgen, einschließlich Vertrieb, Partnerschaften, Support, Einstellung, Dealflow und vieles mehr. Streak enthält auch eine Reihe leistungsstarker E-Mail-Tools, wie z. B. E-Mail-Tracking, mit dem du verfolgen kannst, wann eine E-Mail geöffnet wird.

Preisoptionen ab:

19,00 $/Monat

  • Kostenlose Version
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  • Abonnement

Typische Kunden

  • Freie Mitarbeiter
  • Kleine Unternehmen (2–50)
  • Mittelgroße Unternehmen (51–500)
  • Großunternehmen (500 und mehr)

Einsatz

  • Cloudbasiert
  • On-Premise (vor Ort)

Erhältlich in diesen Ländern

Kanada, Vereinigte Staaten

Unterstützte Sprachen

Englisch

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Bilder

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Videos zu Streak
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Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von Streak: 42

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Vorlagen
  • Aufgabenmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • CRM
  • Daten-Import / -Export
  • Datenvisualisierung
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Management
  • E-Mail-Tracking
  • E-Mail-Vorlagen
  • Interne Chat-Integration
  • Kalender-Synchronisierung
  • Kalenderverwaltung
  • Kampagnenmanagement
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kundendatenbank
  • Lead-Erfassung
  • Lead-Generierung
  • Leadmanagement
  • Marketing-Automatisierung
  • Mobile App
  • Mobiler Zugriff
  • Pipeline-Management
  • Sales-Pipeline-Management
  • Social-Media-Integration
  • Suchen / filtern
  • Terminplanung
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Verkaufsberichte
  • Verkaufsprognose
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Workflow-Management
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen
  • Zugriffsquellen-Verfolgung

Alternativen

WorkflowMax

4,3
Nr. 1 Alternative zu Streak
Mit WorkflowMax kannst du deine gesamten Auftragsmanagement- und Projektmanagementanforderungen in einem zentralen,...

Mailchimp

4,5
Nr. 2 Alternative zu Streak
MailChimp ist eine Marketing Automation-Plattform, mit der Nutzer E-Mail- und Anzeigenkampagnen mit E-Mail-Vorlagen,...

HubSpot Marketing Hub

4,5
Nr. 3 Alternative zu Streak
HubSpot Marketing Hub ist eine skalierbare All-in-one-Plattform für Inbound-Marketing, die Content-Marketing, Marketing...

Agile CRM

4,0
Nr. 4 Alternative zu Streak
Agile CRM kombiniert leistungsstarke Automatisierung, Telefonie, Web-, mobile, E-Mail-, soziale und Planungs-Funktionen,...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,5 /5
(437)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4/5
Funktionen
4,4/5
Bedienkomfort
4,4/5
Kundenbetreuung
4,3/5

Hast du Streak bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 437 Bewertungen
Mohammad Izaz Arefin
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Best Free CRM for Gmail

Bewertet am 30.9.2022

Overall, it is one of the best CRM for Gmail. The free plan is recommended for personal use, but...

Overall, it is one of the best CRM for Gmail. The free plan is recommended for personal use, but for working with a team upgrading to the Pro plan may be needed.

Vorteile

I used this software mainly for email tracking purposes. I used the free plan. It provides data about when the recipient opened the email, its location, and its devices.

The CRM is easy to integrate on Gmail. It is not needed to log in to another website, everything can be done within the Gmail workspace. Different pipelines can be created for managing projects, sales leads, hiring, fundraising, and other tasks. Emails can be scheduled to send at a later time.

Nachteile

Sometimes email tracking does not work as the recipient's server does not allow tracking. There is another concern of privacy as Streak can access and delete all emails and information within Gmail account.

PAUL
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

All CRM Systems should be this powerful and easy!

Bewertet am 7.12.2020

I will never use any other CRM system again. I have used possibly 7 or 8 in the past and Streak CRM...

I will never use any other CRM system again. I have used possibly 7 or 8 in the past and Streak CRM is the best of all of them.

Vorteile

I love that Streak is part of my emails. You don't have to go to a seperate website and login and copy and paste things between the 2 systems. Everything is there in the same window as your Google Workspace emails.

Nachteile

It takes a little time to get to know the system and see how it will work for you. I see now that they more video tutorials and that has helped tremendously.

In Betracht gezogene Alternativen

HubSpot Marketing Hub

Warum Streak gewählt wurde

I wanted an integrated solution rather than a separate system that wasn't part of my work flow.

Zuvor genutzte Software

Agile CRM

Gründe für den Wechsel zu Streak

Price and simplicity.
Clayton
Gesamtbewertung
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

SOOOO GOOD! Jump in without delay.

