Über isolved

Gehaltsabrechnung, Verwaltung von Nebenleistungen, Zeit- und Anwesenheitsdaten sowie Personalwesen sind vollständig integriert und für den Zugriff bereit. Alle wichtigen, häufig benötigten, unternehmenskritischen Mitarbeiterdaten an einem Ort. Vor iSolved waren die Gehaltsabrechnung, die Verwaltung von Nebenleistungen, das Personalwesen und sogar Zeit- und Anwesenheit separate Teile, die Export, Import, doppelte Dateneingabe, separate Ressourcen, Software und Anmeldungen erfordern. iSolved ändert das. Die Lösung ist vollständig integriert: Daten, Gehaltsabrechnung, Verwaltung von Nebenleistungen, Zeit und Personalwesen.


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isolved

3,9 (566)
VS.

Startpreis

Keine Preise gefunden
0,01 $

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

147
108

Integrationen

11
Keine Integrationen gefunden

Bedienkomfort

3,9 (566)
4,0 (55)

Preis-Leistungs-Verhältnis

3,9 (566)
3,9 (55)

Kundenservice

3,7 (566)
3,9 (55)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

Ascentis

4,2
Nr. 1 Alternative zu isolved
Ascentis bietet eine leistungsstarke, aber einfach zu bedienende und vollständige HCM-Software für mittelständische...

Sage 100

4,1
Nr. 2 Alternative zu isolved
Sage 100 ist eine ERP-Plattform für wachsende und mittelständische Vertriebs- und Fertigungsunternehmen.

QuickBooks Online

4,3
Nr. 3 Alternative zu isolved
QuickBooks Online ist eine umfassende Buchhaltungslösung für kleine Unternehmen, mit der Nutzer ihre gesamten Finanzdate...

RUN Powered by ADP

4,5
Nr. 4 Alternative zu isolved
RUN Powered by ADP® ist eine bewährte Lösung für die Lohn- und Gehaltsabrechnung von Kleinunternehmen, die auf der...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

3,9 /5
(566)
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,9/5
Funktionen
3,9/5
Bedienkomfort
3,9/5
Kundenbetreuung
3,7/5

Hast du isolved bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 566 Bewertungen
Lisa
Lisa
Gesamtbewertung
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

i-Soved it the BEST

Bewertet am 16.4.2024

It has made our job more manageable, we absolutely love it. I can highly recommend it to anyone.

It has made our job more manageable, we absolutely love it. I can highly recommend it to anyone.

Vorteile

Customer service is top notch, knowledgeable, kind and efficient. If they do not have the answer immediately they happily get me to the correct person who can help

Nachteile

They only thing I do not have a complete grasp on is benefits. It is as much of a "me" problem as it is an iSolved problem.

Luz
Gesamtbewertung
  • Branche: Lebensmittelproduktion
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Isolved Review

Bewertet am 22.7.2024

Excellent. I can see how being on the implementation side of the system enables an administrator to...

Excellent. I can see how being on the implementation side of the system enables an administrator to learn much more of what the system can do for a company than being a user or individual that was not part of an implementation side. Being on both ends I know if I did not have the prior implementation experience, I would not have known how to further improve the system for the current company I am in or know where there are issues that need to be fixed or improved. Without that prior knowledge I would not have been able to see how vast and amazing isolved can truly be for a company and would have thought it was limited to what was shown through the trainings. Often, I speak with isolved reps and am able to tell them of things I know the system can do to have implemented and current isolved reps are not even aware of that (a bit surprising but I guess it is because I was exposed to more information than the day-to-day reps have when I worked with together with isolved and Insperity). Nevertheless, I love isolved.

Vorteile

1. Customer Service
2. Vast amount of data to work with
3. One place for all your needs
4. Integration with many third parties (recruiting, preboarding, onboarding, background checks, performance management, payroll, time and attendance, compensation management, OSHA reports, personality tests, the list is endless).

Nachteile

Benchmarking is only using data from current clients. Does not use 25th, 50th, 75th, 90th and so forth benchmarking. It is limited and not a full compensation management tool.

Reps pick and choose what access to give admins even when an admin requests certain options. It is not consistent. Admins should have ability to have access to anything as long as they are properly trained on it.

In Betracht gezogene Alternativen

Paylocity und WinTeam

Warum isolved gewählt wurde

Previous company due to wanting a better platform with an HCM and Payroll that was better for the future of the company. Current company, previous payroll company merged with isolved.

Zuvor genutzte Software

WinTeam

Gründe für den Wechsel zu isolved

1. Ability to do more with the platform. 2. Customer Service 3. Potential to have the system continue to grow. 4. Isolved listens to customer needs and makes updates accordingly. 5. Isolved has a great relationship with Insperity.
Chad
Gesamtbewertung
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 4.0 /10

Slow cloud performance and website updates crash it about every other month lately

Bewertet am 10.9.2024

We are looking at other products but still use it.

We are looking at other products but still use it.

Vorteile

That it is fairly easy to user for users.

Nachteile

Support is bad and cloud performance is slow at least once per week and after web udpates its common that all of our staff have to be sign in manually by a manager because it won't load. Need to upgrade their cloud servers.

Kiel
Gesamtbewertung
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

My review of iSolved

Bewertet am 7.8.2024

Overall I have enjoyed working in iSolved.

Overall I have enjoyed working in iSolved.

Vorteile

Having a payroll and time side in one system.

Nachteile

The release of fixes and new features needs work to make sure everything works as expected.

Antwort von isolved

Thank you for sharing your feedback! We're thrilled to hear that having payroll & time in one system has been benefical for you. We understand that frequent updates & releases of fixes can sometimes lead to outages, and we apologize for any inconvenience this may have caused. Our team is constantly working to improve the platform and ensure a seamless user experience. If you ever encounter any issues, please don't hesitate to reach out to our support team for assistance. We appreciate your support and look forward to continuing to provide you with a comprehensive solution for all your payroll needs.

Autumn
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Make your life easier with iSolved Benefits Administration

Bewertet am 17.5.2024

After about year in the system, it has been a learning experience. But it has been fun and...

After about year in the system, it has been a learning experience. But it has been fun and interesting learning the system capabilities and sharing those with our clients. You can keep it simple, or you can really customize it to your own and have whatever information you choose to loaded into the system. It's really versatile!

Vorteile

iSolved offers a user-friendly online platform for your employees to review and elect their benefits. The system allows you to customize your enrollment experience. With it's workflow process, it sends notification to your chosen Client User, reducing the need for HR intervention.

Nachteile

Some of the setups can be convoluted, but iSolved does offer responsive customer service to assist with any questions/issues you may come across.

Antwort von isolved

Thank you for taking the time to leave this review of isolved. We are so happy to hear that the customer support team continues to be a great resource for you and your business. Please don't hesitate to reach out if you have any questions.

5 von 566 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

isolved Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über isolved.

isolved bietet folgende Kostenpläne an:

  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Nicht verfügbar

isolved hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

isolved unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

isolved unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

isolved kann in folgende Anwendungen integriert werden:

321Forms, Attendance Enterprise, CIC Plus, CareerPlug, Efficient Hire, Employee Navigator, EverythingBenefits, OnShift, TurboTax Business, WellSky Personal Care, ZayZoon

isolved bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support

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