Bewertet am 15.11.2022

This is the stuff CRM's dreams are made of.

This is the stuff CRM's dreams are made of.

Vorteile

Masterful integration with Google's core productivity products (Gmail, G-Cal, G-Contacts, G-Meet, etc.). I wanted a CRM that increased efficiencies AND reduced redundancies, eliminated multiple software subscriptions, and existed WITHIN gmail. Streak achieves all of this (and—believe me—so much more) with flying colours. Not to detract from the many superior features of Streak, but I wish to use the following example to illustrate how exceptional Streak's value offering is. Whatever software you currently use to create snippets (AKA: email templates), if it's robust, your annual cost is likely a significant percentage of what you'd pay for Streak. Yet, Streak's snippet feature is far and away better than every similar snippet software I've ever used (and I've used the top 5 [in terms of largest user base]). While snippets are but a footnote feature amongst Streak's suite of sophisticated features, my point is that snippets alone are worth the value of a Streak account. Oh, that's right! The snippets are included in the free package. That's another point. Streak's free tier is so good that I'm sure many users/reviewers have little need for the paid plans if they run a solo operation. Just know this, though. Streak is the good stuff. If your business needs grow, so will your Streak consumption. Thankfully, Streak's paid plans are phenomenally competitive... dare I say, generous. Streak's ongoing maintenance, enhancements and customer services are golden.

Nachteile

The guilt I feel, for how little I pay, to use such a refreshingly functional CRM.

Ben
Gesamtbewertung
  • Branche: Medienproduktion
  • Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 3.0 /10

Huge platform risk, comparatively expensive, very clunky

Bewertet am 27.5.2022

We try to use this as a full CRM for our Sales team. Outbound sales is a core part of our business,...

We try to use this as a full CRM for our Sales team. Outbound sales is a core part of our business, and Streak does a reasonably good job of this. At the original price we signed up at $39/user/month, it made sense. They've since bumped the price to $59/user/month, which is a massive increase with little noticeable improvements over the years (several 'nice to have' features have been added, but core functionality is limited).

As a Gmail plugin, the platform risk is massive. We see it as too big a risk, and will be moving away from it ASAP.

When we raised concerns about the price increase, their [SENSITIVE CONTENT] emailed (weirdly) and basically refused to acknowledge our concerns. Price increases like this are a cynical way to bump up revenue from existing loyal customers. A better alternative would have been to bump up pricing for only new added users, rather than ransoming your existing users.

Generally their support is very responsive, but they're lumped with a buggy, very 'hack-y' piece of "software".

Avoid the pain of switching platforms at a later date, and go with a fully fledged CRM from the outset.

Vorteile

The deep integration with Gmail is nice, but it really feels like a massive hack, rather than seamless CRM software.

Nachteile

Recently Streak bumped up its pricing for its most loyal users. The pricing is now as expensive, if not more expensive, than a standalone solution/fully fledged CRM.

Because it's built on Gmail as a plugin, it never works as well as you want. The import process is clunky, and it's essentially like a limited-functionality spreadsheet. It's been very buggy since the day we started using it (over 5 years ago!), and it just doesn't compare to other full-fledged CRM solutions.

As soon as we can, we'll be moving to new software.

In Betracht gezogene Alternativen

Pipedrive und Copper

Gründe für den Wechsel zu Streak

It was originally a simple solution for our small sales team and worked well with Gmail.
Goran
Gesamtbewertung
  • Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 5.0 /10

Rough around the edges

Bewertet am 16.8.2022

I used Streak to follow acquisition of customers from cold contact to successful contract, and...

I used Streak to follow acquisition of customers from cold contact to successful contract, and then, in another pipeline, how far along we are in our business relationship. If things would not move for a while, that identified a red flag I would investigate. If it wasn't for the inherent bugginess and general sluggishness of Streak, we would still be using it to this day as its integration with Gmail is just a fantastic idea.

Vorteile

It integrates directly to Gmail, and that alone makes it good. You open your Gmail, like you open it every morning and your CRM is good to go!

Nachteile

This thing is riddled with bugs and glitches. Often it would just not load and I would sit staring at a blank screen. Other times, it would load, but would completely choke my processor. A few times, it crashed my browser.

In Betracht gezogene Alternativen

Zoho CRM und Freshsales

Gründe für den Wechsel zu Streak

We felt it was incredible how well it integrated in our processes and how easy it was to open it every morning without even thinking about having to do it.
5 von 437 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Streak Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Streak.

Streak bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 19,00 $/Monat
  • Preismodell: Kostenlose Version, Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Streak hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Streak unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Streak unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Streak kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Calendly, Google Calendar, Google Sheets, Slack, Typeform, Zapier

Streak bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Chat

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